quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef June. het volgende:
[..]
Seizoen 3 inmiddels alweer[USA] Covert Affairs #1
Ik ben ook weer begonnen met kijken maar ik denk dat dit mijn laatste seizoen is, Het gaat niet meer om koken maar alleen om rellen en daar zijn de kandidaten ook op uitgekozen. Sterker nog, ze mogen blijven als ze wel voor spektakel zorgen maar niet voor goed eten.quote:
Dat ben ik zeer zeker met je eens! Maar het is nog steeds heerlijk om te schelden op die kut paupers als ze weer aan het haten zijn op elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen met kijken maar ik denk dat dit mijn laatste seizoen is, Het gaat niet meer om koken maar alleen om rellen en daar zijn de kandidaten ook op uitgekozen. Sterker nog, ze mogen blijven als ze wel voor spektakel zorgen maar niet voor goed eten.
Totaal off topic trouwens in een nieuwe series topic
Ik ben afgehaakt na de dubbelaflevering in het begin. Ik kon de plotholes niet meer aan. Een superslechte serie, zo een waar je je lekker aan kan ergeren, heb ik met The Event al gehad. Dat is nog vers genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
Falling Skies seizoen 2, is het wat?
Ik pak wat ik pakken kan wat betreft actie / SF / oorlogseries. Strike Back genoot ik wel van, wel mogen ze die vrouwen op topfuncties bij CIA, FBI, MI5, MI6 en leger weglaten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:02 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na de dubbelaflevering in het begin. Ik kon de plotholes niet meer aan. Een superslechte serie, zo een waar je je lekker aan kan ergeren, heb ik met The Event al gehad. Dat is nog vers genoeg.
In het FS topic roepen ze echter dat het weer iets beter wordt.
Ik ken 't gevoel. Op aanraden van dit topic ben ik nu The Sopranos en The Shield aan het kijken. Ik kan het me nu veroorloven een beetje kritisch te zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik pak wat ik pakken kan wat betreft actie / SF / oorlogseries. Strike Back genoot ik wel van, wel mogen ze die vrouwen op topfuncties bij CIA, FBI, MI5, MI6 en leger weglaten.
Nog meer aanraders?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:06 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Ik ken 't gevoel. Op aanraden van dit topic ben ik nu The Sopranos en The Shield aan het kijken. Ik kan het me nu veroorloven een beetje kritisch te zijn
Falling Skies is geniaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:02 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na de dubbelaflevering in het begin. Ik kon de plotholes niet meer aan. Een superslechte serie, zo een waar je je lekker aan kan ergeren, heb ik met The Event al gehad. Dat is nog vers genoeg.
In het FS topic roepen ze echter dat het weer iets beter wordt.
Dat dus. Kans aan het geven omdat er weinig soeps is, in het hoogseizoen had deze serie geen kans. Twee afleveringen gezien en ga 3 ook kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Is The Newsroom wat? Op internet lees ik vooral negatieve reacties maar wil het toch eigenlijk wel een kans geven. Zoveel series zijn er op dit moment niet..
Ik heb m gevolgd, leuke serie. Je moet er even inkomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:19 schreef JDx het volgende:
Net aflevering 1 van Magic City geprobeerd, beetje wannabe 60s serie, na halve aflevering uitgezet.
Is HBO he, daar maakt hoog of laag seizoen niet uit, zij geven niks om reclame inkomsten aangezien ze die niet hebben. Serie is ook al vernieuwd voor een tweede seizoen. Niet dat het wat zegt over de kwaliteit, momenteel inderdaad veel te veel mankementen. Aflevering 4 schijnt de slechste te zijn en daarna zou het moeten opkrabelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat dus. Kans aan het geven omdat er weinig soeps is, in het hoogseizoen had deze serie geen kans. Twee afleveringen gezien en ga 3 ook kijken.
7 en 8 komen vanachtquote:
neequote:Op maandag 16 juli 2012 16:07 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Insane Coaster Wars ook al gechecked, Tim?
Net gedownload, zo kijken.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:03 schreef JDx het volgende:
Perception aflevering 2 was ook wel leuk, hopen dat het leuk blijft.
Ik vind het wel leuk na een paar afleveringen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
Anger management pilot gezien maar wat is dat slecht zeg. te flauw gewoon en dan die lachband 1x per minuutmooi weer klaar mee dus.
17 september is de première op NBC, ik denk dat ik dit wel een kansje ga geven. Er zit alleen wel heel veel in de trailer, ik hoop niet dat ze het tempo in de eerste aflevering te hoog leggen.quote:Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working? Well, one day, like a switch turned off, the world is suddenly thrust back into the dark ages. Planes fall from the sky, hospitals shut down, and communication is impossible. And without any modern technology, who can tell us why? Now, 15 years later, life is back to what it once was long before the industrial revolution: families living in quiet cul-de-sacs, and when the sun goes down lanterns and candles are lit. Life is slower and sweeter. Or is it? On the fringes of small farming communities, danger lurks. And a young woman's life is dramatically changed when a local militia arrives and kills her father, who mysteriously - and unbeknownst to her - had something to do with the blackout. This brutal encounter sets her and two unlikely companions off on a daring coming-of-age journey to find answers about the past in the hopes of reclaiming the future.
Het lijkt op alles, van Walking Dead (oude maatschappij is dood) tot Hunger Games (meisje en boog) tot tal van andere series.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:14 schreef WesCAddle het volgende:
Tsja, met J.J. Abrams kan het alle kanten op... Alcatraz viel erg tegen terwijl Person of Interest juist weer heel goed is. Het verhaal lijkt me op zich wel interessant, ook omdat Jon Favreau meewerkt. Ik ben alleen een beetje bang dat het te veel 'Hunger games' is.
Maar zal het zeker een kans gaan geven.
Favreau heeft alleen de eerste aflevering geregisseerd als ik het goed heb. De serie wordt dacht ik geschreven door Eric Kripke van Supernatural. Het gegeven van de serie is leuk, maar voor een maatschappij die al 10 jaar in verval is ziet alles er toch een beetje te gelikt uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:14 schreef WesCAddle het volgende:
Tsja, met J.J. Abrams kan het alle kanten op... Alcatraz viel erg tegen terwijl Person of Interest juist weer heel goed is. Het verhaal lijkt me op zich wel interessant, ook omdat Jon Favreau meewerkt. Ik ben alleen een beetje bang dat het te veel 'Hunger games' is.
Maar zal het zeker een kans gaan geven.
Dat is een USB-stick, volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt me ook weer veel soap, dat er een amulet is voor de energie enzo.
USB werkt toch alleen op energie? Kan me t verder niet herinneren, zag de teaser en dat had ik inthoudenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is een USB-stick, volgens mij.
Is vaak met Britse series. Die hebben niet meer dan vijf of zes afleveringen per seizoen. Soms zelfs drie afleveringen, zie Sherlock.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef poker4lifee het volgende:
Zeg me niet dat ep5 van Line of Duty al de laatste ep was?
Niet goed afgerond het verhaal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef poker4lifee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk vind ik het toch een van de betere series in 2012, met uitzonderlijk ijzersterke characters en genoeg spanning en vermaak om twee avonden mee te vullen.
Sherlock was dan wel weer 3x 1,5 uur. Dus eigenlijk ook 6 afleveringen qua tijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Is vaak met Britse series. Die hebben niet meer dan vijf of zes afleveringen per seizoen. Soms zelfs drie afleveringen, zie Sherlock.
Goeie serie welquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sherlock was dan wel weer 3x 1,5 uur. Dus eigenlijk ook 6 afleveringen qua tijd.
Dat zeker, helaas pas in 2013 nieuwe afleveringen.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Line of Duty locks in second series
25 July, 2012 | By Jake Kanter
BBC2 has wasted no time in recommissioning Line of Duty after the police corruption drama bowed out with more than 3.3m viewers last night.
The cat and mouse thriller, created by Bodies writer Jed Mercurio, will return for a second series in 2013 and will again be produced by World Productions.
Mercurio wrote in a BBC blog earlier this year that although the first series was self-contained, the drama was always conceived as a returner.
“The format would be that the story of the police officer under investigation resolves by the end of the series, but that the anticorruption team return in a second run to pursue another high-profile antagonist,” he wrote.
Starring Lennie James, Martin Compston and Vicky McClure, the story centred on anti-corruption unit AC12 attempting to prove that a highflying copper was actually involved in murky criminal activity.
“Jed Mercurio and World Productions have realised a brilliant series for BBC Two with Line of Duty that encapsulates my vision for bold, authored and utterly original drama on the channel,” said BBC drama controller Ben Stephenson.
The tense finale arrested a combined audience of 3.32m (14.98%) on BBC2 and BBC HD, while the series has averaged 3.23m (9.36%). Last week’s episode consolidated up to 4.2m viewers.
BBC2 controller Janice Hadlow said: “I’m thrilled that this complex, contemporary drama has captured the imagination of such a loyal and appreciative audience.”
The series was written and produced by Mercurio, with World Productions’ Simon Heath and the BBC’s Stephen Wright as executive producers.
ah nicequote:
quote:Friday, September 14
8 pm Shark Tank
9 pm Primetime: What Would You Do?
10 pm 20/20
Monday, September 24
8 pm Dancing with the Stars: All-Stars (cast to be announced Friday, July 27)
10 pm Castle
Tuesday, September 25
8 pm Dancing with the Stars Results Show
10 pm Private Practice
Wednesday, September 26
8 pm The Middle (one-hour premiere)
9 pm Modern Family
9:30 pm THE NEIGHBORS [new]
Thursday, September 27
8 pm LAST RESORT [new]
9 pm Grey’s Anatomy
10 pm Scandal
Sunday, September 30
8 pm Once Upon a Time
9 pm Revenge
10 pm 666 PARK AVENUE [new]
Wednesday, October 3
8:30 pm THE NEIGHBORS (regular time period premiere)
Sunday, October 7
7 pm America’s Funniest Home Videos
Wednesday, October 10
10 pm NASHVILLE [new]
Wednesday, October 17
9:30 pm Suburgatory
Tuesday, October 23
9 pm Happy Endings
9:30 pm Don’t Trust the B—- in Apartment 23
Friday, November 2
8 pm Last Man Standing
8:30 pm MALIBU COUNTRY [new]
9 pm Shark Tank (new time slot premiere)
NOT RETURNING THIS SEASON: Charlie’s Angels, the TBS-bound Cougar Town, Extreme Makeover: Home Edition, GCB, Man Up, Missing, Pan Am, The River and Work It.
Is inderdaad een goede film, jammer dat het weer zo uitgemelkt moet worden...quote:
Perception en the newsroom vind ik erg leuk! Continuum heb ik vier afleveringen van gezien, ook wel leuk maar om de één of andere reden blijf ik het niet echt kijken, misschien in de vakantie een keer oppakken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:17 schreef JDx het volgende:
Iemand een lijstje van recente series die wel te doen zijn?
- Perception
- The Newsroom
- Men at Work
- Continuum (ben afgehaakt na ep1, wordt dat nog leuker?)
- ...
Nee, niet echt. Die meid kan nog steeds niet acteren en het verhaal begint ook steeds meer op gatenkaas te lijken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:17 schreef JDx het volgende:
- Continuum (ben afgehaakt na ep1, wordt dat nog leuker?)
- ...
Zulke foutjes vind je in elke seriequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:59 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik kijk zo Bunheads ep 7 en er zitten al twee continuiteitsfouten in, huuuu. Haren die magisch ineens in een knot gaan zitten als ze door een deur lopen en pakjes drinken die tijdens het drinken ineens van hand wisselen terwijl ze nog andere dingen vast hadden in de andere hand.
Terra Nova is niet leuk. Zoveelste teleurstellende SciFi poging.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Stefan het volgende:
Oh dan ga ik t niet volgen, net als Terra Nova, leek me leuk maar ook gecanceld
Ohquote:
Heb je wel meteen de slechtste gepakt met Terra Nova zeg. Alcatraz was ook crap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Ongeveer een jaar geleden een lijst met 'interessante' series gemaakt. Met oa:
- Touch
- Alcatraz
- Terra Nova
- Awake
- Person of interest
Ik heb uiteindelijk alleen terra nova gekeken (hele slechte serie). En de andere zijn allemaal gecanceled. Behalve Person of interest. Die ga ik nu maar eens kijken.
welkom in de frustrerende wereld van PLLquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Weinig nieuws onder de zon dus, volg al 32 series inmiddels (nouja 30, 2 zijn gecancelled), maar de koek is op, dus maar begonnen met Pretty Little Liars.
Echt wel gericht op dames, maar omdat de dames die erin spelen erg lekker zijn (vooral die 2 halfbloedjes, damn) en het verhaal t/m aflevering 5 (waar ik nu ben) best geheimzinnig is, kan je er best naar kijken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Awake vond ik echt tof, vooral het eerste deel vh seizoen. Jammer dat ze dat hebben gecancelled. Terra Nova was idd absurd slecht en terecht gecancelled, Alcatraz was wisselvallig maar had veel potentie.
Touch is redelijk, maar vaak een beetje simplistisch en Kiefer is gewoon weer Jack Bauer met zijn fluisterschreeuw en "damn it"
Person Of Interest is een mega succes in Amerika, maar ik begrijp dat nog steeds niet helemaal. Het is vaak vrij standaard case of the week imo, al kijkt het wel lekker weg.
Dat komt toch het dichtst in de buurt van X-Files en heeft een stuk minder waardeloze fillersquote:
Lijken mij beide veelbelovendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik verwacht heel erg veel van Last Resort en in iets mindere mate ook van Revolution. Het tijdperk met series zoals 24, Lost, Prison Break, Jericho, Heroes, Dexter etc. allemaal tegelijkertijd hebben we helaas achter ons gelaten. Ambitieuze netwerkprojecten van kabelkwaliteit, zie vrij recent nog Awake en The Chicago Code, vallen tegen in de ratings en gaan na één seizoen al op de schop. In dat opzicht niet vreemd dat de grote netwerken meer op safe spelen met makkelijk te volgen series.
Maar goed, Last Resort heb ik echt hoge verwachtingen van. Revolution kan ook leuk worden.
Spencer H.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welkom in de frustrerende wereld van PLL
Master Bra'tac!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Goed vermaakt met het eerste seizoen van Continuum.
Niet de meest hoogstaande sci-fi serie, maar ik kijk zeker uit naar een tweede seizoen als die er komt.
Ik blijf het zeker volgen, want sci-fi series zijn er toch nog amper.
Wel leuk dat er zoveel mensen uit andere sci-fi series te zien zijn (The X-files, Stargate en BSG/Caprica o.a.)
Ach zo zie ik "Flack" uit CSI:NY nog steeds als de 'pretty boy' in Friends, en Hotch uit criminal minds nog in relatie met Dharma & Gregquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:12 schreef Kenju het volgende:
Tsja, Carlos was ook te zien in Mutant X als Brennan. Op de een of andere manier blijf ik daaraan denken wanneer ik hem zie.
Dat is best een extreme omschakeling inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zelfde voor DexterWij gingen direct van Six Feet Under door met Dexter
Ja, dat was wel even 'anders'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is best een extreme omschakeling inderdaad
Van homoseksuele begrafenisondernemer naar bloeddorstige seriemoordenaar.
Klopt, en je hebt gelijk, hij is fantastisch in die rol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Bij Hotch heb ik dat inmiddels echt totaal niet meer. Wat een goed acteur is dat toch ook.
Zelfde voor DexterWij gingen direct van Six Feet Under door met Dexter
Staat wel open voor veel dingen. Ben benieuwd hoe ze naar The Wire zou kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:31 schreef UltraBrain het volgende:
Hallo mede serie verslaafden, ik heb mijn lieve Moeder verslaafd gemaakt aan TV series.
Heb deze nu voor haar gedownload (en ondertitels gezocht, wat een hel is soms):
Prison Break
Game of Thrones
Lost
Dexter
The Soprano's
Fringe
Deadwood
Breaking Bad
Arrested Development
Mad Men
Six Feet Under
The Borgias
Rome
The Office
Awake
Person of Intersest
Mijn lieve Moeder is de 70 gepasseerd en heeft tijd zat om series te kijken.
Wat zal ik nu eens voor haar downloaden (liefst met makkelijk te vinden ondertitels)
Thanks!
Mijn Moeder is van een wat oudere generatie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Staat wel open voor veel dingen. Ben benieuwd hoe ze naar The Wire zou kijken.
Verder misschien Heroes? Downton Abbey sowieso.
Valt me op dat je geen simpele sitcoms gepakt hebt, hoewel The Office dat tegenwoordig in principe is. Modern Family spreekt eigenlijk ook iedereen wel aan. En volgens mij is Boardwalk Empire ook wel een leuke dat ik dat lijstje past.
Kan dat wel eens proberen. Zijn meer allemaal losstaande afleveringen toch? Zonder cliffhangers of een algemeen verhaal?quote:
Vond ze prachtig, maar had ze al op TV gezien.quote:
Rome stond er ook al tussen, dus dan lijkt me Spartacus niet zo'n hele grote shock meer? En Community lijkt me ook niet raar, zijn lijst gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Spartacus en Community aanradenaan een vrouw van 70+
Heb me inderdaad een beetje verdiept in Community maar ben tot de conclusie gekomen dat die serie alleen leuk is als je nog last hebt van jeugdpuistjes.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Spartacus en Community aanradenaan een vrouw van 70+
Bloederig geweld zit ook TOTAAL niet in een serie als Dexter. Mijn fout!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Rome is gewoon een goed historisch drama..niet te vergelijken met een cultserie als Spartacus met non stop bloederig geweld en seks in beeld
The Tudors is echt totaal niet slecht. Mijn moeder van 67 was helemaal verslaafd. Net als ik trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Vond ze prachtig, maar had ze al op TV gezien.
Dus dacht al aan "the Tudors" maar die krijgt veel slechte recensies.
Er zit een heel groot algemeen verhaal in al deze series en ze zijn ook niet vies van cliffhangersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Kan dat wel eens proberen. Zijn meer allemaal losstaande afleveringen toch? Zonder cliffhangers of een algemeen verhaal?
The Borgias, over een criminele paus. Zal de oudere generatie wel aanspreken en is zeker geen slechte serie. Subs staan op bierdopjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Vond ze prachtig, maar had ze al op TV gezien.
Dus dacht al aan "the Tudors" maar die krijgt veel slechte recensies.
OK, Tudors ga ik downloaden, thanks!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
The Tudors is echt totaal niet slecht. Mijn moeder van 67 was helemaal verslaafd. Net als ik trouwens.
Je zou ook eens in de richting van de meer vrouwenseries kunnen kijken zoals bijvoorbeeld Parenthood en Brothers & Sisters. Beide heel volwassen series over mensen met volwassen kinderen dus waarschijnlijk kan ze daar wel wat mee als moeder zijnde.
Heeft ze al gezien en vond ze inderdaad een prachtige serie. (ik ook trouwens)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
The Borgias, over een criminele paus. Zal de oudere generatie wel aanspreken en is zeker geen slechte serie. Subs staan op bierdopje
Zeker wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Meer mensen die Alphas volgen? Ik ben blij dat het tweede seizoen is begonnen, toffe serie
http://www.imdb.com/title/tt1183865/plotsummaryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand een linkje naar een stukje info over Alphas? Ik heb even internetgehandicapt op t moment.
Ik vond hem best aardig, maar ben bang dat deze het ook niet al te lang uit houd. Dan kan hij altijd nog een uitgebreidere rol krijgen in The Good Wifequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Ep 1 van Go On, de nieuwe serie met Matthew Perry is ook te downloaden. Zal wel weer een flop worden, maar ik ga toch eens kijken.
Waar haal je de tijd vandaan om 32 series te volgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Weinig nieuws onder de zon dus, volg al 32 series inmiddels (nouja 30, 2 zijn gecancelled), maar de koek is op, dus maar begonnen met Pretty Little Liars.
Nou opzich is het niet moeilijk om veel series te volgen. De ene helft in de zomer periode en de andere helft in de winter periode. Verder komt de ene aflevering op maandag andere op dinsdag etc.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om 32 series te volgen.
Ik volg nu alleen nog maar Awkward en The Lying Game. Helaas zijn er geen series meer zoals The O.C. of One Tree Hill.
Eerste twee afleveringen gekeken, en vond het gewoon te slecht om door te kijken. Wellicht dat het vervolg beter was, aangezien het kennelijk toch interessant was om een tweede seizoen te maken, maar ik vond er geen flikker aan. Heb ik niet vaak bij series die ik serieus aan begin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Meer mensen die Alphas volgen? Ik ben blij dat het tweede seizoen is begonnen, toffe serie
Ik ben gestopt met het volgen van nieuwe series. Ik ga pas kijken als het aanslaat bij het grote publiek. Er is niets hinderlijker dan een serie die al na één seizoen afgekapt wordt. Ik heb gewoon niet zoveel tijd om te kijken, dus ik moet efficiënte keuzes maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:41 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Nou opzich is het niet moeilijk om veel series te volgen. De ene helft in de zomer periode en de andere helft in de winter periode. Verder komt de ene aflevering op maandag andere op dinsdag etc.
Dus als je elke dag een aflevering van 45-60 min kijkt kan je best veel series volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |