quote:Spy series Covert Affairs has been renewed by the USA Network.
Set to return for a third season, the drama starring Piper Perabo and Christopher Gorham has won another 16 episodes.
quote:Do you guys share any shirtless scenes?
Ramamurthy (Jai): [Laughs] Sadly, no. Not yet. But hopefully there are many more seasons to come. Maybe we'll have an ab-off or something. I'm going to e-mail Matt and Chris now. We're going to work that out. It's happening. You can print that. Jai and Auggie will be shirtless at some point in the near future together in a non-homoerotic way. As we speak, I'm writing, "Auggie and Jai must be shirtless together in Season 3."
ik dacht morgenavond, maar je hebt gelijk. Hij staat in sickbeard, kijk er naar uit!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanavond weer, voor de geïnteresseerden.
Thanks voor de herinnering, op een of andere manier dacht ik dat het pas in september weer begon..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanavond weer, voor de geïnteresseerden.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef June. het volgende:
En als er nog meer dames meekijken:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dus ben benieuwd.
Volledig gelijk. Ik ben zo gek op Auggiequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef June. het volgende:
Jai dood?Ik geloof er helemaal niks van haha, misschien komt hij nog wel terug
Maar vond Jai maar irritant, dus op zich mag hij wel van mij wegblijven.. Verder leuke aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:16 schreef Tegan het volgende:
En er is gezegd in een interview met de makers datWel gek, vorig jaar zei hij nog dat hij in dit seizoen shirtless zou gaan samen met AuggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
Aflevering 5 wordt binnengehaald. Vermaak me nog prima met deze serie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef marcel-o het volgende:
veel vrouwen in dit topic
Net ff gekeken.
mooi begin van S3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |