Natuurlijk is dat geen nieuwe trend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef waht het volgende: [..] Dat is geen nieuwe trend. Ooit was er een Friends-aflevering omtrent bovenstaand fenomeen.
Klep dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen nieuwe trend.
Nieuw op zijn kantoor. Wijsneus
En van The Office en Friends.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
De FOK!kers alhier weten van horen zeggen wat de trends zijn op kantoor.
Waarom in godsnaam? Je collega is plots vergeten dat hij een broodje pindakaas heeft meegenomen en niet tonijnsalade en rucola?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En van The Office en Friends.
Overigens deden we het bij de AH ook gewoon toen ik daar werkte.
Omdat een deel van het eten in de koelkast door de chef daar is gezet en van iedereen is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je collega is plots vergeten dat hij een broodje pindakaas heeft meegenomen en niet tonijnsalade en rucola?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Libertarische Partij topic. Geweldig.
Niet iedereen heeft Brusselse lunches met liters witte wijn tot zijn beschikking.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Je lunch meenemen naar je werk, dat is toch wel zeldzame armoede.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Libertarische Partij topic. Geweldig.
Dit verbaast me alvast niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.
Elke dag een broodje bal naar binnen werken bij de pomp gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Gezellig, maar lokaal nieuws kan nooit wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens lunchen wij allemaal achter onze computers. Triest maar waar.
Hey! Ik heb ook op kantoor gewerkt, hoor. Fucking groot kantoor zelfs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
De FOK!kers alhier weten van horen zeggen wat de trends zijn op kantoor.
Nee, kat uit de boom, de bejaarde jarige, blabla.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gezellig, maar lokaal nieuws kan nooit wachten natuurlijk.
Ik ben niet echt liefhebber van wijn bij de lunch, alhoewel ik over een sofa op kantoor beschik om een eventuele middagdip weg te slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Brusselse lunches met liters witte wijn tot zijn beschikking.
Hier grotendeels ook. En daarna vaak even een frisse neus halen buitenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Je gebruikt ook standaardsjablomen waarin je enkel de naam van de bejaarde en de leeftijd van de kat in hoeft te vullen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, kat uit de boom, de bejaarde jarige, blabla.
Ken ze allemaal baardmans.
Dat is wel wat triest, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ging gewoon in mijn auto zitten, of een rondje lopen met de baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
Echt zo Nederlands, lunchen achter de computer. Moet ik dat ook later?
De lunch is mijn ontbijt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Precies. Gemeenten precies eender. Die maken immers allemaal dezelfde domme fouten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je gebruikt ook standaardsjablomen waarin je enkel de naam van de bejaarde en de leeftijd van de kat in hoeft te vullen?
dat is wel prettig inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wees gerust, als het zonnetje schijnt wil ik nog wel eens een omelet gaan eten op een terrasje in de stad.
Klopt. Hier hangt een artikel uit 1977, kan je zo bijna weer 1 op 1 gebruiken in de huidige situatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Gemeenten precies eender. Die maken immers allemaal dezelfde domme fouten.
vandaag nog werken en dan vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, vandaag lekker een vrije dag. Straks bier en happertjes halen en de Tour kijken.
Hoppa!
Dat doe ik nooit, voor de lunch ga ik echt wel even zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
Echt zo Nederlands, lunchen achter de computer. Moet ik dat ook later?
Hm, baas boven baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
vandaag nog werken en dan vakantie.
Hoppa!
Na de verkoop van enkele bezittingen wellicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsof u geld zou hebben voor een fatsoenlijke lunch.
Maar alle gekheid op een stokkie; gemeenten zijn minder onbeduidend dan veel mensen denken. Hier werkt men bijvoorbeeld aan een mega-project waar de uitvoering nog jaren gaat duren. Dat is voor de inwoner van een stad een stuk ingrijpender dan abstract gelul over begrotingstekorten in Den Haag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt. Hier hangt een artikel uit 1977, kan je zo bijna weer 1 op 1 gebruiken in de huidige situatie.
In zo'n plastic bakje, waardoor je brood helemaal klef is geworden. Bwaaargghhhquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokkie; gemeenten zijn minder onbeduidend dan veel mensen denken. Hier werkt men bijvoorbeeld aan een mega-project waar de uitvoering nog jaren gaat duren. Dat is voor de inwoner van een stad een stuk ingrijpender dan abstract gelul over begrotingstekorten in Den Haag.
Die paar honderd miljoen die Apeldoorn heeft vergokt, dat is pas ingrijpend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokkie; gemeenten zijn minder onbeduidend dan veel mensen denken. Hier werkt men bijvoorbeeld aan een mega-project waar de uitvoering nog jaren gaat duren. Dat is voor de inwoner van een stad een stuk ingrijpender dan abstract gelul over begrotingstekorten in Den Haag.
Gast, ga jij toch even lekker je pijpenkrullen scheren en je diamantcollectie poetsen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ga jij toch even lekker je pijpenkrullen scheren en je diamantcollectie poetsen.
Prachtverhaal inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die paar honderd miljoen die Apeldoorn heeft vergokt, dat is pas ingrijpend.
Ik mijn Luxemburgse.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef waht het volgende:
Ja, ik ga m'n Israëlische vlag maar eens strijken.
De grootste held daarin lokaal is gister helaas overleden (is ooit betrapt in innige verpozing met zijn vriendin op het biljart van de personeelsvereniging). Een alcoholist met groot hart voor de zaak en als planeconoom van alles op de hoogte maar helaas was zijn vervroegde pensioen een jaar geleden het begin van een versneld eindequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Reya het volgende:
Koos zou overplaatsing naar Zuidwest-Drenthe aan moeten vragen, een avond de kroeg in met 99.999 en je bent weer volledig op de hoogte van alle gemeentelijke achterklap.
Dat klopt of discussies over de toekomst van voorzieningen als de bibliotheek of het zwembad. daar merk je meer van dan van een half jaartje later met pensioen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je met pensioen bent ben je toch onrendabel, dus hij zou eigenlijk postuum een lintje moeten krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grootste held daarin lokaal is gister helaas overleden (is ooit betrapt in innige verpozing met zijn vriendin op het biljart van de personeelsvereniging). Een alcoholist met groot hart voor de zaak en als planeconoom van alles op de hoogte maar helaas was zijn vervroegde pensioen een jaar geleden het begin van een versneld einde.
En zij zijn daar lang niet de enigen in. Problemen met grondexploitaties gaan nog heel wat gemeenten stevig opbreken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die paar honderd miljoen die Apeldoorn heeft vergokt, dat is pas ingrijpend.
Toevallig vorige week nog de directeur van de regionale bibliotheek geïnterviewd. Persoonlijk vind ik dat meer de moeite waard dan een stuk over dat het Rijk gaat bezuinigen op het gemeentefonds.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt of discussies over de toekomst van voorzieningen als de bibliotheek of het zwembad. daar merk je meer van dan van een half jaartje later met pensioen.
Tsja, het kon een tijdlang niet op, natuurlijk. Dus als een malle grond opkopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zij zijn daar lang niet de enigen in. Problemen met grondexploitaties gaan nog heel wat gemeenten stevig opbreken.
Eigenlijk zijn gemeenten net bankiers, ze nemen grote risico's met andermans geld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zij zijn daar lang niet de enigen in. Problemen met grondexploitaties gaan nog heel wat gemeenten stevig opbreken.
Ik verwacht morgen een mooi stukje in de krant. De lokale hoofdredactuer was een goede bekende.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je met pensioen bent ben je toch onrendabel, dus hij zou eigenlijk postuum een lintje moeten krijgen.
En dubieuze boekhoudregels waardoor er zeer veel kosten heengeschreven zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het kon een tijdlang niet op, natuurlijk. Dus als een malle grond opkopen.
Ik ga de komende tijd met de directeur hier nog wel een robbertje vechten over geldquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toevallig vorige week nog de directeur van de regionale bibliotheek geïnterviewd. Persoonlijk vind ik dat meer de moeite waard dan een stuk over dat het Rijk gaat bezuinigen op het gemeentefonds.
Rustig aan he; zijn vaak zeer sympathieke figuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga de komende tijd met de directeur hier nog wel een robbertje vechten over geld
Uiteindelijk betaalt iemand anders de rekening wel, tenslotte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het kon een tijdlang niet op, natuurlijk. Dus als een malle grond opkopen.
Nee, waar kan ik dat ding vinden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Stemmentracker adviseert mij SP en PvdA. Met stellingen van de afgelopen paar jaar.
Heb jij het ding ingevuld, Remlof?
Uh? heh?quote:De btw-verhoging op podiumkunsten moet pas per 1 januari 2012 worden ingevoerd.
Ik kom uit op CDA en VVD.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef Disana het volgende:
Ik krijg alleen de PvdA.
http://www.stemmentracker.nl/
Maar ook vanuit de problemen waar men tegenaan liep bij de ontwikkeling van wijken op grond van ontwikkelaars.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk betaalt iemand anders de rekening wel, tenslotte.
Ik voel je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:
LOL
Partij voor de Dieren krijg ik er uit.
Jij PvdA?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef eriksd het volgende:
VVD CDA PVV
En bij de stemwijzer was het
PvdA VVD
Past prima bij jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:
LOL
Partij voor de Dieren krijg ik er uit.
Gefeliciteerd. Voor mij was het ook geen verrassing.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
PvdA - GroenLinks - Partij voor de Dieren - SP - D66 - ChristenUnie - CDA - VVD - SGP - PVV
Nu surprises there
het is zakelijk een naar mens maar ze heeft echt volop hart voor de zaak.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig aan he; zijn vaak zeer sympathieke figuren.
Nee hoor er zijn helemaal geen grote belangen in het spel bij aardolie.quote:Met een omzet van ruim $484 miljard (2012) is Royal Dutch Shell het grootste bedrijf van de wereld.
Nu ben je er zelf ook achterquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:59 schreef 99.999 het volgende:
U heeft met meer dan één partij overeenkomst VVD en CDA
.
Zolang deze clubs echter enkel volstrekt incapbele politici hebben hoef ik er gelukkig nooit op te stemmen.quote:
Ik had ook al het CDA op het voorplan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:59 schreef 99.999 het volgende:
.
Dit stemt toch een beetje droevig moet ik zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had ook al het CDA op het voorplan.
Je bent zelf random.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Gelukkig zijn stemwijzers met random vage onduidelijke stellingen heel betrouwbaar.
Sinds wanneer nemen we dat soort stemwijzers serieus?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang deze clubs echter enkel volstrekt incapbele politici hebben hoef ik er gelukkig nooit op te stemmen.
Dierenhaterquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:04 schreef waht het volgende:
Ik ben het minste eens met de Partij voor de Dieren.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:59 schreef 99.999 het volgende:
.
Ha!quote:
Wereldvreemde idealisten zijn het. Net als Boze_Appel.quote:
Fuck yeah!quote:20 miljoen van EU voor infrastructuur
DEN HAAG - De Europese Unie geeft ruim 20 miljoen euro aan negen Nederlandse infrastructuurprojecten. Dat maakte het ministerie van Infrastructuur en Milieu donderdag bekend.
Dit is ons wisselgeld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan niet want Europa kost ons alleen maar geld
Kan een nieuwe noord-zuid-lijn mee betaald worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch maar mooi 1,20 euro per Nederlander.
Tussen Meppel-Noord en Meppel-Zuid, wellicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan een nieuwe noord-zuid-lijn mee betaald worden.
Op kosten van een ander iets doen.quote:
Tussen Groningen en Kerkrade. Kan je als Groninger supporter ten minste normaal naar uitwedstrijden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Tussen Meppel-Noord en Meppel-Zuid, wellicht.
~0.5% van wat we afdragen (zonder de miljarden voor 't ESM mee te rekenen)quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch maar mooi 1,20 euro per Nederlander.
Alsof we verder niets terugkrijgen uit Brusselquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
~0.5% van wat we afdragen (zonder de miljarden voor 't ESM mee te rekenen)
Jazeker, het genoegen om met de apen uit het zuiden te moeten overleggen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof we verder niets terugkrijgen uit Brussel
Note!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef waht het volgende:
[..]
Jazeker, het genoegen om met de apen uit het zuiden te moeten overleggen.
Doe eens normaal man!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef waht het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe codenaam voor de PVV?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:41 schreef waht het volgende:
[..]
Over bestaand spoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Tussen Meppel-Noord en Meppel-Zuid, wellicht.
link?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
Toch wel apart om te zien, die docu van Nieuwsuur.
Limburgers in het algemeen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe codenaam voor de PVV?
Hij zou zich zo kunnen aansluiten bij de PVV.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:14 schreef remlof het volgende:
'Ik ben eerlijk gezegd de neiging van Finland om niet mee te willen doen helemaal zat. Deelt de minister die mening?'
Ik heb ook notes, en weet nog steeds niet waarom.quote:
Dat doen de mods wel vaker. Even alle frustratie botvieren op users.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb ook notes, en weet nog steeds niet waarom.
Zou me niks verbazen als Joac mij in een slechte bui gewoon 5 notes heeft gegeven.
Veel mensen leren alleen wat in de boekjes staat en draaien uitsluitend op de automatische piloot.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:19 schreef Auti het volgende:
Eigenlijk is het wel schitterend (dit typ ik alleen maar om rustig te worden/blijfen);
Vandaag is er een CV monteur langsgeweest voor het jaarlijkse onderhoud, is verplicht en zo.
Dingt werkt prima.. nu niet meer.. kut LTS'er. Maar het komt ook door automatisering en teveel verschillende systemen, denk ik.. of vind ik.
Die monteur ziet de installatie, ziet een 5 staan en zegt; oh hij staat in storing. Heeft u ook geen warm water? (tegen mijn pa, ik ben er zelf niet bij gaan staan want ik lul ze altijd omver) ..
Vreemd.. we hebben geen problemen, uurtje geleden nog de hond gedouched en toen hadden we warm water... Was ook gewoon onzin want de thermostaat beneden stond gewoon op 20.5 graden en gaf geen foutmeldingen.
Die monteur was blijkbaar in de war met een ander foutcodesysteem.. altijd leuk, verschillende systemen.. BIOS Beep Codes anyone?
Maar goed.. code 5 dus.. (Auti-logica + ervaring maakt code 5 = in bedrijf), wat volgens de monteur wijst op problemen met of in het gasblok.. Dus dan ga je aan stelschroefjes draaien (want die draaien uit zichzelf terug of zo?) . Allemaal leuk, allemaal schitterend, ik weet niet wat hij verder allemaal nog gedaan heeft, ik vind héél mooi, maar feit is dat we na zijn vertrek geen warm water meer hebben en de CV in storing staat. Code 4 (Auti-logica + ervaring maakt code 4 = dikke lul 3 bier) ..
Mijn vraag in deze.. WTF IS DEZE?!!![]()
Ik kan niet wachten op de "slimme" meters.. mooi man al die mengelmoes van automatisering/ict en oude techniek. Kan ik er in de toekomst ook nog een boek over schrijven; "HELP!! Mijn huis draait op JAVA"
Volgens mij geilt de PVV na op Israël momenteel juist het meest op Finlandquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zou zich zo kunnen aansluiten bij de PVV.
En terecht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doen de mods wel vaker. Even alle frustratie botvieren op users.
Ja, dat is toch ook stom. Maarja, ik kan het echt niet begrijpen.. en ik ben er ook van slag van omdat ik alles goed had geregeld. De installatie staat naast mijn kamer namelijk, dus ze enteren mijn prive domein. Is niet erg, ik wist dat ze zouden komen.. dus alles is netjes opgeruimd dat ze er goed bij kunnen en daardoor is mijn eigen kamer weer ontregeld maar dat zou ik dan weer fixen etc etc. En ik was al te vroeg wakker, en je weet alleen dat ze tussen 0830 uur en 1230 uur kunnen langskomen voor de checkup.. Allemaal heftig genoeg voor mij, het verstoord mijn ritme.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel mensen leren alleen wat in de boekjes staat en draaien uitsluitend op de automatische piloot.
Gewoon een knopje aan toevoegen met "goed-werkend" en "foutief-werkend".quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook stom. Maarja, ik kan het echt niet begrijpen.. en ik ben er ook van slag van omdat ik alles goed had geregeld. De installatie staat naast mijn kamer namelijk, dus ze enteren mijn prive domein. Is niet erg, ik wist dat ze zouden komen.. dus alles is netjes opgeruimd dat ze er goed bij kunnen en daardoor is mijn eigen kamer weer ontregeld maar dat zou ik dan weer fixen etc etc. En ik was al te vroeg wakker, en je weet alleen dat ze tussen 0830 uur en 1230 uur kunnen langskomen voor de checkup.. Allemaal heftig genoeg voor mij, het verstoord mijn ritme.
En dan komen ze een perfect werkende installatie verneuken en zijn ze nu nog steeds niet langs geweest om het te fixen, en ze zijn met 3 man in de straat! En ik ben moe en opgefokt en wil rust en de dag beginnen maar ik ben nog steeds bezig met wachten tot dit gedeelte is afgesloten, omdat die zak hooi dat ding in storing heeft geschroefd.. GESCHROEFD... waardeloze rare bende allemaal.. Straks ga ik nog zelf een ultra hyper turbo CV ketel ontwerpen.. met autodebugg en USB poort zodat de gebruiker gewoon een laptop kan aansluiten en met een sjiek hendig wizzard tool een beetje de zaak op orde kan houden.
Hij heeft inderdaad stalk-neigingen richting de PVVquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef De_Guidance het volgende:
'De PVV selectiecomissie blijft bij haar standpunt'.
Geert vindt dat de Mos op moet donderen.
Die man gedraagt zich echt als een afgewezen minnaar.
Wat betekent dit? Kwam ik tegen in Marokko, dat bord.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef De_Guidance het volgende:
'De PVV selectiecomissie blijft bij haar standpunt'.
Geert vindt dat de Mos op moet donderen.
Die man gedraagt zich echt als een afgewezen minnaar.
Ik snap je wel, ik zou ook uit mijn doen zijn en sowieso is het altijd al vervelend dat je je tijden en omgeving aan dat soort mensen moet aanpassen. Nooit kunnen ze zeggen 'om die en de tijd komen we'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook stom. Maarja, ik kan het echt niet begrijpen.. en ik ben er ook van slag van omdat ik alles goed had geregeld. De installatie staat naast mijn kamer namelijk, dus ze enteren mijn prive domein. Is niet erg, ik wist dat ze zouden komen.. dus alles is netjes opgeruimd dat ze er goed bij kunnen en daardoor is mijn eigen kamer weer ontregeld maar dat zou ik dan weer fixen etc etc. En ik was al te vroeg wakker, en je weet alleen dat ze tussen 0830 uur en 1230 uur kunnen langskomen voor de checkup.. Allemaal heftig genoeg voor mij, het verstoord mijn ritme.
En dan komen ze een perfect werkende installatie verneuken en zijn ze nu nog steeds niet langs geweest om het te fixen, en ze zijn met 3 man in de straat! En ik ben moe en opgefokt en wil rust en de dag beginnen maar ik ben nog steeds bezig met wachten tot dit gedeelte is afgesloten, omdat die zak hooi dat ding in storing heeft geschroefd.. GESCHROEFD... waardeloze rare bende allemaal.. Straks ga ik nog zelf een ultra hyper turbo CV ketel ontwerpen.. met autodebug en USB poort zodat de gebruiker gewoon een laptop kan aansluiten en met een sjiek hendig wizzard tool een beetje de zaak op orde kan houden.
Inderdaad, pak hem. En ook al die andere mafklappers te linker- dan wel rechterzijde.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
PKRChamp is nog steeds op vrije voeten..
Witte appartementen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Kwam ik tegen in Marokko, dat bord.
[ afbeelding ]
Had hij maar naar de ledenvergadering moeten komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:34 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-dat-gaat-over.dhtml![]()
hij blijft om rechts belachelijk te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, pak hem. En ook al die andere mafklappers te linker- dan wel rechterzijde.
Links heeft Arolsen gelukkig nog.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
hij blijft om rechts belachelijk te maken.
En we bedreigen z'n vriendin zodat ze hem niet verlaat.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:28 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat zuurkool en boter, voor op zijn hoofd.
Dat is pas service.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef waht het volgende:
[..]
En we bedreigen z'n vriendin zodat ze hem niet verlaat.
Chantage, werkt vaak bij vrouwen.quote:
Bij die documentaires op discovery channel en zo zie je soms van die gijzelingsacties. En daar zijn het vrijwel altijd vrouwen die de instructies van de gijzelnemer niet opvolgen. Die proberen dan te vluchten of naar de politie te rennen en zo. Terwijl mannen zich gewoon lekker ontspannen en de situatie afwachten.quote:
Een paniekreactie hielp vroeger als er zo'n bronstige Neanderthaler voor je stond.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij die documentaires op discovery channel en zo zie je soms van die gijzelingsacties. En daar zijn het vrijwel altijd vrouwen die de instructies van de gijzelnemer niet opvolgen. Die proberen dan te vluchten of naar de politie te rennen en zo. Terwijl mannen zich gewoon lekker ontspannen en de situatie afwachten.
Daardoor zijn de Neanderthalers uitgestorven.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef waht het volgende:
[..]
Een paniekreactie hielp vroeger als er zo'n bronstige Neanderthaler voor je stond.
Er is er laatst weer één opgedoken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daardoor zijn de Neanderthalers uitgestorven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Er is er laatst weer één opgedoken.Laat ze maar snel weer uitsterven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Er is er laatst weer één opgedoken.Het is net een boksbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-weg-
Daarnaast ontfermt Friek_ zich over zijn moeder.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:31 schreef waht het volgende:
[..]
En we bedreigen z'n vriendin zodat ze hem niet verlaat.
Haha, terechte opmerking van Friek_.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarnaast ontfermt Friek_ zich over zijn moeder.
Zitten wel een paar parels tussen.quote:Dit zijn alle 15 partijen die zich op het het laatste moment inschreven:
• Red het Noorden
• Het Sociaal Contract
• Democratische Partij Nederland (DPN)
• Kleptocraten
• NLB (Nederlandbeter)
• PAO (Partij Anti Onrecht)
• Democratisch Politiek Keerpunt (DPK)
• HHH Partij, Politiek Correct
• P.V.D.M. en alle overige aardbewoners
• Club van niet kiezers
• Europese Federalistische Partij
• Politieke Partij NXD
• Partij voor het Volk
• ODVN
Ik zou er zo op stemmen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis de PLN, Partij tot Liquidatie van Nederland.
Dat kon in 1981. Heh, Leefbaar Nederland bestond toen ook al: http://www.digibron.nl/se(...)b7be30&sourceid=1011quote:
Kijk, dat klinkt als een competente damequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef Auti het volgende:
Hahaha, even een update over de CV.. vrouwelijke monteur, Auti legt in autitaal uit wat er aan de hand is en hoe logisch het probleem is. Ze begrijpt het, ze gaat meten (want meten is weten, zei ze)
Ziet dit, ziet dat.. hoort ondertussen al mijn gezwets aan.. Wilt afstellen maar komt erachter dat ze geen Torx heeft.. no problemo.. ik hou ervan om alles uit elkaar te halen dus ik heb dat wel hoor... hoeveel MM? "klein".. hoppa hele set.. schroef blijkt doorgedraaid.. ze gebruikt haar telefoon als zaklamp maar heeft telefonisch overleg nodig.. geen probleem, hebben we een Mac-Light voor.. zo'n dikke van de brandweerBAM!! Alles mooi en goed samenspel.. nu is ze een nieuw gasblok aan het halen bij een collega een paar straten verderop.. die zit er straks zo in en dan kunnen we weer stoken!
![]()
![]()
Toch wel mooi, uiteindelijk.
Partij Voor De Moslims en alle overige aardbewoners.quote:P.V.D.M. en alle overige aardbewoners
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Partij Voor De Moslims en alle overige aardbewoners.
Ze krijgen mijn stem.
quote:Sociale zekerheidswet
Ongeacht of men werk heeft bekostigd de belastingdienst alle basisvoorzieningen, zoals:
• Eten en drinken.
• Medische zorg.
• Nuts voorzieningen.
• Huisvesting.
• Openbaar vervoer.
• Internet. & Telefonie.
• Onderwijs.
Werkeloosheidsuitkeringen zijn niet meer van toepassing. Iemand die niet werkt heeft geen geld.
Heeft u wel werk, AOW, WAO of een andere vorm van inkomen, dan wordt door de belastingdienst eerst gekeken hoeveel belasting u moet betalen als bijdrage voor de socialezekerheidswet , u krijgt van de belastingdienst een nettoloon uitgekeerd, hiermee komt de belastingaangifte, btw, enz. te vervallen.
•Wij hanteren een basis werkweek van 20 uur.
Al uw rekeningen voor uw basisvoorzieningen worden door de belastingdienst ingehouden op uw loon, dus het geld dat u ontvangt is voor u. Maar mocht het zo zijn dat uw een baan heeft waarvan uw maand inkomen niet genoeg is om voor uw basisvoorzieningen te betalen dan wordt het nettoloon aangevuld tot het wettelijk minimum nettoloon van ¤ 500,- per maand, gebaseerd op een 20 urige werkweek.
Echter werkt u minder dan 20 uur per week, dan zal voor elk uur dat u minder werkt ¤ 5,75,- worden ingehouden van het wettelijk minimum nettoloon.
Werkt u meer dan 20 uur per week en uw maand inkomen is nog steeds niet genoeg om voor uw basisvoorzieningen te betalen dan wordt nog steeds hetzelfde minimum nettoloon van ¤ 500,- uitgekeerd door de belastingdienst.
Hierdoor bent u niet langer slaaf van de staat en u kunt gaan kijken hoe u uw leven wilt gaan verrijken. U kunt een baan uitkiezen die u leuk lijkt en krijgt daar wel te horen wat u moet leren, dankzij het "learning on the job" principe, vervolgens gaat u op uw eigen tempo leren. Wanneer u het eenmaal kunt dan wordt u voor uw diensten beloond. Ook kunt u er voor kiezen om uw kennis te vergroten op het gebied dat u interessant lijkt want scholing is gratis.
Gewoon socialisten dus. Maar ze noemen zichzelf moslims om weinig stemmen te krijgen. Hulde.quote:
Ik maakte een grapje hoor. De M staat voor mensen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon socialisten dus. Maar ze noemen zichzelf moslims om weinig stemmen te krijgen. Hulde.
Oh.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje hoor. De M staat voor mensen.
http://www.onvermijdelijk.nl/quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt echt fantastisch. Maar hoe willen ze dat gaan betalen?
Godver in de tweede regel al een grammaticale fout. Come on..quote:Ongeacht of men werk heeft bekostigd de belastingdienst alle basisvoorzieningen, zoals
Arbeit macht frei!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:43 schreef waht het volgende:
Och, die partij is echt een perfect product van deze tijd. Alles is gratis, luxe voor iedereen, nooit meer werken.
Alle verkeerde prikkels aanwenden, daar zijn sommige Westerlingen meester in geworden.
Geen woorden voor.quote:Herstructurering bankwezen ofwel einde fractioneel bankieren.
Sinds 2008 is het pijnlijk duidelijk dat het bankwezen dringend aan herziening toe is.
In de huidige structuur hebben banken de macht om geld uit het niets te scheppen en daar nog rente voor te vragen ook. Dit heet fractioneel bankieren.
Niet alleen is dit een vorm van fraude maar de rentelast die op deze manier gecreëerd word, kan niet afgelost worden! Dit omdat de geldhoeveelheid die nodig is om aan de renteschuld te voldoen domweg niet bestaat! Geld word hierdoor een schaars goed en zo ontstaat wat wij de concurrentiemaatschappij noemen.
Een economisch systeem dat op fractioneel bankieren gebaseerd is moet voortdurend uitbreiden om de toenemende rentelast te dragen. Daarom moeten we voortdurend nieuwe, mogelijk schadelijke, producten ontwikkelen en produceren en capaciteit uitbreiden terwijl we dit eigenlijk helemaal niet nodig hebben.
Fractioneel bankieren is de hoofdoorzaak, dat het merendeel van de mensheid in schrijnende armoede leeft.
Door ons te dwingen in deze tredmolen van schuld te lopen leiden we levens die veel te gejaagd zijn. Onze vaste lasten zijn torenhoog en voortdurend lopen we te jagen om maar aan deze onmogelijke eisen te voldoen.
Wij willen een punt zetten achter dit systeem en geldscheppen alleen mogelijk maken als daar geen rentelast mee gecreëerd word. Dat zal wereldwijd niet lukken en daarom is het essentieel dat we grip krijgen op de geldvoorraad in Nederland. En dat betekent dat we uit de euro moeten en terug naar een nationale munteenheid.
Geen idee, denk een merknaam.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat betekent dit? Kwam ik tegen in Marokko, dat bord.
[ afbeelding ]
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is geen nieuwe trend.
Ooit was er een Friends-aflevering omtrent bovenstaand fenomeen.
Lekker objectieve bron, wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef monkyyy het volgende:
http://kleptocraten.nl/?q=bankwezen
[..]
Geen woorden voor.
Het partijprogramma van de kleptocraten.quote:
Prachtig toch, alsof één klein landje een sector met multinationals kan beteugelen. We leven niet meer in de jaren '60 waar een bedrijf regionaal of hoogstens landelijk was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef monkyyy het volgende:
http://kleptocraten.nl/?q=bankwezen
[..]
Geen woorden voor.
"Fractioneel bankieren is de hoofdoorzaak, dat het merendeel van de mensheid in schrijnende armoede leeft."quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de kleptocraten.
Missie geslaagd.quote:Drugsbendes wijken uit naar België
BRUSSEL - Steeds meer drugsbendes verlaten Nederland om uit te wijken naar België. Ze verkassen om in België ''rustiger'' te kunnen telen.
De bendes komen naar België toe wegens het hardere drugsbeleid in Nederland, citeren Vlaamse media donderdag de Belgische politie.
Ook wordt de onderlinge concurrentie tussen de bendes harder, met geweld en intimidatie
Als je het gewoon legaliseert gaat het aantal bendes naar 0.quote:
Propaganda.quote:
Ik moest aan remlof denken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha. Die werkloze PvdA'er in EenVandaag. Geweldige uitzending en een leuke manier van peilen.
Al die stratetigische stemmers zijn echtquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha. Die werkloze PvdA'er in EenVandaag. Geweldige uitzending en een leuke manier van peilen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Al die stratetigische stemmers zijn echt
Nee, van die werkloze PvdA'er in EenVandaag.quote:
D66´ers die SP kiezen om VVD´s macht te beperken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
20% van de PvdA'er die SP overweegt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is het item nu over. Je kunt het vast straks terugkijken op UitzendingGemist.
Dat denk jij. Die bendes gaan zich op andere inkomstenbronnen richten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je het gewoon legaliseert gaat het aantal bendes naar 0.
Zo creatief zijn ze niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat denk jij. Die bendes gaan zich op andere inkomstenbronnen richten.
Dat stemde mij ook echt heel sneuquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
D66´ers die SP kiezen om VVD´s macht te beperken.
quote:
Beetje de Franse situatie :p. Veel mensen waren niet voor Hollande maar vooral tegen Sarkozy. Dat lijkt de VVD ook uit te lokkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat stemde mij ook echt heel sneu
[..]
Ach. Dat valt in de praktijk wel meequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beetje de Franse situatie :p. Veel mensen waren niet voor Hollande maar vooral tegen Sarkozy. Dat lijkt de VVD ook uit te lokken
We zullen zien hoe goed de PVV-light uiteindelijk in de smaak valtquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach. Dat valt in de praktijk wel mee
Ach joh. De PVV-light standpunten zijn ook uit liberaal oogpunt goed te verdedigen. Een goed voorbeeld is het ontwikkelingshulp verhaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien hoe goed de PVV-light uiteindelijk in de smaak valt
Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen. Dan ben je echt labiel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
D66´ers die SP kiezen om VVD´s macht te beperken.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh. De PVV-light standpunten zijn ook uit liberaal oogpunt goed te verdedigen. Een goed voorbeeld is het ontwikkelingshulp verhaal.
Dat zijn denk ik vooral de college hipsters.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:24 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen. Dan ben je echt labiel.
Het is wel zo. Vanuit de liberale ideologie is het goed te verdedigen dat er gesneden wordt in ontwikkelingshulp. De overheid hoeft het collectieve schuldgevoel niet af te dwingenquote:
dat is een wat dubieuze stellingquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel zo. Vanuit de liberale ideologie is het goed te verdedigen dat er gesneden wordt in ontwikkelingshulp. De overheid hoeft het collectieve schuldgevoel niet af te dwingen
Oh, die samenwerking valt niet te verdedigen en vind ik ook erg jammer.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is een wat dubieuze stellingmaar hoe wou je verder vanuit een liberaal oogpunt de vurig gewenste samenwerking met de PVV verdedigen?
Net claimde je nog dat het allemaal te verdedigen isquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, die samenwerking valt niet te verdedigen en vind ik ook erg jammer.
Dat was ook zo. De VVD staat nu eenmaal niet voor een erg enerverend verhaal. Lekker conservatief zo min mogelijk doen en zoveel mogelijk doorschuiven is het grote doel toch?quote:Toentertijd zag ik het als makkelijke partner, omdat ik dacht dat de invloed als gedoogpartner gering was en het wel een partij zou zijn die alles van de VVD zou slikken, met wat geroeptoeter van de zijkant er bij.
Nee. Ik claimde dat de PVV-light standpunten soms uit liberaal oogpunt ook te verdedigen zijn. Over de samenwerking van de PVV had ik niks gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net claimde je nog dat het allemaal te verdedigen is.
In de praktijk komt er nooit veel terecht van een verkiezingsprogramma. Er moeten namelijk ontzettend veel concessies gedaan worden.quote:Dat was ook zo. De VVD staat nu eenmaal niet voor een erg enerverend verhaal. Lekker conservatief zo min mogelijk doen en zoveel mogelijk doorschuiven is het grote doel toch?
http://destemming.eenvandaag.nl/quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:36 schreef 99.999 het volgende:
D66 zat toen klem tussen twee aartsconservatieve partijen. Daar hebben ze dan ook niets te zoeken.
Zullen ze ook niet snel weer voor kiezen.
Daarom is het trio SPVVD ook wel een mooie. Die clubs delen steeds meer.
Ten eerste verschillen SP en VVD ontzettend veel qua standpunten.quote:
Of waarom ze langer dan een paar maand een Verdonk gedoogd hebben. In een kabinet waar zij de smoel moet hebben heeft D66 niets te zoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef Nautilus. het volgende:
D66 heeft toen wel fouten gemaakt, natuurlijk. Ik snap niet waarom ze toen niet de ministerspost voor Onderwijs geclaimd hebben, want dat is toch hun stokpaardje.
Ach de manier waarop is wat anders maar de doelen en doelgroep schelen niet zo veel. Het zijn mensen die dol zijn op law and order, bangig voor de buitenwereld en hooguit boerenslim.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ten eerste verschillen SP en VVD ontzettend veel qua standpunten.
Ten tweede delen ze een ander electoraat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:53 schreef DezeDokter het volgende:
[ afbeelding ]Ik kwam hem toevallig tegen op FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Elke student.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kwam hem toevallig tegen op Facebook
8 jaar HAVOquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Elke student.
Niet eens goed nagedacht over dat plaatje.
De SP is overal tegen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is tenminste niet voor die achterlijke boete
Maar die scholieren die dit plaatje in elkaar hadden gezet hadden op zijn minst 4 voorstanders van de boeten kunnen nemen.quote:
[ afbeelding ]Rutte is nominaal afgestudeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was niet ingeschreven toen hij een bestuursfunctie voor de JOVD 'deed'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
7 jaar? Voor geschiedenis?(1e fase) Was dat nominaal destijds?
Als ik 7 jaar lang echt geschiedenis ga studeren dan kan ik 14 jaar lang aan 1 stuk doorlullenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
7 jaar? Voor geschiedenis?(1e fase) Was dat nominaal destijds? Ik denk het niet.
Nominale studieduur geschiedenis was volgens mij vier jaar destijds. Dus 3 jaar iets anders "gedaan"?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hij was niet ingeschreven toen hij een bestuursfunctie voor de JOVD 'deed'.
Ach, het is een flutstudie natuurlijk. Je zou zoiets met gemak in 3 jaar tijd moeten kunnen voltooien. Ik neem zo'n studie niet serieus. WimLex haalde er wel z'n titel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Auti het volgende:
[..]
Als ik 7 jaar lang echt geschiedenis ga studeren dan kan ik 14 jaar lang aan 1 stuk doorlullen
WimLex is geen eikpunt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, het is een flutstudie natuurlijk. Je zou zoiets met gemak in 3 jaar tijd moeten kunnen voltooien. Ik neem zo'n studie niet serieus. WimLex haalde er wel z'n titel mee.
Ech...nee. Ik vond dat ook al geheimzinnig over die scriptie werd gedaan. Maar ach. Vooruit dan maar.quote:
Volgens mij stond er toen zes jaar voor, hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nominale studieduur geschiedenis was volgens mij vier jaar destijds. Dus 3 jaar iets anders "gedaan"?
Hm.
Nou volgens mij niet hoor. De uitzonderingen op die vier jaar waren/zijn volgens mij de studies geneeskunde en theologie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Volgens mij stond er toen zes jaar voor, hoor.
Kan wel, jij hebt in die tijd gestudeerd, neem ik aan, dus je zult het beter weten dan ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet hoor. De uitzonderingen op die vier jaar waren/zijn volgens mij de studies geneeskunde en theologie.(Ik heb het over de eerste fase).
Geloof me, dat is half zo leuk niet. Wellicht vanuit maatschappelijk perspectief wel, maar qua Hollywood-films zeker niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je het gewoon legaliseert gaat het aantal bendes naar 0.
[ afbeelding ]Ik mis Samsom in dat rijtje "8 jaar natuurkunde".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, een kamerlid is een volksvertegenwoordiger.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik begrijp dat het in principe niet uitmaakt wat voor opleiding je hebt, je kan altijd nog politicus worden.
Het lijkt me voor een kamerlid wel handig als hij kamerstukken kan 'lezen'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik begrijp dat het in principe niet uitmaakt wat voor opleiding je hebt, je kan altijd nog politicus worden.
Joh, het zijn net mensen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb een minor crimonologie gevolgd, en tijdens de colleges daarvan werd steeds benadrukt dat criminele organisaties meestal de organisatiestructuur van een 'gewoon' bedrijf hebben, en dat het Hollywoodcliché van de man met het achterovergekamde haar die vanuit een kantoortje achter de keuken van een pizzeria zijn soldaten aanstuurt, niet echt klopt. De mafia doet ook aan scenarioplanning, dus ze zullen een legalisering van softdrugs allang ingecalculeerd hebben.
Een ongelooflijke verspilling van talent, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef remlof het volgende:
8 jaar technische natuurkunde, afstudeerrichting kernfysica.
Ik bedoel, bij vacatures lees je nog weleens "academisch denkniveau vereist" maar om in de kamer te komen moet je gewoon genoeg stemmen krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk, een kamerlid is een volksvertegenwoordiger.
Kun je doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:10 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat ik maar eens wat tweedehands kleren ga verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |