wtf?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Of Cobra.
En bleh, ik zit weer lekker tussen twee mensen in. Een vriendin van me heeft kritiek op Wiebel en dan komt ze daarmee bij mij.Ze waren deze week op bezoek en ze had M. op schoot. Wiebel kwam eerder thuis dan verwacht en bij binnenkomst nam hij M. over van haar (hij pakte hem op om te knuffelen). En nu dus een mail dat ze dat niet leuk vond, omdat ze M. al bijna niet ziet. Ze had hem de hele middag daarvoor op schoot gehad.
![]()
Wat moet ik hier nou weer mee.
Ja, gelukkig welquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is de dag vandaag beter van start gegaan B?
Dat is gewoon zo'n trien die zich alles aantrekt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Een vader die zijn eigen kind niet mag knuffelen. Doe niet zo gek
ze moet zelf maar koters nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n trien die zich alles aantrekt.
Het is hier op kantoor ook koudquote:
Ik had een sjaal om toen ik vanmorgen boodschappen deedquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit bij de bushalte en het is verdorie hartstikke koud!
Begint die nesteldrang nu al?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik ga mijn badkamer maar eens ontkalken
quote:
Soms komen ze met Selektvracht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat PostNL op de site aangeeft of de post is bezorgd in een bepaalde wijk, dat zou handig zijn.![]()
Komen m'n boeken vandaag of morgen. Volgens bol vandaag, maar het is al 15.30 uur.
Zaterdagochtend om precies te zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik kan niet meer slapen![]()
Pluspunt is wel dat ik niet meer kan slapen omdat ik op mijn vrije dag, om half zeven 's morgens ineens de eerste tekenen van nesteldrang begin te vertonen.![]()
PostNLpakketjes komen hier meestal pas om een uur of vijf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat PostNL op de site aangeeft of de post is bezorgd in een bepaalde wijk, dat zou handig zijn.![]()
Komen m'n boeken vandaag of morgen. Volgens bol vandaag, maar het is al 15.30 uur.
Ligt eraan hoe groot iets is. Postbodes kunnen grotere pakketjes vaak niet meenemen.quote:
Omdat je meerdere postbedrijven hebt in Nederland sinds de liberalisering van de postmarkt. Zo is er Sandd en Deutsche Post doet ook een beetje.quote:Nog zoiets geks: soms krijgen we 2 keer per dag post. Meestal de brieven van de belastingdienst apart?
Ik had verwacht dat ze dat per regio/ stadsdeel zouden doen. Maar het gaat dan natuurlijk om de keuze van de afzender. Nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot iets is. Postbodes kunnen grotere pakketjes vaak niet meenemen.
[..]
Omdat je meerdere postbedrijven hebt in Nederland sinds de liberalisering van de postmarkt. Zo is er Sandd en Deutsche Post doet ook een beetje.
Met je tracktrace kun je toch precies zien waar je pakket is?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zaterdagochtend om precies te zijn
Het is gewoon post denk ik. Geen code gekregen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Met je tracktrace kun je toch precies zien waar je pakket is?
Goeie keuzequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Handig!
Een van de twee boeken die ik besteld heb is trouwens dat boek wat jij hebt genoemd: van Tellegen
Gauw even aankleden dan!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
Oh verrek, bol linkt door naar postnl en die site geeft aan dat het vandaag komt.Bezorger is onderweg!
quote:
Massage.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:33 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb weer hoofdpijnDe fysio vertelde gisteren dat het uit mijn nek komt, het zit helemaal vast
Pics.quote:
quote:
Vind ik wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Naar die tweede ben ik wel benieuwd! Overstijgt het, het standaard 'zo werkt mijn kind'-gehalte?
Ik hou sowieso niet van boeken die 'een juiste manier van opvoeden' propageren...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:40 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook en ik vind het geen aanrader.Ik had veel meer informatie verwacht over de hersenen en over de onderzoeken, maar de schrijver wil met dit boek juist heel toegankelijk zijn voor iedereen met vragen over de juiste manier van opvoeden (en dan gekoppeld aan de ontwikkeling van de hersenen). Hij komt ook elke keer weer met anekdotes over z'n eigen of andermans kinderen en dat vind ik niet interessant.
Om je een miskoop te besparen.
het lijkt wel voetbal....quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Jubileum vandaag.. de 150e touretappe op rij zonder Nederlandse overwinning.
Dit jaar 18 Nederlanders die meedoen, op 219 deelnemers. Statistisch gezien moet het dus op zich wel kunnen, een keer een ritje winnen.. maar in de praktijk ...
Dat zit er vandaag helaas niet meer inquote:
Heb je geen kersenpittenkussentje ofzo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zit er vandaag helaas niet meer inG. speelt met de band dus die is niet voor enen thuis en ik hoop dan toch al te slapen
Bovendien gisteren nog gemasseerd door de fysio
Ik ga zo douchen en dan lekker op bed
wie komt in Nijmegen, Donald Duck?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:34 schreef Mark het volgende:
Al die boeken herinneren me er aan dat ik morgen de nieuwe Donald Duck moet kopen
Ben geen vaste lezer, maar als hij in Nijmegen komt, moet je hem toch hebben.
Ah, daar zijn de glazen uit mijn CBRN masker gebleven.quote:
Nee helaas niet, had ooit een kruik maar geen idee waar die isquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen kersenpittenkussentje ofzo?
quote:
Fijn dat de medicatie werkt!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:48 schreef iamredleader het volgende:
Zo, bijna alles is binnen voor de bbqnog even wat kleine last-minute dingen op zondag zelf, en natuurlijk hopen dat het weer meezit
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:55 schreef MadMaster het volgende:
@Cobra: Als NL volgende week net zo speelt als vanavond, dan kan je het beste een kussen en je dekbed meenemen...
NL - USA 0-3
Nee, niet in dat laatste kwartiertje van de dag.quote:
Daar hebben we wel een pepersnoepjes voor op de bureau's laten liggen en ze waren de volgende dag deels op...quote:
Nee, niet op donderdag.quote:
Was het maar zo simpel...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh als je al weet wie het gedaan heeft is het toch simpel. Of je zorgt voor 10 uur voor een nieuwe zak of ik zie je vanmiddag om 4 uur op het schoolplein
Nee, degene waar ik het al niet mee kan vinden en die dan als eerste bij de baas staat om te klagen over mij dat hij geen snoep mag jattenquote:
Yep, en daarbij komen ze ook in Nijmegen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef ß het volgende:
Nee, er komt een speciale Gelderse editie van het Tijdschrift.
Euh... wacht... hij klaag. Bij de baas. Over jou. Dat hij van jou geen snoep mag jatten. Begrijp ik het goed?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, degene waar ik het al niet mee kan vinden en die dan als eerste bij de baas staat om te klagen over mij dat hij geen snoep mag jatten
als je baas verstandig is dan geeft hij die persoon een enorme rotschop.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, degene waar ik het al niet mee kan vinden en die dan als eerste bij de baas staat om te klagen over mij dat hij geen snoep mag jatten
En tyft hem daarna door een bushokjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je baas verstandig is dan geeft hij die persoon een enorme rotschop.
Dat is wel eenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:16 schreef MaJo het volgende:
Meuningmijn hoofdpijn is weg, hopelijk blijft dat zo
ook een goed ideequote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En tyft hem daarna door een bushokje
Nee hoorquote:
Misschien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mogelijk machteloosheid/ territoriumdrift? Hij zit al 20 jaar en jij komt net kijken en je hebt ook nog eens een mening?
en iets van 1000 euri doelbewust kapot gooien kan reden voor ontslag zijn....
Je moet ook van mn snoep afblijven, dan ga ik ook nergens mee gooienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nog nooit eerder zo boos geweest op mijn werk. Ik neem een beslissing en een collega (die eigenlijk niets met het probleem te maken had maar zich er vanaf het begin mee bemoeide) werd zó pislink dat hij met een apparaat van tegen 1000 euro ging smijten. Ik schrok er echt van.
Die ene 'gewoon weer terughangen, want waarschijnlijk is er niks aan de hand'quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me een juiste beslissing. Hoe wilde hij het dan oplossen?
wat een droeftoeter. Maar hij voelt zich dus gepasseerd/ op zijn pik getrapt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Punt is dat hij echt ongelijk had. Situatie:
10 van die dingen hadden een storing bij klanten door het hele land. Nieuw probleem dat volgens de fabrikant niet zou kunnen, maar toch was gebeurd. Bij 1 van die klanten lukte het niet om hem te repareren. Bleek vandaag een ander issue te zijn dat toevallig op exact dezelfde tijd was ontstaan. Die klant was inmiddels vreselijk over de zeik, dus ik nam vanmorgen de beslissing om het apparaat te vervangen en het oude op kantoor te troubleshooten. De 'oude' was eigenlijk ook gloednieuw en had waarschijnlijk geen blijvend probleem, dus kon daarna terug in het magazijn. Geen geld verloren, geen probleem. Enkel een snelle oplossing om de klant tevreden te houden.
Hij komt op hoge poten naar me toe:
"Dus dit is jouw beslissing?! Jij beslist dat we gaan vervangen?"
"Ja."
*pakt het oude apparaat
"Dan kan deze ook weg!" *Smijt met twee handen tegen bureau, twee ruimtes verderop hoorde men het.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je moet ook van mn snoep afblijven, dan ga ik ook nergens mee gooien
Ligt eraan hoeveel slaap je hebt gehad. Ik 5,5uquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie mijn eerste post vandaag. dat is vroeg
Wat ga je doen?quote:
ik toen ook....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel slaap je hebt gehad. Ik 5,5u
Cobra gaat naar de Haarlemse Honkbalweek die vandaag van start gaat.quote:
Hebben ze een slechte dag voor uitgekozenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra gaat naar de Haarlemse Honkbalweek die vandaag van start gaat.
Het zit niet mee het wat dat betreft?quote:Het is dat ik vandaag visite krijg, anders had ik wel wat stoofvlees gelust...
Gisterenavond hier in Amsterdam in het zonnetje naar NL-USA gekeken, dat was nog te doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze een slechte dag voor uitgekozen
Nee, vorige keer ook moeten skippen.quote:Het zit niet mee het wat dat betreft?
Wat een droeftoeter / mafkees / gek. Ik zou inderdaad netjes en beleefd naar de leidinggevende escaleren. Zijn er toevallig getuigen van het hele voorval?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Punt is dat hij echt ongelijk had. Situatie:
-gozer doet gek-
Ah, heerlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Extra rondje koffie en thee dan maar voor iedereen. De week is bijna voorbij!
[ afbeelding ]
(Plaatje gejat van jojo omdat ik m zo tof vond)
Stuk of 5 direct, 20 indirect.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter / mafkees / gek. Ik zou inderdaad netjes en beleefd naar de leidinggevende escaleren. Zijn er toevallig getuigen van het hele voorval?
Ik heb mijn vervangend manager gesproken. Hij had geen getuigen nodig, geloofde me. Gaat het verder oppakken. Blijkbaar heeft die man persoonlijk stress / problemen thuis, maar hij vond ook dat dit er niet zo uit hoeft te komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
prima dat er getuigen zijn, anders zou het ook nog jou woord tegen het zijne worden.
Die zit thuis enorm onder de plak en op kantoor had 'ie nog enige authoriteit en dat is hem nu afgenomen door..een vrouw.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb mijn vervangend manager gesproken. Hij had geen getuigen nodig, geloofde me. Gaat het verder oppakken. Blijkbaar heeft die man persoonlijk stress / problemen thuis, maar hij vond ook dat dit er niet zo uit hoeft te komen.
Nemona weet raad...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zit thuis enorm onder de plak en op kantoor had 'ie nog enige authoriteit en dat is hem nu afgenomen door..een vrouw.
Tot zover mijn uit de lucht gegrepen psychologie van de koude grond
Klinkt als een echte huisvrouw...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb boodschappen gehaald, mijn fiets opgehaald van de fietsenmaker, de wc's gepoetst, was opgevouwen. Moet nog meer wassen maar geen zin meer
Het is mijn laatste dag hier en verder is iedereen ontzettend aardigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef Etcetera het volgende:
Apparaat is nu wel stuk zekerwat een idioot zeg. Sterkte B.
![]()
Ik heb boodschappen gehaald, mijn fiets opgehaald van de fietsenmaker, de wc's gepoetst, was opgevouwen. Moet nog meer wassen maar geen zin meer
Of, in IARL's geval, de vrouw...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
En dan komt de man thuis...
[ afbeelding ]
Fijn dat hij het oppakt; persoonlijke problemen hoor je niet op je werk zo te uiten (en omgekeerd)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn vervangend manager gesproken. Hij had geen getuigen nodig, geloofde me. Gaat het verder oppakken. Blijkbaar heeft die man persoonlijk stress / problemen thuis, maar hij vond ook dat dit er niet zo uit hoeft te komen.
Klinkt vrij aannemelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Die zit thuis enorm onder de plak en op kantoor had 'ie nog enige authoriteit en dat is hem nu afgenomen door..een vrouw.
Tot zover mijn uit de lucht gegrepen psychologie van de koude grond
/Diaan en /iarl -modusquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:35 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Of, in IARL's geval, de vrouw...
[ afbeelding ]
Op tijd naar bed gaan heeft voor mij geholpenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
Sjezus B., wat een rare collega![]()
En MaJo, geef mij ook die hoofdpijnvrij-truc alsjeblieft, ik loop ook al dagen met hoofdpijnNiet heel heftige, maar wel zo aanhoudend dat ik er flink chagrijnig van word.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
En dan komt de man thuis...
[ afbeelding ]
Dit had een post van mij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is mijn laatste dag hier en verder is iedereen ontzettend aardig
En mijn zelfgemaakte taart viel ontzettend goed in de smaak
Ik heb denk ik wat gemist? Heb je een andere baan? Of?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is mijn laatste dag hier en verder is iedereen ontzettend aardig
En mijn zelfgemaakte taart viel ontzettend goed in de smaak
Go Etcie
Dat dacht ik al ja. Praktisch niet handigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:17 schreef MaJo het volgende:
Nem, wij gaan het helaas ook niet redden. Ben pas na zevenen thuis dus dan kunnen we er pas om half 9 zijn. Plus de hoofdpijn van de afgelopen dagen, het lijkt me niet onverstandig om weer vroeg op bed te gaan
Dat ga ik niet krijgen denk ik, want ik heb hier maar een half jaar gezeten. Maar fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit had een post van mij kunnen zijn.![]()
Zo is mijn dag ook tot nu toe.
Lieve mailtjes gehad, geweldige cadeautjes gekregen.. bloemen... kaartjes...
Einde van de opdracht, mijn werkgever blijft dezelfde maar ik ga naar een volgende opdracht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wat gemist? Heb je een andere baan? Of?
Diaan, wat een fijn afscheid op je werk.
Maar je zit toch op kantoor bij je werkgever? Of bij de opdrachtgever? Die collega die over de zeik ging, daar werk je nog mee hierna, of niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Einde van de opdracht, mijn werkgever blijft dezelfde maar ik ga naar een volgende opdracht.
Nee, godzijdank niet. Ik zit bij de opdrachtgever vandaag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je zit toch op kantoor bij je werkgever? Of bij de opdrachtgever? Die collega die over de zeik ging, daar werk je nog mee hierna, of niet?
Nou, extra lullig dat zoiets dan op je laatste dag daar gebeurt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet. Ik zit bij de opdrachtgever.
Yup, Rijkswaterstaat. En ik zou eigenlijk in het bibbergebouw gaan werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, extra lullig dat zoiets dan op je laatste dag daar gebeurt.![]()
Gelukkig is het bijna weekend en ben je daarna van hem af.Weet je al wat je volgende opdrachtgever wordt?
Ja, erg fijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ga ik niet krijgen denk ik, want ik heb hier maar een half jaar gezeten. Maar fijn
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Yup, Rijkswaterstaat. En ik zou eigenlijk in het bibbergebouw gaan werken
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:37 schreef B.ertha het volgende:
Yup, Rijkswaterstaat. En ik zou eigenlijk in het bibbergebouw gaan werken
Watjes. Ik heb 4.5 uur slaap gehad en een presentatie gegeven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt eraan hoeveel slaap je hebt gehad. Ik 5,5u
Stond er mee in de supermarkt, maar bij doorbladeren bleek dat het er deze week nog niet in staat, maar volgende weekquote:
Hm, dat is niet fijn. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:58 schreef MaJo het volgende:
Nou de hoofdpijn is weer in alle hevigheid terug
Make that 6. Groetjes, papa van 2 kids.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik sliep tot een jaar terug iedere nacht zo'n 8,5 uur. Tegenwoordig ben ik blij met 7
Thanksquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, dat is niet fijn. Sterkte ermee
Ik heb het ook niet gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil een TT-change!!!!! Het is hét 1337ste topic, dat moet een 1337-waardige TT hebbenwaarom zie ik dat niet eerder
Aha. Ik dacht aan 1+3+3=7.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:50 schreef Etcetera het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=1337 Tijd om je in te lezen
Dat dan weer wel. En met een broodje, de kat op mijn buik, voeten omhoog en een kussentje in mijn nek is die hoofdpijn ook zo verleden tijdquote:
Welke heb je voorgeschreven gekregen? Ben er wel benieuwd naar, omdat je toch best heftige jeuk hebt. Misschien kan ik het later ook gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:02 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad. Maar met dank aan een hele goede dermatoloog de juiste medicatie, en genoeg op herhaalrecept voor een hele tijd
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hebben de finish van de Carbagerun gehaald! Ik heb ook de Delftsblauwe Espace van Mikkie gezien, dus denk dat hij het ook gehaald heeft. Uitgebreid verhaal komt later, eerst een pilsje in de Biergarten van de Stiegl-brouwerij
Ik heb ook lange tijd jeuk gehad (urticaria) maar ik bedoelde inderdaad dat laatste.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je bedoelt hoop ik wel dat je anderen wilt helpen met die kennis en niet verwacht dat je het zelf nodig gaat hebben?
Vroege me halverwege af of het niet verzonnen is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:08 schreef Etcetera het volgende:
http://janeygodley.blogsp(...)tory-conclusion.html
Het is lang, maar echt briljantIemand Tweette tijdens een ruzie tussen een stelletje in de trein
no surprises herequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mannen die stofzuigen hebben meer sex
geilen herder
Abo topics zijn anders van kleurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef lubje25 het volgende:
Weet iemand waarom er in je active topics kleurverschil is tussen de verschillende topics?
ja paar dagen pasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Abo topics zijn anders van kleur(is dat nieuw, jouw abo?)
Betamethason Sandoz zalf, 0,1% g /gquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef wyccie het volgende:
Welke heb je voorgeschreven gekregen? Ben er wel benieuwd naar, omdat je toch best heftige jeuk hebt. Misschien kan ik het later ook gebruiken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hebben de finish van de Carbagerun gehaald! Ik heb ook de Delftsblauwe Espace van Mikkie gezien, dus denk dat hij het ook gehaald heeft. Uitgebreid verhaal komt later, eerst een pilsje in de Biergarten van de Stiegl-brouwerij
Was dat maar waar. Als single doe ik het huishouden in mijn eentje...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geilen herder
Ik geloof daar dus niks van. 80% van de mannen die stofzuigen heeft dagelijks seks. Yeah right, hoeveel mensen (los van stelletjes die elkaar net kennen) heeft er nou dagelijks seks? Vind dat altijd van die bullshit uitspraken, volgens mij liegt sowieso de helft over hoe vaak ze gemiddeld seks hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geilen herder
Enneh:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat het samenwonen bevalt Etcie!Hebben jullie al een beetje afspraken over het huishouden, wie wat doet enzo? Aangezien dat de kern is van de meeste ruzies is het misschien wat om goed over na te denken
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geilen herder
De kern of de aanleidingquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:27 schreef MaJo het volgende:
Fijn dat het samenwonen bevalt Etcie!Hebben jullie al een beetje afspraken over het huishouden, wie wat doet enzo? Aangezien dat de kern is van de meeste ruzies is het misschien wat om goed over na te denken
Ik heb bijna sex elke dag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:26 schreef MaJo het volgende:
Ik geloof daar dus niks van. 80% van de mannen die stofzuigen heeft dagelijks seks. Yeah right, hoeveel mensen (los van stelletjes die elkaar net kennen) heeft er nou dagelijks seks? Vind dat altijd van die bullshit uitspraken, volgens mij liegt sowieso de helft over hoe vaak ze gemiddeld seks hebben
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit werkt niet meer met de quote functie
Ik had zomaar het idee dat je je verveeldequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dit werkt niet meer met de quote functie
Eens, maar geen garantie dat het goed gaat met een bedrijf. Een gadgetgeile, te veel uitgevende baas hoeft geen goed nieuws te zijn. Ik zou wat werk betreft meer vertrouwen hebben in een degelijke automaat met verse bonenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar ik blijf er bij. dat daar boven is pure koffie porno![]()
Ik zeg: versier je muurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en idd, ik verveel me. Bezoek is al pleitte
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef Cat_Byte het volgende:
Het kleurtje is tot daar aan toe, maar die muurschildering... rijmt ook nog.![]()
Wel een leuk huisje voor de klusser
Wij ook in ons vorige huisquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die gashaard, die hadden mijn opa en oma ook
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:36 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de blije Fok!ker.
Aan het eind van de dag was ik iets minder blij vanwege(openen op eigen risico):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: Ren niet op blote voeten op een atletiekbaan als de grond warmer is dan 50 graden en de bocht net iets scherper is dan normaal.
6 uur hoop ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je het wel nodig gehad hebben, je mag nu nog een uurtje of 6, 7 of 8 slapen
Best een grote opkomst.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
Eindelijk weer thuis. Vanavond weer voor 31 man de hap geleverd
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, afdeling bosmongool was naar papa en mama denk ik.
Best lang een week.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, afdeling bosmongool was naar papa en mama denk ik.
Nog niet echt, veel mensen zijn op vakantie, maar ik ga wel eetafspraakjes plannenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Best lang een week.Heb je leuke dingen op de planning?
het is allemaal de schuld van de economie.....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Woon je naast/onder/boven een studentenhuis?
Yepquote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet echt, veel mensen zijn op vakantie, maar ik ga wel eetafspraakjes plannenen overdag moet ik gewoon werken.
Opzich vind ik een week weg wel goed te overzien, maar dit is gewoon een heel spannende week.
Kun je deze week al testen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet echt, veel mensen zijn op vakantie, maar ik ga wel eetafspraakjes plannenen overdag moet ik gewoon werken.
Opzich vind ik een week weg wel goed te overzien, maar dit is gewoon een heel spannende week.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:59 schreef LadyBlack het volgende:
Anders spoelt de zelfgegraven latrine (brrrr) nog over
Dat dus.quote:
Lekker testen boven de zelfgegraven latrinequote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Wel klote dat het dan uitgerekend deze week is.![]()
Kon je niet mee op kamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |