SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mannen (rode team):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat er nog meer kijken? Ik in ieder geval wel
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 02-06-2012 11:16:23 ]
Ik kan er niet zo snel eentje vinden, alleen een oude uit 2011 (maar dat was van de uitzendingen op Net5).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:20 schreef Deceit het volgende:
is er ook een Masterchef US topic? zijn nu de eerste 2 afleveringen van uitgezonden.
Heb t idee dat Gordon schizofreen is2 verschillende presentatoren lijkt net
Masterchef in USA vind ik leuker omdat per afl. iemand wordt geëlimineerd! Seizoen 1 is erg goed, 2 ietsjes minder, maar erg vermakelijk, en bij 3 zijn nu alleen de audities op tv geweest ep. 1 & ep. 2quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:50 schreef SilverBrooke het volgende:
wist niet dat er ook een masterchef USA was. Die van Australia zijn echt super! en heel leuk hoe de leermeesters om gaan met de kanidaten. In tegenstelling tot de masterchef hier in nederland. Wat vind ik die leermeesters arrogante zakken!
Lijkt me logisch dat hij zich totaal anders opstelt in Hells Kitchen. Het is immers voor een van zijn eigen restaurants meestal, danwelniet een restaurant dat hem erg veel betaald om een geschikte kok te vinden. Dusja lekker kort erop en fucking raw roepenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:20 schreef Deceit het volgende:
is er ook een Masterchef US topic? zijn nu de eerste 2 afleveringen van uitgezonden.
Heb t idee dat Gordon schizofreen is2 verschillende presentatoren lijkt net
Nee dat is natuurlijk wel zo, maar je ziet iemand bakken en braden en die roept dan: nog 1 minuut en dan is het (vaak) nog niet gaar, dan denk ik: logisch, na 1 minuut.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Thunder0x het volgende:
Wat betreft die bereidingstijden... er wordt gewoon in geknipt en netjes achter elkaar neer gezet. Je denkt toch niet dat ze 4 uur lange dinnerservice gaan uitzenden.
Volgens mij zijn goede toetjes (denk aan een soufflé) best moeilijk te maken EN te verkloten, plus toetjes zijn wel erg lekker om naar te kijken.quote:Toetjes boeien niet, kan je meestal weinig aan fout doen... daar gaat de hele serie om al 10 seizoenen lang, gerechten die verneukt worden en vervolgens afgemaakt worden door Ramsey.
Leuk om te kijken is het natuurlijk wel, maar ik verbaas me er elk seizoen weer over hoe die mensen tegen elkaar te keer gaan, je wil toch dat alles op tijd klaar is, verspil dan geen energie aan ruziemaken.quote:Tja en dat laatste, die laatste 3 dingen is waar Ramsey naar opzoek is, logisch dat iedereen dat gaat roepen.Tis allemaal gewoon pure leedvermaak.Leuke tv dat wel
"I'm a machine"quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
En dan altijd hetzelfde riedeltje als Ramsey vraagt waarom ze willen blijven: I am a teamplayer, I have passion, I am a fighter
DAT was tenminste nog een origineel commentaar inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
"I'm a machine"
"You're a what?"
"I'm a machine"
"I'm not looking for a fucking machine!"
Die '1 minute' gaat meer over de timing denk ik, alles moet tegelijk geserveerd worden. Als de ene roept hoe lang het nog duurt voor hun deel van het gerecht klaar is, dan kan de ander op het juiste tijdstip beginnen met zijn deel. Zo'n stuk vlees of vis staat dan al een paar minuten op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |