Ach ik had vroeger wel wat met indiaantje-spelen... Daarnaast heb ik slechts een balkon, dus al gauw blij met ietsquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:30 schreef Tarado het volgende:
Ik heb toch liever wat luxe, leuk voor Aap van 8
Beetje dansbaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:42 schreef Karina het volgende:
Over muziek gesproken: ik zit hierbinnen zowat in een discoFeestje in het Olympisch Stadion, ik was net even buiten, daar was het helemaal oorverdovend.
Niet het dansen zoals ik dan kanquote:
oeh, opwarmer voor Dance Valley misschienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet het dansen zoals ik dan kanHet is niet bepaald discomuziek, al noemde ik het een disco, ik heb er geen verstand van, maar het is een soort trance of zo.
Met het huidige weer zou ik daar niet naar heen gaan.... Erhoeft maar weer eens iets mis te gaan en de nooddiensten zijn weer het hele weekend bezig...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oeh, opwarmer voor Dance Valley misschien
Lol, zat dat net ook op te zoekenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Het is het Vrij Festival, artiesten zeggen me helemaal niets. Deze naam is wel grappigKakkmaddafakka.
Valt wel mee hoor als je beste vriendin om de hoek woont en waarmee je dan samen met een grote groep op de fiets heen gaat. Kan mij dan dat natte pak schelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met het huidige weer zou ik daar niet naar heen gaan.... Erhoeft maar weer eens iets mis te gaan en de nooddiensten zijn weer het hele weekend bezig...
Ben er nooit geweest btw
Ja OK danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor als je beste vriendin om de hoek woont en waarmee je dan samen met een grote groep op de fiets heen gaat. Kan mij dan dat natte pak schelen
Nee snap ik, maar goed... ziek worden kunnen we allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK dan![]()
Maar in het rampjaar waren 2 collega's gegaan en die waren volgens mij minstens drie dagen afwezig ... Uitzieken... Er is ze verder niets overkomen gelukkig maar ... Maar toch..
En wat een grappig filmpjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Karina het volgende:
Het is het Vrij Festival, artiesten zeggen me helemaal niets. Deze naam is wel grappigKakkmaddafakka.
Ja dat is waar, maar dat waren 2 maatjes en dat viel toen gewoon op.. Verder geen probleem maar ja dat soort dingen overkomt je dan....... Ik probeer me er buiten te houden , maar ik zeg ook nooit nooit ..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar goed... ziek worden kunnen we allemaal natuurlijk.
heel goed, zijn er ook zat de elke week voetballen en regelmatig ziek zijn omdat ze niet kunnen lopen etc etcquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat waren 2 maatjes en dat viel toen gewoon op.. Verder geen probleem maar ja dat soort dingen overkomt je dan....... Ik probeer me er buiten te houden , maar ik zeg ook nooit nooit ..
Ja ongehoord idd.. Sporten terwijl je baan hebt ... Of een Sunday eve hangover hebt ...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
heel goed, zijn er ook zat de elke week voetballen en regelmatig ziek zijn omdat ze niet kunnen lopen etc etc
Ja die zijn ook leuk... vandaar dat ze wel een alco controle houden op maandagmorgen vroeg. Je wilt niet weten hoeveel er gesnapt worden, schandalig eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ongehoord idd.. Sporten terwijl je baan hebt ... Of een Sunday eve hangover hebt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |