abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 11:07:08 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_112339175
Vanaf maandag 4 juni a.s. begint het alweer tiende seizoen van Hell’s Kitchen (USA). Aflevering twee wordt op dinsdag 5 juni uitgezonden.

Hoofdprijs dit keer is een baan als a head chef in Gordon Ramsay Steak in het Paris Hotel, Las Vegas.

De Deelnemers:

De vrouwen (blauwe team):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mannen (rode team):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie gaat er nog meer kijken? Ik in ieder geval wel c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 02-06-2012 11:16:23 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 11:20:14 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_112416873
Kickje voor de eerste aflevering, vanavond en dus morgen te bekijken :)
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 22:00:31 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_112542288
Niemand kijkt meer :D

Ik heb vanmiddag de eerste aflevering gekeken. Het is weer zoals altijd natuurlijk: scallops "fucking raw!", de Beef Wellington en de eerste serving was natuurlijk weer een drama.
niet zo tof doen
pi_112558561
Dacht dat ze pas weer zouden beginnen in juli, leuke verrassing! heb ze allebei gekeken.
Bazen actie van Scott, verwachtte wel dat het zo zou uitpakken net als dat seizoen waar Ramsay opeens begon te zoenen met een kanidaat in de eerste aflevering.

Vind die Robyn wel echt een veel te grote bek hebben, maar trekt kijkcijfers natuurlijk!
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 10:45:30 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_112559058
Dat lag er dik bovenop inderdaad, die actie in het begin.

Ik denk dat Guy op een gegeven moment misschien wel uit zijn vel kan gaan springen, die houdt niet van getrut en getreuzel.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 17:20:20 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_112574148
Ik heb net de tweede aflevering gekeken: wat een stel bitches die wijven. Vooral Tiffany, met haar vuile bek. Wel jammer dat alles altijd wordt "weggebeept" >:)

Wat ik nooit heb begrepen is waarom het bakken van St. Jacobsschelpen altijd mislukt, is dat echt zo moeilijk?
niet zo tof doen
pi_112605386
haha inderdaad die St jacobsschelpen. Die shake leek me echt heel ranzig. Zou ook niet weten wat daar zou moeilijk aan zou moeten zijn en je ziet toch wel of een beef wellington rauw is of niet.
3 verschillende kleuren risotto valt ook wel op, soms snap ik echt niet hoe ze het voor elkaar krijgen.
pi_112619486
Ik wordt toch wel moe van Hell's Kitchen ondertussen, steeds hetzelfde! "That ........(vul maar in) is RAW!!"

Ik kijk liever Masterchef US of Masterchef Australia, een stuk leuker (en Masterchef USA is ook met Good-old Gordon en zijn humor).
pi_112620968
het weekend weer ff alles bekijken
pi_112621041
is er ook een Masterchef US topic? zijn nu de eerste 2 afleveringen van uitgezonden.

Heb t idee dat Gordon schizofreen is :') 2 verschillende presentatoren lijkt net
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 18:53:31 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_112625830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:20 schreef Deceit het volgende:
is er ook een Masterchef US topic? zijn nu de eerste 2 afleveringen van uitgezonden.

Heb t idee dat Gordon schizofreen is :') 2 verschillende presentatoren lijkt net
Ik kan er niet zo snel eentje vinden, alleen een oude uit 2011 (maar dat was van de uitzendingen op Net5).

Misschien eentje openen dus?
niet zo tof doen
pi_112639540
wist niet dat er ook een masterchef USA was. Die van Australia zijn echt super! en heel leuk hoe de leermeesters om gaan met de kanidaten. In tegenstelling tot de masterchef hier in nederland. Wat vind ik die leermeesters arrogante zakken!
pi_112650904
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 22:50 schreef SilverBrooke het volgende:
wist niet dat er ook een masterchef USA was. Die van Australia zijn echt super! en heel leuk hoe de leermeesters om gaan met de kanidaten. In tegenstelling tot de masterchef hier in nederland. Wat vind ik die leermeesters arrogante zakken!
Masterchef in USA vind ik leuker omdat per afl. iemand wordt geëlimineerd! Seizoen 1 is erg goed, 2 ietsjes minder, maar erg vermakelijk, en bij 3 zijn nu alleen de audities op tv geweest ep. 1 & ep. 2
pi_112651336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:20 schreef Deceit het volgende:

Lijkt me logisch dat hij zich totaal anders opstelt in Hells Kitchen. Het is immers voor een van zijn eigen restaurants meestal, danwelniet een restaurant dat hem erg veel betaald om een geschikte kok te vinden. Dusja lekker kort erop en fucking raw roepen :D
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 12:04:43 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_112880582
Inmiddels heb ik aflevering 3 en 4 bekeken, nog wat dingen die me (altijd) opvallen:

• de gigantische porties, Amerikaans natuurlijk, maar de voorgerechten zijn groter dan de hoofdgerechten die je hier krijgt en de hoofdgerechten: twee van die dikke plakken Beef Wellington, dat krijg je toch nooit op?
• waar zijn de toetjes? die zie je zelden of nooit
• hoe werkt dat met de bereidingstijden: "1 minute chef", hoe kun je in 1 minuut een stuk vis of vlees gaar krijgen :?
• het geschreeuw van de kandidaten naar elkaar en het gebitch begrijp ik ook nooit, kunnen die mensen niet normaal doen tegen elkaar?

En dan altijd hetzelfde riedeltje als Ramsey vraagt waarom ze willen blijven: I am a teamplayer, I have passion, I am a fighter :')
niet zo tof doen
pi_112881520
Wat betreft die bereidingstijden... er wordt gewoon in geknipt en netjes achter elkaar neer gezet. Je denkt toch niet dat ze 4 uur lange dinnerservice gaan uitzenden.

Toetjes boeien niet, kan je meestal weinig aan fout doen... daar gaat de hele serie om al 10 seizoenen lang, gerechten die verneukt worden en vervolgens afgemaakt worden door Ramsey.

Tja en dat laatste, die laatste 3 dingen is waar Ramsey naar opzoek is, logisch dat iedereen dat gaat roepen.Tis allemaal gewoon pure leedvermaak.Leuke tv dat wel
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 13:09:24 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_112882975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:29 schreef Thunder0x het volgende:
Wat betreft die bereidingstijden... er wordt gewoon in geknipt en netjes achter elkaar neer gezet. Je denkt toch niet dat ze 4 uur lange dinnerservice gaan uitzenden.
Nee dat is natuurlijk wel zo, maar je ziet iemand bakken en braden en die roept dan: nog 1 minuut en dan is het (vaak) nog niet gaar, dan denk ik: logisch, na 1 minuut.

quote:
Toetjes boeien niet, kan je meestal weinig aan fout doen... daar gaat de hele serie om al 10 seizoenen lang, gerechten die verneukt worden en vervolgens afgemaakt worden door Ramsey.
Volgens mij zijn goede toetjes (denk aan een soufflé) best moeilijk te maken EN te verkloten, plus toetjes zijn wel erg lekker om naar te kijken.

quote:
Tja en dat laatste, die laatste 3 dingen is waar Ramsey naar opzoek is, logisch dat iedereen dat gaat roepen.Tis allemaal gewoon pure leedvermaak.Leuke tv dat wel
Leuk om te kijken is het natuurlijk wel, maar ik verbaas me er elk seizoen weer over hoe die mensen tegen elkaar te keer gaan, je wil toch dat alles op tijd klaar is, verspil dan geen energie aan ruziemaken.

Ik vergat nog iets te noemen: WAAROM maken ze al 10 seizoenen lang hetzelfde, altijd de St. Jacobsschelpen en de Wellington.
niet zo tof doen
pi_112904083
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef Karina het volgende:

En dan altijd hetzelfde riedeltje als Ramsey vraagt waarom ze willen blijven: I am a teamplayer, I have passion, I am a fighter :')
"I'm a machine"
"You're a what?"
"I'm a machine"
"I'm not looking for a fucking machine!"

Die '1 minute' gaat meer over de timing denk ik, alles moet tegelijk geserveerd worden. Als de ene roept hoe lang het nog duurt voor hun deel van het gerecht klaar is, dan kan de ander op het juiste tijdstip beginnen met zijn deel. Zo'n stuk vlees of vis staat dan al een paar minuten op.
  Moderator donderdag 14 juni 2012 @ 21:29:45 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_112904411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef CaptainCab het volgende:

[..]

"I'm a machine"
"You're a what?"
"I'm a machine"
"I'm not looking for a fucking machine!"

Die '1 minute' gaat meer over de timing denk ik, alles moet tegelijk geserveerd worden. Als de ene roept hoe lang het nog duurt voor hun deel van het gerecht klaar is, dan kan de ander op het juiste tijdstip beginnen met zijn deel. Zo'n stuk vlees of vis staat dan al een paar minuten op.
DAT was tenminste nog een origineel commentaar inderdaad.

Ah dat is het natuurlijk. Ik kan niet koken, vandaar ;)
niet zo tof doen
pi_113147627
Ik snap gewoon niet waarom ze altijd die scallops verneuken? Al 1029823x???? Hoe moeilijk is het?
pi_113147724
die Brian Merel is trouwens wel een hottie..

Barbie is geweldig vs Kimmie en die andere blonde plus-size, goede tv gaat dit nog opleveren :D
pi_113812259
Minischopje

De laatste aflevering vond ik wel de beste tot nu toe. Hélemaal uit de hand gelopen. :D :')
  Moderator donderdag 5 juli 2012 @ 16:56:55 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_113812480
Dat geruzie was wel erg inderdaad, net een stel kleine kinderen :') Volgende keer David Beckham, leuk.

Nog iets dat me altijd opvalt: dat ze zitten te roken, ik dacht dat in Amerika het nou niet bepaald gepromoot werd om roken op de tv te laten zien.
niet zo tof doen
pi_113825847
Ik heb dat eventjes gevolgd maar ben afgehaakt. :P
Ура для россии
pi_113839003
Op een of andere manier blijft dit een interessante serie. Tot het moment dat er nog maar 5 koks over zijn is het steeds gebitch en geschreeuw en dan wanneer ze dat punt bereiken wordt het erg professioneel en wordt het eigenlijk spannend want natuurlijk hoop je dat je favoriet wint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')