Natuurlijk is dat geen nieuwe trend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef waht het volgende: [..] Dat is geen nieuwe trend. Ooit was er een Friends-aflevering omtrent bovenstaand fenomeen.
Klep dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen nieuwe trend.
Nieuw op zijn kantoor. Wijsneus
En van The Office en Friends.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
De FOK!kers alhier weten van horen zeggen wat de trends zijn op kantoor.
Waarom in godsnaam? Je collega is plots vergeten dat hij een broodje pindakaas heeft meegenomen en niet tonijnsalade en rucola?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En van The Office en Friends.
Overigens deden we het bij de AH ook gewoon toen ik daar werkte.
Omdat een deel van het eten in de koelkast door de chef daar is gezet en van iedereen is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je collega is plots vergeten dat hij een broodje pindakaas heeft meegenomen en niet tonijnsalade en rucola?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Libertarische Partij topic. Geweldig.
Niet iedereen heeft Brusselse lunches met liters witte wijn tot zijn beschikking.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Je lunch meenemen naar je werk, dat is toch wel zeldzame armoede.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Libertarische Partij topic. Geweldig.
Dit verbaast me alvast niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.
Elke dag een broodje bal naar binnen werken bij de pomp gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Gezellig, maar lokaal nieuws kan nooit wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens lunchen wij allemaal achter onze computers. Triest maar waar.
Hey! Ik heb ook op kantoor gewerkt, hoor. Fucking groot kantoor zelfs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
De FOK!kers alhier weten van horen zeggen wat de trends zijn op kantoor.
Nee, kat uit de boom, de bejaarde jarige, blabla.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gezellig, maar lokaal nieuws kan nooit wachten natuurlijk.
Ik ben niet echt liefhebber van wijn bij de lunch, alhoewel ik over een sofa op kantoor beschik om een eventuele middagdip weg te slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Brusselse lunches met liters witte wijn tot zijn beschikking.
Hier grotendeels ook. En daarna vaak even een frisse neus halen buitenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Je gebruikt ook standaardsjablomen waarin je enkel de naam van de bejaarde en de leeftijd van de kat in hoeft te vullen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, kat uit de boom, de bejaarde jarige, blabla.
Ken ze allemaal baardmans.
Dat is wel wat triest, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ging gewoon in mijn auto zitten, of een rondje lopen met de baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
Echt zo Nederlands, lunchen achter de computer. Moet ik dat ook later?
De lunch is mijn ontbijt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Precies. Gemeenten precies eender. Die maken immers allemaal dezelfde domme fouten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je gebruikt ook standaardsjablomen waarin je enkel de naam van de bejaarde en de leeftijd van de kat in hoeft te vullen?
dat is wel prettig inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wees gerust, als het zonnetje schijnt wil ik nog wel eens een omelet gaan eten op een terrasje in de stad.
Klopt. Hier hangt een artikel uit 1977, kan je zo bijna weer 1 op 1 gebruiken in de huidige situatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Gemeenten precies eender. Die maken immers allemaal dezelfde domme fouten.
vandaag nog werken en dan vakantie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, vandaag lekker een vrije dag. Straks bier en happertjes halen en de Tour kijken.
Hoppa!
Dat doe ik nooit, voor de lunch ga ik echt wel even zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:57 schreef De_Guidance het volgende:
Echt zo Nederlands, lunchen achter de computer. Moet ik dat ook later?
Hm, baas boven baas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
vandaag nog werken en dan vakantie.
Hoppa!
Na de verkoop van enkele bezittingen wellicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Alsof u geld zou hebben voor een fatsoenlijke lunch.
Maar alle gekheid op een stokkie; gemeenten zijn minder onbeduidend dan veel mensen denken. Hier werkt men bijvoorbeeld aan een mega-project waar de uitvoering nog jaren gaat duren. Dat is voor de inwoner van een stad een stuk ingrijpender dan abstract gelul over begrotingstekorten in Den Haag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt. Hier hangt een artikel uit 1977, kan je zo bijna weer 1 op 1 gebruiken in de huidige situatie.
In zo'n plastic bakje, waardoor je brood helemaal klef is geworden. Bwaaargghhhquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokkie; gemeenten zijn minder onbeduidend dan veel mensen denken. Hier werkt men bijvoorbeeld aan een mega-project waar de uitvoering nog jaren gaat duren. Dat is voor de inwoner van een stad een stuk ingrijpender dan abstract gelul over begrotingstekorten in Den Haag.
Die paar honderd miljoen die Apeldoorn heeft vergokt, dat is pas ingrijpend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokkie; gemeenten zijn minder onbeduidend dan veel mensen denken. Hier werkt men bijvoorbeeld aan een mega-project waar de uitvoering nog jaren gaat duren. Dat is voor de inwoner van een stad een stuk ingrijpender dan abstract gelul over begrotingstekorten in Den Haag.
Gast, ga jij toch even lekker je pijpenkrullen scheren en je diamantcollectie poetsen.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ga jij toch even lekker je pijpenkrullen scheren en je diamantcollectie poetsen.
Prachtverhaal inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die paar honderd miljoen die Apeldoorn heeft vergokt, dat is pas ingrijpend.
Ik mijn Luxemburgse.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:11 schreef waht het volgende:
Ja, ik ga m'n Israëlische vlag maar eens strijken.
De grootste held daarin lokaal is gister helaas overleden (is ooit betrapt in innige verpozing met zijn vriendin op het biljart van de personeelsvereniging). Een alcoholist met groot hart voor de zaak en als planeconoom van alles op de hoogte maar helaas was zijn vervroegde pensioen een jaar geleden het begin van een versneld eindequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Reya het volgende:
Koos zou overplaatsing naar Zuidwest-Drenthe aan moeten vragen, een avond de kroeg in met 99.999 en je bent weer volledig op de hoogte van alle gemeentelijke achterklap.
Dat klopt of discussies over de toekomst van voorzieningen als de bibliotheek of het zwembad. daar merk je meer van dan van een half jaartje later met pensioen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je met pensioen bent ben je toch onrendabel, dus hij zou eigenlijk postuum een lintje moeten krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grootste held daarin lokaal is gister helaas overleden (is ooit betrapt in innige verpozing met zijn vriendin op het biljart van de personeelsvereniging). Een alcoholist met groot hart voor de zaak en als planeconoom van alles op de hoogte maar helaas was zijn vervroegde pensioen een jaar geleden het begin van een versneld einde.
En zij zijn daar lang niet de enigen in. Problemen met grondexploitaties gaan nog heel wat gemeenten stevig opbreken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die paar honderd miljoen die Apeldoorn heeft vergokt, dat is pas ingrijpend.
Toevallig vorige week nog de directeur van de regionale bibliotheek geïnterviewd. Persoonlijk vind ik dat meer de moeite waard dan een stuk over dat het Rijk gaat bezuinigen op het gemeentefonds.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat klopt of discussies over de toekomst van voorzieningen als de bibliotheek of het zwembad. daar merk je meer van dan van een half jaartje later met pensioen.
Tsja, het kon een tijdlang niet op, natuurlijk. Dus als een malle grond opkopen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zij zijn daar lang niet de enigen in. Problemen met grondexploitaties gaan nog heel wat gemeenten stevig opbreken.
Eigenlijk zijn gemeenten net bankiers, ze nemen grote risico's met andermans geld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zij zijn daar lang niet de enigen in. Problemen met grondexploitaties gaan nog heel wat gemeenten stevig opbreken.
Ik verwacht morgen een mooi stukje in de krant. De lokale hoofdredactuer was een goede bekende.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je met pensioen bent ben je toch onrendabel, dus hij zou eigenlijk postuum een lintje moeten krijgen.
En dubieuze boekhoudregels waardoor er zeer veel kosten heengeschreven zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het kon een tijdlang niet op, natuurlijk. Dus als een malle grond opkopen.
Ik ga de komende tijd met de directeur hier nog wel een robbertje vechten over geldquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toevallig vorige week nog de directeur van de regionale bibliotheek geïnterviewd. Persoonlijk vind ik dat meer de moeite waard dan een stuk over dat het Rijk gaat bezuinigen op het gemeentefonds.
Rustig aan he; zijn vaak zeer sympathieke figuren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ga de komende tijd met de directeur hier nog wel een robbertje vechten over geld
Uiteindelijk betaalt iemand anders de rekening wel, tenslotte.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het kon een tijdlang niet op, natuurlijk. Dus als een malle grond opkopen.
Nee, waar kan ik dat ding vinden?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Stemmentracker adviseert mij SP en PvdA. Met stellingen van de afgelopen paar jaar.
Heb jij het ding ingevuld, Remlof?
Uh? heh?quote:De btw-verhoging op podiumkunsten moet pas per 1 januari 2012 worden ingevoerd.
Ik kom uit op CDA en VVD.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef Disana het volgende:
Ik krijg alleen de PvdA.
http://www.stemmentracker.nl/
Maar ook vanuit de problemen waar men tegenaan liep bij de ontwikkeling van wijken op grond van ontwikkelaars.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Uiteindelijk betaalt iemand anders de rekening wel, tenslotte.
Ik voel je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:
LOL
Partij voor de Dieren krijg ik er uit.
Jij PvdA?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef eriksd het volgende:
VVD CDA PVV
En bij de stemwijzer was het
PvdA VVD
Past prima bij jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:
LOL
Partij voor de Dieren krijg ik er uit.
Gefeliciteerd. Voor mij was het ook geen verrassing.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef remlof het volgende:
PvdA - GroenLinks - Partij voor de Dieren - SP - D66 - ChristenUnie - CDA - VVD - SGP - PVV
Nu surprises there
het is zakelijk een naar mens maar ze heeft echt volop hart voor de zaak.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig aan he; zijn vaak zeer sympathieke figuren.
Nee hoor er zijn helemaal geen grote belangen in het spel bij aardolie.quote:Met een omzet van ruim $484 miljard (2012) is Royal Dutch Shell het grootste bedrijf van de wereld.
Nu ben je er zelf ook achterquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:59 schreef 99.999 het volgende:
U heeft met meer dan één partij overeenkomst VVD en CDA
.
Zolang deze clubs echter enkel volstrekt incapbele politici hebben hoef ik er gelukkig nooit op te stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |