Portal 2, maar borderlands was ook goed. Moet zeggen dat de gameplay/quests/mobs wel behoorlijk eentonig worden na een aantal dagenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
si
beste coop-game die ik ooit heb gespeeld trouwens.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Mocht iemand toevallig een 4pack left 4 dead gekocht hebben en niet weten aan wie die deze moet doneren...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juli 2012 15:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Duussss... l4d2 dan maar eens downloaden
Ik heb hem. Vond 3 beter!quote:Op zondag 15 juli 2012 17:20 schreef tuut-chips het volgende:
IK WIL FALLOUT NEW VEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
De DLC van Fallout 3 was trouwens wel leuk, maar bij dat ruimteschip die geweren.. gruwelijk IMBAquote:Op zondag 15 juli 2012 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar op xbox. wil de dlc spelen
Lawl dit leer je op school, iedereen op school gebruikt het dan gebruik je het vanzelf ook, hoe raar het ook klinktquote:Op zondag 15 juli 2012 18:02 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga je moeder bellen voor die taal van je. Wat een opvoeding geven ze kinderen tegenwoordig.....
stoerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lawl dit leer je op school, iedereen op school gebruikt het dan gebruik je het vanzelf ook, hoe raar het ook klinkt
Nah is ook zo, maar ja, dat komt toch ook ergens vandaanquote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Lawl dit leer je op school, iedereen op school gebruikt het dan gebruik je het vanzelf ook, hoe raar het ook klinkt
SWAGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |