Wat is daar verkeerd aan?quote:
Uhmm...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Ik heb nog wat suggesties voor je:
EK 2012
PS. haar tweet heeft maar een paar minuten online gestaan vandaar via een ander.twitter:HeidyBolwijn twitterde op maandag 16-04-2012 om 20:12:51Top RT @anna_drijver: mijn droom komt uit, ik mag de #Zomergasten presentatie overnemen van Jelle BC.Afgewisseld, maar toch.. reageer retweet
Dan zou ik iig niet kijken, wat een kutlijst.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef starla het volgende:
Presentatrice:
Sonja Barend
Gasten:
A.F.Th van der Heijden
André Kuipers
Hans Teeuwen
Mathilde Santing
Mart Smeets
Hans Wiegel
quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zou ik iig niet kijken, wat een kutlijst.
Op A.F.TH na allemaal kutgasten en een over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatrice, dus nee,quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef starla het volgende:
Presentatrice:
Sonja Barend
Gasten:
A.F.Th van der Heijden
André Kuipers
Hans Teeuwen
Mathilde Santing
Mart Smeets
Hans Wiegel
quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Op A.F.TH na allemaal kutgasten en een over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatrice, dus nee,
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat het iemand bij het volle verstand was die dit wilde.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef starla het volgende:
Jouw mening vind ik niet zo interessant, dit zijn de gasten die ik graag wil zien hihi.
JD lijkt me wel iemand die de hele avond zijn eigen levensverhaal uitzet. Dat begint in Heteren en dan in Drenthe ontdekt hij de rock-n-roll van Cuby (insert clip van Cuby) en die speelde die jongens uit de randstad helemaal weg en dat vond zijn vader maar niks en toen ging hij maar voetballen (insert clip van Cruijff) etc etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje mijn paradepaardje maar ik zou JD wel een avondje willen zien, en dan niet momenten over voetbal, maar over politiek en muziek.
Als gast prima idee, niet als presentator.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje mijn paradepaardje maar ik zou JD wel een avondje willen zien, en dan niet momenten over voetbal, maar over politiek en muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |