Nee. Maar 't is 5 euro's...quote:Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht, hejjenem met vier tegelijk gekocht? Dan wil ik wel een exemplaar overnemen
quote:Op zondag 15 juli 2012 02:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die vijf euro zijn trouwens het probleem niet, het is alleen het zoveelste spel van vijf euro
ik denk dat je wel 2 potjes van 8 kunt krijgenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Morgen gezellig een potje doen dan, kunnen vast wel 8 mensen bijelkaar krijgen?
Hah, in mijn ervaring was het een potje en afwachten of de verliezers nog wel zin hadden. Mijn WoW guildies konden niet echt tegen hun verliesquote:Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik denk dat je wel 2 potjes van 8 kunt krijgen
Idd ja, best een leuke meid, zit ook wat humor in, al melkt ze het wel uitquote:
Ik doe met je mee in mijn eigen bedquote:Op zondag 15 juli 2012 02:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goeoeooeddd, ik ga eens op bedjelief aan
au revoir, schone slaapsters
Net zoals scumbag steve/quote:Op zondag 15 juli 2012 02:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Idd ja, best een leuke meid, zit ook wat humor in, al melkt ze het wel uit
Ik was net nog in lelystad. Het was aids, zoals altijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik doe met je mee in mijn eigen bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
dat is zo'n zombie achtig spel toch? Nooit gespeeld.quote:
Welke map/server doe je?quote:Op zondag 15 juli 2012 10:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan maar even TF2. Mn nick is SosuA op steam als iemand mee wil doen.
Je moet taggen.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:38 schreef Ame_thyst het volgende:
mis ik iets of kan je op steam bij friends geen mapjes maken :| ?
zo herkenbaar... daarom geen always-on DRM meer voor mij...quote:Op zondag 15 juli 2012 12:36 schreef tuut-chips het volgende:
KUT UBISOFT KUT KANKER HOEREN DRM
Wil ik from dust spelen, zijn de uPlay-servers down. always-on drm![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |