Natuurlijk is dat geen nieuwe trend.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:41 schreef waht het volgende: [..] Dat is geen nieuwe trend. Ooit was er een Friends-aflevering omtrent bovenstaand fenomeen.
Klep dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen nieuwe trend.
Nieuw op zijn kantoor. Wijsneus
En van The Office en Friends.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
De FOK!kers alhier weten van horen zeggen wat de trends zijn op kantoor.
Waarom in godsnaam? Je collega is plots vergeten dat hij een broodje pindakaas heeft meegenomen en niet tonijnsalade en rucola?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En van The Office en Friends.
Overigens deden we het bij de AH ook gewoon toen ik daar werkte.
Omdat een deel van het eten in de koelkast door de chef daar is gezet en van iedereen is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Je collega is plots vergeten dat hij een broodje pindakaas heeft meegenomen en niet tonijnsalade en rucola?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Libertarische Partij topic. Geweldig.
Niet iedereen heeft Brusselse lunches met liters witte wijn tot zijn beschikking.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Je lunch meenemen naar je werk, dat is toch wel zeldzame armoede.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Libertarische Partij topic. Geweldig.
Dit verbaast me alvast niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dwaas, ik heb nooit salaris gehad iedergeval niet in het wit.
Elke dag een broodje bal naar binnen werken bij de pomp gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:51 schreef Reya het volgende:
Je lunch meenemen naar je werk, dat is toch wel zeldzame armoede.
Gezellig, maar lokaal nieuws kan nooit wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens lunchen wij allemaal achter onze computers. Triest maar waar.
Hey! Ik heb ook op kantoor gewerkt, hoor. Fucking groot kantoor zelfs.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
De FOK!kers alhier weten van horen zeggen wat de trends zijn op kantoor.
Nee, kat uit de boom, de bejaarde jarige, blabla.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gezellig, maar lokaal nieuws kan nooit wachten natuurlijk.
Ik ben niet echt liefhebber van wijn bij de lunch, alhoewel ik over een sofa op kantoor beschik om een eventuele middagdip weg te slapen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Brusselse lunches met liters witte wijn tot zijn beschikking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |