wtf?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Of Cobra.
En bleh, ik zit weer lekker tussen twee mensen in. Een vriendin van me heeft kritiek op Wiebel en dan komt ze daarmee bij mij.Ze waren deze week op bezoek en ze had M. op schoot. Wiebel kwam eerder thuis dan verwacht en bij binnenkomst nam hij M. over van haar (hij pakte hem op om te knuffelen). En nu dus een mail dat ze dat niet leuk vond, omdat ze M. al bijna niet ziet. Ze had hem de hele middag daarvoor op schoot gehad.
![]()
Wat moet ik hier nou weer mee.
Ja, gelukkig welquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is de dag vandaag beter van start gegaan B?
Dat is gewoon zo'n trien die zich alles aantrekt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Een vader die zijn eigen kind niet mag knuffelen. Doe niet zo gek
ze moet zelf maar koters nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n trien die zich alles aantrekt.
Het is hier op kantoor ook koudquote:
Ik had een sjaal om toen ik vanmorgen boodschappen deedquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit bij de bushalte en het is verdorie hartstikke koud!
Begint die nesteldrang nu al?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik ga mijn badkamer maar eens ontkalken
quote:
Soms komen ze met Selektvracht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat PostNL op de site aangeeft of de post is bezorgd in een bepaalde wijk, dat zou handig zijn.![]()
Komen m'n boeken vandaag of morgen. Volgens bol vandaag, maar het is al 15.30 uur.
Zaterdagochtend om precies te zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik kan niet meer slapen![]()
Pluspunt is wel dat ik niet meer kan slapen omdat ik op mijn vrije dag, om half zeven 's morgens ineens de eerste tekenen van nesteldrang begin te vertonen.![]()
PostNLpakketjes komen hier meestal pas om een uur of vijf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde dat PostNL op de site aangeeft of de post is bezorgd in een bepaalde wijk, dat zou handig zijn.![]()
Komen m'n boeken vandaag of morgen. Volgens bol vandaag, maar het is al 15.30 uur.
Ligt eraan hoe groot iets is. Postbodes kunnen grotere pakketjes vaak niet meenemen.quote:
Omdat je meerdere postbedrijven hebt in Nederland sinds de liberalisering van de postmarkt. Zo is er Sandd en Deutsche Post doet ook een beetje.quote:Nog zoiets geks: soms krijgen we 2 keer per dag post. Meestal de brieven van de belastingdienst apart?
Ik had verwacht dat ze dat per regio/ stadsdeel zouden doen. Maar het gaat dan natuurlijk om de keuze van de afzender. Nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot iets is. Postbodes kunnen grotere pakketjes vaak niet meenemen.
[..]
Omdat je meerdere postbedrijven hebt in Nederland sinds de liberalisering van de postmarkt. Zo is er Sandd en Deutsche Post doet ook een beetje.
Met je tracktrace kun je toch precies zien waar je pakket is?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:30 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zaterdagochtend om precies te zijn
Het is gewoon post denk ik. Geen code gekregen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Met je tracktrace kun je toch precies zien waar je pakket is?
Goeie keuzequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Handig!
Een van de twee boeken die ik besteld heb is trouwens dat boek wat jij hebt genoemd: van Tellegen
Gauw even aankleden dan!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
Oh verrek, bol linkt door naar postnl en die site geeft aan dat het vandaag komt.Bezorger is onderweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |