quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ze Voeckler nog wel ff in het prikkeldraad rijden.
Die heeft binnen drie dagen een hele fikse schadevergoeding denk ik...quote:
Die probeert nog 4km in dat laatste wiel te hangen en dan weer dalen..quote:
Dan zou diegene wel een schadevergoeding moeten betalen en twintig zweepslagen krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ze Voeckler nog wel ff in het prikkeldraad rijden.
Die gast gaat echt makkelijk mee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Sanchez zit lekker in het laatste wiel zich te sparen
Lekker loeren op de sprint.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Voeckler is een van de strijdlustigste renners van het peloton.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens ben ik fel tegen het toewensen van valpartijen/blessures aan renners. Maar bij Voeckler mag dat.
Klinkt als Toivonenquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens ben ik fel tegen het toewensen van valpartijen/blessures aan renners. Maar bij Voeckler mag dat.
Specialiteit van hemquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Wanneer komt NL Postalquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Kut UK Postal. Dat team is gewoon te goed.
En Frans, Franser ga je ze niet krijgen. Al praat ik nu mensen na want ik ken hem amper maar een Franse nationaliteit voldoet bij mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voeckler is een van de strijdlustigste renners van het peloton.
Die is er al geweest in de jaren 80 met Peter Post zijn teams.quote:
We hadden wel een mooi team in 2007, al was dat met een buitenlandse kopman.quote:
Denk het niet. Zal een andere Liquigas zijn geweest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Sagan zat daar dacht ik gewoon weer midden in die groep??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |