Ach ik had vroeger wel wat met indiaantje-spelen... Daarnaast heb ik slechts een balkon, dus al gauw blij met ietsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
Ik heb toch liever wat luxe, leuk voor Aap van 8
Beetje dansbaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:42 schreef Karina het volgende:
Over muziek gesproken: ik zit hierbinnen zowat in een discoFeestje in het Olympisch Stadion, ik was net even buiten, daar was het helemaal oorverdovend.
Niet het dansen zoals ik dan kanquote:
oeh, opwarmer voor Dance Valley misschienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet het dansen zoals ik dan kanHet is niet bepaald discomuziek, al noemde ik het een disco, ik heb er geen verstand van, maar het is een soort trance of zo.
Met het huidige weer zou ik daar niet naar heen gaan.... Erhoeft maar weer eens iets mis te gaan en de nooddiensten zijn weer het hele weekend bezig...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oeh, opwarmer voor Dance Valley misschien
Lol, zat dat net ook op te zoekenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Het is het Vrij Festival, artiesten zeggen me helemaal niets. Deze naam is wel grappigKakkmaddafakka.
Valt wel mee hoor als je beste vriendin om de hoek woont en waarmee je dan samen met een grote groep op de fiets heen gaat. Kan mij dan dat natte pak schelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met het huidige weer zou ik daar niet naar heen gaan.... Erhoeft maar weer eens iets mis te gaan en de nooddiensten zijn weer het hele weekend bezig...
Ben er nooit geweest btw
Ja OK danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor als je beste vriendin om de hoek woont en waarmee je dan samen met een grote groep op de fiets heen gaat. Kan mij dan dat natte pak schelen
Nee snap ik, maar goed... ziek worden kunnen we allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK dan![]()
Maar in het rampjaar waren 2 collega's gegaan en die waren volgens mij minstens drie dagen afwezig ... Uitzieken... Er is ze verder niets overkomen gelukkig maar ... Maar toch..
En wat een grappig filmpjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Het is het Vrij Festival, artiesten zeggen me helemaal niets. Deze naam is wel grappigKakkmaddafakka.
Ja dat is waar, maar dat waren 2 maatjes en dat viel toen gewoon op.. Verder geen probleem maar ja dat soort dingen overkomt je dan....... Ik probeer me er buiten te houden , maar ik zeg ook nooit nooit ..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar goed... ziek worden kunnen we allemaal natuurlijk.
heel goed, zijn er ook zat de elke week voetballen en regelmatig ziek zijn omdat ze niet kunnen lopen etc etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat waren 2 maatjes en dat viel toen gewoon op.. Verder geen probleem maar ja dat soort dingen overkomt je dan....... Ik probeer me er buiten te houden , maar ik zeg ook nooit nooit ..
Ja ongehoord idd.. Sporten terwijl je baan hebt ... Of een Sunday eve hangover hebt ...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
heel goed, zijn er ook zat de elke week voetballen en regelmatig ziek zijn omdat ze niet kunnen lopen etc etc
Ja die zijn ook leuk... vandaar dat ze wel een alco controle houden op maandagmorgen vroeg. Je wilt niet weten hoeveel er gesnapt worden, schandalig eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ongehoord idd.. Sporten terwijl je baan hebt ... Of een Sunday eve hangover hebt ...
Helemaal gemist dat bericht, maar ook nog geen nieuws gelezen of gezien vandaag. Maar Veendam is groot genoeg om echt niet iedereen te kennen daar .... Maar nog net geen 30.000 inwoners of zoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Ik schrok even van dit bericht uit Veendam. Moest meteen even aan Chufi denken. Vanwege de plaatsnaam. Veendam is toch niet zo groot?
Ja maar ik heb er geen familie meer wonen, alleen mn broer heeft er zn praktijk...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
S'veen heeft er zo'n 5000 (incl. buitengebied) en ik ken ook bij lange na niet iedereen.
Maar.... als er iets met iemand gebeurt dan is het al snel een bekende of familielid van een bekende.
Ja en bedanktquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je zo oud bent als jij, en het huis waar je geboren/opgegroeid bent bestaat nog dan is het al snel een monument natuurlijk
Ach over het uitzicht had ik niks te klagenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
LOL, ik wilde niet naar de straatnaam vragen, maar die wist ik nog.... ook zonder op de link te klikken denk ik te weten hoe het pand eruitziet.... ff checken
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
Ja, als je zo oud bent als jij, en het huis waar je geboren/opgegroeid bent bestaat nog dan is het al snel een monument natuurlijk
Zo, dat ziet er goed uit!quote:
Na nog een andere woning in Veendam op mn 18e vertrokken naar de grote stad Grunn, om 5 jaar later naar Amsterdam te komen.... Ik denk dat er niemand is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid isquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb in zoveel buurten gewoond, maar waar ik ben opgegroeid is Amsterdam Osdorp. Daarvoor woonden we in de Staatsliedenbuurt.
In dorpen wel denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Na nog een andere woning in Veendam op mn 18e vertrokken naar de grote stad Grunn, om 5 jaar later naar Amsterdam te komen.... Ik denk dat er niemand is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is
Bijnaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Na nog een andere woning in Veendam op mn 18e vertrokken naar de grote stad Grunn, om 5 jaar later naar Amsterdam te komen.... Ik denk dat er niemand is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is
Heb je het nu over jouw werkgever die dat doet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja die zijn ook leuk... vandaar dat ze wel een alco controle houden op maandagmorgen vroeg. Je wilt niet weten hoeveel er gesnapt worden, schandalig eigenlijk wel
Misschien zijn hier ook mensen die uit een dorp komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op de mensen hier op Fok in dit forum...
Ik woonde tegenover Hennie Vrienten maar daar heeft de pers nooit lucht van gekregen wanneer ie uren bleef totdat de bakvissen om zijn huis verdwenen waren.quote:
Ja vast wel .... Als ze er iets over willen zeggen, horen we dat welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zijn hier ook mensen die uit een dorp komen
Whehehe, het is weer vijdagavond-vaag-tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op de mensen hier op Fok in dit forum...
Dat is toch redelijk normaal als hij daar woonde?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik woonde tegenover Hennie Vrienten maar daar heeft de pers nooit lucht van gekregen wanneer ie uren bleef totdat de bakvissen om zijn huis verdwenen waren.
Ik snap het wel heurquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, het is weer vijdagavond-vaag-tijd
Oh, ik niet en ik ben voor het eerst sinds 1972 redelijk nuchter op een vrijdagavondquote:
Terwijl zeker 50% als het niet meer is nog thuis woontquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Chufi denkt dat er niemand op Fok is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is.
s.i.m.p.e.l.
Daar zal hij toch voor 98% gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Chufi denkt dat er niemand op Fok is die nu nog in het huis woont waar ie opgegroeid is.
s.i.m.p.e.l.
Ik doel op 40+ forumquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
s.i.m.p.e.l.
Ah dank, veel te diep voor mij dusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
s.i.m.p.e.l.
Echt hele toestanden om zijn huis en tegenover zat ie te kijken wanneer het weer rustig werd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk normaal als hij daar woonde?
Je kunt natuurlijk je ouderlijk huis erven en er dan weer gaan wonen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Bluezz het volgende:
s.i.m.p.e.l.
Dat kan idd, maar hoe vaak gebeurt dat ?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk je ouderlijk huis erven en er dan weer gaan wonen.
Ja, maar de pers heeft gelukkig nooit geweten dat jij tegenover hem woondequote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Echt hele toestanden om zijn huis en tegenover zat ie te kijken wanneer het weer rustig werd.
Alleen bij boeren families waar het bedrijf ook overgenomen wordtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar hoe vaak gebeurt dat ?
Waarna dan diegene later bij "Boer zoekt vrouw" terechtkomtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen bij boeren families waar het bedrijf ook overgenomen wordt
Die hebben toch vaak al als ze 18 zijn en gaan trouwen een lelijk pre-fab huis naast het huis van de ouders neergeplempt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:47 schreef Tarado het volgende:
Alleen bij boeren families waar het bedrijf ook overgenomen wordt
Waar ik nu woon is dat meer dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar hoe vaak gebeurt dat ?
kan je niks aan doenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is dat meer dan gemiddeld.
We schijnen allemaal uit Afrika te komen, of is dat alweer achterhaald?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:52 schreef golfer het volgende:
'Ik weet waar je huis woont' komt daar vandaan?
Maar hoeveel zullen een FoK!ker zijn?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik nu woon is dat meer dan gemiddeld.
Jammer dat het maar zo weinig wasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man, hij kwam ff lekker een blow roken, of 2 of 3 etc...
Easy tiger.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:57 schreef sig000 het volgende:
Nee man, hij kwam ff lekker een blow roken, of 2 of 3 etc...
Nee volgens mij staat dat nogquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
We schijnen allemaal uit Afrika te komen, of is dat alweer achterhaald?
Maakt niet uit zolang met matequote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Easy tiger.
Er waren ooit geruchten dat Vrienten aan de heroine zat.
Sowieso kantelt de aarde eens in de zoveel eeuwen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
We schijnen allemaal uit Afrika te komen, of is dat alweer achterhaald?
Hij was niet vies van poeder.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Easy tiger.
Er waren ooit geruchten dat Vrienten aan de heroine zat.
Zie, zo erg was mijn reply dus nietquote:
Dat , maar dat was ook al meer dan 10 jaar geleden in mijn geval volgens mij .....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
knap, als het er is en van kwaliteit vind ik het nog weleens leuk
Voor mij wat minder langquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat , maar dat was ook al meer dan 10 jaar geleden in mijn geval volgens mij .....
Ik moet er echt niet meer aan denken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:12 schreef Tarado het volgende:
knap, als het er is en van kwaliteit vind ik het nog weleens leuk
Wat een onzin man, je drinkt alleen nog maar water?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet meer aan denken.
Alfred Lagarde, Willem Ruis (?).
Boven de veertig vind ik persoonlijk dat je met drugs moet stoppen.
Bij mij gebeurde het overigens natuurlijk hoor, het was -achteraf- niet een bewuste beslissing
Nee, maar geen coke en pillen meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:19 schreef Tarado het volgende:
Wat een onzin man, je drinkt alleen nog maar water?
Dat klinkt beterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, maar geen coke en pillen meer.
Is mijn keuze, iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben
Ik zie het verschil met mijn voorgaande reactie nietquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het verschil met mijn voorgaande reactie niet
zoek de verschillenquote:vind ik persoonlijk dat je met drugs moet stoppen.
Is mijn keuze, iedereen moet lekker doen waar ze zin in hebben
Mijn 1e toppen van dit jaar liggen te drogen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef APK het volgende:
Boven de veertig vind ik persoonlijk dat je met drugs moet stoppen.
Da's toch niet het orgineel?quote:
Geen idee joh, het orgineel van alles volgens mij ga ik nu even zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |