Wat is daar verkeerd aan?quote:
Uhmm...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef alors het volgende:
Ik heb nog wat suggesties voor je:
EK 2012
PS. haar tweet heeft maar een paar minuten online gestaan vandaar via een ander.twitter:HeidyBolwijn twitterde op maandag 16-04-2012 om 20:12:51Top RT @anna_drijver: mijn droom komt uit, ik mag de #Zomergasten presentatie overnemen van Jelle BC.Afgewisseld, maar toch.. reageer retweet
Dan zou ik iig niet kijken, wat een kutlijst.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef starla het volgende:
Presentatrice:
Sonja Barend
Gasten:
A.F.Th van der Heijden
André Kuipers
Hans Teeuwen
Mathilde Santing
Mart Smeets
Hans Wiegel
quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zou ik iig niet kijken, wat een kutlijst.
Op A.F.TH na allemaal kutgasten en een over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatrice, dus nee,quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef starla het volgende:
Presentatrice:
Sonja Barend
Gasten:
A.F.Th van der Heijden
André Kuipers
Hans Teeuwen
Mathilde Santing
Mart Smeets
Hans Wiegel
quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Op A.F.TH na allemaal kutgasten en een over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatrice, dus nee,
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat het iemand bij het volle verstand was die dit wilde.quote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef starla het volgende:
Jouw mening vind ik niet zo interessant, dit zijn de gasten die ik graag wil zien hihi.
JD lijkt me wel iemand die de hele avond zijn eigen levensverhaal uitzet. Dat begint in Heteren en dan in Drenthe ontdekt hij de rock-n-roll van Cuby (insert clip van Cuby) en die speelde die jongens uit de randstad helemaal weg en dat vond zijn vader maar niks en toen ging hij maar voetballen (insert clip van Cruijff) etc etc.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje mijn paradepaardje maar ik zou JD wel een avondje willen zien, en dan niet momenten over voetbal, maar over politiek en muziek.
Als gast prima idee, niet als presentator.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een beetje mijn paradepaardje maar ik zou JD wel een avondje willen zien, en dan niet momenten over voetbal, maar over politiek en muziek.
Die echt goede idd. Maar Jinek ook. Mannen kunnen gewoon niet tegen sterke vrouwen.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg al 3 jaar Wim Brands, maar er wordt niet naar geluisterd.
Gelukkig is ze ook lekker.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die echt goede idd. Maar Jinek ook. Mannen kunnen gewoon niet tegen sterke vrouwen.
Ik vind haar ook spannend. Volgens mij zuigt ze de ballen uit je lijf.quote:
Vraag het eens aan Brammetje?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:21 schreef tong80 het volgende:
Ik vind haar ook spannend. Volgens mij zuigt ze de ballen uit je lijf.
Wim Brands word op twitter ook veel genoemd.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg al 3 jaar Wim Brands, maar er wordt niet naar geluisterd.
Die zat zich gisteren weer aan te stellen bij dwdd. Lijkt me echt een verschrikking. Veel te veel een alwetende mening.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Frenk van der Linden zou ook wel eens een kans mogen hebben als presentator
quote:Op woensdag 18 april 2012 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wim Brands word op twitter ook veel genoemd.
NOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 19 april 2012 07:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Frenk van der Linden zou ook wel eens een kans mogen hebben als presentator
En hij deed het slecht.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Freek de Jonge ooit zomergasten gepresenteerd? Dat wist ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 07-05-2012 18:37:35 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zoals Georg Kessler, Fadrhonc, Ernst Happel en een stuk of 15 anderen voor ze?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:34 schreef tong80 het volgende:
Te triest. Het NRC heeft ook al een Belgische hoofdredacteur.
Straks komt er nog een buitenlandse bondscoach.
Dat was in de tijd dat Nederland niks voorstelde als voetballand.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals Georg Kessler, Fadrhonc, Ernst Happel en een stuk of 15 anderen voor ze?
Ik ken die gast nietquote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef golfer het volgende:
Tong80 wordt nu lid van het Belgische nationale elftal
Hij moet vragen stellen he, geen muziek maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef TheArt het volgende:
Ook nog wat leuke soloplaatjes gemaakt in de tijd dat Soulsister niet bij elkaar was.
Hele goeie keuze in elk geval
Ja karina dat bandje kende ik ook..althans dat liedje dan..quote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik herkende hem pas toen ze dat liedje lieten horen net bij DWDD
Ik reageerde te snel. Ken hem achteraf wel. Vreselijke muziek maar goeie programmaker.quote:
Nee, dat wordt angstvallig geheim gehouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Lijkt me een aangename man.
Wie zijn de gasten, is daar al iets van bekend?
Baasquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:32 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Peter R. de Vries voelt er weinig voor om zijn ideale televisieavond samen te stellen in Zomergasten.
Peter R. heeft de makers van Zomergasten al meerdere keren afgewezen.
"Voor het derde achtereenvolgende jaar gevraagd voor VPRO's 'Zomergasten'. Voor de derde keer 'nee' gezegd", tweet de misdaadverslaggever.
Het nieuwe en alweer 25ste seizoen van het VPRO-programma is vanaf 22 juli zes weken lang te zien met Jan Leyer als nieuwe presentator.
Die heeft hypocrisie uitgevonden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Terreros85 het volgende:
Peter houdt niet zo van kritische vragen.
Ik hoop dat ze me weten te verrassen, want van die namen word ik niet echt warm....quote:Adriaan van Dis dit jaar zelf Zomergast
AMSTERDAM - Onder meer oud-presentator Adriaan van Dis is dit jaar te gast in het VPRO-programma Zomergasten.
Dat meldt NRC Handelsblad maandag.
De andere gasten zijn zanger en componist Henny Vrienten, cabaretier Micha Wertheim, socioloog Jolande Withuis, trendvoorspeller Lidewij Edelkoort en Acatel-Lucent-topman Ben Verwaayen.
De schrijver en televisiemaker Van Dis presenteerde het programma van 1999 tot 2002. Tegen NRC zegt hij dat hij niet denkt een lastige gast te zijn. Wel zegt hij dat Zomergast zijn "een heel andere aanpak" vergt dan presentator zijn.
"Als gast ga je op de divan liggen met je ogen dicht, en laat alle beelden die indruk op je hebben gemaakt de revue passeren", aldus Van Dis.
Jan Leyers
Dit jaar is de 54-jarige Belg Jan Leyers voor het eerst de presentator. Hij volgt Jelle Brandt Corstius op, die het na twee seizoenen voor gezien houdt.
In Zomergasten mag elke week een bekende Nederlander zijn favoriete televisieavond samenstellen. Het programma wordt dit jaar voor de 25e keer uitgezonden vanaf zondagavond 22 juli op Nederland 2.
Door: NU.nl
Ik wilde net posten dat het kijkerspubliek niet verjongd zal gaan worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:15 schreef golfer het volgende:
Micha is met z'n 40 jaar wel echt het broekie onder de gasten.
Waarom niet ? Ik vind het gewoon te veel oudere generatie. Dacht dat die babyboom generatie al genoeg te zien is geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Slechte gasten, alleen Jolande Withuis heeft echt iets te vertellen en Van Dis zie ik niet zitten als gast.
We zullen je als kijker missen gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Slechte gasten, alleen Jolande Withuis heeft echt iets te vertellen en Van Dis zie ik niet zitten als gast.
Ah bedankt, was ik inderdaad even vergeten mee te kopiëren zie ik nu.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef golfer het volgende:
Oh, en misschien wel handig om erbij te vermelden dat die Zomergasten Special is te zien op 15 juli om 20.15 uur op Nederland 2
Kickquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:19 schreef Karina het volgende:
Leuk voorproefje, een week vantevoren:
Zomergasten-special herenigt alle oud-presentatoren
Eén week voor de start van de nieuwe Zomergasten komt de VPRO met een extra uitzending waarin presentator Roel van Broekhoven praat met de twaalf interviewers die de nieuwe gastheer Jan Leyers zijn voorgegaan. Dat heeft de VPRO dinsdag laten weten. De special wordt uitgezonden in verband met het 25-jarig jubileum van Zomergasten. De oud-presentatoren, waaronder Paul de Leeuw, delen hun ervaringen. “Een uitzending vol anekdotes“, belooft de omroep.
De Leeuw, die de jubileumuitzending in 2007 presenteerde, zit in de special samen met de andere elf presentatoren Peter van Ingen, Freek de Jonge, Wim T. Schippers, Hanneke Groenteman, Adriaan van Dis, Joost Zwagerman, Connie Palmen, Joris Luyendijk, Bas Heijne, Margriet van der Linden en Jelle Brandt Corstius.
De aflevering krijgt de titel Volgende Fragment en biedt drie uur lang een blik achter de schermen van het programma dat in 1988 begon, toen Nederland 3 net in de lucht was en commerciële televisie nog niet bestond.
Het idee was even eenvoudig als vernieuwend: als er in de zomer toch programma’s worden herhaald, dan is het interessanter om inspirerende mensen te vragen een avond lang fragmenten van hun keuze toe te laten lichten.
Ook in België kent Zomergasten sinds jaar en dag een vaste schare kijkers: reden voor de Belgische zender Canvas om deze speciale aflevering gelijktijdig uit te zenden op de Vlaamse televisie.
De Zomergasten-special is op 15 juli om 20.15 uur te zien op Nederland 2.
Bron
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb nog nooit Zomergasten gezien.
Ja, ik dacht, ik meld het even.quote:
Nee, ik kijk naar Mart.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, ik dacht, ik meld het even.Ik ga wel een inhaalslag maken op 15 juli. Ben best benieuwd.
Zit je nu trouwens op 7 die golffilm te kijken?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:42 schreef golfer het volgende:
Oh, en misschien wel handig om erbij te vermelden dat die Zomergasten Special is te zien op 15 juli om 20.15 uur op Nederland 2
Jammer dat jullie het niet krijgen. Jullie hebben zoveel interessante mensen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:03 schreef zuiderbuur het volgende:
Bij ons zal het ook op Canvas uitgezonden worden om 20.12 (beetje vreemd want wij ontvangen toch ook gewoon Nederland 1,2 en 3)
Dit weekend las ik in de krant "De morgen" trouwens een stuk over een mogelijke Vlaamse versie van Zomergasten, maar voorlopig komt dat er niet: te duur, te specifiek en misschien ook te lang (drie uur).
Nou goed, als er af en toe een Vlaming als Verhofstadt mag langskomen, of het zelfs mag presenteren, is de Nederlandse versie even goed.
Klopt.quote:
En je andere held. Je hebt het interviewboek van Ischa ooit geleend. Weet je wat ? Je mag het houdenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef shmoopy het volgende:
Oh, dit wordt echt een heerlijk avondje.
Adriaan.
Gerard Coc hij stikte van het lachenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef shmoopy het volgende:
Hopelijk Ischa Meijer met een 'blokje erg'.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je andere held. Je hebt het interviewboek van Ischa ooit geleend. Weet je wat ? Je mag het houden
En die licht serieus in de boekenkastquote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dank je, jij hebt Knuf, mooie deal, toch?
Ik had toen een hekel aan Van Ingen, die ben ik pas later gaan waarderen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Je zou bijna medelijden krijgen met die arme Peter v Ingen.
Om daar even serieus op in te gaan; Bij Buitenhof heeft ie af en toe ook de grootste moeite om de regie in handen te houden.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peter van Ingen, tis nooit meer goed met m gegaan als interviewer na de aflevering met Ischa Meijer.
Grappig, same here.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had toen een hekel aan Van Ingen, die ben ik pas later gaan waarderen.
Dat bedoel ik. De exit van hem bij Buitenhof is niet geheel ongedwongen gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Om daar even serieus op in te gaan; Bij Buitenhof heeft ie af en toe ook de grootste moeite om de regie in handen te houden.
Ik ken hem ook nog van de Klalalalalklaaaaglijn op Radio Stad.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was een snotaap. Nu is het een vakman.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Destijds vond ik dat hij zichzelf te graag hoorde praten, tegenwoordig prijs ik 'm om z'n zorgvuldigheid.quote:
Ik denk dat iedereen er over fantaseert wat ie zou kiezen. Lijkt me gruwelijk moeilijk.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
Zolang ze tong niet als gast hebben gehad is Zomergasten niet compleet.
Je bedoelt Jan Hoet? Je weet toch dat hij ernstig ziek is geworden in juni, en zelfs in een kunstmatige coma is geweest?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie het niet krijgen. Jullie hebben zoveel interessante mensen.
Zal vast een selectie maken voor het geval het er toch komt. :
Arno
Tom Lanoy
Kamagurka
Guy Mortier
Robbe de Hert
En dinges kom even niet op zijn naam. De samensteller van de Documenta in Kassel.
Is dit wat ?
Van Jan Hoet schrik ik. Die was altijd zo aandoenlijk enthousiast over kunst en boksen enzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:47 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je bedoelt Jan Hoet? Je weet toch dat hij ernstig ziek is geworden in juni, en zelfs in een kunstmatige coma is geweest?
Verder is je lijst misschien wat te eenzijdig, allemaal nogal excentrieke kunstenaars.
Arno Hintjes zou ik niet doen, de man is niet te interviewen, een staaltje:
Of Imca Marinaquote:Op zondag 15 juli 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Kamagurka zou ik graag in Zomergasten zien hoewel dat ook heel erg flauw zou kunnen worden.
De bestequote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Eén van de beste grappen ooit in Dit was het Nieuws.
Ik gebruik hem nog regelmatigquote:Op zondag 15 juli 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Eén van de beste grappen ooit in Dit was het Nieuws.
Hij is ook berucht hoor. Er waren tijden dat hij bij Café Scheltema hele dagen vlak bij de ingang zat en iedereen die binnenkwam zo hard mogelijk probeerde te beledigen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
Heerlijk ik moest meteen al lachen om die kop van hem
'Meneer is dese krant van u ? Mag ik hem even lenen ?'quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook berucht hoor. Er waren tijden dat hij bij Café Scheltema hele dagen vlak bij de ingang zat en iedereen die binnenkwam zo hard mogelijk probeerde te beledigen.
Oh dat geloof ik graag. Dat zag je net al een beetje in het begin van het interview met hem.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook berucht hoor. Er waren tijden dat hij bij Café Scheltema hele dagen vlak bij de ingang zat en iedereen die binnenkwam zo hard mogelijk probeerde te beledigen.
Ik zat net hetzelfde te denken, wat een irritant mens is dat.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom in hemelsnaam één van de lelijkste minst komische irritante wijven als running gag ?
Waarom is haar uiterlijk van belang?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:07 schreef tong80 het volgende:
Waarom in hemelsnaam één van de lelijkste minst komische irritante wijven als running gag ?
Omdat ze haar gebrek aan humor er mee had compenseren.quote:
Het is natuurlijk wel de VPRO hè?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Waarom nodigen ze iemand dan uit, als hij geen tv-kijker is?
Ik dacht dat Hanneke een man was.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Als ik een man was, zou ik met Hanneke trouwen.
Las ooit een interview met een beginnende DJ. Die zei dat toen ie werd aangenomen gelijk alles van de Beatles ging luisteren. Zoiets als een voetbalverslaggever die begint en zegt dat ie eens zal gaan kijken wie die Cruijff eigenlijk is.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Waarom nodigen ze iemand dan uit, als hij geen tv-kijker is?
Ze heeft zo'n mooie stemquote:Op zondag 15 juli 2012 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Als ik een man was, zou ik met Hanneke trouwen.
Je hebt wel gelijk hoor.quote:
Lul.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze haar gebrek aan humor er mee had compenseren.
quote:
Kees was ook leuk... ik heb hem ooit mogen aanhoren tijdens zn eerste boeklezing, ooit nog georganiseerd door mn moeder.. In een van zn boeken is daar ook nog een verwijzing naar.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n mooie stemEn een prachtig huis.
Is ook een briljante man.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Kees was ook leuk... ik heb hem ooit mogen aanhoren tijdens zn eerste boeklezing, ooit nog georganiseerd door mn moeder.. In een van zn boeken is daar ook nog een verwijzing naar.
Precies. Wie durft als BNer nou te zeggen dat ze een maagverkleining heeft gehad. Ischa's interview met haar was pure liefdequote:Op zondag 15 juli 2012 21:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En ze is warm, een mensch.
Ik vind het altijd mooi als iemand z'n zwakheden durft prijs te geven.
Aangenaam tong80. Jij mag Tong zeggenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me niet verbazen als of Kees van Kooten of Wim de Bie die gast is die ieder jaar door Van Ingen wordt gebeld maar altijd nee zegt.
He's pussy-whipped.quote:
Ergens anders meestal ook niet.quote:
Je bent net zo jong als Heertje, dus ik kan mij je traantjes wel voorstellen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef tong80 het volgende:
Nu moet ik ook janken.
Zie je hem in de verte weglopen en dan de muziek eronder
En Malle Pietje is vorige week als laatste overleden
Vroeger was het emotioneel, maar nu ervaar ik het andersquote:Op zondag 15 juli 2012 21:24 schreef tong80 het volgende:
Nu moet ik ook janken.
Zie je hem in de verte weglopen en dan de muziek eronder
En Malle Pietje is vorige week als laatste overleden
Dan vind ik hem erg leukquote:
Het enige echt leuke van die avond was de Where's the spoon'-grap. En die was niet van hem.quote:
Ik heb het toen in de herhaling gezien.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent net zo jong als Heertje, dus ik kan mij je traantjes wel voorstellen.
Nee, is Peter R de Vriesquote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me niet verbazen als of Kees van Kooten of Wim de Bie die gast is die ieder jaar door Van Ingen wordt gebeld maar altijd nee zegt.
O daar ben ik wel blij om.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, is Peter R de Vries
http://www.telegraaf.nl/p(...)een_Zomergast__.html
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik zou een Dries Roelvink Bonnie St. Claire of Peter Beense wel eens willen zien.
Adriaan is het met je eens.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:30 schreef tong80 het volgende:
Oh ja wat was die vent moeilijk. Zat de hele avond naar een typetje van Kees van Kooten te kijken. Maar dan zonder humor.
We zien nu ook pas de touwtjes van de Thunderbirds.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
Net zoiets als de James Bond films, nu het hele weekend op Film1 in de herhaling.. Maar toen zo'n film uitkwam was alles sensationeel en als je die dingen nu terug kijkt is het zo van wat amateuristische technieken eigenlijk....
En gelijk in de verdediging. Intellectuele macho.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef shmoopy het volgende:
Kader Abdolah, wat een narcist is die man toch.
Ja dat dusquote:Op zondag 15 juli 2012 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zien nu ook pas de touwtjes van de Thunderbirds.
Homo. Mannen op hun uiterlijk beoordelen wat heeft uiterlijk er nou weer mee te maken ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:31 schreef golfer het volgende:
Nog steeds niet om aan te zien/horen, die man.
Hun appartement zal wel 200 meter van het strand gelegen hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent in Benidorm en je wijst iets aan in het midden van de woestijn ?
Ja erg leuk. Veel oh ja of shit dat was ik vergeten. Maar je gaat de helft van de lol missen dat is het feit dat je in je eentje zit te kijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:33 schreef Kansenjongere het volgende:
Is het een interessante uitzending tot dusver? (Ben hem aan het opnemen, want nu film aan het kijken en hou rekening met een hoog doorspoelgehalte)
Zegt ie thuis. Moeder kom eens uit de keuken. Heb je een vaas. Namelijk een mooie sneer gekregen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Hij krijgt nog een mooie sneer van de voice-over.
Ik kijk sowieso eik nooit meer een aflevering helemaal uit maar die heb ik ws na 2 minuten al uitgezet.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Dit moet wel de meest irritante gast ooit zijn geweest.
Jaquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
Dit moet wel de meest irritante gast ooit zijn geweest.
Hij kan ook mooi vertellen. Die kunstitems in DWDD zijn goedquote:
Nee, want toen leefde Theo nog.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:41 schreef shmoopy het volgende:
Nederland hield zijn adem in bij Ayaan en Submission.
Ja, want er was vooraf heel wat om te doen geweest, of het wel of niet uitgezonden moest worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want toen leefde Theo nog.
Niemand zag het aankomen.
Ja hoor. Het was met allerlei dreigementen al aangekondigd.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:42 schreef Specularium het volgende:
Nee, want toen leefde Theo nog.
Niemand zag het aankomen.
Dat is ook wel weer zo. Alleen was de discussie vooral of wij zouden moeten buigen voor moslims.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, want er was vooraf heel wat om te doen geweest, of het wel of niet uitgezonden moest worden.
Het was riskant.
Als je bij een neoconservatieve denktank gaat werken ben je ook niet sympathiek.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze niet sympathiek is. Kan ook aan mij liggen dat ik misschien bang ben voor sterke vrouwen.
Inderdaad. En wat je bereikte om dit in Zomergasten te tonen, omdat daar niet de te verlichten doelgroep naar zou kijken. De moord op van Gogh zag ik iig ook niet aankomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Alleen was de discussie vooral of wij zouden moeten buigen voor moslims.
Toen ze de PvdA verruilde voor de VVD zei ik al dat zij overal waar ze zou vertrekken heel veel ellende aan zou richten.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze niet sympathiek is. Kan ook aan mij liggen dat ik misschien bang ben voor sterke vrouwen.
Werd het destijds niet ondertitelt ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef shmoopy het volgende:
En dan beginnen met Spongebob, geweldig! Jammer dat het niet de NL-versie was.
Hij is naar Harvard gegaan toch ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Het kinderlijke enthousiasme van Dijkgraaf maakt het zo'n prettig iemand om naar te luisteren.
Naar Princeton Institute for advanced studys.quote:
Ok, stelt niks voor dus ?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Naar Princeton Institute for advanced studys.
Nee, stelt vrij weinig voor. Zitten alleen maar de beste wetenschappers ter wereld, vele nobelprijswinnaars voortgebracht en de atoombom is er bedacht. Beetje rommelen in de marge dus.quote:
En hij is nog de baas ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Naar Princeton Institute for advanced studys.
Dat zeg ik. Beetje snobistisch stelletjequote:Op zondag 15 juli 2012 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Nee, stelt vrij weinig voor. Zitten alleen maar de beste wetenschappers ter wereld, vele nobelprijswinnaars voortgebracht en de atoombom is er bedacht. Beetje rommelen in de marge dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |