Gebrainwashed door Genee en z'n Rabo-faalt campagnequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom moet het in ieder topique over het al dan niet falen van de Rabobank gaan zeg. Kijk naar de koers. Da's zoveel meer dan alleen de Rabobank ploeg.
Het is even naïef of ondoordacht als de valpartijen als falen beschouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tja, daarmee moet je het nu doen. Je weet niet wat ze gedaan zouden hebben zonder val.
fufufufuquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.
Te laat en slecht gestolenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Feyenoord. Jaaa, de scheids dit dat, het veld dit dat, de bal dit dat.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is even naïef of ondoordacht als de valpartijen als falen beschouwen.
Goed gejat manquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een fitte Gesink had ik in de top 10 of top vijf verwacht. Beetje zoals VDB.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat had jij dan normaal gesproken van Gesink verwacht? Is toch niet geheel onrealistisch wat ik verwacht?
Is Evans wel een betere daler dan Wiggins?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:29 schreef SportmanNR1 het volgende:
Bij Wiggins, is ook maar een matige daler hoor. Wordt altijd zo over gedaan, maar ..
Dan begrijp ik je opmerking niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een fitte Gesink had ik in de top 10 of top vijf verwacht. Beetje zoals VDB.
Nou, dat zeg ik dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Een fitte Gesink had ik in de top 10 of top vijf verwacht. Beetje zoals VDB.
Daar zijn idd net zo grote zeikerd en calimero's als ajacieden ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is gewoon een normale verwachting.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is even naïef of ondoordacht als de valpartijen als falen beschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |