SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TussensprintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste KilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geen 422[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha, altijd mooi als die Voeckler loopt af te zeikenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij pakt hier wel een mooi gaatje, maar de haai gaat helaas nog wel teruggepakt worden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trek neem je wat voor mij mee?![]()
Wat wil je?★★★![]()
Wellicht, maar normaal gesproken had Gesink nu in de top 10 gestaan. Hij is normaal gesproken beter dan een rennertje als Roche. En een Van Garderen reed ie er nog af op Mount Baldy.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien, een top 10 klassering bevestigen is nog best lastig. Genoeg renners met 1 uitschieter die daarna amper nog wat laten zien in de TDF."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De ironie dat jij dit moet postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws, die Freaky40 is gebannedLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja ik verwachtte een 422 topic dus ging eerst F5enquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
respect +1quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte een 422 topic dus ging eerst F5en![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws, die Freaky40 is gebanned[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
wie?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws, die Freaky40 is gebannedNeil LOVES Carrots!![]()
daarom hij moet die topics gewoon openenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte een 422 topic dus ging eerst F5en![]()
Idd. Als Monfort in de top tien staat, dan had een fitte Gesink dat ook gekund.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wellicht, maar normaal gesproken had Gesink nu in de top 10 gestaan. Hij is normaal gesproken beter dan een rennertje als Roche. En een Van Garderen reed ie er nog af op Mount Baldy.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Nibali
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar is men bij de Rabo-renners wel sterk in. De als, indien en mits. Gesink had top 10 gereden in de tijdrit, Mollema en Gesink hadden in de top 10 gestaan, Mollema had meegesprint voor de winst in de Pinot-rit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wellicht, maar normaal gesproken had Gesink nu in de top 10 gestaan. Hij is normaal gesproken beter dan een rennertje als Roche. En een Van Garderen reed ie er nog af op Mount Baldy.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Dat 'normaal gesproken' en 'als' lees ik al jaren over Rabofaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wellicht, maar normaal gesproken had Gesink nu in de top 10 gestaan. Hij is normaal gesproken beter dan een rennertje als Roche. En een Van Garderen reed ie er nog af op Mount Baldy.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarom moet het in ieder topique over het al dan niet falen van de Rabobank gaan zeg. Kijk naar de koers. Da's zoveel meer dan alleen de Rabobank ploeg.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hollandse arrogantie is dat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar is men bij de Rabo-renners wel sterk in. De als, indien en mits. Gesink had top 10 gereden in de tijdrit, Mollema en Gesink hadden in de top 10 gestaan, Mollema had meegesprint voor de winst in de Pinot-rit.![]()
Tja, daarmee moet je het nu doen. Je weet niet wat ze gedaan zouden hebben zonder val.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar is men bij de Rabo-renners wel sterk in. De als, indien en mits. Gesink had top 10 gereden in de tijdrit, Mollema en Gesink hadden in de top 10 gestaan, Mollema had meegesprint voor de winst in de Pinot-rit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Komt uit het voetbal 'Als Feyenoord overal had gewonnen waar ze beter waren hadden ze eerste gestaan' etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat 'normaal gesproken' en 'als' lees ik al jaren over Rabofaal.
Ajax![]()
![]()
Klopt maar het is van hem een reactie op de mensen die denken dat hij er niets van kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat 'normaal gesproken' en 'als' lees ik al jaren over Rabofaal.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt uit het voetbal 'Als Feyenoord overal had gewonnen waar ze beter waren hadden ze eerste gestaan' etc.
Ajax
Wat had jij dan normaal gesproken van Gesink verwacht? Is toch niet geheel onrealistisch wat ik verwacht? Het is geen arrogantie wanneer je normale verwachtingen uitspreekt.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat 'normaal gesproken' en 'als' lees ik al jaren over Rabofaal.★★★![]()
Gebrainwashed door Genee en z'n Rabo-faalt campagnequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom moet het in ieder topique over het al dan niet falen van de Rabobank gaan zeg. Kijk naar de koers. Da's zoveel meer dan alleen de Rabobank ploeg.![]()
Het is even naïef of ondoordacht als de valpartijen als falen beschouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tja, daarmee moet je het nu doen. Je weet niet wat ze gedaan zouden hebben zonder val.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
fufufufuquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.Feyenoord!!! * Barça![]()
Te laat en slecht gestolenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is even naïef of ondoordacht als de valpartijen als falen beschouwen.![]()
![]()
Goed gejat manquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.
Een fitte Gesink had ik in de top 10 of top vijf verwacht. Beetje zoals VDB.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat had jij dan normaal gesproken van Gesink verwacht? Is toch niet geheel onrealistisch wat ik verwacht?![]()
Is Evans wel een betere daler dan Wiggins?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef SportmanNR1 het volgende:
Bij Wiggins, is ook maar een matige daler hoor. Wordt altijd zo over gedaan, maar ..![]()
Dan begrijp ik je opmerking niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een fitte Gesink had ik in de top 10 of top vijf verwacht. Beetje zoals VDB.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Nou, dat zeg ik dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een fitte Gesink had ik in de top 10 of top vijf verwacht. Beetje zoals VDB."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Daar zijn idd net zo grote zeikerd en calimero's als ajacieden ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die gaan hard dalen in dat laatste stuk. Dan kun je zo een minuut op Wiggins pakken
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Mooi die voorsprong van Nibali
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Weet ik niet, het is gewoon een normale verwachting.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is even naïef of ondoordacht als de valpartijen als falen beschouwen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nibali pakt een minuut
Dat wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Is Evans wel een betere daler dan Wiggins?![]()
Hopen dat Sagan mee kan met Nibali nu. Kunnen ze straks nog meer tijd pakken.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoop het niet, voor Nibali dan. Dan ligt het tempo te laag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hopen dat Sagan mee kan met Nibali nu. Kunnen ze straks nog meer tijd pakken.sig verwijderd door FA![]()
Bijna 20km. Als ze dan weer zo hard dalen als net...... Damnquote:
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ook al rijden ze het dicht, ze doen ze wel een keer pijn. Die Sky mannen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Maar het tempo in de afdaling kan hoger worden. 't Is maar een 3-tje he.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het niet, voor Nibali dan. Dan ligt het tempo te laag.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nibali en VDB2 doen al meer dan ik verwacht had."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nog 3 km rijden na de afdaling.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef marcodej het volgende:
Nibali en VDB2 doen al meer dan ik verwacht had.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wat heeft VDB precies gedaan danquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef marcodej het volgende:
Nibali en VDB2 doen al meer dan ik verwacht had.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nu Evans nog, want Menchov gaat uiteraard helemaal niets doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef marcodej het volgende:
Nibali en VDB2 doen al meer dan ik verwacht had.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
En dat wij hem niet zouden kennen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Koudewinter het volgende:
Mart Smeets voorspelde gisteravond Nibali.Neil LOVES Carrots!![]()
Jij 20 km tot aan de finish. Laatste stuk is (vals) plat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Na die laatste klim nog een afdaling.![]()
Is wel veel beter voor Nibali met het ook op de laatste 20 kilometerquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het niet, voor Nibali dan. Dan ligt het tempo te laag.![]()
NibaliJammer dat hij ook altijd een mindere dag heeft tegen het einde van grote rondes, maar wel een bazenactie.
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Zo, die Sagan zit er wel hard doorheen nu zeg
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Sagan eraf, maakt niet uit. Nibali is op de klim toch sneller en die laatste 20 km kan hij ook beter zelf dalen!
Er gebeurt iig wat![]()
![]()
In de pyreneeen komt er nog zo'n rit met afdaling aan het einde.
Daar kan hij eventueel verloren tijd weer goedmaken.Neil LOVES Carrots!![]()
Nibali wordt teruggepakt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heh, wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef -0- het volgende:
Dat geleuter over wetenschappelijke benadering, nu weten we het wel![]()
![]()
Dat ze Voeckler nog wel ff in het prikkeldraad rijden.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dan is het land te kleinquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ze Voeckler nog wel ff in het prikkeldraad rijden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ze Voeckler nog wel ff in het prikkeldraad rijden.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Die heeft binnen drie dagen een hele fikse schadevergoeding denk ik...quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Die probeert nog 4km in dat laatste wiel te hangen en dan weer dalen..quote:Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Sanchez zit lekker in het laatste wiel zich te sparen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Overigens ben ik fel tegen het toewensen van valpartijen/blessures aan renners. Maar bij Voeckler mag dat.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dan zou diegene wel een schadevergoeding moeten betalen en twintig zweepslagen krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ze Voeckler nog wel ff in het prikkeldraad rijden.Neil LOVES Carrots!![]()
Die gast gaat echt makkelijk mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Sanchez zit lekker in het laatste wiel zich te sparen
★★★![]()
Lekker loeren op de sprint.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Sanchez zit lekker in het laatste wiel zich te sparen![]()
Voeckler is een van de strijdlustigste renners van het peloton.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens ben ik fel tegen het toewensen van valpartijen/blessures aan renners. Maar bij Voeckler mag dat.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Klinkt als Toivonenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens ben ik fel tegen het toewensen van valpartijen/blessures aan renners. Maar bij Voeckler mag dat.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Specialiteit van hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Sanchez zit lekker in het laatste wiel zich te sparen![]()
Wanneer komt NL Postalquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut UK Postal. Dat team is gewoon te goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Frans, Franser ga je ze niet krijgen. Al praat ik nu mensen na want ik ken hem amper maar een Franse nationaliteit voldoet bij mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voeckler is een van de strijdlustigste renners van het peloton.![]()
Luisteren Boogerd, Herbie en Ducrot eigenlijk naar elkaar? Zó vaak dat ze iets zeggen wat een ander nét gezegd heeft![]()
![]()
Die is er al geweest in de jaren 80 met Peter Post zijn teams.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Voeckler is tof.
Renner die eigenlijk niet een topper is in klimmen, sprinten of tijdrijden maar desondanks door zijn sterke aanvallen veel koersen wint.Neil LOVES Carrots!![]()
We hadden wel een mooi team in 2007, al was dat met een buitenlandse kopman.quote:
Verder wat Felagund zei ja.![]()
Denk het niet. Zal een andere Liquigas zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Sagan zat daar dacht ik gewoon weer midden in die groep??sig verwijderd door FA![]()
Het zou zomaar kunnen dat hij straks zijn fiets langs de kant zet en zomaar een staking begint.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Frans, Franser ga je ze niet krijgen. Al praat ik nu mensen na want ik ken hem amper maar een Franse nationaliteit voldoet bij mij.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Live Ticker meldt m ook als dropped rider idd. Vond t al vreemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet. Zal een andere Liquigas zijn geweest.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Valls.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Wie is die Vacansoleil man die er nog bij zit?sig verwijderd door FA![]()
Binnen de kortste keren hebben de koplopers weer een minuut verloren...Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Van Hummel natuurlijk! Nah, Valls.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Wie is die Vacansoleil man die er nog bij zit?![]()
Vallsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
En een groot hollywoodacteurquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
Voeckler is tof.
Renner die eigenlijk niet een topper is in klimmen, sprinten of tijdrijden maar desondanks door zijn sterke aanvallen veel koersen wint.Feyenoord!!! * Barça![]()
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?![]()
Vallsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
is minder technischquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Daar zal hij op uit zijn denk ik ja, al is die wel iets makkelijker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?![]()
Laatste stukje is weer steil toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hij pakte net bijna een minuut binnen enkele kilometers dusja.. Tis even overleven en dan een kilometer of 16 volle bakquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hadden wel een mooi team in 2007, al was dat met een buitenlandse kopman.
Verder wat Felagund zei ja.
Alleen iets te brave ploegleiding die Rasmussen uit de Tour gooide.Neil LOVES Carrots!![]()
Waar blijft Voigt?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gert Jakobs zit iig niet echt verkeerd met Scarponi als winnaar vandaag.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Jup, als ie geen wielrenner was, had ie mime-speler geweest.quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
van Garderen lost.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed, wit gaat dus tussen Taaramae en Pinot.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Taaramae zat er net nog wel, dus die kan nu ook iets proberen..Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Basso?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet. Zal een andere Liquigas zijn geweest.Feyenoord!!! * Barça![]()
Toch schrijnend om te zien dat Nibali op een klimmetje van de derde categorie dus meer dan een minuut kan verliezen op Porte.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dit is gewoon een loper, perfect voor de kwaliteiten van Porte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Toch schrijnend om te zien dat Nibali op een klimmetje van de derde categorie dus meer dan een minuut kan verliezen op Porte.![]()
Als ze Nibali hebben laat Sky het tempo wel zakken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zonde van Nibali, het zorgt er gelijk ook voor dat mensen nog minder gaan aanvallen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
UK Postal
Die Porte kan zich natuurlijk wel helemaal geven he, terwijl Nibali toch nog wat energie over moet houden neem ik aan![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:47 schreef Redefine het volgende:
Zonde van Nibali, het zorgt er gelijk ook voor dat mensen nog minder gaan aanvallen.De aanval wordt keihard afgestraft en saai, berekenend en defensief koersen loont.
![]()
Iemand die 7e is geworden in zijn eerste giro halen als knecht is natuurlijk ook sterk.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wel met behulp van een megavlucht natuurlijk, was daar bergop niet superquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand die 7e is geworden in zijn eerste giro halen als knecht is natuurlijk ook sterk.![]()
Beter wint Sanchez die etappe, want hij laat zich die bollentrui wel erg makkelijk afsnoepenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Tuurlijk, maar toch gewoon sterk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel met behulp van een megavlucht natuurlijk, was daar bergop niet super
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Daar had die dan wel 35 bonus minuten voor nodig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Iemand die 7e is geworden in zijn eerste giro halen als knecht is natuurlijk ook sterk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Klopt, maar die is hij morgen toch alweer kwijt (geldt ook voor Voeckler trouwens)quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Szura het volgende:
Beter wint Sanchez die etappe, want hij laat zich die bollentrui wel erg makkelijk afsnoepen![]()
Kwartiertje maar volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar had die dan wel 35 bonus minuten voor nodig.![]()
Daar gaat Hurmer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
schaduw-schaduw kopmanquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beter haalt Rabobank gewoon weer een goede buitenlandse kopman. Zon Menchov ofzo.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel sterk, maar niet echt goed. Werd er bergop overal afgereden.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Geen gele helmen meer bij Sky btw."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Goed plan, wordt er minder gekankerd op Gesink, Mollema, Kruiswijk, kerdeman etcquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Beter haalt Rabobank gewoon weer een goede buitenlandse kopman. Zon Menchov ofzo.![]()
Nee, liever iemand die een beetje sympathiek is en een beetje boeiend koerst.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Beter haalt Rabobank gewoon weer een goede buitenlandse kopman. Zon Menchov ofzo.![]()
Roland en Broekie gaan weer eens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja of nog zo'n topsprinter erbij, zoals Renshaw. Doe maar onze Braziliaanse vriend Murilio ofzo!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Beter haalt Rabobank gewoon weer een goede buitenlandse kopman. Zon Menchov ofzo.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Asjeblieft niet zeg. Ze zijn gewoon de goede weg ingeslagen. Er is veel Nederlands talent. Nu nog wat verder laten groeien en dan komt het vanzelf wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Radioshack leidt het ploegenklassement.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Beter vallen ze niet, dan had Gesink nu gewoon top 10 gestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
Kelderman heet die jongen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed plan, wordt er minder gekankerd op Gesink, Mollema, Kruiswijk, kerdeman etc![]()
Het busje van Europcar met medicijnen voor Roemeense weesjes is ook weer gearriveerd.Neil LOVES Carrots!![]()
Wie doet dat dan? Scarponi of S. Sanchez?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, liever iemand die een beetje sympathiek is en een beetje boeiend koerst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar maar een valverbod instellen dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Beter vallen ze niet, dan had Gesink nu gewoon top 10 gestaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
VDB2 en Rolland hebben afgesproken als jij gaat, ga ik ook?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een valverbod instellen dan.![]()
![]()
Gewoon geen kopman. Lekker heel de Tour aanvallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
![]()
Een Valverdebod?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een valverbod instellen dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je met die instelling gaat koersen bereik je helemaal niets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die begrijpt ook dat iedere verstookte Joule in deze etappe er één teveel is.♫![]()
Dat wordt een Tour zonder Gesink, Farrar, Vigano en Schleck,quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een valverbod instellen dan.Neil LOVES Carrots!![]()
gewoon een rolkooi om de fiets bouwenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een valverbod instellen dan.Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik bedoelde alleen te zeggen dat Menchov kut is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Scarponi of S. Sanchez?![]()
![]()
Zoals?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]hebben toch mooie dingen gezien man.
Gewoon een kutrit.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Toen de uitzending nog niet begon jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]hebben toch mooie dingen gezien man.
Evans, vdb enzo zijn nog erger.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen te zeggen dat Menchov kut is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijwieltjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een rolkooi om de fiets bouwenFeyenoord!!! * Barça![]()
Aanval Nibali, aanvallen VDB2, strijd om de rit.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een rolkooi om de fiets bouwen![]()
![]()
Hetvalt vandaag wel gewoon tegen hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die vallen tenminste nog eens aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evans, vdb enzo zijn nog erger.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |