Wat is daar verkeerd aan?quote:
Uhmm...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Ik heb nog wat suggesties voor je:
EK 2012
PS. haar tweet heeft maar een paar minuten online gestaan vandaar via een ander.twitter:HeidyBolwijn twitterde op maandag 16-04-2012 om 20:12:51Top RT @anna_drijver: mijn droom komt uit, ik mag de #Zomergasten presentatie overnemen van Jelle BC.Afgewisseld, maar toch.. reageer retweet
Dan zou ik iig niet kijken, wat een kutlijst.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef starla het volgende:
Presentatrice:
Sonja Barend
Gasten:
A.F.Th van der Heijden
André Kuipers
Hans Teeuwen
Mathilde Santing
Mart Smeets
Hans Wiegel
quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zou ik iig niet kijken, wat een kutlijst.
Op A.F.TH na allemaal kutgasten en een over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatrice, dus nee,quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef starla het volgende:
Presentatrice:
Sonja Barend
Gasten:
A.F.Th van der Heijden
André Kuipers
Hans Teeuwen
Mathilde Santing
Mart Smeets
Hans Wiegel
quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Op A.F.TH na allemaal kutgasten en een over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatrice, dus nee,
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat het iemand bij het volle verstand was die dit wilde.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef starla het volgende:
Jouw mening vind ik niet zo interessant, dit zijn de gasten die ik graag wil zien hihi.
JD lijkt me wel iemand die de hele avond zijn eigen levensverhaal uitzet. Dat begint in Heteren en dan in Drenthe ontdekt hij de rock-n-roll van Cuby (insert clip van Cuby) en die speelde die jongens uit de randstad helemaal weg en dat vond zijn vader maar niks en toen ging hij maar voetballen (insert clip van Cruijff) etc etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje mijn paradepaardje maar ik zou JD wel een avondje willen zien, en dan niet momenten over voetbal, maar over politiek en muziek.
Als gast prima idee, niet als presentator.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje mijn paradepaardje maar ik zou JD wel een avondje willen zien, en dan niet momenten over voetbal, maar over politiek en muziek.
Die echt goede idd. Maar Jinek ook. Mannen kunnen gewoon niet tegen sterke vrouwen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg al 3 jaar Wim Brands, maar er wordt niet naar geluisterd.
Gelukkig is ze ook lekker.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die echt goede idd. Maar Jinek ook. Mannen kunnen gewoon niet tegen sterke vrouwen.
Ik vind haar ook spannend. Volgens mij zuigt ze de ballen uit je lijf.quote:
Vraag het eens aan Brammetje?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef tong80 het volgende:
Ik vind haar ook spannend. Volgens mij zuigt ze de ballen uit je lijf.
Wim Brands word op twitter ook veel genoemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg al 3 jaar Wim Brands, maar er wordt niet naar geluisterd.
Die zat zich gisteren weer aan te stellen bij dwdd. Lijkt me echt een verschrikking. Veel te veel een alwetende mening.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Frenk van der Linden zou ook wel eens een kans mogen hebben als presentator
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wim Brands word op twitter ook veel genoemd.
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 19 april 2012 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Frenk van der Linden zou ook wel eens een kans mogen hebben als presentator
En hij deed het slecht.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Freek de Jonge ooit zomergasten gepresenteerd? Dat wist ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 07-05-2012 18:37:35 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zoals Georg Kessler, Fadrhonc, Ernst Happel en een stuk of 15 anderen voor ze?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:34 schreef tong80 het volgende:
Te triest. Het NRC heeft ook al een Belgische hoofdredacteur.
Straks komt er nog een buitenlandse bondscoach.
Dat was in de tijd dat Nederland niks voorstelde als voetballand.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals Georg Kessler, Fadrhonc, Ernst Happel en een stuk of 15 anderen voor ze?
Ik ken die gast nietquote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef golfer het volgende:
Tong80 wordt nu lid van het Belgische nationale elftal
Hij moet vragen stellen he, geen muziek maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef TheArt het volgende:
Ook nog wat leuke soloplaatjes gemaakt in de tijd dat Soulsister niet bij elkaar was.
Hele goeie keuze in elk geval
Ja karina dat bandje kende ik ook..althans dat liedje dan..quote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik herkende hem pas toen ze dat liedje lieten horen net bij DWDD
Ik reageerde te snel. Ken hem achteraf wel. Vreselijke muziek maar goeie programmaker.quote:
Nee, dat wordt angstvallig geheim gehouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Lijkt me een aangename man.
Wie zijn de gasten, is daar al iets van bekend?
Baasquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:32 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Peter R. de Vries voelt er weinig voor om zijn ideale televisieavond samen te stellen in Zomergasten.
Peter R. heeft de makers van Zomergasten al meerdere keren afgewezen.
"Voor het derde achtereenvolgende jaar gevraagd voor VPRO's 'Zomergasten'. Voor de derde keer 'nee' gezegd", tweet de misdaadverslaggever.
Het nieuwe en alweer 25ste seizoen van het VPRO-programma is vanaf 22 juli zes weken lang te zien met Jan Leyer als nieuwe presentator.
Die heeft hypocrisie uitgevonden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Terreros85 het volgende:
Peter houdt niet zo van kritische vragen.
Ik hoop dat ze me weten te verrassen, want van die namen word ik niet echt warm....quote:Adriaan van Dis dit jaar zelf Zomergast
AMSTERDAM - Onder meer oud-presentator Adriaan van Dis is dit jaar te gast in het VPRO-programma Zomergasten.
Dat meldt NRC Handelsblad maandag.
De andere gasten zijn zanger en componist Henny Vrienten, cabaretier Micha Wertheim, socioloog Jolande Withuis, trendvoorspeller Lidewij Edelkoort en Acatel-Lucent-topman Ben Verwaayen.
De schrijver en televisiemaker Van Dis presenteerde het programma van 1999 tot 2002. Tegen NRC zegt hij dat hij niet denkt een lastige gast te zijn. Wel zegt hij dat Zomergast zijn "een heel andere aanpak" vergt dan presentator zijn.
"Als gast ga je op de divan liggen met je ogen dicht, en laat alle beelden die indruk op je hebben gemaakt de revue passeren", aldus Van Dis.
Jan Leyers
Dit jaar is de 54-jarige Belg Jan Leyers voor het eerst de presentator. Hij volgt Jelle Brandt Corstius op, die het na twee seizoenen voor gezien houdt.
In Zomergasten mag elke week een bekende Nederlander zijn favoriete televisieavond samenstellen. Het programma wordt dit jaar voor de 25e keer uitgezonden vanaf zondagavond 22 juli op Nederland 2.
Door: NU.nl
Ik wilde net posten dat het kijkerspubliek niet verjongd zal gaan worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:15 schreef golfer het volgende:
Micha is met z'n 40 jaar wel echt het broekie onder de gasten.
Waarom niet ? Ik vind het gewoon te veel oudere generatie. Dacht dat die babyboom generatie al genoeg te zien is geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Slechte gasten, alleen Jolande Withuis heeft echt iets te vertellen en Van Dis zie ik niet zitten als gast.
We zullen je als kijker missen gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Slechte gasten, alleen Jolande Withuis heeft echt iets te vertellen en Van Dis zie ik niet zitten als gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |