Bekend probleem!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn weegschaal vertrouw ik eigenlijk helemaal, ik kom zelden tot nooit iets onverwachts tegen eigenlijk.
Ja, ik ben op maandag wel eens drie kilo zwaarder dan op vrijdag, maar dan weet ik ook precies de oorzaak
mweh.. van de 3 kilo die er aangekomen waren in parijs..quote:
i knowquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
oh zo. Da's wel matig. Magnums werken dan niet echt mee idd
ik weet het.. vandaar dequote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
jezelf troosten met magnums omdat je niet bent afgevallen is de omgekeerde wereld. Al snap ik wel dat het vlees soms zwak isprobeer het alleen niet op die manier goed te praten, dat zie ik constant gebeuren (niet alleen hier)
Ik at chips omdat:
- ik ongesteld was
- ik ziek was
- ik rotnieuws had gekregen
- ik niet was afgevallen
- mijn vriend lelijk tegen me deed
- mijn moeder zat te zeuren
- het rotweer was buiten
naja, ga zo maar door. Er is maar 1 geldige reden en dat is: omdat ik het wilde. Dan leg je de schuld niet buiten jezelf
quote:
Elke dag op de weegschaal heeft mij juist leren relativeren, maar goed, dat werkt niet bij iedereen zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga express niet op de weegschaal omdat ik weet dat ik hem dan mijn leven over laat nemen. Hoewel ik de laatste weken wel twijfel omdat ik jullie tickers en grafiekjes wel tof vind en ik denk dat ze ook wel motiveren
maar ik durf gewoon echt niet
ik moest juist perse elke dag wat er af... er waren dagen dat ik niks at behalve een appelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke dag op de weegschaal heeft mij juist leren relativeren, maar goed, dat werkt niet bij iedereen zo natuurlijk.
Die overtuiging heb ik ook een poos gehad, met alle frustraties van dien. Tegenwoordig weeg ik me nog steeds elke dag, maar vergelijken doe ik alleen op maandag. Die waarde afgezet tegen de week ervoor zegt echt iets.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest juist perse elke dag wat er af...
Yep, altijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Gokken jullie ook gewicht voor je er op gaat staan? Ik wel
misschien moet je toch proberen een poosje minder rauwkost te eten tussendoor. je houdt je honger ook in stand door je maag met grote porties groot te houden.... er zit niks verkeerds in rauwkost, maar je maag blijft groot en je blijft veel honger houden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben eens aan het denken geslagen, en zelfs voor een broodmaaltijd heb ik minstens 4 boterhammen nodig voor een voldaan gevoel. Daarom vreet ik ook zo veel rauwe groente op een dag. Ik kan me gewoon niet indenken dat er mensen bestaan die 2 crackers met smeerkaas een bevredigend maal vinden
ja, precies dat!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef Isabeau het volgende:
Nee, niet goed inderdaadIk schommel en dat is prima, want ik schommel wel omlaag
k gebruik daar altijd de zomer voor, want met warm weer heb ik veel minder behoefte aan eten. Helaas werkt de zomer so far niet erg meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
wauw, wat ben je al veel kwijt Sometimes!
[..]
misschien moet je toch proberen een poosje minder rauwkost te eten tussendoor. je houdt je honger ook in stand door je maag met grote porties groot te houden.... er zit niks verkeerds in rauwkost, maar je maag blijft groot en je blijft veel honger houden.
het goede nieuws: in 2 weken kan ie al flink krimpen! ik gebruik daar altijd de vakantie voor, dan eet ik op een of andere manier kleinere porties en minder...
nou ja, ik weet niet wat je je nu inbeeldt, het is niet zo dat ik dagelijks 3 kilo rauwkost naar binnen stamp ofzo. Maar een normaal mens zit gewoon niet vol van een boterham.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:45 schreef kwakz0r het volgende:
wauw, wat ben je al veel kwijt Sometimes!
[..]
misschien moet je toch proberen een poosje minder rauwkost te eten tussendoor. je houdt je honger ook in stand door je maag met grote porties groot te houden.... er zit niks verkeerds in rauwkost, maar je maag blijft groot en je blijft veel honger houden.
het goede nieuws: in 2 weken kan ie al flink krimpen! ik gebruik daar altijd de vakantie voor, dan eet ik op een of andere manier kleinere porties en minder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |