We hadden wel een mooi team in 2007, al was dat met een buitenlandse kopman.quote:
Denk het niet. Zal een andere Liquigas zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Sagan zat daar dacht ik gewoon weer midden in die groep??
Het zou zomaar kunnen dat hij straks zijn fiets langs de kant zet en zomaar een staking begint.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Frans, Franser ga je ze niet krijgen. Al praat ik nu mensen na want ik ken hem amper maar een Franse nationaliteit voldoet bij mij.
Live Ticker meldt m ook als dropped rider idd. Vond t al vreemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet. Zal een andere Liquigas zijn geweest.
Valls.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Wie is die Vacansoleil man die er nog bij zit?
Van Hummel natuurlijk! Nah, Valls.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
Vallsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
En een groot hollywoodacteurquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef Gitank2 het volgende:
Voeckler is tof.
Renner die eigenlijk niet een topper is in klimmen, sprinten of tijdrijden maar desondanks door zijn sterke aanvallen veel koersen wint.
Vallsquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef Slobeend het volgende:
is minder technischquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?
Daar zal hij op uit zijn denk ik ja, al is die wel iets makkelijker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
36 seconden nog voor Nibali. Als hij deze col overkomt kan hij misschien in de afdaling nog weer wat pakken?
Laatste stukje is weer steil toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Hij pakte net bijna een minuut binnen enkele kilometers dusja.. Tis even overleven en dan een kilometer of 16 volle bakquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hadden wel een mooi team in 2007, al was dat met een buitenlandse kopman.
Verder wat Felagund zei ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |