SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Zo, voorlopig mijn laatste training gehad. Vannacht vertrek ik voor twee weken. Merk wel dat mijn lichaam rust nodig heeft, vandaag nog even geweest, was van plan om 4*4 te doen, gewoon wat breezeroefeningen maar mijn lichaam protesteerde nogal. Toen maar even buikspierkwartier gedaan en weer huiswaarts. Verwacht eigenlijk dat ik mijn rust nog wel ga groeien, hoop daar een beetje fatsoenlijk te kunnen eten, al zal het bier ook rijkelijk gaan vloeien.![]()
Dan gaat er in ieder geval iets groeien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
al zal het bier ook rijkelijk gaan vloeien.![]()
Have fun.![]()
Haha, thanks.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan gaat er in ieder geval iets groeien.![]()
Have fun.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:10 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
"Wet dreams and testosterone levels!" pastte niet.![]()
If not now, then when.![]()
Gebruikt iemand hier BCAA? Lijkt me wel handig tijdens periode waarin je niet/minder kan trainen...geen idee of het werkt![]()
Uitverkocht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:19 schreef zoz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bodyenfitshop.(...)liath-labs/ejaculoid![]()
![]()
Voor de IF'ers onder ons:
http://suppversity.blogsp(...)d-to-wheelchair.html
over waarom je met IF het bulk van je voedsel rondom trainingen organiseert en ervaringen met bulken terwijl je IF't.Confidence through competence![]()
Mag ook wel een keertje na bijna een jaar intensief trainen. Ik ga ook vannachtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, voorlopig mijn laatste training gehad. Vannacht vertrek ik voor twee weken. Merk wel dat mijn lichaam rust nodig heeft, vandaag nog even geweest, was van plan om 4*4 te doen, gewoon wat breezeroefeningen maar mijn lichaam protesteerde nogal. Toen maar even buikspierkwartier gedaan en weer huiswaarts. Verwacht eigenlijk dat ik mijn rust nog wel ga groeien, hoop daar een beetje fatsoenlijk te kunnen eten, al zal het bier ook rijkelijk gaan vloeien.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Heb het gebruikt. Als je interesse hebt, ik heb nog een volle ongeopende pot van deze http://www.xxlnutrition.nl/bcaa-recovery-formula/xxl-nutritionquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Gebruikt iemand hier BCAA? Lijkt me wel handig tijdens periode waarin je niet/minder kan trainen...geen idee of het werkt
Voor ¤ 15,- excl. is die van jou. Ik doe hem weg omdat ik nog een halve heb en het voor de rest niet zoveel gebruik aangezien ik het niet nodig heb.If not now, then when.![]()
Hebben jullie dit filmpje al gezien? 10-jarig meisje die een squat record heeft.
http://vimeo.com/45091193#If not now, then when.![]()
Kan helpen, moet je wel die van Captain Crunch o.i.d. nemen, zijn op verschillende niveau's en gaan tot heel zwaar. Dacht dat Star_gazer er ook een had gekocht, moet je even aan hem vragen of het hem helpt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:53 schreef Toverbal0 het volgende:
Om even terug te komen op grip, heeft het zin om zo'n grip trainer te kopen?
[ afbeelding ]"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Als je grip het laat afweten bij bijvoorbeeld het deadliften kan het wel degelijk helpen.quote:The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Vanavond op het vliegtuig naar Japan. 2 weken catabool aan de sushi, sake en Japanse meisjesIk heb er een, maar die is niet echt sterk. Daarnaast zijn mijn handen simpelweg behoorlijk klein, wat het moeilijk maakt een stevige grip om een bar te wikkelen. Moet toch maar eens aan straps gaan denken, want ik zit met 5x125kg deadlift op een punt dat ik de bar nog maar net vast kan houden (doe al alternate grip). Zelfde als met pull-ups; mijn rug kan nog wel, maar mijn handen geven het opquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:41 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan helpen, moet je wel die van Captain Crunch o.i.d. nemen, zijn op verschillende niveau's en gaan tot heel zwaar. Dacht dat Star_gazer er ook een had gekocht, moet je even aan hem vragen of het hem helpt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
BCAA is erg nuttig als je fasted traint; om te voorkomen dat je spieren 'verbrand' tijdens je workout.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Gebruikt iemand hier BCAA? Lijkt me wel handig tijdens periode waarin je niet/minder kan trainen...geen idee of het werkt"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
BCAA is alleen erg nuttig als je fasted traint zonder van te voren te eten. Dus het heeft geen zin om dit in te nemen terwijl je van te voren gegeten hebt, tenzij je het zelf echt wilt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
BCAA is erg nuttig als je fasted traint; om te voorkomen dat je spieren 'verbrand' tijdens je workout.
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 13-07-2012 02:38:17 ]If not now, then when.![]()
Slechte techniek... het zijn meer good mornings...kont veel te hoog en het hoofd veel te laag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie dit filmpje al gezien? 10-jarig meisje die een squat record heeft.
http://vimeo.com/45091193#
Of ligt dat aan mij?![]()
Ik vond de techniek ook niet zo goed, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Slechte techniek... het zijn meer good mornings...kont veel te hoog en het hoofd veel te laag.
Of ligt dat aan mij?If not now, then when.![]()
Probleem heb ik ook. Komt omdat de bovenbenen lang zijn ten opzichte van de romp. Teken het maar na; als je lange bovenbenen hebt (of zoals mij een korte romp), moet je veel horizontaler gaan 'liggen' (de hoek op je heupen wordt scherper) om de bar boven je middenvoet te houden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Slechte techniek... het zijn meer good mornings...kont veel te hoog en het hoofd veel te laag.
Of ligt dat aan mij?
Oplossing: high bar squat en je knieen bij het omhoog komen naar buiten duwen om je glutes te activeren ipv je onderrug."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik ben 1.92 en heb ook lange benen... ik ken het probleemquote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probleem heb ik ook. Komt omdat de bovenbenen lang zijn ten opzichte van de romp. Teken het maar na; als je lange bovenbenen hebt, moet je veel horizontaler gaan 'liggen' (de hoek op je heupen wordt scherper) om de bar boven je middenvoet te houden.
Oplossing: high bar squat en je knieen bij het omhoog komen naar buiten duwen om je glutes te activeren ipv je onderrug.![]()
![]()
Het gaat om de relatieve lengte van je bovenbenen ten opzichte van je romp. Jij hebt waarschijnlijk ook een lange romp, waardoor je je rug relatief verticaal kunt houden ten opzichte van iemand met een korte romp en lange benen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben 1.92 en heb ook lange benen... ik ken het probleem
Ik ben 1m74, maar mijn benen zijn even lang als een kerel van 1m80-1m85. Was erg handig toen ik nog aan vechtsport (Tae Kwon Do) deed, omdat mijn bereik nogal eens werd onderschat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat heb ik dus niet, ik heb lange benen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:09 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het gaat om de relatieve lengte van je bovenbenen ten opzichte van je romp. Jij hebt waarschijnlijk ook een lange romp, waardoor je je rug relatief verticaal kunt houden ten opzichte van iemand met een korte romp en lange benen.
Ik heb er 3 jaar over gedaan om het een beetje acceptabel te kunnen doen.
Opeens kon ik dieper squaten zonder al te veel naar voren te komen... marja het heeft dus wel wat jaren gekost.
Maar als het niet lukt moet je niet je hoofd maar lager brengen want dat is nutteloos voor je benen en je traint dan meer je rug dan benen.
Je benen zakken niks verder.
Als je niet goed diep kan gaan gewoon de goede houding houden.![]()
Een half-squat doen vanwege mijn fysieke beperkingen vind ik zonde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, ik heb lange benen.
Opeens kon ik dieper squaten zonder al te veel naar voren te komen... marja het heeft dus wel wat jaren gekost.
Maar als het niet lukt moet je niet je hoofd maar lager brengen want dat is nutteloos voor je benen en je traint dan meer je rug dan benen.
Als je niet goed diep kan gaan gewoon de goede houding houden.
Het punt hier is de mechanica van de squat. Bij de squat moet de bar vanwege je balans altijd boven je middenvoet blijven (anders donder je voor- of achterover). Om dit te bewerkstelligen moet je lichaam een bepaalde hoek maken tussen je benen en je rug. Bij een korte rug is die hoek vanzelfsprekend veel scherper (teken maar uit), waardoor je veel meer in je squat gaat 'liggen'. Het resultaat is dat je bij het omhoog komen met een korte romp in principe een good morning moet doen om je rug uberhaupt verticaal te krijgen. Het resultaat was bij mij in principe altijd een strakke rug na mijn squats.
Ik heb het opgelost door een high-bar squat te gaan doen. De bar ligt wat hoger op je rug en je moet minder ver buigen om de bar boven je middenvoet te houden. Nu kan ik gewoon ass to grass gaan zonder praktisch op mijn bovenbenen te liggen. In extreme gevallen kan het zelfs nuttig zijn te switched naar een front squat."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Voor mensen met relatief lange ledematen is het vaak ook dat je de knieën/tenen regel gewoon wat ruimer moet nemen. Maar het komt idd. door wat stargazer schrijft. Je moet ergens heen met de lengte van je bovenbenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet, ik heb lange benen.
Als je niet goed diep kan gaan gewoon de goede houding houden.Ik denk dat het ook vooral komt omdat ze nog al een zwaar hoofd lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 03:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond de techniek ook niet zo goed, maar wie ben ik.![]()
Ben benieuwd hoelang die met d'r kniegewrichten doet want dat wordt d'r eentje hoor
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 13-07-2012 07:39:17 ]![]()
Beetje ziek vandaag maar toch maar even pompen zo. Champions train, losers complain tenslotte.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Leuk en aardig, maar als je een beetje stevig traint ben je morgen echt ziekquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef Kerol het volgende:
Beetje ziek vandaag maar toch maar even pompen zo. Champions train, losers complain tenslotte.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Altijd leuk als je met lichte tegenzin rust neemt en vervolgens 2,5 kilo zwaarder bent en een stuk sterker wanneer je weer begint.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, voorlopig mijn laatste training gehad. Vannacht vertrek ik voor twee weken. Merk wel dat mijn lichaam rust nodig heeft, vandaag nog even geweest, was van plan om 4*4 te doen, gewoon wat breezeroefeningen maar mijn lichaam protesteerde nogal. Toen maar even buikspierkwartier gedaan en weer huiswaarts. Verwacht eigenlijk dat ik mijn rust nog wel ga groeien, hoop daar een beetje fatsoenlijk te kunnen eten, al zal het bier ook rijkelijk gaan vloeien.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Twee weken is wel wat lang; een week rust is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:13 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Altijd leuk als je met lichte tegenzin rust neemt en vervolgens 2,5 kilo zwaarder bent en een stuk sterker wanneer je weer begint.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ja okee, dat is zo. Maar twee weken kan ook prima hoor, als je je eiwitjes maar braaf blijft eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Twee weken is wel wat lang; een week rust is veel lekkerder.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Voor twee weken zou ik in ieder geval een paar halters meenemen en dan tijdens de vakantie elke ochtend ff wat basisoefeningen eruit knallen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
haha. 2x 25kg in je koffer. Om te curlen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
Voor twee weken zou ik in ieder geval een paar halters meenemen en dan tijdens de vakantie elke ochtend ff wat basisoefeningen eruit knallen.
Je kan best wel creatief iets verzinnen op de rand van je bed e.d.
Genoeg op ytube te vinden over oefeningen in je hotelkamert
Tip voor de volgende keer: Hotel met gym regelen.![]()
![]()
iid
bodyweightoefeningen of improviseren lijkt me beter dan fokking gewichten in je koffer meesleuren
clean & jerk om die barbell in de bovenste bagageruimte te krijgen
Confidence through competence![]()
Voor mij tot woensdag ff niks meer. Dan heb ik, op een borst/triceps sessie na, een volledige rustweek gehad. Borst/triceps sla ik dan over.
Het helpt enorm dat ik ook ziek ben. Zit er al een week aan te komen. Had afgelopen woensdag dus toch ff getraind, maar dat schiet niet op.
Spaar liever mn krachten voor als ik fit ben.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
of gewoon ff aan de stuard vragen of hij het voor je doet. Joehoee ken u me ff helpuh.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
iid
bodyweightoefeningen of improviseren lijkt me beter dan fokking gewichten in je koffer meesleuren
clean & jerk om die barbell in de bovenste bagageruimte te krijgen![]()
En dan 50kg d'r in. Oh nee handbagage mag maar 6kg wegen o.i.d. shit![]()
![]()
Hehe, heb in Anastasia getraind. Wereldberoemde gymn in Paramariboquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. 2x 25kg in je koffer. Om te curlen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Heheh; doet mij denken aan de keer dat de postbode de oprit kwam lopen met mijn bestelde gewichten. Het was een relatief normaal pakket dus dacht hij het wel even te dragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
of gewoon ff aan de stuard vragen of hij het voor je doet. Joehoee ken u me ff helpuh.![]()
En dan 50kg d'r in. Oh nee handbagage mag maar 6kg wegen o.i.d. shit-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
haha prachtig.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heheh; doet mij denken aan de keer dat de postbode de oprit kwam lopen met mijn bestelde gewichten. Het was een relatief normaal pakket dus dacht hij het wel even te dragen.
En jij met gestrekte armen en een pokerface dat pakket aan pakken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heheh; doet mij denken aan de keer dat de postbode de oprit kwam lopen met mijn bestelde gewichten. Het was een relatief normaal pakket dus dacht hij het wel even te dragen.mijn dumbells werden afgeleverd door een vrouwelijke postbezorger. ze sleurde de doos gewoon over de grond mee na 2 meter (toen kon ze niet meer) , en ik maar staan kijken vanuit de deur opening
![]()
![]()
Bedankt voor de antwoorden, ik ga eens kijken voor zo captain crunch.Ff snel op youtube gekeken, maar dat is dus met je vingers over je duim heen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:36 schreef seto het volgende:
Voor de mensen met problemen met hun grip: probeer eens een tijdje met hook grip te trainen.![]()
Ik snap wat je bedoelt maar als je kijkt naar het filmpje zie je dat de kont zeg maar zo laag mogelijk zit en daarna met haar romp/hoofd meer omlaag gaat terwijl de kont niks meer omlaag gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 04:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een half-squat doen vanwege mijn fysieke beperkingen vind ik zonde.
Het punt hier is de mechanica van de squat. Bij de squat moet de bar vanwege je balans altijd boven je middenvoet blijven (anders donder je voor- of achterover). Om dit te bewerkstelligen moet je lichaam een bepaalde hoek maken tussen je benen en je rug. Bij een korte rug is die hoek vanzelfsprekend veel scherper (teken maar uit), waardoor je veel meer in je squat gaat 'liggen'. Het resultaat is dat je bij het omhoog komen met een korte romp in principe een good morning moet doen om je rug uberhaupt verticaal te krijgen. Het resultaat was bij mij in principe altijd een strakke rug na mijn squats.
Ik heb het opgelost door een high-bar squat te gaan doen. De bar ligt wat hoger op je rug en je moet minder ver buigen om de bar boven je middenvoet te houden. Nu kan ik gewoon ass to grass gaan zonder praktisch op mijn bovenbenen te liggen. In extreme gevallen kan het zelfs nuttig zijn te switched naar een front squat.
Dan heeft die laatste beweging van de romp en hoofd totaal geen nut.
Want de kont zakt niet verder en de romp en hoofd hoeft niet naar beneden want dat doet ze pas nadat ze eigenlijk al goed stond.
Natuurlijk is het logisch dat je lichaam naar voren komt wanneer je zakt... maar wanneer zij normaal zakt en op de goede diepte zit gaat ze in een keer met haar romp/hoofd helemaal naar beneden.
Ze zakt niks meer dus is het nergens voor nodig om haar zwaartepunt te vinden, de zwaartepunt zit wss nu zelfs te ver naar voren.
Maar goed dat is mijn kijk erop![]()
Ik doe trouwens ook high-bar, idd beter.![]()
Ik ben aan het kijken naar een 2e hands krachtstation. Waarom een krachtstation? Ik vind veel sporten leuk (hardlopen, wielrennen) en wil onafhankelijk van een sportschool wat aan krachttraining doen wanneer mij dat uitkomt. Het gemak van even een half uurtje trainen in de schuur zie ik wel zitten. Ik heb 6-7 jaar aan krachttraining gedaan, dus ik ken de meeste oefeningen wel. Een krachtstation lijkt me een goed compromis tussen bruikbaarheid en ruimte. Ik heb overigens al een losse bank en wat dumbells.
Ik wil er max. zo'n ¤500,-/¤600,- aan uitgeven, het liefst uiteraard 2e hands.
Heb me er al wat in verdiept en kom vaak het merk Kettler tegen. De Kinetic F3 lijkt me wel wat:
Ik kan deze voor zo'n ¤550,- overnemen. (nieuwprijs ¤1200,-)
Is dit een goede keus of kan ik beter voor een ander merk/type gaan binnen mijn budget?
Thnx!![]()
![]()
Geen idee. Ik vind het niks zulke apparaten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:43 schreef Moody het volgende:
Ik ben aan het kijken naar een 2e hands krachtstation. Waarom een krachtstation? Ik vind veel sporten leuk (hardlopen, wielrennen) en wil onafhankelijk van een sportschool wat aan krachttraining doen wanneer mij dat uitkomt. Het gemak van even een half uurtje trainen in de schuur zie ik wel zitten. Ik heb 6-7 jaar aan krachttraining gedaan, dus ik ken de meeste oefeningen wel. Een krachtstation lijkt me een goed compromis tussen bruikbaarheid en ruimte. Ik heb overigens al een losse bank en wat dumbells.
Heb me er al wat in verdiept en kom vaak het merk Kettler tegen. De Kinetic F3 lijkt me wel wat:
[ afbeelding ]
Is dit een goede keus of kan ik beter voor een ander merk/type gaan binnen mijn budget?
Thnx!
Volgens mij ben je goedkoper uit met een set schijven en een barbell. Desnoods tweedehands. Je hebt er in ieder geval veel meer aan.![]()
Yes.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:44 schreef Toverbal0 het volgende:
Bedankt voor de antwoorden, ik ga eens kijken voor zo captain crunch.
[..]
Ff snel op youtube gekeken, maar dat is dus met je vingers over je duim heen?![]()
Ik had voor ¤ 550,- een heuse homegym waar je tenminste nog wat aan had. Ik heb ooit foto's gepost hoe het eruit ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:43 schreef Moody het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx!If not now, then when.![]()
"Homegym" is dus naast het verzamelwoord voor krachtstation ook een merk?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had voor ¤ 550,- een heuse homegym waar je tenminste nog wat aan had. Ik heb ooit foto's gepost hoe het eruit ziet.
Ik zie als "homegyms" voor ¤100,- langskomen op Marktplaats, dat bedoel je niet denk ik?
Op zich lijkt me die Kettler wel stevig. En steviger dan stevig is volgens mij niet echt nodig voor een apparaat dat je enkele keren per week gebruikt en volgens mij wel 20 jaar meegaat.
Heb even gekeken, maar![]()
Die reactie lees ik vaker. Ik weet dat je flexibeler (en misschien goedkoper) bent met een bank, stang en schijven. Ik houd gewoon van het gemak en opgeruimde aanblik van zo'n krachtstation. Die dingen worden volgens mij ook goed verkocht omdat er wel meer figuren zoals ik zijn die slechts semi-serieus met krachttraining bezig zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het niks zulke apparaten.
Volgens mij ben je goedkoper uit met een set schijven en een barbell. Desnoods tweedehands. Je hebt er in ieder geval veel meer aan.![]()
Ik vouw dat ding in een dag dubbel. Istie klaar voor de schroothoop.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Die reactie lees ik vaker. Ik weet dat je flexibeler (en misschien goedkoper) bent met een bank, stang en schijven. Ik houd gewoon van het gemak en opgeruimde aanblik van zo'n krachtstation.![]()
Een goed krachtstation is gemaakt van fatsoenlijk staal, dat verschilt niet van het staal waarvan een opdrukbank is gemaakt hoor. Maar goed, jij bent geen liefhebber van zo'n oplossing en je kan je blijkbaar ook niet inbeelden dat er mensen zijn met andere meningen of behoeften. Misschien kan iemand anders me helpenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vouw dat ding in een dag dubbel. Istie klaar voor de schroothoop.![]()
![]()
Nee niet dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:54 schreef Moody het volgende:
[..]
"Homegym" is dus naast het verzamelwoord voor krachtstation ook een merk?
Ik zie als "homegyms" voor ¤100,- langskomen op Marktplaats, dat bedoel je niet denk ik?
Op zich lijkt me die Kettler wel stevig. En steviger dan stevig is volgens mij niet echt nodig voor een apparaat dat je enkele keren per week gebruikt en volgens mij wel 20 jaar meegaat.
Heb even gekeken, maar
Ik heb een Barbarian cage t.w.v. ¤ 995,- na laten maken door Henk van DBB voor ¤ 275,-
Daarnaast heb ik op DBB een olympische stang van 20kg gekocht met 120kg aan 50mm gewichten voor ¤ 150,-.
Verder heb ik 2 dumbell stangen gekocht op fitness-seller voor 50mm gewichten, ik heb bij zo'n andere webshop een bankje gekocht voor ¤ 124,- waarbij ik alles kan. Ook benen en als je wilt biceps. Daarnaast nog een boksbal.If not now, then when.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee niet dat.
Ik heb een Barbarian cage t.w.v. ¤ 995,- na laten maken door Henk van DBB voor ¤ 275,-
Daarnaast heb ik op DBB een olympische stang van 20kg gekocht met 120kg aan 50mm gewichten voor ¤ 150,-.
Verder heb ik 2 dumbell stangen gekocht op fitness-seller voor 50mm gewichten, ik heb bij zo'n andere webshop een bankje gekocht voor ¤ 124,- waarbij ik alles kan. Ook benen en als je wilt biceps. Daarnaast nog een boksbal.
Maar dat wordt flink 2e hands zoeken en hopen dat het aangeboden wordt. Daarbij heb je dan nog het "ongemak" van verschillende attributen. Ik ben bang dat ik echt naar een kant-en-klaar fitnees-n00b krachtstation zoek![]()
![]()
Het is juist beter om te trainen met stangen en dumbells.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Maar dat wordt flink 2e hands zoeken en hopen dat het aangeboden wordt. Daarbij heb je dan nog het "ongemak" van verschillende attributen. Ik ben bang dat ik echt naar een kant-en-klaar fitnees-n00b krachtstation zoek
Rek kun je zo laten maken op www.powercage.nl Je kan zoveel dingen laten toevoegen als je wilt, hij maakt ook alles wat je wilt. Tevens gewoon op DBB kijken of marktplaats.If not now, then when.![]()
Ik denk niet dat je hier iemand zal vinden die op zo'n ding traint, of will trainen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Maar dat wordt flink 2e hands zoeken en hopen dat het aangeboden wordt. Daarbij heb je dan nog het "ongemak" van verschillende attributen. Ik ben bang dat ik echt naar een kant-en-klaar fitnees-n00b krachtstation zoek![]()
I know. Maar ga ik niet voor 100% efficiency, maar voor gemakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is juist beter om te trainen met stangen en dumbells.
Even snel het gewicht switchen, dat soort dingen. Mijn vriendin gaat er ook gebruik van maken en zij switcht liever ook niet per oefening van gewichten.
Ik begrijp overigens heel goed dat veel mensen hier wel voor losse gewichten kiezen.![]()
Ok, daar heb ik iets aan. Dan zal ik dit topic niet verder "vervuilen"quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier iemand zal vinden die op zo'n ding traint, of will trainen.Toch bedankt.
![]()
Vraag hier anders even rond: [Fitness] topic deel 16 Power clean voor beginnersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, daar heb ik iets aan. Dan zal ik dit topic niet verder "vervuilen"Toch bedankt.
Thnx. Was ook logischer geweest.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag hier anders even rond: [Fitness] topic deel 16 Power clean voor beginners![]()
Dat. Of open een topic in GC, dan heb je een groter bereik. Ik kan me niet voorstellen dat niemand zo'n apparaat gebruikt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vraag hier anders even rond: [Fitness] topic deel 16 Power clean voor beginners![]()
Zo'n homegym is inderdaad makkelijker, maar met een rack en barbell zal je veel meer bereiken hoor. Boeiend als je af en toe gewichten moet verwisselen, soms tijdens squats komt er iemand anders tussendoor die 200kg squat, dan help ik ook gewoon mee met gewichten erop zetten.![]()
Brah, kijk eens goed naar dat filmpje.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Mooi dat ie die discipline heeft om hard te trainen maar ik vind het FUGLY.
Ik weet niet zat half naar chick te kijken die net bij mij zat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brah, kijk eens goed naar dat filmpje.
edit: lol wtf.![]()
Vandaag voor het eerst getraind in de tijdelijke 'vakantiesportschool' @ ouderlijke stad.
Beetje pauperige bedoening, maar ze hebben in ieder geval alles wat ik nodig heb en het was goedkoop en dichtbij.
Het begon gelijk al goed, ik wilde DL'en en er stond er eentje halve ROM upright rows te doen in de squatrack met een kleine barbell.![]()
Verder een kleine sportschool en de meesten zitten gewoon cardio te doen, dus ik vind het prima voor die paar weekjes.This isn't even my final form.![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:05 schreef Moody het volgende:
[..]
I know. Maar ga ik niet voor 100% efficiency, maar voor gemak.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Leuk reactie. Volgens mij ben jij wel een aanwinst in dit topic.quote:
Ik loop 60 km. in de week hard en fiets zo'n 300-400 km per week. Mag ik voor gemak kiezen bij het fitnessen?![]()
![]()
Leer eens PI's lezen corki. En ik postte hier al toen jij nog maar 50km onderweg was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Leuk reactie. Volgens mij ben jij wel een aanwinst in dit topic.
Ik loop 60 km. in de week hard en fiets zo'n 300-400 km per week. Mag ik voor gemak kiezen bij het fitnessen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
In het hardlooptopic vragen ze toch ook niet of ik fietsen wil laten vallen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:37 schreef BigSmurf het volgende:
Jongens, hou het leuk.![]()
Moody, waarom niet wat minder hardlopen en fietsen, en wat meer KT?
Ik vind die 2 sporten leuker. Daarbij ben ik bang om net als Jajong te worden![]()
![]()
Je bent hier in een BB-topic, dus mijn vraag is volledig relevant. Maar tsja, dan heb je hier weinig te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Moody het volgende:
[..]
In het hardlooptopic vragen ze toch ook niet of ik fietsen wil laten vallen?
Ik vind die 2 sporten leuker. Daarbij ben ik bang om net als Jajong te worden
Voor wat het waard is, ik ga volledig mee met de rest hier wat betreft je wens voor een homegym. Maar uiteindelijk is het jouw keuze, als jij zo'n ding wil en af en toe een beetje wil aanklooien, vooral doen.![]()
Ik begreep je vraag hoor. Was nog even ondersteboven van een eerdere reactiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je bent hier in een BB-topic, dus mijn vraag is volledig relevant. Maar tsja, dan heb je hier weinig te zoeken.
Voor wat het waard is, ik ga volledig mee met de rest hier wat betreft je wens voor een homegym. Maar uiteindelijk is het jouw keuze, als jij zo'n ding wil en af en toe een beetje wil aanklooien, vooral doen.
Bedankt voor de hulp. Ik ga het proberen in een ander topic!![]()
Maareh, open een topic in GC over je (nietzoheelveel) krachtstation. Heb je een veel groter bereik, en hoef je hier niet te steggelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:38 schreef Moody het volgende:
[..]
In het hardlooptopic vragen ze toch ook niet of ik fietsen wil laten vallen?
Ik vind die 2 sporten leuker. Daarbij ben ik bang om net als Jajong te worden![]()
Al gedaan. Ik wilde hier ook niet terugkomen, maar de reactie van Jajong vond ik de moeite waard om te reageren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maareh, open een topic in GC over je (nietzoheelveel) krachtstation. Heb je een veel groter bereik, en hoef je hier niet te steggelen.![]()
Okidokie. Have a happy ever after.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Al gedaan. Ik wilde hier ook niet terugkomen, maar de reactie van Jajong vond ik de moeite waard om te reageren.![]()
Als het je faphand is kan je fucking zieke gains maken omdat je test nu door het dak heen gaat!!1quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:00 schreef Rem-koe het volgende:
Blergh, nog steeds last van m'n gekneusde pols, ben benieuwd wat het brengt dadelijk![]()
En voor nu: even uitzoeken waar in de buurt een gym zit. Tenzij je echt in de middle of nowhere zit is er altijd wel iets redelijks in de buurt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. 2x 25kg in je koffer. Om te curlen.
Thanksquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Voor de IF'ers onder ons:
http://suppversity.blogsp(...)d-to-wheelchair.html
over waarom je met IF het bulk van je voedsel rondom trainingen organiseert en ervaringen met bulken terwijl je IF't..
![]()
Zo... Goeie workout gehad!
Was heerlijk rustig @ the gym.
Hier ff foto van hoe het nu lijkt. Het is niet 1 van de scherpste.
Zal binnenkort 1 maken met legs erbij.
Stats :
Gewicht : 87 kg
Lengte : 1.88
Bodyfat volgens laatste meting met zo een handkastje met elektrische stroompjes17.5%
![]()
Nice upper.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef Poidertje het volgende:
Zo... Goeie workout gehad!
Was heerlijk rustig @ the gym.
Hier ff foto van hoe het nu lijkt. Het is niet 1 van de scherpste.
Zal binnenkort 1 maken met legs erbij.
[ afbeelding ]
Stats :
Gewicht : 87 kg
Lengte : 1.88
Bodyfat volgens laatste meting met zo een handkastje met elektrische stroompjes17.5%
![]()
Denk dat 17.5% iets te hoog aangegeven isMooi fysiek, vooral doorgaan
![]()
Tips voor je boodschappen / de boodschappen van je moeder:
bij de AH is de Albacore Tonijn van Princess in de aanbieding 2.40 EUR --> 0.99 EUR. Vind deze vis nog iets lekkerder dan de normale Tonijn van Princess, die ook 0.99 EUR kost.
Best wel Paleo boodschappenronde dit
Eerder 13% i guess?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat 17.5% iets te hoog aangegeven isMooi fysiek, vooral doorgaan
![]()
Thnx voor jullie reacties
Ga ook lekker doorknallen.
Ja 17.5% lijkt me ook wat aan de hoge kant. Maargoed.. Moet maar eens met de klemmen bekijken wat het nu werkelijk is.![]()
![]()
Lol... Ik hou niet zo van tonijn helaas.quote:
Laat staan 15 bakken.
Haal het alleen in combi met groente en/of saus.
Ach mijn koelkast staat vol met gerooke kipfilets.
Wel dure hobby dan... Maar als het in de bonus is....![]()
![]()
Normaal haal ik het bij de Lidl, maar deze is lekkerderder en nu in de bonus ook goedkoperquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Lol... Ik hou niet zo van tonijn helaas.
Laat staan 15 bakken.
Wel dure hobby dan... Maar als het in de bonus is....
En Tonijn in blik is relatief goedkoop dierlijk eiwitGoedkoper dan biefstuk
Maar ik moet toegeven: Tonijn in water vind ik niet geweldig, koop daarom altijd met olijfolie.
Ik kijk niet naar geld, dat is er wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Lol... Ik hou niet zo van tonijn helaas.
Laat staan 15 bakken.
Wel dure hobby dan... Maar als het in de bonus is....![]()
15 bakken tonijn per week, 3 dozijn eieren, en meer dan een kilo kip, paar keer biefstuk. En dan nog een zooi groenten. En veel pasta.![]()
Absoluut. Olie eruit, zo veel mogelijk, en eten maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik moet toegeven: Tonijn in water vind ik niet geweldig, koop daarom altijd met olijfolie.![]()
![]()
Hmmm is het proberen waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Normaal haal ik het bij de Lidl, maar deze is lekkerderder en nu in de bonus ook goedkoper
En Tonijn in blik is relatief goedkoop dierlijk eiwitGoedkoper dan biefstuk
Maar ik moet toegeven: Tonijn in water vind ik niet geweldig, koop daarom altijd met olijfolie.
Olijfolie is ook nog gezond. Wat wil je nog meer.
Ja ik haal ook wel eens rosbief... Bieflappen of zoals nu een pepersteakje
Rijst neem ik meestal die microwave bakjes. Erg makkelijk. (luiheid)
Ja eieren genoeg hier... En zakken volkorenpenne.![]()
Olijfolie is goed, maar ook niet helemaal gezond. En je moet absoluut geen rijst uit die microwave bakjes eten. Das bagger.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Hmmm is het proberen waard.
Olijfolie is ook nog gezond. Wat wil je nog meer.
Ja ik haal ook wel eens rosbief... Bieflappen of zoals nu een pepersteakje
Rijst neem ik meestal die microwave bakjes. Erg makkelijk. (luiheid)
![]()
Haha ja, mijn ritueel: voedselkast --> WC (om de olie eruit te sijpelen) --> besteklade --> eten maarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Absoluut. Olie eruit, zo veel mogelijk, en eten maar.
Oke...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Olijfolie is goed, maar ook niet helemaal gezond. En je moet absoluut geen rijst uit die microwave bakjes eten. Das bagger.
Wat is er mis mee dan?
Worden alle voedingsstoffen vernietigd door die elektrogolven?![]()
Neig ernaar in de zomer toch maar eens de sportschool te proberen. Maar even de Newbie guide in de OP lezenHoevaak en hoelang trainen jullie per week?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Lees er gewoon effe wat over. het is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:46 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Oke...
Wat is er mis mee dan?
Worden alle voedingsstoffen vernietigd door die elektrogolven?Ik heb amper tijd om te werken, ik train 24/7quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Neraice het volgende:
Neig ernaar in de zomer toch maar eens de sportschool te proberen. Maar even de Newbie guide in de OP lezenHoevaak en hoelang trainen jullie per week?
In andere woorden. lees de OP eerst eens.![]()
Gisteren weer whey pannenkoeken gemaakt; dit keer nog beter gelukt. om nom nom
Tonijn is inderdaad geweldig; nog beter is een biefstukje met wat kruidenboter.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Cool. Wat is de juiste mix volgens jou?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren weer whey pannenkoeken gemaakt; dit keer nog beter gelukt. om nom nom![]()
Haarlijk frisse smaak???quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef xSanjay het volgende:
Nieuw zuivelproduct bij de AH, met lekker veel eiwitten en hormonen!
[ afbeelding ]![]()
Ik zie de typo nu pas.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef xSanjay het volgende:
Nieuw zuivelproduct bij de AH, met lekker veel eiwitten en hormonen!
[ afbeelding ]Ik zat al te denken wat een kut post.
Je moet ze niet heel doorslikken eh.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanmiddag zo'n bakje bosbessen gegeten, poepen is niet fijn moet ik zeggen.![]()
quote:![]()
Ik weet niet of het echt door de bessen komt of dat het de detoxation is. Slijmerig en zwart.
Haha hij is ook best flauwquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie de typo nu pas.Ik zat al te denken wat een kut post.
Staat wel gewoon heerlijkquote:
#FREEBAJSKORV![]()
Heb het van internet genakt en de 2e keer naar eigen gevoel wat aangepast. Wil het evt. wel even opzoeken voor je?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Cool. Wat is de juiste mix volgens jou?.. interessant Yuri.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het echt door de bessen komt of dat het de detoxation is. Slijmerig en zwart.![]()
Wel lekker die bessen; had vanavond ineens een enorme drang om fruit te eten. Morgen maar even een paar bakken aardbeien kopen ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik heb vandaag 10 pannekoeken opThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Hoezo ben je ineens aan de detoxation?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of het echt door de bessen komt of dat het de detoxation is. Slijmerig en zwart.![]()
![]()
Ow ik zie het nu. Hoi kloon.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha hij is ook best flauw
[..]
Staat wel gewoon heerlijk![]()
![]()
Ik ben aan het experimenteren met vasten, anders dan de IF methode maar ik laat jullie het nog weten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoezo ben je ineens aan de detoxation?
Van vasten word je hele lichaam gereinigd en je productiviteit schiet omhoog, enkele voorbeelden van vasten. Tot nu toe erg positief.If not now, then when.![]()
Met vasten bedoel je niet eten?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Met vasten bedoel ik periodes waarin je wel eet en periodes waarin je niet eet.quote:If not now, then when.![]()
Zonder begeleiding zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben aan het experimenteren met vasten, anders dan de IF methode maar ik laat jullie het nog weten.
Van vasten word je hele lichaam gereinigd en je productiviteit schiet omhoog, enkele voorbeelden van vasten. Tot nu toe erg positief.
Stereo, neem hem weer onder je hoede ajb.![]()
Ik laat het jullie nog weten met resultaten enz. Met IF is het gewoon 16 uur niet eten en in een periode van 8 uur wel.quote:quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zonder begeleiding zou ik het niet doen.
Stereo, neem hem weer onder je hoede ajb.
Ik zou binnen no-time flauw vallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met vasten bedoel ik periodes waarin je wel eet en periodes waarin je niet eet.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Weet iemand van jullie trouwens een intensief cardio programma vergelijkbaar met P90X, M100?If not now, then when.![]()
Je begrijpt er geen klote van. Je gaat van de basics uit maar verder weet je er niks van. Dat blijkt uit al je postst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik laat het jullie nog weten met resultaten enz. Met IF is het gewoon 16 uur niet eten en in een periode van 8 uur wel.
[..]![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef Poidertje het volgende:
Oke. .. Geen microwave rijst meer voor mij. Heb t al ondekt.
Dan maar weer builtjes kopen en koken![]()
![]()
Wat weet jij daar nou van? Ik ben zeer goed geïnformeerd kerel. Ik zou niet zo snel oordelen als ik jou was, het slaat namelijk nergens op. Ik ga niet zomaar vasten of iets vergelijkbaars.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen klote van. Je gaat van de basics uit maar verder weet je er niks van. Dat blijkt uit al je postst.If not now, then when.![]()
Good for you. Wat eet je precies, hoe ziet je vast er uit, en hoe gaat het met je progress?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van? Ik ben zeer goed geïnformeerd kerel. Ik zou niet zo snel oordelen als ik jou was, het slaat namelijk nergens op. Ik ga niet zomaar vasten of iets vergelijkbaars.![]()
Als je veel water drinkt word je lichaam ook gereinigdThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Hele OP doorgelezen, maandag voor het eerst naar de sportschool.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Over water gesproken... Als ju nu ijskoud water drinkt of gewoon zo uit de kraan... Verbrand je lichaam meer cal. met dat ijskoude water t.o.v. dan water op kamertemp?
Of is dit allang achterhaald.![]()
Al een doelstelling? Voedingsschema en trainingsschema?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:38 schreef Neraice het volgende:
Hele OP doorgelezen, maandag voor het eerst naar de sportschool.
Verder.... Succes!![]()
Good. Vertel je progress hier.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:38 schreef Neraice het volgende:
Hele OP doorgelezen, maandag voor het eerst naar de sportschool.![]()
Onzin. Tuurlijk moet je lijf iets harder werken met koud water. Het levert je ongeveer 0,005% op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef Poidertje het volgende:
Over water gesproken... Als ju nu ijskoud water drinkt of gewoon zo uit de kraan... Verbrand je lichaam meer cal. met dat ijskoude water t.o.v. dan water op kamertemp?
Of is dit allang achterhaald.![]()
Wil meer spiermassa, ben nu maar een mager ventjequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:40 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Al een doelstelling? Voedingsschema en trainingsschema?
Verder.... Succes!
Ik heb nog geen schema's, eerst maar eens naar de sportschool en kijken wat zij zeggen."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Oke als je het echt al wilt weten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Good for you. Wat eet je precies, hoe ziet je vast er uit, en hoe gaat het met je progress?
Ik heb laatst via Twinmuscleworkout een channel gevonden en dat is deze: https://www.youtube.com/user/lowcarbcory
Als je daar kijkt dan zie je een playlist staan die heet "All about fasting!" met in totaal 49 filmpjes. Ik heb ze allemaal gekeken en hem nog wat vragen gesteld.
Je kan daar ook zijn progressie bekijken (let op de datum, die is daar anders).
Mijn fast periodes zijn 36 uur, het klinkt lang inderdaad. 36 uur eet dus ik niet. Ik doe een 36 uurs fast 2x per week. Midden in de fast doe je een intensieve cardio workout. Eén uur voordat je fast afgelopen is doe je een kracht sessie.
Zodra je fast afgelopen is eet je een goede volle maaltijd met eiwitten en vetten, eventueel carbs. Normaal probeer je de carbs zo laag mogelijk te houden. Een carb refeed doe je uitsluitend als je je echt slecht voelt en het gevoel heb dat je ze nodig hebt.
Ik eet verschillend. Ik eet waar ik zin in heb en niet volgens schema's meer. Het is een opluchting. Ik hou het eten ook ontzettend simpel. 2 eieren met 200gr. gebakken kipfilet, verder wat wortels, broccoli en/of spinazie. Vaak doe ik hier dan ook nog extra olijfolie in voor de vetten. Dan na een paar uur eet ik nog daarna nog een goede maaltijd met wat bosbessen of avocado.
Ik heb vandaag ook kokosnootolie besteld aangezien het super gezond voor je is. Samen met eten moet dit ook nog heel lekker zijn.
Ik voel mij hartstikke goed, gisteren was ik bezig met wat werk en ik was ontzettend productief, net zoals hij ook verteld. Daarnaast is de detoxation een leuk voordeel (ook al drink je veel water). Honger heb ik niet echt, je moet kunnen onderscheiden wat echte honger is of honger die gewoon om de 2 uur optreed.
Ik heb vandaag mijn 2de 36 uur fast afgerond in 1 week. Maandag begint mijn 3de en kan ik ook weer met trainen (ivm armen).
Wat wil je nog meer weten of is dit voldoende?If not now, then when.![]()
Here u go. Begin hier maar mee http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_Wikiquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wil meer spiermassa, ben nu maar een mager ventje
Ik heb nog geen schema's, eerst maar eens naar de sportschool en kijken wat zij zeggen.
En dan over een jaar een split program/![]()
![]()
Trainingsprogramma is misschien alleen in het begin nodig(heb er zelf nooit 1 gebruikt) op bodybuilding.com staan oefeningen genoeg die je kan proberenThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Oke... Dat betekend dus veel eten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wil meer spiermassa, ben nu maar een mager ventje
Ik heb nog geen schema's, eerst maar eens naar de sportschool en kijken wat zij zeggen.
Ja kan je doen. Op internet is ook heel veel te vinden wat je kan helpen. En de OP natuurlijk.
Dingen die niet in de OP staan kan je hier altijd vragen.![]()
Nou dat schiet op!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onzin. Tuurlijk moet je lijf iets harder werken met koud water. Het levert je ongeveer 0,005% op.![]()
![]()
En ze zeggen altijd.. Do whatever the fuck you wanna do!! Dus dat doe ik ook.If not now, then when.![]()
Zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En ze zeggen altijd.. Do whatever the fuck you wanna do!! Dus dat doe ik ook.Feyenoord Rotterdam![]()
Voordeel van deze zomer is dat er geen beachbois zijn hier op het forum, of hebben zich er 2 zojuist gemeld?![]()
ja togg alleen biceps en geen benen, jwzquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef mtchel112 het volgende:
Voordeel van deze zomer is dat er geen beachbois zijn hier op het forum, of hebben zich er 2 zojuist gemeld?If not now, then when.![]()
o.us is een beachie. Zeker weten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:23 schreef mtchel112 het volgende:
Voordeel van deze zomer is dat er geen beachbois zijn hier op het forum, of hebben zich er 2 zojuist gemeld?![]()
Vandaag zat ik toevallig vlakbij het buikspierhonk, kwam er een jongen uit de kleedkamer gelijk situps doen
Verder nog een joch van een jaar of 16 die eigenlijk alleen maar biceps traint en dan ook elke mogelijke bicep oefening van preachers tot een of andere decline cable curl oid. En stoer datie kijkt![]()
![]()
Wat is er mis met een Cable Curl?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Niks, totdat je die in een schema gooit met :quote:
- dumbell curls
-dumbell hammer curls
-dumbell preacher curls
- barbell curls
- barbell preacher curls
Pik er 1 of 2 uit als je een split doet :p, niet allemaal![]()
Ik zie heel veel van die skinny ass nikkers deze doen
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Een ode aan alle posters op deze tijden, dit betekent dat jullulie niet in de kroeg het katabolische engelen pis drinken!
Tevens mijn 2500'ste post gaat naar mijn BB homies, ecto matties, endo lobbesen, en curl braddaz![]()
Hear, hear.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef mtchel112 het volgende:
Een ode aan alle posters op deze tijden, dit betekent dat jullulie niet in de kroeg het katabolische engelen pis drinken!
Intussen wel katabolisch laat opblijven.
This isn't even my final form.![]()
Deze man drinkt gewoon door hoor, fuck logic.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef mtchel112 het volgende:
Tevens mijn 2500'ste post gaat naar mijn BB homies, ecto matties, endo lobbesen, en curl braddazFeyenoord Rotterdam![]()
ik drink nooit alcohol, eet ook geen varkensvlees. Ben bekeerling.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik kan niet slapenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hear, hear.
Intussen wel katabolisch laat opblijven.
@chester perry, ben jij moslim?![]()
Nee maar drink gewoon nauwelijks alcohol, en vind varkensvlees vies en het is ongezond. Je moet is een maand geen varkensvlees eten en dan een keertje wel, je krijgt spontaan pijn aan je pens heel vreemdThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Dat varkensvlees kut is is al wat langer bekend.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee maar drink gewoon nauwelijks alcohol, en vind varkensvlees vies en het is ongezond. Je moet is een maand geen varkensvlees eten en dan een keertje wel, je krijgt spontaan pijn aan je pens heel vreemdFeyenoord Rotterdam![]()
Lekker door blijven eten dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:03 schreef ChesterPerry het volgende:
Nee maar drink gewoon nauwelijks alcohol, en vind varkensvlees vies en het is ongezond. Je moet is een maand geen varkensvlees eten en dan een keertje wel, je krijgt spontaan pijn aan je pens heel vreemd![]()
Ik eet ook geen varkensvlees meer, maar kan iemand me vertellen waarom het ongezond zou zijn? Kom niet aanzetten met verzadigde vetten en cholesterol, want dat is achterhaald. Een mogelijkheid is een hoge concentratie toxines en parasieten. Nog meer?This isn't even my final form.![]()
Wat is daar mis mee? ik doe sinds kort ook een dag specifiek armen. Triceps en biceps afwisselen. Ik merk meer verschil dan dat ik triceps na borst, en biceps na rug deed. En ja, ongeveer 4 of 5 oefeningen voor triceps en biceps. Boeit me echt niet wat andere gasten zouden denken..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niks, totdat je die in een schema gooit met :
- dumbell curls
-dumbell hammer curls
-dumbell preacher curls
- barbell curls
- barbell preacher curls
Pik er 1 of 2 uit als je een split doet :p, niet allemaal![]()
Nee is ook niet ongezond, tenzij je het aan laat branden (maar dan is alles ook ongezond).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
Ik eet ook geen varkensvlees meer, maar kan iemand me vertellen waarom het ongezond zou zijn? Kom niet aanzetten met verzadigde vetten en cholesterol, want dat is achterhaald. Een mogelijkheid is een hoge concentratie toxines en parasieten. Nog meer?
http://healthcorrelator.b(...)cause-cirrhosis.html![]()
Escargots?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:28 schreef Dalliance het volgende:
Wat dierlijke voedingsbronnen betreft eet ik alleen dieren die sneller zijn dan ikThis isn't even my final form.![]()
Aha. Toch kun je het wel missen, het voegt weinig toe als je al rund, kip, vis etc. eet (behalve dat het goedkoop is).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nee is ook niet ongezond, tenzij je het aan laat branden (maar dan is alles ook ongezond).
http://healthcorrelator.b(...)cause-cirrhosis.htmlThis isn't even my final form.![]()
Tuurlijk. Ik eet het zelf ook niet, maar niet vanuit de overtuiging dat het ongezond zou zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aha. Toch kun je het wel missen, het voegt weinig toe als je al rund, kip, vis etc. eet (behalve dat het goedkoop is).![]()
Denk dat varkensvlees ook gezonder zou zijn buiten de bioindustrie. Ben absoluut geen geitewollensokken type, maar scharrelvee die gras kunnen grazen en natuurlijk voer kunnen eten hebben een veel beter vetprofiel dan ééntje die gestressed in een te klein hok rondwandelt.Confidence through competence![]()
Grassfed sowieso beter dan cornfed, betere vetten, meer mineralen en vitamines, betere alles (behalve prijsquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat varkensvlees ook gezonder zou zijn buiten de bioindustrie. Ben absoluut geen geitewollensokken type, maar scharrelvee die gras kunnen grazen en natuurlijk voer kunnen eten hebben een veel beter vetprofiel dan ééntje die gestressed in een te klein hok rondwandelt.)
![]()
Daarom is het mijn droom om ooit een klein stukje land te hebben met kippen. Elke dag gewoon vers geslachte kipfilet. Koeien die je melkt voor whey. Nog een schuurtje erbij waarin een heuse gym staat opgesteld.
Gewoon chinups en goed hard aanspannen bovenaan, bouwt supersnel bi's + rug en je traint nog functionele kracht ook. Eenvoudig zwaarder te maken ook. (gewicht aan jezelf knopen) En je kan het overal doen, en mooi combineren met hanging leg raises.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zie heel veel van die skinny ass nikkers deze doen
[ afbeelding ]Leuk! Ik ben altijd al een chinups-profeet geweest in de gym en zie ook steeds meer mensen ze doen nu, kan ik lekker raises doen met de DB's.
Moet gewoon kunnen, wel makkelijk dat ik niet zoveel hoef te hebben omdat mijn tolerantie nog aardig laag ligt. Wil ik ook wel zo houden, dat binge-zuipen wat sommige maten van me doen kan niet goed voor je zijn. Bovendien ben ik ook een stuk minder 'scherp' / luistervaardig met teveel alcohol, wat soms ook je 'doelen' tegenwerkt op... ander gebied. Geniet maar drink met mate.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:48 schreef mtchel112 het volgende:
Tevens mijn 2500'ste post gaat naar mijn BB homies, ecto matties, endo lobbesen, en curl braddazGratz trouwens!
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:02 schreef Levolution het volgende:
Daarom is het mijn droom om ooit een klein stukje land te hebben met kippen. Elke dag gewoon vers geslachte kipfilet. Koeien die je melkt voor whey. Nog een schuurtje erbij waarin een heuse gym staat opgesteld.ik houd van jullie.
![]()
NOOIT MEER TRAINEN DAN!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:12 schreef SunTzu het volgende:
2 dagen niet getraind en voel me sterker dan ooit, zit nog te twijfelen om vandaag te gaan trainen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
quote:
Ik heb nu trouwens Chocolate Coconut Bounty whey van B&F, mi gado, wat lekker.Soberzo beter dan Chocolate. Ze leveren dat spul ook niet in één 4.5 kg emmer, dus ik kreeg twee 2.25 kg potten. Voeltgoedman.
Ook al zo'n woordkunstenaar.quote:![]()
![]()
Over whey gesproken, ik dacht voor vanille te gaan, lekker neutrale smaak dacht ik. Valt tegen, vies chemisch smaakje heeft het. Van mij hoeft het allemaal niet zo zoet, maar helemaal naturel lijkt me weer te droog.This isn't even my final form.![]()
Ook het zwijn, omdat het wel gespleten hoeven, ja zelfs geheel doorkloofde hoeven heeft, maar niet herkauwt; onrein zal het voor u zijn. Van hun vlees zult gij niet eten en hun aas zult gij niet aanraken; onrein zullen die voor u zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
Ik eet ook geen varkensvlees meer, maar kan iemand me vertellen waarom het ongezond zou zijn? Kom niet aanzetten met verzadigde vetten en cholesterol, want dat is achterhaald. Een mogelijkheid is een hoge concentratie toxines en parasieten. Nog meer?
Leviticus 11:7-8There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Als je extra je biceps wil raken met pull/chinups kun je een pullup bar zoeken met parallelle handvaten, dicht op elkaar. Ik wissel dit af met wide grip chinups, erg lekkere oefening, want ik kan er meer reps mee dan de wide gripquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon chinups en goed hard aanspannen bovenaan, bouwt supersnel bi's + rug en je traint nog functionele kracht ook. Eenvoudig zwaarder te maken ook. (gewicht aan jezelf knopen) En je kan het overal doen, en mooi combineren met hanging leg raises.Leuk! Ik ben altijd al een chinups-profeet geweest in de gym en zie ook steeds meer mensen ze doen nu, kan ik lekker raises doen met de DB's.
![]()
Mooi trouwens, ik begon ooit bijna een jaar geleden met grote moeite 1 chinup. Nu kan ik er 12 op bodyweight met volledige ROM. Voelt goed.
Het klopt inderdaad dat het vroeger slecht was om te eten, vandaar dat in de bijbel en koran staat dat het niet mag. Dit is hier inmiddels redelijk achterhaald, maar ik zal het in landen buiten Europa/VS niet gaan eten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ook het zwijn, omdat het wel gespleten hoeven, ja zelfs geheel doorkloofde hoeven heeft, maar niet herkauwt; onrein zal het voor u zijn. Van hun vlees zult gij niet eten en hun aas zult gij niet aanraken; onrein zullen die voor u zijn.
Leviticus 11:7-8![]()
Morgen lekker zelfgemaakte saté van varkenshaas op de barbeque. Niks kuts aan. Dalijk pannekoeken bakken met een paar plakken spek.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat varkensvlees kut is is al wat langer bekend.
Varkensvlees, niks mis mee. Die kilo's gekweekte vis die de gemiddelde bb'er wegwerkt zit minstens net zo vol met troep.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
XXL vanille is heerlijk man. Gewoon basic bulk whey. Ook heerlijk een schepje door de pannekoeken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:46 schreef Levolution het volgende:
Over whey gesproken, ik dacht voor vanille te gaan, lekker neutrale smaak dacht ik. Valt tegen, vies chemisch smaakje heeft het. Van mij hoeft het allemaal niet zo zoet, maar helemaal naturel lijkt me weer te droog.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hier nog een video van Rippetoe over de squat en dan met name de grip: http://www.allthingsgym.c(...)-squat-bar-position/ (~18min)
Maandag maar meteen uitproberen, want het blijkt dat ik 'm toch nog niet goed doe.![]()
Je bent toch ook een Moslim.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:51 schreef Levolution het volgende:
Ik eet ook geen varkensvlees meer, maar kan iemand me vertellen waarom het ongezond zou zijn? Kom niet aanzetten met verzadigde vetten en cholesterol, want dat is achterhaald. Een mogelijkheid is een hoge concentratie toxines en parasieten. Nog meer?If not now, then when.![]()
Ik trainde al 5 weken achter elkaar met 2 dagen rust erin afgelopen woensdag toen moest ik echt stoppen, last van m'n hart of longen begon overal pijntjes te krijgen. Morgen ga ik weer anders word ik te lui.quote:![]()
Mijn invloed op mijn vriendengroep, de een na de ander. Het eeuwige bier maakt langzaam maar zeker plaats voor kwark en melk.
Trek je de koelkast open en zie je dit.![]()
![]()
Pot mayo ernaast om die kwarkie te klaren allusszzquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn invloed op mijn vriendengroep, de een na de ander. Het eeuwige bier maakt langzaam maar zeker plaats voor kwark en melk.
[ afbeelding ]
Trek je de koelkast open en zie je dit.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:21 schreef 16meter het volgende:
Varkensvlees kut? Mag alle reli-bullshit achterwege blijven?Deathlift or Die.![]()
Ik heb een pak proteïne (80%) van Instant Whey staan van 4,4 kilo, ongeopend, iemand enig idee voor hoeveel ik dat kan verpatsen?![]()
Met een beetje yogurt mayo,soms, als ik het op brood eet.(Makkelijk en snel). Maar meestal maak ik een tomatensalade met uitjes, wat knoflook, azijn en 2 of 3 blikjes tonijn.quote:![]()
Gewoon opdrinken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb een pak proteïne (80%) van Instant Whey staan van 4,4 kilo, ongeopend, iemand enig idee voor hoeveel ik dat kan verpatsen?BEASTMODE![]()
Grappigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Trek je de koelkast open en zie je dit.
Haha, kijk die Aziaat.quote:![]()
Laten we zeggen 2,2 kg is 30 eu dus 4,4 is 55 net als b&f je wilt het kwijt dus laten we zeggen 45 euro kun je dat toch wel kwijt, en anders aan een noob aka vurl brah voor 50quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb een pak proteïne (80%) van Instant Whey staan van 4,4 kilo, ongeopend, iemand enig idee voor hoeveel ik dat kan verpatsen?![]()
Om een beetje lean fysiek te krijgen, wat raden jullie aan? Bulken of cutten? Streef is gewoon meer definitie te krijgen, beetje het beachboy effect.
http://oi49.tinypic.com/15nwyus.jpg![]()
dan zou ik eerst een zonnebank kuur aanraden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef SYN3RGY het volgende:
Om een beetje lean fysiek te krijgen, wat raden jullie aan? Bulken of cutten? Streef is gewoon meer definitie te krijgen, beetje het beachboy effect.
http://oi49.tinypic.com/15nwyus.jpg![]()
Nooit kuren in t begin.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan zou ik eerst een zonnebank kuur aanraden.BEASTMODE![]()
8 weekjes 500mg test-e en je bent ripped als fuuaarrkk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:05 schreef SYN3RGY het volgende:
http://oi49.tinypic.com/15nwyus.jpgSoukidan op je oogbal.![]()
Begin er steeds beter in te worden.
Kip is door het meel heen gegaan en daarna door het ei. Erg lekker, voor de geïnteresseerden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Stuk beter dan die aardappels op de grilpan van vorige week.
Bedankt trouwens voor je tip om brocolli enz rauw te eten, smaakt beter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Stuk beter dan die aardappels op de grilpan van vorige week.
Bloemkool rauw vind ik ook lekker, maar vrees dat de meeste mensen dat gekookt lekkerder vinden.
Als avond eten vind ik gekookte bloemkool lekkerder inderdaad. Maar als snack is rauwe bloemkool erg lekker. Ik ga er wel enorm veel scheten van laten though...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Bloemkool rauw vind ik ook lekker, maar vrees dat de meeste mensen dat gekookt lekkerder vinden.![]()
Ik heb ook de hele dag absurd veel water gedronken. Dat is wel te merken op het toilet..quote:Op zondag 15 juli 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope.
Vandaag hele avond water gedronken bij vrienden.![]()
Donderdag gesquat, nu nog stramme benen.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Klopt het dat je van dexaprine ontzettend veel moet pissen? Ik ben deze week begonnen met halve tabletten, en sinds ik die dingen neem moet ik er 's nachts soms wel 4 x uit om te pissen (en niet zo'n klein beetje ook, soms om het uur). Google geeft ook niet echt een antwoord
Op elke fokker past een bril.![]()
Nooit last van snacht'squote:Op zondag 15 juli 2012 10:06 schreef Catch_me het volgende:
Klopt het dat je van dexaprine ontzettend veel moet pissen? Ik ben deze week begonnen met halve tabletten, en sinds ik die dingen neem moet ik er 's nachts soms wel 4 x uit om te pissen (en niet zo'n klein beetje ook, soms om het uur). Google geeft ook niet echt een antwoord![]()
Yuri onze chef.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Begin er steeds beter in te worden.
Kip is door het meel heen gegaan en daarna door het ei. Erg lekker, voor de geïnteresseerden.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
DMAA maakt het, net als veel andere stimulanten, moeilijker om te plassen. Als de DMAA is uitgewerkt moet je daarom veel pissen.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:06 schreef Catch_me het volgende:
Klopt het dat je van dexaprine ontzettend veel moet pissen? Ik ben deze week begonnen met halve tabletten, en sinds ik die dingen neem moet ik er 's nachts soms wel 4 x uit om te pissen (en niet zo'n klein beetje ook, soms om het uur). Google geeft ook niet echt een antwoord
Dit is bro science.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:21 schreef 16meter het volgende:
Varkensvlees kut? Mag alle reli-bullshit achterwege blijven?![]()
Ben nu bezig met Starting strength, hoeveel gewicht moet ik per sessie toevoegen? 5kg DL en 3kg aan de rest?![]()
Ik ook, hopelijk gaan ze bij mijn gym niet denken dat ik aan het stelen ben als ik ineens die schijfjes in mijn tas doequote:Op zondag 15 juli 2012 14:05 schreef Catch_me het volgende:
DL 5kg en de rest 2,5kg (heb zelf 2 schijfjes van 1,25kg gekocht)![]()
![]()
uhh, zoveel als je kunt tillen?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben nu bezig met Starting strength, hoeveel gewicht moet ik per sessie toevoegen? 5kg DL en 3kg aan de rest?![]()
Ben bewust begonnen met 40kg DL en 20kg rest. Kon wel hoger maar volgens het boek moet je nooit te hoog beginnen en te snel toevoegen want dan stall je snel en haal je niet alles uit het programma.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is SS, lege bar beginnen en dan steeds een gewichtje erbij.![]()
Dan is 5kg deadlift en de rest 2,5kg een prima opbouw. Je kan bij OHP zelfs minder pakken als dat mogelijk is.![]()
Sneller hoeft ook niet, als je 2-3x per week consequent gaat, dan zit je binnen no time op een plateau. En krachtsport is niet iets wat je een paar weekjes doet en dan niet meer, je zit er voor de lange termijn.Confidence through competence![]()
OHP ben ik als eerste vastgelopen, bij die oefening is 2,5kg erbij zelfs veel vind ik. Heb vorige keer 5x5 40kg weten te doen, dus ik ben opzich gekwalificeerd om 42,5kg te doen
Op elke fokker past een bril.![]()
OHP is inderdaad zwaar.
Ben ook benieuwd naar Power Cleans maar die doe ik pas na 2-3 weken als mijn DL goed opgebouwd is.
Moet wel nog even wennen aan het meer eten. Ben ook al aan het kijken wat ik na SS ga doen ondanks dat waarschijnlijk nog 6 maanden weg is. Zat te denken aan Madcow/Starr. Hou van simpele routines. 5/3/1 vindt ik weer te ingewikkeld (Althans nu wel als beginner)
Hoop dan ook naar een betere gym te gaan. Train nu bij Fit4Free en gelukkig is het squatrek altijd leeg omdat iedereen de smith gebruikt of het helemaal niet doet
Wat is trouwen het beste vlees om te eten? eet nu nog 3x tartaar in de middag omdat het in de aanbieding was. Hoor dat kipfilet het beste is![]()
Er is geen all-round beste vlees. Als je een specifiek doel op ogen hebt, zo mager mogelijk vlees bijvoorbeeld (dus je wilt zo veel mogelijk eiwitten en verder zo weinig mogelijk kcal/vet/etc), dan is kipfilet inderdaad een aanrader.
Rood vlees is gewoon goddelijk.
Of toch du vader?![]()
Welk vlees naast zalm zit zowel hoog in de E als in de V en dan vooral de gezonde V.
Alle bekende uitgesloten ofc, ik zoek naar de wat onbekendere soorten.
[ Bericht 13% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-07-2012 17:29:06 ]If not now, then when.![]()
Al het vlees is laag in K.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
wat is deze...quote:Op zondag 15 juli 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welk vlees naast zalm zit zowel hoog in de E als in de V en laag in de K?
Alle bekende uitgesloten ofc, ik zoek naar de wat onbekendere soorten.
Of toch du vader?![]()
Er zullen vast vlees soorten zijn die bij de sommige/meeste onbekend zijn maar toch heel goed zijn. Kun je wel zo dom reageren.quote:If not now, then when.![]()
kan het zijn dat iemand met bf% van 12-13% nog geen zichtbare abs heeft maar zelfs een buikje heeft?
zowel bf caliper als us army method geeft 12% aan, of ik word keihard gescamt
1,82m 76kg, buikomtrek 79 cm hals 39cm![]()
Als ik leangains wil doen moet ik volgens de IF calculator op een trainingsdag 550g carbs eten (54%). Dat wil zeggen 200g ongekookte witte rijst, 200g havermout en 100g brinta, verspreid over 3 maaltijden. WTF?!!?!!![]()
Ongeveer 4100 kcal voor een trainingsdag. Past dat bij jou?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
Als ik leangains wil doen moet ik volgens de IF calculator op een trainingsdag 550g carbs eten (54%). Dat wil zeggen 200g ongekookte witte rijst, 200g havermout en 100g brinta, verspreid over 3 maaltijden. WTF?!!?!!Confidence through competence![]()
Bij mij waren het ook veel carbs, ik heb gewoon dat schuivertje naar beneden gehaald. Maar dat is wel heel veel ja. Wat ga je doen, cutten of bulken?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
Als ik leangains wil doen moet ik volgens de IF calculator op een trainingsdag 550g carbs eten (54%). Dat wil zeggen 200g ongekookte witte rijst, 200g havermout en 100g brinta, verspreid over 3 maaltijden. WTF?!!?!!If not now, then when.![]()
net even in de spiegel gestaan half naakt en ik heb dus echt een flinke anterior pelvic tilt,
mn onderrug lijkt net of daar een hap uit is genomen als je naar mn reet en bovenrug kijkt, wordt dus lekker even die rug fixen
iemand enig idee waar een foam roller kan kopen in een fysieke winkel, online kosten die krengen gelijk 28 euro ofzo door verzendkosten![]()
Ja, aantal kcal is prima. Maar wordt een hele opgave om zoveel carbs te vreten in de avond uurtjes.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongeveer 4100 kcal voor een trainingsdag. Past dat bij jou?Recomp. Maar ik ga het schuifje ook maar wat naar beneden doen, denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij mij waren het ook veel carbs, ik heb gewoon dat schuivertje naar beneden gehaald. Maar dat is wel heel veel ja. Wat ga je doen, cutten of bulken?![]()
![]()
Heb je goed. Carbs zijn imo sowieso kut, fats heb je zo opgevuld.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, aantal kcal is prima. Maar wordt een hele opgave om zoveel carbs te vreten in de avond uurtjes.
[..]
Recomp. Maar ik ga het schuifje ook maar wat naar beneden doen, denk ik.If not now, then when.![]()
Ik doe geen IF volgens de LeanGains methode meer, maar ik hou me ook niet meer bezig met al die cijfertjes. Ik hou de carbs zo laag mogelijk en verder zorg ik dat ik voldoende eet op gevoel. Carbs heb ik een hekel aan gekregen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:11 schreef 16meter het volgende:
Hoeveel % carbs neem jij nu op trainingsdagen Yuri?
Maar ik had alles toen zo uitgerekend, klopt verder niet veel van. Je ziet dat de carbs ook hoog waren. Ik lepel bij wijze van liever wat olijfolie naar binnen dan dat ik brood, rijst of havermout moet bikken.
Yuri, ik denk dat je idd meer een type bent die op gevoel moet eten. Als je Paleo-achtig eet, dus met echte, verse producten en zo min mogelijk fabrieksproducten, kun je leaner worden op gevoel zonder al teveel te tellen. Als je daarbij ook een eetpatroon kunt vinden die bij je past, of dat nou Leangains, YouTube-man of weet ik veel wat is, dan is dat helemaal goed.Confidence through competence![]()
Ja, ik ook. Op zich kan ik best wat carbs wegkrijgen, maar 130g rijst en 130g havermout + 8 boterhammen vond ik al aardig wat. Leangains vraagt om het dubbele (?!).... Snap ook niet echt waar dat goed voor zou zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik doe geen IF volgens de LeanGains methode meer, maar ik hou me ook niet meer bezig met al die cijfertjes. Ik hou de carbs zo laag mogelijk en verder zorg ik dat ik voldoende eet op gevoel. Carbs heb ik een hekel aan gekregen.
Maar ik had alles toen zo uitgerekend, klopt verder niet veel van. Je ziet dat de carbs ook hoog waren. Ik lepel bij wijze van liever wat olijfolie naar binnen dan dat ik brood, rijst of havermout moet bikken.
[ afbeelding ]![]()
Sommige mensen halen graag de helft van hun dagelijkse behoefte aan carbs.Ik denk dat Panzer met z'n volkorenboterham Panda-stacks dat misschien ook haalt/haalde.
Ik heb trouwens een vraagje jullie volgen veel youtubekanaaltjes enzo, hebben jullie misschien goede stretch oefeningen om zo leniger te worden?
alvast bedanktThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ja, je had sowieso gelijk! Hou het simpel en maak je niet zo druk om die dingen.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
Yuri, ik denk dat je idd meer een type bent die op gevoel moet eten. Als je Paleo-achtig eet, dus met echte, verse producten en zo min mogelijk fabrieksproducten, kun je leaner worden op gevoel zonder al teveel te tellen. Als je daarbij ook een eetpatroon kunt vinden die bij je past, of dat nou Leangains, YouTube-man of weet ik veel wat is, dan is dat helemaal goed.
Die Low Carb Cory zei ook, keep it simple. Hij heeft daarnaast ook heel veel filmpjes waarin die z'n maaltijden laat zien en daar haal ik een beetje mijn inspiratie vandaan. Verder probeer ik maar gewoon wat. Ik kijk nu gewoon in de koelkast wat er ligt en maak daar een maaltijd van die goed in verhouding ligt.
Het is niet zo dat ik Paleo-achtig wil eten maar door carbs voelt het voor mij alsof ik toch aankom op de één of andere manier, daarnaast vind ik carbs niet zo prettig om te eten aangezien je er een te vol gevoel van krijgt. Als ik rijst al zie liggen dan heb ik er geen zin meer in.
Ik heb zelf ooit deze van iemand van hier gekregen: https://dl.dropbox.com/u/27718803/ModernStretching.pdfquote:Op zondag 15 juli 2012 18:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje jullie volgen veel youtubekanaaltjes enzo, hebben jullie misschien goede stretch oefeningen om zo leniger te worden?
alvast bedanktIf not now, then when.![]()
Kwam gisteren deze channel tegen, kerel maakt erg veel bodybuilding/gezonde meals en laat zien hoe je die moet maken. Ik weet alleen zelf niet of het merendeel van z'n voedsel ook goed is.
http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle?feature=g-user-uIf not now, then when.![]()
http://www.anaboliccooking.com/welcome/quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kwam gisteren deze channel tegen, kerel maakt erg veel bodybuilding/gezonde meals en laat zien hoe je die moet maken. Ik weet alleen zelf niet of het merendeel van z'n voedsel ook goed is.
http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle?feature=g-user-u
Scooby raadt deze ook aan.![]()
Ik heb het, maar maak er eigenlijk niet heel veel gebruik van...![]()
thx nikkertje hier heb ik wat aanquote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle?feature=g-user-uThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Die ken ik ja, alleen moet je daar dokken.quote:Op zondag 15 juli 2012 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.anaboliccooking.com/welcome/
Scooby raadt deze ook aan.![]()
Ik heb het, maar maak er eigenlijk niet heel veel gebruik van...
Het is een rib uit je lijf inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ken ik ja, alleen moet je daar dokken.![]()
![]()
Nee, het is eerder betalen -> gratis.quote:
Hij was toen ik achter dat boek kwam $ 124,- voor de kaft versie en $ 77 voor .pdf versie.If not now, then when.![]()
Dan is de prijs enorm omhoog gegaan. Ik heb de PDF versie, en een hoop meer, voor nog geen $30.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, het is eerder betalen -> gratis.
Hij was toen ik achter dat boek kwam $ 124,- voor de kaft versie en $ 77 voor .pdf versie.![]()
Kijk eens goed, is een dikke shop.quote:Nee, ik kwam 1,5 jaar terug of langer achter dat boek.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan is de prijs enorm omhoog gegaan. Ik heb de PDF versie, en een hoop meer, voor nog geen $30.Toen was die nog duur en ook nog in kaft versie.
Gegeten vandaag heb ik: Kip reepjes gemarineerd in olijfolie en kipkruiden (die ik laatst gepost heb). De rest kunnen jullie wel raden.
Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als wat meer mensen hun maaltijden posten. Zo kun je elkaar misschien toch inspireren.
Dat daaronder zijn natuurlijk mijn Bosnische bazen sloffen.
Wees creatief. Zoek normale recepten op en bekijk deze kritisch. Wat wil je niet eten? Waardoor kun je het vervangen?quote:Op zondag 15 juli 2012 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.youtube.com/user/leanbodylifestyle?feature=g-user-u
Zo kun je bijvoorbeeld chicken tikka masala maken en de yoghurt door kwark vervangen.
Of tzatziki maken met kwark, olijfolie en de benodigde kruiden.
Of in allerlei drankjes/ijsjes/desserts de suikers vervangen door whey voor de smaak en eiwitten.
Sauzen met tomatenpuree als basis.This isn't even my final form.![]()
Goede tips dit! Dankje!quote:Op zondag 15 juli 2012 20:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wees creatief. Zoek normale recepten op en bekijk deze kritisch. Wat wil je niet eten? Waardoor kun je het vervangen?
Zo kun je bijvoorbeeld chicken tikka masala maken en de yoghurt door kwark vervangen.
Of tzatziki maken met kwark, olijfolie en de benodigde kruiden.
Of in allerlei drankjes/ijsjes/desserts de suikers vervangen door whey voor de smaak en eiwitten.
Sauzen met tomatenpuree als basis.![]()
Ziet er goed uit. Persoonlijk kan ik geen uien en paprika door mijn kip weerstaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gegeten vandaag heb ik: Kip reepjes gemarineerd in olijfolie en kipkruiden (die ik laatst gepost heb). De rest kunnen jullie wel raden.
[ afbeelding ]
Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als wat meer mensen hun maaltijden posten. Zo kun je elkaar misschien toch inspireren.
Dat daaronder zijn natuurlijk mijn Bosnische bazen sloffen.![]()
Kijk eens aan, dat ga ik de volgende keer maken.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Persoonlijk kan ik geen uien en paprika door mijn kip weerstaan.
Deze ga ik trouwens ook z.s.m. maken.
Als je toch bezig bent, koop van die tomatenpuree in kleine blikjes (kost niks), 1 blikje even verdunnen met wat water en aan het eind toevoegen aan de pan. Nog even door laten sudderen zodat het water grotendeels verdampt en je kip verdrinkt in een heerlijk, dik sausje.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat ga ik de volgende keer maken.
Bedenk wel, tomatenpuree bevat suikers (niet toegevoegde maar die van de tomaten zelf), dus houd daar rekening mee aangezien je een low carb dieet volgt. Maar suikers uit fruit eet je wel gewoon, neem ik aan.Damn, heb net gegeten, maar krijg nu weer trek.quote:
Thnx kardes.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, koop van die tomatenpuree in kleine blikjes (kost niks), 1 blikje even verdunnen met wat water en aan het eind toevoegen aan de pan. Nog even door laten sudderen zodat het water grotendeels verdampt en je kip verdrinkt in een heerlijk, dik sausje.
Bedenk wel, tomatenpuree bevat suikers (niet toegevoegde maar die van de tomaten zelf), dus houd daar rekening mee aangezien je een low carb dieet volgt. Maar suikers uit fruit eet je wel gewoon, neem ik aan.
[..]
Damn, heb net gegeten, maar krijg nu weer trek.![]()
Ik doe niet per se aan low carb hé, tomatenpurree maakt niet zoveel uit. Ik probeer meer brood, havermout, aardappelen enzo te vermijden omdat het zo vult, ik denk dat ik er door aankom (is niet zo, weet ik) en omdat zodra ik het zie geen trek meer heb.
Ik snap wat je bedoelt, sinds ik die dingen ook vermijd voel ik me ook wat leaner.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx kardes.Ik doe niet per se aan low carb hé, tomatenpurree maakt niet zoveel uit. Ik probeer meer brood, havermout, aardappelen enzo te vermijden omdat het zo vult, ik denk dat ik er door aankom (is niet zo, weet ik) en omdat zodra ik het zie geen trek meer heb.
Men zegt dat eiwitten erg vullen, persoonlijk vind ik juist koolhydraten goed vullen (rijst, brood etc.).
Vlees kan ik juist eindeloos veel van op.
Ohja, tomatenpuree is erg, erg goed voor je (lycopeen en wat nog meer). Volgens mij let je ook op je gezondheid dus is handig om te weten.This isn't even my final form.![]()
Persoonlijk zit ik altijd erg snel vol van mijn eiwitshake en mijn kwark ;oquote:Op zondag 15 juli 2012 20:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, sinds ik die dingen ook vermijd voel ik me ook wat leaner.
Men zegt dat eiwitten erg vullen, persoonlijk vind ik juist koolhydraten goed vullen (rijst, brood etc.).
Ohja, tomatenpuree is erg, erg goed voor je (lycopeen en wat nog meer). Volgens mij let je ook op je gezondheid dus is handig om te weten.![]()
Die YouTube man zegt ook, carbs vullen je erg snel en je krijgt er een vol gevoel van. Hij zegt ook dat hij dus liever carbs vervangt door vetten omdat je van vetten ook aardig snel vol raakt.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, sinds ik die dingen ook vermijd voel ik me ook wat leaner.
Ohja, tomatenpuree is erg, erg goed voor je (lycopeen en wat nog meer). Volgens mij let je ook op je gezondheid dus is handig om te weten.
Ik had wel eens !gehoord! dat vele rooie sauzen gezond zijn. Ketchup hoort ook gezond te zijn zeggen ze.If not now, then when.![]()
Klopt, alleen met ketchup heb je het probleem dat er toegevoegde suikers in zitten. Vandaar dat ik tomatenpuree prefereer.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die YouTube man zegt ook, carbs vullen je erg snel en je krijgt er een vol gevoel van. Hij zegt ook dat hij dus liever carbs vervangt door vetten omdat je van vetten ook aardig snel vol raakt.
Ik had wel eens !gehoord! dat vele rooie sauzen gezond zijn. Ketchup hoort ook gezond te zijn zeggen ze.Over kwark ben ik het met je eens, dat vult wel goed. Maar vlees valt tegen, vind ik. De smaak zal ook wel een rol spelen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:27 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Persoonlijk zit ik altijd erg snel vol van mijn eiwitshake en mijn kwark ;o
Grootste biefstuk die ik ooit gehad heb was 600gr. en die kreeg ik prima op. Ik moet nog een keer een kilo gaan eten.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Klopt, alleen met ketchup heb je het probleem dat er toegevoegde suikers in zitten. Vandaar dat ik tomatenpuree prefereer.
[..]
Over kwark ben ik het met je eens, dat vult wel goed. Maar vlees valt tegen, vind ik. De smaak zal ook wel een rol spelen.If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Grootste biefstuk die ik ooit gehad heb was 600gr. en die kreeg ik prima op. Ik moet nog een keer een kilo gaan eten.
This isn't even my final form.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: