Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
De transparante kokers waar binnenin bolletjes melkchocolade een hazelnoot verborgen zit zijn gruwelijk lekker. Zijn van Mr. Choc.
* CantFazeMe naar de Lidl rent voor een koker
Lalalalalalala *vingers in oren stopt* .
Ik ben een beetje uit m'n ritme. Elke dag boodschappen doen werkt niet voor mij en van een vakantiegevoel ga ik ook eten. Naja, nu is alles op, morgen weer normaal doen .
Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef Yuki het volgende: degene die het eerst finishte heeft de officiële afstand nog even doorgelopen en kwam net voor de tweede keer binnen. Wat een baas
En nu grote lol... Er zijn twee mannen die 2 grote namen van 100 jaar geleden "repliceren". Zij lopen de marathon om met dezelfde tijd als toen te finishen. Eén ervan staat nu 20 meter voor de finish te wachten, hij was te snel
Op zaterdag 14 juli 2012 16:24 schreef Yuki het volgende: degene die het eerst finishte heeft de officiële afstand nog even doorgelopen en kwam net voor de tweede keer binnen. Wat een baas
_!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
En nu grote lol... Er zijn twee mannen die 2 grote namen van 100 jaar geleden "repliceren". Zij lopen de marathon om met dezelfde tijd als toen te finishen. Eén ervan staat nu 20 meter voor de finish te wachten, hij was te snel
Als je het Olympisch stadion inloopt, kan je kiezen om links te gaan voor een extra rondje (officiële afstand 42.195 meter) of rechts te gaan en te finishen op de 40.075 meter. Hij ging dus links... Tot nu toe is het ongeveer 50/50.
Ben benieuwd welke kant m'n pa op gaat over een klein uurtje
Als je het Olympisch stadion inloopt, kan je kiezen om links te gaan voor een extra rondje (officiële afstand 42.195 meter) of rechts te gaan en te finishen op de 40.075 meter. Hij ging dus links... Tot nu toe is het ongeveer 50/50.
Ben benieuwd welke kant m'n pa op gaat over een klein uurtje
Oooh Ik dacht al
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Als je m toch loopt, zou ik ook de hele afstand willen lopen. Maar goed, aan het einde vergeet je dat misschien en wil je alleen nog maar over de finish
De finish is wel slecht opgesteld. Of eigenlijk meer de pers en meisjes die medailles uitreiken erachter. Die staan allemaal op nog geen 10 meter na de finish, dus de lopers moeten "iieeekkkkk" afremmen om ze niet omver te lopen
Welke blessure? Je bedoeld mn kuit van feb 2011? Maand niet gelopen en weer bij 0 begonnen. Why do you ask?
Omdat ik wel benieuwd ben naar de opbouw van anderen, aangezien ik zelf ook weer moet beginnen . Ik begin ook weer bij 0, maar ik zie mezelf niet binnen een paar maanden van 0 naar > 15 km gaan .
Op zaterdag 14 juli 2012 16:30 schreef Guppyfriend het volgende: Als je m toch loopt, zou ik ook de hele afstand willen lopen. Maar goed, aan het einde vergeet je dat misschien en wil je alleen nog maar over de finish
Op zaterdag 14 juli 2012 16:30 schreef Guppyfriend het volgende: Als je m toch loopt, zou ik ook de hele afstand willen lopen. Maar goed, aan het einde vergeet je dat misschien en wil je alleen nog maar over de finish
Normaal kan ik m'n pa wel redelijk inschatten, maar de keuze is nu vrij lastig... Officiële marathonafstand (toch een grotere prestatie dan die 40km en die kán hij nou eenmaal lopen, dus waarom niet?) of officiële wedstrijdafstand (die Jubilee marathon IS nu eenmaal korter... punt).