abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:43:47 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114151723
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
hoef je nog maar 2 kilo barrel?
mweh.. van de 3 kilo die er aangekomen waren in parijs..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:45:25 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_114151802
oh zo. Da's wel matig. Magnums werken dan niet echt mee idd :P
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:46:41 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114151851
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
oh zo. Da's wel matig. Magnums werken dan niet echt mee idd :P
i know :@
maar dat mocht wel na een week blaasontsteking EN gezond eten en nog steeds niks er af :P
ahh well, who am I kidding here? :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:49:23 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_114151977
jezelf troosten met magnums omdat je niet bent afgevallen is de omgekeerde wereld. Al snap ik wel dat het vlees soms zwak is :') probeer het alleen niet op die manier goed te praten, dat zie ik constant gebeuren (niet alleen hier)

Ik at chips omdat:
- ik ongesteld was
- ik ziek was
- ik rotnieuws had gekregen
- ik niet was afgevallen
- mijn vriend lelijk tegen me deed
- mijn moeder zat te zeuren
- het rotweer was buiten

naja, ga zo maar door. Er is maar 1 geldige reden en dat is: omdat ik het wilde. Dan leg je de schuld niet buiten jezelf :D
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:54:09 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114152207
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
jezelf troosten met magnums omdat je niet bent afgevallen is de omgekeerde wereld. Al snap ik wel dat het vlees soms zwak is :') probeer het alleen niet op die manier goed te praten, dat zie ik constant gebeuren (niet alleen hier)

Ik at chips omdat:
- ik ongesteld was
- ik ziek was
- ik rotnieuws had gekregen
- ik niet was afgevallen
- mijn vriend lelijk tegen me deed
- mijn moeder zat te zeuren
- het rotweer was buiten

naja, ga zo maar door. Er is maar 1 geldige reden en dat is: omdat ik het wilde. Dan leg je de schuld niet buiten jezelf :D
ik weet het.. vandaar de
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:46 schreef Barreltje het volgende:

ahh well, who am I kidding here? :P
:)
pi_114152277
Ik ga express niet op de weegschaal omdat ik weet dat ik hem dan mijn leven over laat nemen. Hoewel ik de laatste weken wel twijfel omdat ik jullie tickers en grafiekjes wel tof vind en ik denk dat ze ook wel motiveren
maar ik durf gewoon echt niet :@
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_114152371
Ik kan zelf aan de hand van wat ik eet wel een inschatting maken wat ik weeg. Ik weeg de laatste tijd daardoor ook wel een stuk minder..

En ik heb Vakantie!!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:16:18 #164
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_114153197
Poeh, ik geloof dat we morgen voor 15 euro boodschappen ofzo gaan doen voor de hele week. We gaan volgende week op vakantie en omdat we veel boodschappen mee terug nemen moet dus nu mijn koelkast, vriezer en voorraadkast leeg. Het is een heel gepuzzel geworden maar ik geloof dat ik nu 7 gebalanceerde, lekkere, voorraadopmakende avondmaaltijden heb.

Ik heb ook een lijstje gemaakt van tussendoortjes/lunches die ik kan nemen. De kaas moet op, blikje tonijn, diepvriesmango, etc.
Spoilers!
pi_114153290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga express niet op de weegschaal omdat ik weet dat ik hem dan mijn leven over laat nemen. Hoewel ik de laatste weken wel twijfel omdat ik jullie tickers en grafiekjes wel tof vind en ik denk dat ze ook wel motiveren
maar ik durf gewoon echt niet :@
Elke dag op de weegschaal heeft mij juist leren relativeren, maar goed, dat werkt niet bij iedereen zo natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114153377
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elke dag op de weegschaal heeft mij juist leren relativeren, maar goed, dat werkt niet bij iedereen zo natuurlijk.
ik moest juist perse elke dag wat er af... er waren dagen dat ik niks at behalve een appel
en heb allerlei vreemde, illegale dieetpillen geprobeerd om maar elke dag af te vallen en zo :')

not good
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_114153443
Nee, niet goed inderdaad :o Ik schommel en dat is prima, want ik schommel wel omlaag *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:42:16 #168
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_114154311
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik moest juist perse elke dag wat er af...
Die overtuiging heb ik ook een poos gehad, met alle frustraties van dien. Tegenwoordig weeg ik me nog steeds elke dag, maar vergelijken doe ik alleen op maandag. Die waarde afgezet tegen de week ervoor zegt echt iets.

Maar ondertussen heb ik zoveel bijgeleerd op dat gebied dat de weegschaal meestal aangeeft wat ik verwacht.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_114154396
Gokken jullie ook gewicht voor je er op gaat staan? Ik wel :@
pi_114154469
pfoe ik moet wel af vallen trouwens vandaag! ik zweet me kapot!

we zijn hier in huis aan het klussen en grote schoonmaak aan het houden
gezond eten schiet er wel bij in :') gister konden we om half 8 nog niet bij het aanrecht dus toen hebben we friet gehaald :@ en ik heb ook niet echt dat ik om drie uur ga zitten met een appel of zo
maar goed, je kunt niet alles hebben... het huis moet ook weer eens leefbaar worden gemaakt
in de grote schoonmaak kwamen fotos boven van toen we hier net woonde :') je herkent het gewoon niet meer terug
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:47:52 #171
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_114154561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Gokken jullie ook gewicht voor je er op gaat staan? Ik wel :@
Yep, altijd.

Mijn excelletje trouwens:

I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:45:26 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114156950
wauw, wat ben je al veel kwijt Sometimes!
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben eens aan het denken geslagen, en zelfs voor een broodmaaltijd heb ik minstens 4 boterhammen nodig voor een voldaan gevoel. Daarom vreet ik ook zo veel rauwe groente op een dag. Ik kan me gewoon niet indenken dat er mensen bestaan die 2 crackers met smeerkaas een bevredigend maal vinden :')
misschien moet je toch proberen een poosje minder rauwkost te eten tussendoor. je houdt je honger ook in stand door je maag met grote porties groot te houden.... er zit niks verkeerds in rauwkost, maar je maag blijft groot en je blijft veel honger houden.

het goede nieuws: in 2 weken kan ie al flink krimpen! ik gebruik daar altijd de vakantie voor, dan eet ik op een of andere manier kleinere porties en minder...
Kwak
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 15:46:41 #173
5428 crew  miss_sly
pi_114157009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niet goed inderdaad :o Ik schommel en dat is prima, want ik schommel wel omlaag *O*
ja, precies dat!
Ik maak me dus ook maar geen zorgen als het weer even ietsje meer is, want ik weet dat ie telkens toch echt omlaag gaat. Langzaam maar gestaag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 13 juli 2012 @ 15:48:29 #174
5428 crew  miss_sly
pi_114157094
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

misschien moet je toch proberen een poosje minder rauwkost te eten tussendoor. je houdt je honger ook in stand door je maag met grote porties groot te houden.... er zit niks verkeerds in rauwkost, maar je maag blijft groot en je blijft veel honger houden.

het goede nieuws: in 2 weken kan ie al flink krimpen! ik gebruik daar altijd de vakantie voor, dan eet ik op een of andere manier kleinere porties en minder...
k gebruik daar altijd de zomer voor, want met warm weer heb ik veel minder behoefte aan eten. Helaas werkt de zomer so far niet erg mee :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:50:17 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_114157177
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, ik weet niet wat je je nu inbeeldt, het is niet zo dat ik dagelijks 3 kilo rauwkost naar binnen stamp ofzo. Maar een normaal mens zit gewoon niet vol van een boterham.
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:53:50 #176
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114157318
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou ja, ik weet niet wat je je nu inbeeldt, het is niet zo dat ik dagelijks 3 kilo rauwkost naar binnen stamp ofzo. Maar een normaal mens zit gewoon niet vol van een boterham.
nee, natuurlijk niet :') ik ook niet. maar je zegt net dat je van 4 boterhammen nog niet vol zit en daarom zoveel rauwkost eet de hele dag... niet erg, maar vergt meer wilskracht dan langzamerhand je porties verkleinen waarna je verzadiging eerder bereikt wordt en je minder wilskracht nodig hebt.

t was maar een tip die ik zelf van mijn dietiste kreeg destijds... (omdat ik bij een avondmaaltidj tustig een komkommer en een bos radijs als groente at)
Kwak
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:56:15 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_114157422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, natuurlijk niet :') ik ook niet. maar je zegt net dat je van 4 boterhammen nog niet vol zit en daarom zoveel rauwkost eet de hele dag... niet erg, maar vergt meer wilskracht dan langzamerhand je porties verkleinen waarna je verzadiging eerder bereikt wordt en je minder wilskracht nodig hebt.

t was maar een tip die ik zelf van mijn dietiste kreeg destijds... (omdat ik bij een avondmaaltidj tustig een komkommer en een bos radijs als groente at)
Nee, ik zei toch dat vier boterhammen voor mij genoeg zijn? :o maar dan wel echt vier als maaltijd, en niet 1 of 2 :D
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:56:57 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_114157460
en omdat ik niet altijd vier boterhammen wil eten, eet ik vaak twee boterhammen en dan rauwkost er bij :)
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:02:59 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_114157692
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
en omdat ik niet altijd vier boterhammen wil eten, eet ik vaak twee boterhammen en dan rauwkost er bij :)
prima! ik begreep je verkeerd denk ik. ik dacht dat je je eetlust als een probleem ervoer, vandaar een tip. maar die kun je lekker links laten liggen ;)
Kwak
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:05:37 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_114157820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

prima! ik begreep je verkeerd denk ik. ik dacht dat je je eetlust als een probleem ervoer, vandaar een tip. maar die kun je lekker links laten liggen ;)
ja nee, ik omschreef het misschien ook wel een beetje moeilijk :')
disclaimer
pi_114161675
ik vind toevallig met het opruimen net wat oude eetlijsten :o 760 calorieën op een dag :o
djeez dat ik dat überhaupt vol hield zeg :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_114164792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, kip is idd hèt volgende voorbeeld van wat je eigenlijk ook maar niet moet eten _O-

En het stomme is, als alles wordt 'geproduceerd' zoals ik het graag zou zien dan zou ik het niet meer kopen omdat het 10x zo duur is geworden.
Denk je? Ik eet uitstekend rundvlees dat naar mijn maatstaven goed geproduceerd is voor een tientje per kilo. Mijn zelfgeproduceerde varkensvlees kost ook zo iets, lamsvlees een fractie daarvan en de kippen (hanen) zijn moeilijk te berekenen maar zijn eigenlijk een bijproduct van de kippen.

Aan mijn varkens- en lamsvlees kan jij natuurlijk niet zomaar komen -tenzij je bij mij langskomt- maar rundsvlees kopen bij een fatsoenlijke boer moet jij ook kunnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114165247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:42 schreef sigme het volgende:

Denk je? Ik eet uitstekend rundvlees dat naar mijn maatstaven goed geproduceerd is voor een tientje per kilo. Mijn zelfgeproduceerde varkensvlees kost ook zo iets, lamsvlees een fractie daarvan en de kippen (hanen) zijn moeilijk te berekenen maar zijn eigenlijk een bijproduct van de kippen.

Aan mijn varkens- en lamsvlees kan jij natuurlijk niet zomaar komen -tenzij je bij mij langskomt- maar rundsvlees kopen bij een fatsoenlijke boer moet jij ook kunnen.
Ik probeer al zoveel mogelijk 'biologisch' te kopen, maar ook daar heb ik dan toch nog vraagtekens bij. Ik wil eigenlijk dat de koe die ik uiteindelijk eet gewoon een leuk leven heeft gehad en niet zijn hele leven op stal heeft gestaan. Ik koop mijn eieren al wel direct van een boer (kippen lopen buiten), maar rundvlees? Nee, dat weet ik zo 1,2,3 niet te vinden.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:56:19 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114165403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 16:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ervaar het wel als een probleem ;(

En de radijsjes waren ook nog op bij de c1000, heb je 't ooit zo zout gevreten??

Maar ik heb geen chips gekocht O+
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_114170259
Zijn spieren echt zoveel zwaarder dan vet? Ik Ben 3 maanden geleden begonnen met actiever bewegen, trainen met gewichten e.d. en gezonder (minder) te eten. Nu is mijn buik al flink aan het slinken maar ik blijf qua gewicht al een tijdje steken op 110kg, ben wel een stuk gespierder geworden. Ik wil omlaag qua gewicht ivm hardlopen, denk dat ik daar nog ff te zwaar voor ben (slecht voor gewrivhten)

Normaal, of toch wat anders doen qua eten?
pi_114177444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn spieren echt zoveel zwaarder dan vet? Ik Ben 3 maanden geleden begonnen met actiever bewegen, trainen met gewichten e.d. en gezonder (minder) te eten. Nu is mijn buik al flink aan het slinken maar ik blijf qua gewicht al een tijdje steken op 110kg, ben wel een stuk gespierder geworden. Ik wil omlaag qua gewicht ivm hardlopen, denk dat ik daar nog ff te zwaar voor ben (slecht voor gewrivhten)

Normaal, of toch wat anders doen qua eten?
Ja! Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik doe veel krachttraining en eet gezond. Ik val niet af maar zie wel dat ik slanker word. In deze gevallen geeft je (gewone) weegschaal dus niet zo'n goede indicatie.
My salvation lies in your love..
pi_114186297
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik probeer al zoveel mogelijk 'biologisch' te kopen, maar ook daar heb ik dan toch nog vraagtekens bij. Ik wil eigenlijk dat de koe die ik uiteindelijk eet gewoon een leuk leven heeft gehad en niet zijn hele leven op stal heeft gestaan. Ik koop mijn eieren al wel direct van een boer (kippen lopen buiten), maar rundvlees? Nee, dat weet ik zo 1,2,3 niet te vinden.
Heb je een auto?
Kijk, er is een website om de plaatsen te zoeken waar je vlees kan kopen bij de boer zelf. Zoom een beetje uit of kies een ander vertrekpunt of vink andere producten aan - het stikt van de boeren die graag hun waren rechtstreeks verkopen.

Zo eentje als deze bijvoorbeeld, in een dorp waar ik wel eens kom (nog niet bij deze boer geweest trouwens). Maar ik kom bij vergelijkbare boeren, waarvan ik de koeien tegenkom hier in de natuurgebieden. Ik zit hier tussen drie van zulke boeren, die, omdat ze geen gecertificeerd eko-vlees hebben, wel een stuk goedkoper zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114186410
sigme, je bent geweldig! Ik heb geen auto, maar ben ook niet vies van een eind fietsen!
Mijn volgende fietstocht wordt een rondje langs een paar van die boerderijen in de omgeving; ik ben benieuwd wat hun aanbod is.
pi_114186436
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 08:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je een auto?
Kijk, er is een website om de plaatsen te zoeken waar je vlees kan kopen bij de boer zelf. Zoom een beetje uit of kies een ander vertrekpunt of vink andere producten aan - het stikt van de boeren die graag hun waren rechtstreeks verkopen.

Zo eentje als deze bijvoorbeeld, in een dorp waar ik wel eens kom (nog niet bij deze boer geweest trouwens). Maar ik kom bij vergelijkbare boeren, waarvan ik de koeien tegenkom hier in de natuurgebieden. Ik zit hier tussen drie van zulke boeren, die, omdat ze geen gecertificeerd eko-vlees hebben, wel een stuk goedkoper zijn.
_O_
zelfs hier in de buurt ( randstad ) is er een boer die vleesch verkoopt :9
daar gaan we eens een lekker stukje halen! :D

oeh en erheen fietsen is ook wel een goed idee! :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:45:02 #190
30252 Soempie
Procreating
pi_114186914
Ooit eens biefstuk gehaald bij een boer en een stuk verderop pruimen. Man, dat was lekker. :9

Gister pizza gegeten en ik kon het niet op. :D Dat is denk ik in de afgelopen 10 jaar niet gebeurd. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 09:46:19 #191
5428 crew  miss_sly
pi_114186938
Wat een goede site! Zelfs in de omgeving Amsterdam zijn er twee boeren te vinden die vlees verkopen!

Fietsen bewaren we in ieder geval voor een andere dag. Wat een vreselijk weer :{
pi_114187083
Ik heb heel veel te doen vandaag en ik zit hier eigenlijk te wachten tot het ophoudt met regenen, maar dat gaat niet gebeuren hè :+ Dan moet ik maar gaan.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:31:30 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_114187756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb heel veel te doen vandaag en ik zit hier eigenlijk te wachten tot het ophoudt met regenen, maar dat gaat niet gebeuren hè :+ Dan moet ik maar gaan.
Wij proberen al een maand de voorgevel schoon te maken. Wat zeg ik, maak er maar 3 maanden van. Dit weekend moet het toch echt gaan gebeuren maar uiteraard regent het weer eens. Maar het gaat toch echt gebeuren. Ik kan best het raam binnen schoonmaken als het buiten regent. En de gordijnen wassen. Tussen de buien door kan ik best het onkruid tussen de gevel en de stoep weghalen en de voordeur is ook zo gebeurt als het even droog is. No more excuses!

Ik zie alleen zo tegen die gordijnen op. Die zijn groot en moeten ontdaan worden van kattenharen voor ze de was in gaan. Ik had dat klusje in gedachten aan mijn vriend overgelaten maar die heeft het extreem druk en is aan het werk. Vooruit dan maar, meer dan dit hoef ik niet te doen vandaag.
Spoilers!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:37:27 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_114187857
Geniale site inderdaad. Er is hier natuurlijk weer geen vleesverkoperd in de buurt maar wie weet ga ik ooit wel eens er voor een stukje rijden.
Spoilers!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:53:13 #195
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_114188154
Lijstje voor vandaag:

O: 250 g optimel
T; sinasappel
L: 3 boterhammen
T: banaan + bosperzik
D: stoommaaltijd

bewegen, 0,0
stupidity has become as common as common sense was before
pi_114188989
Niet doen: de deur uitgaan zonder te hebben ontbeten en dan verwachten dat je niets in de stad wilt kopen omdat je honger hebt |:( Vroeger ging dat prima, want toen ontbeet ik echt nooit, maar nu is mijn lijf er toch wel aan gewend om iets te eten 's morgens.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:47:21 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114189405
Een goede motivator om af te vallen: het aanvragen van een arbeidsongeschiktheidsverzekering :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_114190345
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:47 schreef eleusis het volgende:
Een goede motivator om af te vallen: het aanvragen van een arbeidsongeschiktheidsverzekering :')
Kijken ze naar BMI of zo?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 12:59:04 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114191328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Kijken ze naar BMI of zo?
:Y Naar alles eigenlijk, maar BMI springt er wel een beetje uit. :')
pi_114191380
Weer thuis :'(
De weegschaal zei +2... Wel ontzettend genoten en heeeeeerlijk gegeten. Komende weken weer flink bikkelen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_114191442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef eleusis het volgende:

:Y Naar alles eigenlijk, maar BMI springt er wel een beetje uit. :')
Achterlijke maatschappij om naar BMI te kijken :')
Middelomtrek: ok, maar BMI is zonder de persoon gezien te hebben echt een vreselijk slechte marker van overgewicht.
pi_114191460
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:00 schreef Vicky het volgende:
Weer thuis :'(
De weegschaal zei +2... Wel ontzettend genoten en heeeeeerlijk gegeten. Komende weken weer flink bikkelen!
+2 is niks, is zo weer weg :*
pi_114192248
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

+2 is niks, is zo weer weg :*
:Y
hier nog een halve kilo te gaan! :P

komt cast goed vick! ^O^

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_114192446
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Achterlijke maatschappij om naar BMI te kijken :')
Middelomtrek: ok, maar BMI is zonder de persoon gezien te hebben echt een vreselijk slechte marker van overgewicht.
Helemaal mee eens.
Ik heb bijvoorbeeld erg korte benen en een lang bovenlijf, daardoor pakt mijn BMI gewoon al beroerder uit. Als ik mijn benen zou laten breken en verlengen (populair bij Aziaten) zou ik opeens een stuk gezonder zijn. :')

"Ik ben niet te zwaar voor mijn lengte, ik ben te kort voor mijn gewicht." :P
Crashing might hurt your health.
pi_114192911
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:35 schreef helicopter het volgende:

"Ik ben niet te zwaar voor mijn lengte, ik ben te kort voor mijn gewicht." :P
Dat gaat bij jou echt op dus? :D
pi_114192950
Zo, ook een nieuw 06 nummer overigens, oude was eh...foetsie :@ Te lang gewacht met opwaarderen.
pi_114193044
hmm.. voor de "koopjes jagers" bij wehkamp hebben ze nu tot 70 % korting..
gister maar even wat broeken en shirts gekocht :P meet korting dan dat ik betaal *O*

pi_114195511
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat gaat bij jou echt op dus? :D
Helaas ben ik ook gewoon te zwaar. :')
Crashing might hurt your health.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')