quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook stout vandaagChocolade cake?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Browniesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met witte chocola erin, als ik het goed zie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Drassss het volgende:
rassss kijkt op buienradar "Oh 2 hele kleine buitjes nou dat is nog verfrissend ook! "
rassss na 2km "Nondeknetter wat een hoosbui!!"
5x 1000m interval met 2 minuten rust. Ik wilde eigenlijk 15km/h gaan lopen, maar dat was te snel dus heb ik het bij 13/14 gehouden. Max hartslag van 186 en in rust zakte hij mooi naar 140Was je heel nat? Wel lekker gelopen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ooh, sweet guilty pleasurequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaeerste keer brownies in de nieuwe oven, dus of ze helemaal goed gelukt zijn weet ik niet. Maar het ruikt in ieder geval al lekker
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Drassss het volgende:
rassss kijkt op buienradar "Oh 2 hele kleine buitjes nou dat is nog verfrissend ook! "
rassss na 2km "Nondeknetter wat een hoosbui!!"
5x 1000m interval met 2 minuten rust. Ik wilde eigenlijk 15km/h gaan lopen, maar dat was te snel dus heb ik het bij 13/14 gehouden. Max hartslag van 186 en in rust zakte hij mooi naar 140Wauw! Wat een snelheid bij je intervallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi grafiekje
Voor je gevoel ook lekker gelopen?♥ || Baby catcher in training || ♥
Idem, maar ik heb al een reep milka daim, chips en twee kaasbroodjes opquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ooh, sweet guilty pleasure
* Yuki wil nu naar de supermarkt voor zo'n pak en een reep witte chocola
Das ook een goede optie ja!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Of doe mee met Start to Run, als dat in jouw beginperiode valt. In mijn groep zat toen ook een vrouw die na een blessure weet wilde beginnen. Start to Run was een mooi houvast voor haar, en ze had er veel aan.
Natter kon nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was je heel nat? Wel lekker gelopen hoor!
patat met lekker bek, 4 eieren met kalkoenfilet en een hele berg indofood (rijst/groente in kokos/groente met kokosschraapsels/zoetzire kip/kerrie kip/tempeh), fernandez en koffie. My food wins!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idem, maar ik heb al een reep milka daim, chips en twee kaasbroodjes op. En gisteravond al patat. Wie gaat daar over heen?
![]()
.
Ter compensatie zit ik nu wel aan de worteltjes.
Jouw food is minder bagger. Niets mis met eieren en indofoodquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
patat met lekker bek, 4 eieren met kalkoenfilet en een hele berg indofood (rijst/groente in kokos/groente met kokosschraapsels/zoetzire kip/kerrie kip/tempeh), fernandez en koffie. My food wins!
Btw, ben afgevallen, gewicht is gelijk gebleven maar 2% minder vet. Hoppa, zo rollen we (nu wat minder dus.. hehhege)
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
patat met lekker bek, 4 eieren met kalkoenfilet en een hele berg indofood (rijst/groente in kokos/groente met kokosschraapsels/zoetzire kip/kerrie kip/tempeh), fernandez en koffie. My food wins!
Btw, ben afgevallen, gewicht is gelijk gebleven maar 2% minder vet. Hoppa, zo rollen we (nu wat minder dus.. hehhege)
Mangoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb nu zo'n bakje fruitsalade van de AH, met mango, cocos en granaatappel
Mooie tijd gaat dat wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:26 schreef Yuki het volgende:
40.075 m in 3:34:34Ben benieuwd of er zometeen een 42.195 m tijd verschijnt...
Zo trots![]()
![]()
Wauwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:26 schreef Yuki het volgende:
Zo trots![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:26 schreef Yuki het volgende:
Zo trots![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |