Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
De transparante kokers waar binnenin bolletjes melkchocolade een hazelnoot verborgen zit zijn gruwelijk lekker. Zijn van Mr. Choc.
* CantFazeMe naar de Lidl rent voor een koker
Lalalalalalala *vingers in oren stopt* .
Ik ben een beetje uit m'n ritme. Elke dag boodschappen doen werkt niet voor mij en van een vakantiegevoel ga ik ook eten. Naja, nu is alles op, morgen weer normaal doen .
Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef Yuki het volgende: degene die het eerst finishte heeft de officiële afstand nog even doorgelopen en kwam net voor de tweede keer binnen. Wat een baas
En nu grote lol... Er zijn twee mannen die 2 grote namen van 100 jaar geleden "repliceren". Zij lopen de marathon om met dezelfde tijd als toen te finishen. Eén ervan staat nu 20 meter voor de finish te wachten, hij was te snel
Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef Yuki het volgende: degene die het eerst finishte heeft de officiële afstand nog even doorgelopen en kwam net voor de tweede keer binnen. Wat een baas
_!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
En nu grote lol... Er zijn twee mannen die 2 grote namen van 100 jaar geleden "repliceren". Zij lopen de marathon om met dezelfde tijd als toen te finishen. Eén ervan staat nu 20 meter voor de finish te wachten, hij was te snel
Als je het Olympisch stadion inloopt, kan je kiezen om links te gaan voor een extra rondje (officiële afstand 42.195 meter) of rechts te gaan en te finishen op de 40.075 meter. Hij ging dus links... Tot nu toe is het ongeveer 50/50.
Ben benieuwd welke kant m'n pa op gaat over een klein uurtje
Als je het Olympisch stadion inloopt, kan je kiezen om links te gaan voor een extra rondje (officiële afstand 42.195 meter) of rechts te gaan en te finishen op de 40.075 meter. Hij ging dus links... Tot nu toe is het ongeveer 50/50.
Ben benieuwd welke kant m'n pa op gaat over een klein uurtje
Oooh Ik dacht al
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Als je m toch loopt, zou ik ook de hele afstand willen lopen. Maar goed, aan het einde vergeet je dat misschien en wil je alleen nog maar over de finish
De finish is wel slecht opgesteld. Of eigenlijk meer de pers en meisjes die medailles uitreiken erachter. Die staan allemaal op nog geen 10 meter na de finish, dus de lopers moeten "iieeekkkkk" afremmen om ze niet omver te lopen
Welke blessure? Je bedoeld mn kuit van feb 2011? Maand niet gelopen en weer bij 0 begonnen. Why do you ask?
Omdat ik wel benieuwd ben naar de opbouw van anderen, aangezien ik zelf ook weer moet beginnen . Ik begin ook weer bij 0, maar ik zie mezelf niet binnen een paar maanden van 0 naar > 15 km gaan .
Op zaterdag 14 juli 2012 16:30 schreef Guppyfriend het volgende: Als je m toch loopt, zou ik ook de hele afstand willen lopen. Maar goed, aan het einde vergeet je dat misschien en wil je alleen nog maar over de finish
Op zaterdag 14 juli 2012 16:30 schreef Guppyfriend het volgende: Als je m toch loopt, zou ik ook de hele afstand willen lopen. Maar goed, aan het einde vergeet je dat misschien en wil je alleen nog maar over de finish
Normaal kan ik m'n pa wel redelijk inschatten, maar de keuze is nu vrij lastig... Officiële marathonafstand (toch een grotere prestatie dan die 40km en die kán hij nou eenmaal lopen, dus waarom niet?) of officiële wedstrijdafstand (die Jubilee marathon IS nu eenmaal korter... punt).
Gewoon rustig opbouwen, desnoods pak je evy/renate erbij en vervolgens opbouwen naar de 10 en dan naar de 15. Voor elke 5 erbij 12 weken en je zit op 6 a 7 maanden herstel.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Of doe mee met Start to Run, als dat in jouw beginperiode valt. In mijn groep zat toen ook een vrouw die na een blessure weet wilde beginnen. Start to Run was een mooi houvast voor haar, en ze had er veel aan.
rassss kijkt op buienradar "Oh 2 hele kleine buitjes nou dat is nog verfrissend ook! " rassss na 2km "Nondeknetter wat een hoosbui!!"
5x 1000m interval met 2 minuten rust. Ik wilde eigenlijk 15km/h gaan lopen, maar dat was te snel dus heb ik het bij 13/14 gehouden. Max hartslag van 186 en in rust zakte hij mooi naar 140
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na mn HM ben ik ook rustig overnieuw begonnen en liep ik 3 a 4 km per keer, wat max 15 km per week werd. Dat is nu 7 maamden later max 19 km per keer, max 45 per week.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Drassss het volgende: rassss kijkt op buienradar "Oh 2 hele kleine buitjes nou dat is nog verfrissend ook! " rassss na 2km "Nondeknetter wat een hoosbui!!"
5x 1000m interval met 2 minuten rust. Ik wilde eigenlijk 15km/h gaan lopen, maar dat was te snel dus heb ik het bij 13/14 gehouden. Max hartslag van 186 en in rust zakte hij mooi naar 140
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 juli 2012 16:45 schreef Drassss het volgende: rassss kijkt op buienradar "Oh 2 hele kleine buitjes nou dat is nog verfrissend ook! " rassss na 2km "Nondeknetter wat een hoosbui!!"
SPOILER
Wauw! Wat een snelheid bij je intervallen Mooi grafiekje
Op zaterdag 14 juli 2012 16:43 schreef Guppyfriend het volgende: Of doe mee met Start to Run, als dat in jouw beginperiode valt. In mijn groep zat toen ook een vrouw die na een blessure weet wilde beginnen. Start to Run was een mooi houvast voor haar, en ze had er veel aan.
Das ook een goede optie ja!
Idem, maar ik heb al een reep milka daim, chips en twee kaasbroodjes op . En gisteravond al patat. Wie gaat daar over heen? .
Ter compensatie zit ik nu wel aan de worteltjes .
patat met lekker bek, 4 eieren met kalkoenfilet en een hele berg indofood (rijst/groente in kokos/groente met kokosschraapsels/zoetzire kip/kerrie kip/tempeh), fernandez en koffie. My food wins!
Btw, ben afgevallen, gewicht is gelijk gebleven maar 2% minder vet. Hoppa, zo rollen we (nu wat minder dus.. hehhege)
patat met lekker bek, 4 eieren met kalkoenfilet en een hele berg indofood (rijst/groente in kokos/groente met kokosschraapsels/zoetzire kip/kerrie kip/tempeh), fernandez en koffie. My food wins!
Btw, ben afgevallen, gewicht is gelijk gebleven maar 2% minder vet. Hoppa, zo rollen we (nu wat minder dus.. hehhege)
Jouw food is minder bagger. Niets mis met eieren en indofood . En ik moet al opletten nu.
Hier biogardeyoghurt met cruesli balans, 2 croissants en 2 brabantse eierkoeken. Van die enorme units van de Appie.
Ook nog ruim voldoende chocola hier in huis...
Maar ja, ondanks m'n slechte eetpatroon van de afgelopen week ben ik toch weer wat afgevallen. Zit nu nog maar 3,5 kilo van m'n streefgewicht (wat ik nooit ga halen als ik zo door blijf vreten, maar oke ). Door het lopen kom ik iig niet aan