Praktisch weggespoeld hier in Rotterdamquote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondvloed? Gisteren? Niks van gemerkteven als vandaag op enkel buitje na gewoon droog gebleven
Het ECMWF zit tot nu toe erg goed. Te warm voor zuid en oost Europa (Klopt precies.) En voor ons een normale zomer wat ook nog redelijk klopt.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:23 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vraag me af; Zijn er mensen(weerprofeten m/v ) geweest die de zomer voospelt.....eh verwacht hebben zoals het nu is??
Excuse me!? Ik kan deze "zomer" niet normaal noemen.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Het ECMWF zit tot nu toe erg goed. Te warm voor zuid en oost Europa (Klopt precies.) En voor ons een normale zomer wat ook nog redelijk klopt.
sinds 12 uur hier strakblauwe luchtquote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef knep het volgende:
Al de hele dag rukweer hier in midden Limurg.
De ene bui na de andere.
Tjah... Misschien naar het buitenland gaan? Wat is jouw definitie van normaal? De mensen willen tegenwoordig 3 maanden 25+ wat gewoon niet mogelijk is. Volgens de statistieken verloopt deze zomer redelijk normaal en ik vind het ook niet heel apart. Misschien iets te nat voor mijn gevoel maar tot nu toe vind ik het een prima zomer.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:26 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Excuse me!? Ik kan deze "zomer" niet normaal noemen.
Het is eerder een horror "zomer"."
Stukje omhoog in de buurt van Venlo hebben we best een redelijke dag gehad, wel wat regen maar we zaten net buiten de regenton van zuid Limburg zoals iemand het vanmorgen noemdequote:Op zondag 15 juli 2012 19:41 schreef knep het volgende:
Al de hele dag rukweer hier in midden Limurg.
De ene bui na de andere.
Stukje omhoog in de buurt van Arnhem hebben we best een redelijke dag gehad, wel een paar druppel maar daar bleef het ook bij.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Stukje omhoog in de buurt van Venlo hebben we best een redelijke dag gehad, wel wat regen maar we zaten net buiten de regenton van zuid Limburg zoals iemand het vanmorgen noemde
er zijn vrij weinig zonuren.. en 12 graden op 12 juli vond ik nou ook niet echt 's zomers..quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Tjah... Misschien naar het buitenland gaan? Wat is jouw definitie van normaal? De mensen willen tegenwoordig 3 maanden 25+ wat gewoon niet mogelijk is. Volgens de statistieken verloopt deze zomer redelijk normaal en ik vind het ook niet heel apart. Misschien iets te nat voor mijn gevoel maar tot nu toe vind ik het een prima zomer.
Ok thanx. Dan vraag ik me af hoe ze het verloop van deze zomer voorspelt hebben, dan weten we waar we aan toe zijn(bij wijze van sprekenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:35 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Het ECMWF zit tot nu toe erg goed. Te warm voor zuid en oost Europa (Klopt precies.) En voor ons een normale zomer wat ook nog redelijk klopt.
Koude winterquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef Professor-Barabas het volgende:
Deze zomer wordt wederom een Atlantische zomer met inderdaad een mooie nazomer, een 'klassieke' herfst en mogelijk wederom een koude tot zeer koude winter. Maar een slag om de arm houden is verstandig.
12 graden op 12 juli? Het was toch veel warmer...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
er zijn vrij weinig zonuren.. en 12 graden op 12 juli vond ik nou ook niet echt 's zomers..
December 2010 en de winter 2009 - 2010 waren inderdaad mooie.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:09 schreef Snowsquall het volgende:
Dit jaar was echt drie keer niksTwee weken vorst en een vrijdagmiddag sneeuw
![]()
Nee vorig jaar, dat was toppie
En dat was ook niet 'normaal', net zo min als een zomer met elke dag 25 gradenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
December 2010 en de winter 2009 - 2010 waren inderdaad mooie.
Veeel sneeuw toen
Meer dan 20 centimeter hier in december 2010 en dat vlak voor kerst.
Kloptquote:Op zondag 15 juli 2012 22:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dat was ook niet 'normaal', net zo min als een zomer met elke dag 25 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |