Ach ik had vroeger wel wat met indiaantje-spelen... Daarnaast heb ik slechts een balkon, dus al gauw blij met ietsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
Ik heb toch liever wat luxe, leuk voor Aap van 8
Beetje dansbaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:42 schreef Karina het volgende:
Over muziek gesproken: ik zit hierbinnen zowat in een discoFeestje in het Olympisch Stadion, ik was net even buiten, daar was het helemaal oorverdovend.
Niet het dansen zoals ik dan kanquote:
oeh, opwarmer voor Dance Valley misschienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet het dansen zoals ik dan kanHet is niet bepaald discomuziek, al noemde ik het een disco, ik heb er geen verstand van, maar het is een soort trance of zo.
Met het huidige weer zou ik daar niet naar heen gaan.... Erhoeft maar weer eens iets mis te gaan en de nooddiensten zijn weer het hele weekend bezig...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oeh, opwarmer voor Dance Valley misschien
Lol, zat dat net ook op te zoekenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Het is het Vrij Festival, artiesten zeggen me helemaal niets. Deze naam is wel grappigKakkmaddafakka.
Valt wel mee hoor als je beste vriendin om de hoek woont en waarmee je dan samen met een grote groep op de fiets heen gaat. Kan mij dan dat natte pak schelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met het huidige weer zou ik daar niet naar heen gaan.... Erhoeft maar weer eens iets mis te gaan en de nooddiensten zijn weer het hele weekend bezig...
Ben er nooit geweest btw
Ja OK danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor als je beste vriendin om de hoek woont en waarmee je dan samen met een grote groep op de fiets heen gaat. Kan mij dan dat natte pak schelen
Nee snap ik, maar goed... ziek worden kunnen we allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK dan![]()
Maar in het rampjaar waren 2 collega's gegaan en die waren volgens mij minstens drie dagen afwezig ... Uitzieken... Er is ze verder niets overkomen gelukkig maar ... Maar toch..
En wat een grappig filmpjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Het is het Vrij Festival, artiesten zeggen me helemaal niets. Deze naam is wel grappigKakkmaddafakka.
Ja dat is waar, maar dat waren 2 maatjes en dat viel toen gewoon op.. Verder geen probleem maar ja dat soort dingen overkomt je dan....... Ik probeer me er buiten te houden , maar ik zeg ook nooit nooit ..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar goed... ziek worden kunnen we allemaal natuurlijk.
heel goed, zijn er ook zat de elke week voetballen en regelmatig ziek zijn omdat ze niet kunnen lopen etc etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat waren 2 maatjes en dat viel toen gewoon op.. Verder geen probleem maar ja dat soort dingen overkomt je dan....... Ik probeer me er buiten te houden , maar ik zeg ook nooit nooit ..
Ja ongehoord idd.. Sporten terwijl je baan hebt ... Of een Sunday eve hangover hebt ...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
heel goed, zijn er ook zat de elke week voetballen en regelmatig ziek zijn omdat ze niet kunnen lopen etc etc
Ja die zijn ook leuk... vandaar dat ze wel een alco controle houden op maandagmorgen vroeg. Je wilt niet weten hoeveel er gesnapt worden, schandalig eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ongehoord idd.. Sporten terwijl je baan hebt ... Of een Sunday eve hangover hebt ...
Helemaal gemist dat bericht, maar ook nog geen nieuws gelezen of gezien vandaag. Maar Veendam is groot genoeg om echt niet iedereen te kennen daar .... Maar nog net geen 30.000 inwoners of zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Ik schrok even van dit bericht uit Veendam. Moest meteen even aan Chufi denken. Vanwege de plaatsnaam. Veendam is toch niet zo groot?
Ja maar ik heb er geen familie meer wonen, alleen mn broer heeft er zn praktijk...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
S'veen heeft er zo'n 5000 (incl. buitengebied) en ik ken ook bij lange na niet iedereen.
Maar.... als er iets met iemand gebeurt dan is het al snel een bekende of familielid van een bekende.
Ja en bedanktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je zo oud bent als jij, en het huis waar je geboren/opgegroeid bent bestaat nog dan is het al snel een monument natuurlijk
Ach over het uitzicht had ik niks te klagenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
LOL, ik wilde niet naar de straatnaam vragen, maar die wist ik nog.... ook zonder op de link te klikken denk ik te weten hoe het pand eruitziet.... ff checken
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je zo oud bent als jij, en het huis waar je geboren/opgegroeid bent bestaat nog dan is het al snel een monument natuurlijk
Zo, dat ziet er goed uit!quote:
Na nog een andere woning in Veendam op mn 18e vertrokken naar de grote stad Grunn, om 5 jaar later naar Amsterdam te komen.... Ik denk dat er niemand is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb in zoveel buurten gewoond, maar waar ik ben opgegroeid is Amsterdam Osdorp. Daarvoor woonden we in de Staatsliedenbuurt.
In dorpen wel denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Na nog een andere woning in Veendam op mn 18e vertrokken naar de grote stad Grunn, om 5 jaar later naar Amsterdam te komen.... Ik denk dat er niemand is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is
Bijnaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Na nog een andere woning in Veendam op mn 18e vertrokken naar de grote stad Grunn, om 5 jaar later naar Amsterdam te komen.... Ik denk dat er niemand is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is
Heb je het nu over jouw werkgever die dat doet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die zijn ook leuk... vandaar dat ze wel een alco controle houden op maandagmorgen vroeg. Je wilt niet weten hoeveel er gesnapt worden, schandalig eigenlijk wel
Misschien zijn hier ook mensen die uit een dorp komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op de mensen hier op Fok in dit forum...
Ik woonde tegenover Hennie Vrienten maar daar heeft de pers nooit lucht van gekregen wanneer ie uren bleef totdat de bakvissen om zijn huis verdwenen waren.quote:
Ja vast wel .... Als ze er iets over willen zeggen, horen we dat welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zijn hier ook mensen die uit een dorp komen
Whehehe, het is weer vijdagavond-vaag-tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op de mensen hier op Fok in dit forum...
Dat is toch redelijk normaal als hij daar woonde?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik woonde tegenover Hennie Vrienten maar daar heeft de pers nooit lucht van gekregen wanneer ie uren bleef totdat de bakvissen om zijn huis verdwenen waren.
Ik snap het wel heurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, het is weer vijdagavond-vaag-tijd
Oh, ik niet en ik ben voor het eerst sinds 1972 redelijk nuchter op een vrijdagavondquote:
Terwijl zeker 50% als het niet meer is nog thuis woontquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Chufi denkt dat er niemand op Fok is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is.
s.i.m.p.e.l.
Daar zal hij toch voor 98% gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Chufi denkt dat er niemand op Fok is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is.
s.i.m.p.e.l.
Ik doel op 40+ forumquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
s.i.m.p.e.l.
Ah dank, veel te diep voor mij dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
s.i.m.p.e.l.
Echt hele toestanden om zijn huis en tegenover zat ie te kijken wanneer het weer rustig werd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk normaal als hij daar woonde?
Je kunt natuurlijk je ouderlijk huis erven en er dan weer gaan wonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
s.i.m.p.e.l.
Dat kan idd, maar hoe vaak gebeurt dat ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk je ouderlijk huis erven en er dan weer gaan wonen.
Ja, maar de pers heeft gelukkig nooit geweten dat jij tegenover hem woondequote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt hele toestanden om zijn huis en tegenover zat ie te kijken wanneer het weer rustig werd.
Alleen bij boeren families waar het bedrijf ook overgenomen wordtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar hoe vaak gebeurt dat ?
Waarna dan diegene later bij "Boer zoekt vrouw" terechtkomtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen bij boeren families waar het bedrijf ook overgenomen wordt
Die hebben toch vaak al als ze 18 zijn en gaan trouwen een lelijk pre-fab huis naast het huis van de ouders neergeplempt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Tarado het volgende:
Alleen bij boeren families waar het bedrijf ook overgenomen wordt
Waar ik nu woon is dat meer dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar hoe vaak gebeurt dat ?
kan je niks aan doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is dat meer dan gemiddeld.
We schijnen allemaal uit Afrika te komen, of is dat alweer achterhaald?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
'Ik weet waar je huis woont' komt daar vandaan?
Maar hoeveel zullen een FoK!ker zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is dat meer dan gemiddeld.
Jammer dat het maar zo weinig wasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man, hij kwam ff lekker een blow roken, of 2 of 3 etc...
Easy tiger.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:57 schreef sig000 het volgende:
Nee man, hij kwam ff lekker een blow roken, of 2 of 3 etc...
Nee volgens mij staat dat nogquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
We schijnen allemaal uit Afrika te komen, of is dat alweer achterhaald?
Maakt niet uit zolang met matequote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Easy tiger.
Er waren ooit geruchten dat Vrienten aan de heroine zat.
Sowieso kantelt de aarde eens in de zoveel eeuwen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
We schijnen allemaal uit Afrika te komen, of is dat alweer achterhaald?
Hij was niet vies van poeder.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Easy tiger.
Er waren ooit geruchten dat Vrienten aan de heroine zat.
Zie, zo erg was mijn reply dus nietquote:
Dat , maar dat was ook al meer dan 10 jaar geleden in mijn geval volgens mij .....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
knap, als het er is en van kwaliteit vind ik het nog weleens leuk
Voor mij wat minder langquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat , maar dat was ook al meer dan 10 jaar geleden in mijn geval volgens mij .....
Ik moet er echt niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Tarado het volgende:
knap, als het er is en van kwaliteit vind ik het nog weleens leuk
Wat een onzin man, je drinkt alleen nog maar water?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet meer aan denken.
Alfred Lagarde, Willem Ruis (?).
Boven de veertig vind ik persoonlijk dat je met drugs moet stoppen.
Bij mij gebeurde het overigens natuurlijk hoor, het was -achteraf- niet een bewuste beslissing
Nee, maar geen coke en pillen meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef Tarado het volgende:
Wat een onzin man, je drinkt alleen nog maar water?
Dat klinkt beterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar geen coke en pillen meer.
Is mijn keuze, iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben
Ik zie het verschil met mijn voorgaande reactie nietquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het verschil met mijn voorgaande reactie niet
zoek de verschillenquote:vind ik persoonlijk dat je met drugs moet stoppen.
Is mijn keuze, iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben
Mijn 1e toppen van dit jaar liggen te drogen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef APK het volgende:
Boven de veertig vind ik persoonlijk dat je met drugs moet stoppen.
Da's toch niet het orgineel?quote:
Geen idee joh, het orgineel van alles volgens mij ga ik nu even zoekenquote:
Minder dan een minuutquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:58 schreef sig000 het volgende:
Als ze hun bek houden is het toffe muziek.![]()
Om eerlijk te zijn is dat alweer een tijdje geledenquote:
Mijn ritme is ook erg onregelmatig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn is dat alweer een tijdje geleden
oi..oi...oi..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:08 schreef APK het volgende:
Nog eentje die ik vorig jaar via Radio TDF hoorde:
Ik krijg bijna heimwee omdat ik toen naar de radio kon luisteren
quote:
Veel plezier en lekker van genietenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:24 schreef Lienekien het volgende:
We pakken onze koffers!
Money, tickets, passports!
Waar ga je naar toe? De Zonquote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:24 schreef Lienekien het volgende:
We pakken onze koffers!
Money, tickets, passports!
Wat een leuk clipje/nr. Vrolijk, zonnigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:08 schreef APK het volgende:
Nog eentje die ik vorig jaar via Radio TDF hoorde:
Ik krijg bijna heimwee omdat ik toen naar de radio kon luisteren
je had gelijk... zal amper 30 minuten zijn geweest of zo...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:47 schreef chufi het volgende:
Knop gevonden, zal vast wel een tijdschakelaar zijn die er na 30 minuten weer mee ophoudt
Het voordeel is wel dat ik nu weet waar ie zit ... Nu alleen nog de tijdsinstellingen weten te krakenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
je had gelijk... zal amper 30 minuten zijn geweest of zo...
hiquote:
Engeland!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe? De ZonBlaas een beetje deze kant op!
Veel plezier!
Ien Dales?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Engeland!
De eerste keer vliegen vond ik minder eng dan rijden door de Dales.
Fijne vakantie Lien.. Hoop dat het er in Engeland beter voorstaat qua weer.... In London was het helaas ook bar en boos deze middag ... Maar gewoon genieten das het belangrijkstequote:
Het noorden van de Yorkshire Dales. We hebben uitzicht op konijnen, fazanten, koeien en schapen.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:51 schreef willem-jozef het volgende:
jo apk, negert![]()
'the corner' gezien. zeer de moeite waard; wel behoorlijk deprimerend maar erg realistisch en mooi gemaakt.
overigens: the wire blijft het beste dat ik gezien heb![]()
leters.
o ja, en de groeten aan de 'normale' lui die hier posten
typoo
Dat is dan mooi meegenomen die Wifi ... Kun je gewoon doorFoKkenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:43 schreef Lienekien het volgende:
Het goot op weg naar en in Amsterdam, maar tot nu toe is het hier droog. De zon kwam er nog even bij, ook. Warm is het niet. Maar goed, daarvoor zijn we niet hier.
We hebben overigens WiFi!
Lienekien heeft helemaal geen tijd om te Fokken, ze gaat natuurlijk van de omgeving genieten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan mooi meegenomen die Wifi ... Kun je gewoon doorFoKken
Nou, ik mag toch aannemen dat dr laatste bericht vanuit Engeland kwam ...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lienekien heeft helemaal geen tijd om te Fokken, ze gaat natuurlijk van de omgeving genieten.
Lijkt mij ook, maar op vakantie moet je Fok! toch wel een beetje kunnen laten voor wat het isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch aannemen dat dr laatste bericht vanuit Engeland kwam ...
Ja tuurlijk, maar dat is geheel aan Lienekien....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar op vakantie moet je Fok! toch wel een beetje kunnen laten voor wat het is
Altijd! Dat kunnen wij niet bepalenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat is geheel aan Lienekien....
Ik mag hopen dat het weer niet mee gaat spelen... Laten we er vanuit gaan dat we haar gewoon een tijdje niet meer zullen zien hier ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit ondertussen naar Concert at Sea te kijken op Nederland 3.
De bedoeling was dat ik er bij zou zijn, maar dat liep even anders en zo te zien was het daar ook heel nat.
Hoi!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoi
Engeland, wat staat er op het programma daaro?
De 30ste was het zeker nat ...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit ondertussen naar Concert at Sea te kijken op Nederland 3.
De bedoeling was dat ik er bij zou zijn, maar dat liep even anders en zo te zien was het daar ook heel nat.
oja ik zie hetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!
Ik denk dat je beter aan Lienekien kan vragen wat er op het programma staat in Engeland, maar ik denk iets met konijnen, fazanten, koeien en schapen.
Golden Earring
schapen zeker, want het eerste Streetview plaatje dat ik daar willekeurig prikte zijn schapenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!
Ik denk dat je beter aan Lienekien kan vragen wat er op het programma staat in Engeland, maar ik denk iets met konijnen, fazanten, koeien en schapen.
Het was 2 dagen, de vrijdag was het prachtig weer en zaterdags was het drama.quote:
Echt hč.quote:
Nouja regen en mist hoort erbij als je naar Engeland gaatquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was 2 dagen, de vrijdag was het prachtig weer en zaterdags was het drama.
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer zo'n partij als afgelopen weekend ?
Je haalt nu 2 dingen door elkaarquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja regen en mist hoort erbij als je naar Engeland gaat
oja Lienekien zit in Engelandquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haalt nu 2 dingen door elkaar![]()
Mijn post ging over Concert at Sea.
En boksen op 7quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja Lienekien zit in Engeland![]()
Concert at the Sea inderdaad "tik op m'n hoofd"
Daar zijn de lammetjes toch meestal het slachtoffer van, als de swarma/kebab huizen opdienen wat ze zeggen (en geen kippenvlees of varkensvlees er door doen... )quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Mickeys het volgende:
Schapie schapie is toch uiteindelijk uitkomen in een swarmatent voor een broodje swarma met heul veul knoflooksaus?
De lammetjes die voor shoarma gebruikt worden worden nooit nie een lammetje niequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Lammetjes worden ook schapie schapie ;-)
Krijg wel ineens zin in een swarma..... sniegoe
lammetjes worden nie lammetjes nie?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lammetjes die voor shoarma gebruikt worden worden nooit nie een lammetje nie![]()
[ afbeelding ]
Die ligt uit te buiken van overvloedquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Nou Lienekien... waar blijft de swarma nou dan?
Maar hier brengen voor ons...quote:
Moet je goed zoeken, de meeste van die zaken zijn gesloten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:11 schreef Mickeys het volgende:
Schapie schapie is toch uiteindelijk uitkomen in een swarmatent voor een broodje swarma met heul veul knoflooksaus?
Lammetjes worden nie schapies nie, bedoelde ze.quote:
Nee joh... dat zijn nachtbraaktenten... die open zijn tot 7 uur smorgens.. mag ik hopen teminste... is wel in Groningen altijd zo geweestquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken, de meeste van die zaken zijn gesloten?
Maak me gek Deisyy, gooi de swarma eens deze topic inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lammetjes worden nie schapies nie, bedoelde ze.
Ik zat waarschijnlijk in gedachte al een broodje shoarma met heel veel knoflooksaus te eten
Oh ik heb er nooit van gehoord , maar Groningen is voor mij ook al meer dan 25 jaar geleden ....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh... dat zijn nachtbraaktenten... die open zijn tot 7 uur smorgens.. mag ik hopen teminste... is wel in Groningen altijd zo geweest
Ja duh, voor mij 30 jaar geleden en zaten in de poelestraart/peperstraat. Als je bij Lorelei of time-out vertrok toen die discotheken nog bestondenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ik heb er nooit van gehoord , maar Groningen is voor mij ook al meer dan 25 jaar geleden ....
Ik had eergisteren een mixed-grill besteld en daar zat best wel vet veel shoarma bij inclusief 1 broodje terwijl er shoarma was voor minstens 4 of zo ...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maak me gek Deisyy, gooi de swarma eens deze topic in
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maak me gek Deisyy, gooi de swarma eens deze topic in
Oh ja, daar die vage tentjes. Maar ik kaande nooit zo veel 's nachts , zeker niet meer nadat ik een keer goed ziek ben geworden van zo'n broodje laat/vroegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, voor mij 30 jaar geleden en zaten in de poelestraart/peperstraat. Als je bij Lorelei of time-out vertrok toen die discotheken nog bestonden
Oh, jummiequote:
Ow, maar dat was dan vast de alcohol, want dat dronk ik nooit. Wel altijd om 5 uur of zo bij zo'n tentje en dan was het eigenlijk meer een bak knoflooksaus met en broodje swarma ipv andersom. Nooit ziek geweest van zo'n broodjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja, daar die vage tentjes. Maar ik kaande nooit zo veel 's nachts , zeker niet meer nadat ik een keer goed ziek ben geworden van zo'n broodje laat/vroeg
Döner is in, shoarma is out iddquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
Het ultieme broodje in Amersfoort is een broodje döner bij Hadi
Nee dat was toen het broodje, anders had ik het me nu niet meer herinnerd..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, maar dat was dan vast de alcohol, want dat dronk ik nooit. Wel altijd om 5 uur of zo bij zo'n tentje en dan was het eigenlijk meer een bak knoflooksaus met en broodje swarma ipv andersom. Nooit ziek geweest van zo'n broodje
Slaap lekker Mickquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
Ik is pleitos. nog verder lezen. truste voor later
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
trustenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
Niet de jongstenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:43 schreef Deisyy het volgende:
Een paar maanden geleden hadden we feestje in Rotterdam, met de metro heen en met de taxi terug naar Spijkenisse, omdat er geen metro's meer reden. Hebben we ons af laten zetten in het centrum hier en hebben ouderwets een broodje shoarma zitten schransen.
Het viel me op dat wel niet de jongsten waren
Met een meewarige blik in hun ogenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
Dat ze je zo staan aan te kijken van "wiens moeder ben jij dan?"
Ja, dat ze aangeschoten staan te bedenken of je misschien een bekende van hun moeder bent die gaat vertellen hoe dronken dropje ze warenquote:
"Ken ik die moeder?", "Moet ik die moeder kennen?" en de belangrijkste "Kent ze mijn ma?".quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat ze aangeschoten staan te bedenken of je misschien een bekende van hun moeder bent die gaat vertellen hoe dronken dropje ze waren
Smakelijk voor zoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou valt wel mee, rozengracht is zeker open
Totzo
Ja dat... Gelijk van slagquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ken ik die moeder?", "Moet ik die moeder kennen?" en de belangrijkste "Kent ze mijn ma?".
Dat nog even lezen was dus vast een excuusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Mickeys ook nog even naar de shoarmatent gereden i.p.v. naar bed te gaan.
Ga je gang...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je zou er bijna om 02.30 voor naar de stad rijden, even shoarma halen
6% maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je gang...![]()
Ik heb er nog geen honger van gekregen : btw
Neuh, ik heb m'n hoofd vanmiddag een beetje rottig gestoten en ben sindsdien een beetje misselijk, dus ik sla even over.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je gang...![]()
Ik heb er nog geen honger van gekregen : btw
Dat is inderdaad een stuk minder. Zo heb ik afgelopen woensdag geprobeerd de kruimeldief van de muur af te koppen, mislukt natuurlijk, maar de afdruk van de aan- en uitknop stond wel in mijn voorhoofd en de bult is nu nog niet weg.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n hoofd vanmiddag een beetje rottig gestoten en ben sindsdien een beetje misselijk, dus ik sla even over.
Das niet genoegquote:
Dat is altijd lullig en kan behoorlijk pijn doen waardoor je idd weinig zin hebt in een vette hapquote:Op zondag 15 juli 2012 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik heb m'n hoofd vanmiddag een beetje rottig gestoten en ben sindsdien een beetje misselijk, dus ik sla even over.
We worden en niet handiger op, mag hopen dat je je bed wel haalt zonder ongelukkenquote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk minder. Zo heb ik afgelopen woensdag geprobeerd de kruimeldief van de muur af te koppen, mislukt natuurlijk, maar de afdruk van de aan- en uitknop stond wel in mijn voorhoofd en de bult is nu nog niet weg.
00.50 uur ga ik ook niet meer redden, ik duik mijn bedje in
Ai, ook nasty... Slaap lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk minder. Zo heb ik afgelopen woensdag geprobeerd de kruimeldief van de muur af te koppen, mislukt natuurlijk, maar de afdruk van de aan- en uitknop stond wel in mijn voorhoofd en de bult is nu nog niet weg.
00.50 uur ga ik ook niet meer redden, ik duik mijn bedje in
Oe, klein hersenschuddinkje?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Broodje shoarma bij mesutquote:Op zondag 15 juli 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij maak je er niet gek mee, maar geniet er lekker vanWat heb je gehaald?
Dat dacht ik vanmiddag wel even, want als ik van m'n telefoon (FOK!) wegkeek had ik even moeite te focussen, en toen ook nog misselijk, maar de focus gaat weer goed, alleen nog misselijk en wat pijn in m'n nek, zal wel goed komenquote:
Oeij, take it easyquote:Op zondag 15 juli 2012 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmiddag wel even, want als ik van m'n telefoon (FOK!) wegkeek had ik even moeite te focussen, en toen ook nog misselijk, maar de focus gaat weer goed, alleen nog misselijk en wat pijn in m'n nek, zal wel goed komen
Ik lig de hele avond al op bed, het easy te taken, dus dat komt goedquote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oeij, take it easy
Ik ga dat ook doen, laters
Latersquote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oeij, take it easy
Ik ga dat ook doen, laters
Misschien is dat niet de juiste plek om te FoK!ken Leandra , zo vanuit je bed ... ongemakkelijke houding en zo ...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig de hele avond al op bed, het easy te taken, dus kat komt goed
Jij ook rustig aan, laters
Het is een bzzzzt-bed, dus hoofd- en voeteneind een stukje omhoog, telefoon in m'n hand, ik lig prima.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is dat niet de juiste plek om te FoK!ken Leandra , zo vanuit je bed ... ongemakkelijke houding en zo ...
OKquote:Op zondag 15 juli 2012 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een bzzzzt-bed, dus hoofd- en voeteneind een stukje omhoog, telefoon in m'n hand, ik lig prima.
Lig je dan niet in een hele rare ruimtevaartpositie?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een bzzzzt-bed, dus hoofd- en voeteneind een stukje omhoog, telefoon in m'n hand, ik lig prima.
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Elektrisch natuurlijk anders doet hij niet bzzzzt
Leandra Kuiperzzzztquote:Op zondag 15 juli 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Lig je dan niet in een hele rare ruimtevaartpositie?
Het hoofdeind was wat verder omhoog dan het voeteneind, in een gemiddelde Auping-reclame zitten ze ook vaak zo.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Lig je dan niet in een hele rare ruimtevaartpositie?
Lol, nee, ik was echt eerst lezen (verslaafd, sorry) en daarna echt slapen. Heb de swarma verleiding weerstaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:58 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Mickeys ook nog even naar de shoarmatent gereden i.p.v. naar bed te gaan.
Donald belde net dat zijn ETA 00.50 uur is, ik zou natuurlijk even kunnen vragen of hij nog even langs Shoarma Orient rijdt
egniequote:Op zondag 15 juli 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat nog even lezen was dus vast een excuus
Oeh, slapen in een swarmatentquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wat een gave tenten![]()
Nee, niet de shoarmatent![]()
Die retro VW-bus bedoel jequote:Op zondag 15 juli 2012 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wat een gave tenten![]()
Nee, niet de shoarmatent![]()
Tent huis is al iets anders dan een tent toch? Waar staat ie ? Fotootje?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:13 schreef sacha het volgende:
ik ga een weddenschap aan met jullie![]()
na kamperen in mijn tenthuis kijken jullie anders tegen kamperen aan![]()
volgend jaar gaat ie in![]()
roept u maar!
Ja alle oudjes vallen opeens weg...quote:Op zondag 15 juli 2012 17:14 schreef sacha het volgende:
wat een KUTweek trouwens, nu is Rutger Kopland ook nog dood
Laat Golfer de rest voor zn conto nemenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Als Remco Campert maar niet gaat hoor![]()
Ik ben ZO lekker aan het koken!
Marokkaanse gehakballetjes grillen zometeen en de turkse aardappelsalade is al klaar![]()
* Bluezz kookt alleen nog op zondag![]()
Ik zoek nog iemand die vaak voor me wil kokenquote:
Ja die schrijft de leukste stukjes in de VK op zaterdag! Ben fanquote:Op zondag 15 juli 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat Golfer de rest voor zn conto nemen
Moest ff checken op Remco Campert... Maar die doet het nog
Eten voor de groep (18 personen) in Spa volgende week staat al ingevroren te wachtenquote:Op zondag 15 juli 2012 18:44 schreef Bluezz het volgende:
g kookt eigenlijk altijd, en bovendien veel beter![]()
Wij huren altijd een huisje met bad, open haard, wasmachine en droger, dus het zou kunnen dat je aan mij een lastige hebtquote:Op zondag 15 juli 2012 17:13 schreef sacha het volgende:
roept u maar!
Ja dat wordt lastig... Ik ga meestal bij familie of kennissen langs of neem een hotelquote:Op zondag 15 juli 2012 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij huren altijd een huisje met bad, open haard, wasmachine en droger, dus het zou kunnen dat je aan mij een lastige hebt
Ja denk dat de huidige oudere generatie geen tent meer zou kopen ...quote:Op zondag 15 juli 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
Ik ga nooit meer kramperen. Heb het 5 jaar geleden gedaan voor iemand anders, maar echt, ik heb gezworen dat ik nooit meer dat zal doen. Sorry sacha
Nee dank je, stuur de foto's maarquote:Op zondag 15 juli 2012 17:13 schreef sacha het volgende:
roept u maar!
Ja met een gratis ticket er bijquote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef sacha het volgende:
dan pleur ik hem wel op Fokkers voor Fokkers![]()
voor armlastige mensen die aan vakantie toe zijn
waar naar toequote:Op zondag 15 juli 2012 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je nu zelf te azen op een gratis ticket ?
Ik vroeg aan het begin al waar en of je een foto had... Kom maar op en we gaan volgend jaar misschien wel een weekje naar .....?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:00 schreef sacha het volgende:
wat moet ik daar nou weer![]()
graag of niet, mij een biet
Dat doe ik trouwens sowieso welquote:Op zondag 15 juli 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan boek ik wel weer een weekje Spanje
Ja ik ken dat...quote:Op maandag 16 juli 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
We hebben ons weer kapot gewerkt op de poli vandaag, maar de achterstanden worden alleen maar meer
Voor een trieste begrafenis is dat dan wel weer passend ... maar nooit leukquote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag en tussendoor even weg geweest voor een begrafenis, het was triest en nat begrafenisweer.
Nou inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag en tussendoor even weg geweest voor een begrafenis, het was triest en nat begrafenisweer.
Ik wou zeggen, gauw checken die deal ivm beschikbaarheid.. Maar volgens mij zijn alle mogelijke vakantiegangers dan inmiddels allang het land uit ...quote:Op maandag 16 juli 2012 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar het schijnt volgende week zomer te worden![]()
Ik heb als deal nog een weekendje Den Helder liggen, dus ik denk dat ik die dan maar ga gebruiken.
Had jij nog vragen aan Mickeys, Leandra? Echt prangende vragen waar je 's nachts van wakker ligt?quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
Ja mooi is dat, als je er niet meer bent moet iedereen de vragen die hij/zij nog heeft zelf gaan beantwoorden
Vandaag overdag motregen. Paraplu voldeed, regenponcho's hoefden niet aan. En ook met regen was het adembenemend mooi, vandaag!quote:Op maandag 16 juli 2012 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog steeds droog daar in the UK Lienekien?
Ja maar nu is het te laat en moet ik zelf antwoorden gaan bedenkenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had jij nog vragen aan Mickeys, Leandra? Echt prangende vragen waar je 's nachts van wakker ligt?
Dan heb je iig winst op NL, want hier is het net zulk weer en niet adembenemend mooi.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vandaag overdag motregen. Paraplu voldeed, regenponcho's hoefden niet aan. En ook met regen was het adembenemend mooi, vandaag!
Ik zit nu ook met een vraag. Waar gaat dit eigenlijk over? Maar helaas, het is niet andersquote:Op maandag 16 juli 2012 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar nu is het te laat en moet ik zelf antwoorden gaan bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |