SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 11-07-2012 18:48:43 ]Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ook geen dun jasje nu,veel te plakkerig/zweterig.
Gewoon lekker gaan, natregenen en thuis een warme douche nemen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Een nieuw topic openen kan dus tegenwoordig ook al via de mobiel. Nice
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ja, daar zit ook wel weer wat inquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef DarkElf het volgende:
Ook geen dun jasje nu,veel te plakkerig/zweterig.
Gewoon lekker gaan, natregenen en thuis een warme douche nemen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zou je mij bij de Bradelierloop op 11 Augustus kunnen toevoegen op de 10 km?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef justmattie het volgende:
Een nieuw topic openen kan dus tegenwoordig ook al via de mobiel. Nice<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zal ik hier ook eens om het hoekje komen kijken? Vorig jaar begonnen met start to run, die cursus tot de laatste week uitgelopen maar de mp3 cursus ging nog een aantal weken door.
Nadat ik 5 min kon lopen schrok ik een beetje van mezelf, zo veel al en goed en toen meteen gestopt.
Ik vind hardlopen een beetje ''eng'' ik heb hyperventilatie en ben bang voor een hartaanval.
3 maanden geleden alles bij de dokter na laten kijken en alles is in orde, eigenlijk geen gegronde angst, het zit echt tussen mijn oren maar dit maakt dat ik het ''eng'' vind.
Nu wil ik het weer op gaan pakken, ook om wat makkelijker met de hyperventilatie om te gaan en omdat hardlopen daar gewoon goed voor is
Ik twijfel eigenlijk om vandaag te gaan, ik voel me een klein beetje verkouden en (misschien wel door het weer) niet je van het, beetje warm en niet zo maar absoluut geen koorts en griep.
Wat is verstandig?
*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*![]()
Poesje prrrrrr.
Nee. Je doet het toch prima zo? Hou bij de gedachte dat het al zo goed gaat! Ik ben ook verkouden en ik loop ook gewoon door.
Denk tijdens het lopen niet aan dit dat en andere ziektes die je kan krijgen denk aan prettige gedachtes!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Hooguit rekening houden met je tempo en ademhaling Mvr. Poes...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Gezellig dat je hier mee komt postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Zal ik hier ook eens om het hoekje komen kijken? Vorig jaar begonnen met start to run, die cursus tot de laatste week uitgelopen maar de mp3 cursus ging nog een aantal weken door.
Nadat ik 5 min kon lopen schrok ik een beetje van mezelf, zo veel al en goed en toen meteen gestopt.
Ik vind hardlopen een beetje ''eng'' ik heb hyperventilatie en ben bang voor een hartaanval.
3 maanden geleden alles bij de dokter na laten kijken en alles is in orde, eigenlijk geen gegronde angst, het zit echt tussen mijn oren maar dit maakt dat ik het ''eng'' vind.
Nu wil ik het weer op gaan pakken, ook om wat makkelijker met de hyperventilatie om te gaan en omdat hardlopen daar gewoon goed voor is
Ik twijfel eigenlijk om vandaag te gaan, ik voel me een klein beetje verkouden en (misschien wel door het weer) niet je van het, beetje warm en niet zo maar absoluut geen koorts en griep.
Wat is verstandig?
*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*Goed dat je je angsten hebt geconfronteerd door een bezoekje te brengen aan de HA, nu kan je rustig aan beginnen.
Als je je niet helemaal fit voelt, is een dagje wachten geen puntHet gaat erom dat jij je goed voelt tijdens het lopen. Maar, lichamelijk gezien, is er geen probleem met hardlopen tijdens verkoudheid (mits geen koorts+geen problemen met luchtwegen)
![]()
say whut?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Jumparound het volgende:
mijn sportfysio vertelde dat wat je voelt afstervende haarvaatjes in je schenen zijn
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je staat erbij, Duckiequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zou je mij bij de Bradelierloop op 11 Augustus kunnen toevoegen op de 10 km?
Welkom mevrouwtje Poes
Lekker op een tempo lopen wat jij prettig vindt kan prima
Hoop dat dat een grapje isquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Jumparound het volgende:
mijn sportfysio vertelde dat wat je voelt afstervende haarvaatjes in je schenen zijn. Anders zou ik een andere fysio gaan zoeken
.
En goeie tip van jou om op suiker te letten (zei ik al). Dag dipjes, hallo energie![]()
.
Welkom Mvr.Poes. Ken ik jou niet uit het Slanktopic? (van een aantal jaartjes geleden)Niet meer actief op Fok!![]()
Bedankt! Dat is echt precies wat ik nodig heb! Goede tip!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Poesje prrrrrr.
Nee. Je doet het toch prima zo? Hou bij de gedachte dat het al zo goed gaat! Ik ben ook verkouden en ik loop ook gewoon door.
Denk tijdens het lopen niet aan dit dat en andere ziektes die je kan krijgen denk aan prettige gedachtes!Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig dat je hier mee komt postenGoed dat je je angsten hebt geconfronteerd door een bezoekje te brengen aan de HA, nu kan je rustig aan beginnen.
Als je je niet helemaal fit voelt, is een dagje wachten geen puntHet gaat erom dat jij je goed voelt tijdens het lopen. Maar, lichamelijk gezien, is er geen probleem met hardlopen tijdens verkoudheid (mits geen koorts+geen problemen met luchtwegen)
![]()
Mvr. Poes, welkom, goed dat je jezelf even hebt laten nakijken en een regel voor wel of niet lopen met klachten is ongeveer zo:
Bij koorts nooit! lopen en het aantal dagen niet lopen dat je koorts gehad hebt x 2.
Bij verkoudheid en geen luchtwegproblemen kan je prima lopen.
Alles wat je boven de nek hebt zeg maar kan geen kwaad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
En bij mij wil het nog wel eens gebeuren als ik verkouden ben, dat het lopen juist erg oplucht, dat ik na het lopen meer lucht heb dan ervoor, dus voor mij is het zeker geen belemmering om te gaan lopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is echt precies wat ik nodig heb! Goede tip!
[..]
Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Fysio is misschien wel een idee. Toen de ha de oefeningen deed voelde ik niks.. Maar nu voel ik het heel erg.maar genoeg huilie huilie
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hiervan had ik juist het tegenovergestelde verwacht, wel goed om te horen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En bij mij wil het nog wel eens gebeuren als ik verkouden ben, dat het lopen juist erg oplucht, dat ik na het lopen meer lucht heb dan ervoor, dus voor mij is het zeker geen belemmering om te gaan lopen![]()
Awww, ik vind het zo sneu voor jequote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Maraca het volgende:
Fysio is misschien wel een idee. Toen de ha de oefeningen deed voelde ik niks.. Maar nu voel ik het heel erg.maar genoeg huilie huilie
. Volgende keer huisarts overslaan en meteen naar fysio gaan
.
Niet meer actief op Fok!![]()
http://shop.runnersworld.(...)gelloop-utrecht.htmlquote:Loop mee op het snelste 10 km parcours ter wereld!
Hoe bijzonder is het om de 62e editie van de ABN AMRO Singelloop Utrecht mee te lopen op het Wereldrecord-parcours van de 10 km. Bovendien wordt er tijdens deze editie van de oudste stratenloop van Nederland ook gestreden om het Nationaal Kampioenschap 10 km op de weg! Reden te meer om je loopschoenen aan te trekken en, net als duizenden andere hardlopers, op 30 september op de statige Maliesingel van start te gaan!
Gratis startbewijs
Speciaal voor Runnersworld klanten bieden wij gratis startnummers aan! Ga hiervoor naar je winkel.
Wees er snel bij want OP=OP.![]()
![]()
Zo na een week eindelijk vanavond weer lopen. Was echt een gekkenhuis hier en het lukte maar niet op te kunnen lopen. Zucht.![]()
Door die debiele heup komt m'n 10k in gevaar,bah! toch maar 's huisarts en fysio regelen in 't VK
Mag wel, na 'n jaar
Ja doei.![]()
Mijn rechter oordopje is overleden, nu moet ik mono lopen ipv stereo![]()
Had ik maandag ook, vond het wel raar om mijn eigen voetstappen enzo te horen hahaha
Maar eerst... Richting centrum.
Op de fiets, dus das ook al sportief toch![]()
![]()
He welkomquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Wat is verstandig?
*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*Goed dat je naar de huisarts gegaan bent, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. En loop je vast een stuk relaxter nou je weet dat de kans dat het echt gebeurt niet zo heel erg aanwezig is
![]()
voortdat je gaat hyperventileren heb je jezelf trouwens wel echt tot ver over het kotspunt gepusht, gebeurt echt niet zomaar![]()
Hangt er van af als je met een surinamer tempo fietst of flink door peddelt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Miezziej het volgende:
Had ik maandag ook, vond het wel raar om mijn eigen voetstappen enzo te horen hahaha
Op de fiets, dus das ook al sportief toch![]()
Oordopjes ruilen? Ik hoor toch maar met één oorquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Miezziej het volgende:
Op de fiets, dus das ook al sportief toch.
Zal ik voor de lol eens fietsen met Endomondo aan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hangt er van af als je met een surinamer tempo fietst of flink door peddelt.geen idee hoe hard ik fiets haha
(Het is maar een stukje van 10 - 15 minuten)
![]()
Hoor je met je linker oor dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oordopjes ruilen? Ik hoor toch maar met één oor.
hahaha
![]()
Nee met rechtsquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoor je met je linker oor dan?hahaha
.
Ik zet Endomondo ook aan als het een stuk fietsen is wat ik normaal gesproken niet doequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Zal ik voor de lol eens fietsen met Endomondo aan?geen idee hoe hard ik fiets haha
(Het is maar een stukje van 10 - 15 minuten)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar dat van jou is nog meer dan 6kmquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zet Endomondo ook aan als het een stuk fietsen is wat ik normaal gesproken niet doe(even gespiekt haha)
En zo te zien was je terugweg 10 meter korter![]()
![]()
waar in den haag is die genomen dan? ik herken zo 1,2,3 niks behalve dat grijze gebouw dat ziet er wel bekend uit maar kan het niet aan iets koppelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:19 schreef GotC het volgende:
Enne, regenlopers, dit is Den Haag:
[ afbeelding ]
Blauwe lucht en zon! Er is hoop!![]()
![]()
hij keek er serieus bijquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoop dat dat een grapje is. Anders zou ik een andere fysio gaan zoeken
.
En goeie tip van jou om op suiker te letten (zei ik al). Dag dipjes, hallo energie![]()
.
Welkom Mvr.Poes. Ken ik jou niet uit het Slanktopic? (van een aantal jaartjes geleden)
Goed van je om op je suiker intake te letten!
Maar man-o-man, wat heb ik trek in snoep! ARGH!
ik zou eigenlijk een zelfde counter moeten hebben als dat ik had met stoppen met roken...
2 weeks, 3 days without candy
Not eaten; 7 packs
money saved: 14 euro's
Total Calories not eaten: 7.000 kcal
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dankje! Ik denk eigenlijk niet dat je me daarvan kent, heb daar volgens mij 2x gepost en toen gestoptquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoop dat dat een grapje is. Anders zou ik een andere fysio gaan zoeken
.
.
Welkom Mvr.Poes. Ken ik jou niet uit het Slanktopic? (van een aantal jaartjes geleden)Zou erg knap zijn als je dat onthouden hebt! Verder lees ik meer dan dat ik post, ben actief in gc en wgr en creatief.
![]()
Oh, dan was het iemand met een username die erop leek. Ook iets met poes erin. Miss was het ook wel poezzz, gfiquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dankje! Ik denk eigenlijk niet dat je me daarvan kent, heb daar volgens mij 2x gepost en toen gestoptZou erg knap zijn als je dat onthouden hebt! Verder lees ik meer dan dat ik post, ben actief in gc en wgr en creatief.
. Boeit ook niet, verder
.
Wat ik tijdens hardlopen denk is dat ik gisteren een mooie uitreiking was met mijn familie. Of dat ik gisteren ondanks mijn pijnklachten naar mijn zin heb gehad. En dat ik om mij heen kijk met natuur. Dat het mooi is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bedankt! Dat is echt precies wat ik nodig heb! Goede tip!
[..]
Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.
Had ook altijd eerst negatieve gedachtes maar het is lastig om de knop om te draaien. Ik herken het wel.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Vandaar dat ik ook 3 minuten sneller wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar dat van jou is nog meer dan 6km(even gespiekt haha)
En zo te zien was je terugweg 10 meter korter
Maar ik mag vandaag wel weer lopen, maar in mn agenda komt het morgen beter uit, alleen weet nog niet wat ik qua soort loop ga doen. Zou om niet te overbelasten nog 12,5 km moeten lopen deze week verdeeld over 2 keer, dus donderdag en zaterdag, iemand nog suggesties, ik heb zaterdag natuurlijk 10 km wedstrijd gelopen en maandag heb ik 7 km op draaftempo (zoals RW dat aangeeft) gelopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Alweer een mooie route voor vanavond uitgestippeld, circa 12,5 km. Hopelijk vanavond wat lichte regen, i love it!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hahaha herkenbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef DarkElf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor kortere afstanden herkenbaar en leuk![]()
Ik ga zo op pad met mn nieuwe capri, nieuwe sokken en nieuwe Garmin![]()
Klein rondje maar, 15 minuten, want eigenlijk is vandaag een rustdag, ik heb morgen weer training.
Verder Moblo, Maraca en Yuki (hoop dat ik niemand vergeet):![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Het moet mooi weer zijn in Utrecht vanmiddag! Benen voelen (nu) goed dus wil even een rustig rondje proberen. Gaat het pijn doen, stop ik direct.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ach, over een week heb ik een hometrainer en kan ik iig nog iets doen. Het stilzitten is gewoon 3x niks
Veel plezierquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zo op pad met mn nieuwe capri, nieuwe sokken en nieuwe Garmin![]()
Klein rondje maar, 15 minuten, want eigenlijk is vandaag een rustdag, ik heb morgen weer training.
Verder Moblo, Maraca en Yuki (hoop dat ik niemand vergeet):![]()
![]()
Ben benieuwd hoe je het vindt, met je Garmin
![]()
![]()
Succes Yuki. En MB veel plezier met de kleine
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Maraca het volgende:
Ach, over een week heb ik een hometrainer en kan ik iig nog iets doen. Het stilzitten is gewoon 3x niksScheelt echt hoor, om andere dingen te gaan doen. Ik mis het hardlopen niet zo erg als ik gedacht had
. Gelukkig maar, lijkt me superfrustrerend om zo'n lange periode elke dag tegen de muren op te vliegen als je niet mag lopen
.
Alleen dacht ik dat ik gisteren al op twee officiële revalidatieweken zat (sinds ik bij de sportarts was, van de vier weken in totaal) en toen dacht ikgaat best wel snel! Bleek het nog maar een week geleden te zijn
.
Hoezo, what happened?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Maraca het volgende:
Ach, over een week heb ik een hometrainer en kan ik iig nog iets doen. Het stilzitten is gewoon 3x niks“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit zijn mijn stats:quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:17 schreef justmattie het volgende:
Squat is ook om je rug/bekkenspieren te verstevigen toch? Met bench press zit ik op 45kg. 50 haal ik nog net niet helemaal.
Een beetje body hebben is niet erg. Vind ikzelf dan, draag de laatste tijd alleen maar strakkere shirts ipv polo's
Squat: 82.5kg (5x5)
OHP: 40kg (5x5)
DL: 100kg (1x5)
BP: 52.5 (5x5)
BOR: 60kg (5x5)
Squats is compound, dus daar pak je feitelijk je hele lichaam mee:
Benen/rug/buik/armen: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, dat gaat langzaam hequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]Scheelt echt hoor, om andere dingen te gaan doen. Ik mis het hardlopen niet zo erg als ik gedacht had
. Gelukkig maar, lijkt me superfrustrerend om zo'n lange periode elke dag tegen de muren op te vliegen als je niet mag lopen
.
Alleen dacht ik dat ik gisteren al op twee officiële revalidatieweken zat (sinds ik bij de sportarts was, van de vier weken in totaal) en toen dacht ikgaat best wel snel! Bleek het nog maar een week geleden te zijn
.
ben er ook pas een week uit, maar het voelt als weken!
Nou, het ging best goed! Ik krijg alleen de gegevens niet op mn computerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ben benieuwd hoe je het vindt, met je Garmin
Ik was even bang dat ie ook niks geregistreerd had, maar ik zie wel gegevens staan bij menu > geschiedenis > activiteiten. Alleen de computer kan ze niet vinden gek genoeg.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Kwam toevallig een documentaire op youtube tegen over marathon lopers, nu wil ik ook hahaha
Misschien.. ooit... Over een heeeele lange tijd![]()
![]()
Even in het goede topic...quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef jolletje het volgende:
Na ongeveer 5 jaar niet meer te hebben gesport heb ik besloten dat mn conditie echt weer beter moet.
Dit wil ik gaan doen dmv hardlopen. Heb afgelopen week kleding + schoenen gekocht en begin nu met 2x per week 's avonds hardlopen.
Heb een schema met als doel binnen 10 weken 15min aan een gesloten te kunnen hardlopen. In het begin is het veel afwisselen van hardlopen en wandelen waarbij het wandelen steeds minder wordt.
Nu wil ik graag mn prestaties (snelheid/afgelegde afstand) bij gaan houden. Wat advieseren/gebruiken jullie hiervoor?You know what i mean...![]()
Ik gebruik Endomondo, zoals veel andere mensen in dit topicquote:
Is een gratis app voor op android toestellen of voor op de iPhone
En welkom![]()
![]()
Dat had ik ook met mijn garmin (heb hem ook net) Als ik dan via connect wilde uploaden gaf hij steeds aan dat er geen apparaat was aangesloten. Ik heb toen drivers geinstalleerd en nu werkt het. Ik weet alleen niet meer waar ik die precies vond.. In ieder geval via de Garmin site..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, het ging best goed! Ik krijg alleen de gegevens niet op mn computer
Ik was even bang dat ie ook niks geregistreerd had, maar ik zie wel gegevens staan bij menu > geschiedenis > activiteiten. Alleen de computer kan ze niet vinden gek genoeg.![]()
Nee, dat is het rare. Hij kan het apparaat wel vinden, en een activity van gisterenavond (hartslagmeter getest), maar de activity van vandaag staat er niet in. Terwijl die wel in het horloge staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn garmin (heb hem ook net) Als ik dan via connect wilde uploaden gaf hij steeds aan dat er geen apparaat was aangesloten. Ik heb toen drivers geinstalleerd en nu werkt het. Ik weet alleen niet meer waar ik die precies vond.. In ieder geval via de Garmin site..
15:02:56
2,39 km
06:17/km
155 cal
166 bpm
Zo dan maar
Ziggy played guitar
Ok, vreemd! dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare. Hij kan het apparaat wel vinden, en een activity van gisterenavond (hartslagmeter getest), maar de activity van vandaag staat er niet in. Terwijl die wel in het horloge staat.
15:02:56
2,39 km
06:17/km
155 cal
166 bpm
Zo dan maar![]()
Lekker gelopen?![]()
Ja dat wel! Best snel voor mijn doen ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok, vreemd! dan weet ik het ook niet![]()
Lekker gelopen?
Ziggy played guitar
Dames dames, bitte nach [Bodybuilding] (#234) -|||-----|||- nog geen strandweer :( gehen fur die uberkorpertrainung gelul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit zijn mijn stats:
Benen/rug/buik/armen: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.html![]()
Zo eerst eens kijken of ze bij de Lidl nog hardloop spullen hebben. Daarna een rondje lopen
Ga heel rustig lopen, puur op uithoudingsvermogen voor de afstand (als het goed gaat ~ 6km, anders minder). Volgens mij is het best lekker loopweer en sowieso ben ik blij dat ik kan gaan, anders zit ik vanavond in de gordijnen denk ik
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zou je dat nou wel doen skatquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Yuki het volgende:
Zo eerst eens kijken of ze bij de Lidl nog hardloop spullen hebben. Daarna een rondje lopen
Ga heel rustig lopen, puur op uithoudingsvermogen voor de afstand (als het goed gaat ~ 6km, anders minder). Volgens mij is het best lekker loopweer en sowieso ben ik blij dat ik kan gaan, anders zit ik vanavond in de gordijnen denk ikMet die kapotte enkel alles.
![]()
Wordt lastigquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Yuki het volgende:
Ga heel rustig lopen, puur op uithoudingsvermogen voor de afstand (als het goed gaat ~ 6km, anders minder). Volgens mij is het best lekker loopweer en sowieso ben ik blij dat ik kan gaan, anders zit ik vanavond in de gordijnen denk ikBij Lidl moet je meestal 's ochtends zijn als je wat wil. Veel interesse namelijk. Bij mij was bijna alles uitverkocht
Nietermin succes.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Daar zit ik dan met mn blackberryquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik gebruik Endomondo, zoals veel andere mensen in dit topic
Is een gratis app voor op android toestellen of voor op de iPhone
En welkom
Is een GPS horloge de investering waard?
Zie die vanaf 125, maar ook van 400.You know what i mean...![]()
Voor de BB is er vast ook wel iets beschikbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef jolletje het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn blackberry
Zie die vanaf 125, maar ook van 400.
Had hiervoor ook een BB, kan alleen niet meer herinneren of ik toen ook aan app gebruikte of niet...
Als je de route goed kan onthouden kan je wel alvast de afstand meten via afstandmeten.nl![]()
![]()
Bij pijn: stoppen en direct naar huis. Beloofdquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen skatMet die kapotte enkel alles.
![]()
Zou die hartslagmeter van de Lidl wat zijn?
Aangezien een Garmin er voorlopig écht niet inzit...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Kleding is er nauwelijks meer, maar kon niet eerder gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wordt lastigBij Lidl moet je meestal 's ochtends zijn als je wat wil. Veel interesse namelijk. Bij mij was bijna alles uitverkocht
Nietermin succes.
Wel die hartslagmeter though...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hartslag zal hij prima kunnen meten lijkt me! Alleen je zult vast geen grafiekjes en tabellen krijgen ofzo. Maar om tijdens je loop je hartslag bij te houden zal dit neem ik aan wel voldoen toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kleding is er nauwelijks meer, maar kon niet eerder gaan.
Wel die hartslagmeter though...![]()
Een vriendin van mij had 'm gekocht maar kwam niet uit de handleiding, ik heb er gister mee zitten prutsen, maar ook ik had iets van eeuhhhhhhhquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij pijn: stoppen en direct naar huis. Beloofd![]()
Zou die hartslagmeter van de Lidl wat zijn?
Aangezien een Garmin er voorlopig écht niet inzit...Ze heeft 'm dus terug gebracht en voor ¤ 6,- meer een hartslagmeter bij decathlon gekocht.
![]()
Top! Dan wacht ik daar dus even meequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef Shravani het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had 'm gekocht maar kwam niet uit de handleiding, ik heb er gister mee zitten prutsen, maar ook ik had iets van eeuhhhhhhhZe heeft 'm dus terug gebracht en voor ¤ 6,- meer een hartslagmeter bij decathlon gekocht.
Ze hebben nog sokken!!
Edit: 3 paar sokken voor nog geen ¤ 7,50
En dank je Shravani, je hebt me behoed voor een miskoop
[ Bericht 13% gewijzigd door Yuki op 11-07-2012 15:16:32 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Endomondo doet het ook op BB, dus daar hoef je het niet om te laten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef jolletje het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn blackberry
Zie die vanaf 125, maar ook van 400..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Tis inmiddels gelukt om de training op mn computer te uploaden
http://connect.garmin.com/activity/198101397Ziggy played guitar
Waarom ging ik nou bij Decathlon kijken?
http://www.decathlon.nl/NL/forerunner-110-hrm-175355598/#
* Yuki klikt tabblad weer dicht... geen geld
Tof MB!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Tis inmiddels gelukt om de training op mn computer te uploaden
http://connect.garmin.com/activity/198101397
Lijkt me best leuk, om eens in het Vondelpark te gaan lopen
Vondelpark is erg leuk jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof MB!
Lijkt me best leuk, om eens in het Vondelpark te gaan lopenIk loop er altijd dus ik ken het wel inmiddels
Binnenkort wil ik eens naar het Amsterdamse Bos.
Ziggy played guitar
Net terug van een loopje, ging alleen niet zo goedWilde eigenlijk langer doorgaan, maar ik voelde toch weer pijn in de schenen.
Aan de ene kant had ik best kunnen doorgaan, maar dan had ik wss mijn benen helemaal naar de klote geholpen, want ik voel ze nu nog steeds na zeuren.
Misschien vonden mijn benen dat eergisteren en vandaag te dicht op elkaar zat...
Ronde tijden ook minder dan maandag, maar dat was te verwachten met de pijn. Ik wilde eerst vrijdag weer gaan, maar ik wacht daar nog maar even mee denk ik, ben bang dat het anders weer erger wordt. In het weekend moet ik ook weer werken, dus moet een beetje oppassen
http://www.endomondo.com/workouts/70798508![]()
netjes hoor zie menig man mens bij ons op de sportschool die dat niet halen hahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit zijn mijn stats:
Benen/rug/buik/armen: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.html
ik kan alleen de BOR ff niet plaatsen? bij squats wordt over het algemeen aangeraden om daar meer herhalingen bij te doen dan bij je normale setjes![]()
![]()
De wijk waar ik opgegroeid benquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Miezziej het volgende:
Net terug van een loopje, ging alleen niet zo goedWilde eigenlijk langer doorgaan, maar ik voelde toch weer pijn in de schenen.
Aan de ene kant had ik best kunnen doorgaan, maar dan had ik wss mijn benen helemaal naar de klote geholpen, want ik voel ze nu nog steeds na zeuren.
Misschien vonden mijn benen dat eergisteren en vandaag te dicht op elkaar zat...
Ronde tijden ook minder dan maandag, maar dat was te verwachten met de pijn. Ik wilde eerst vrijdag weer gaan, maar ik wacht daar nog maar even mee denk ik, ben bang dat het anders weer erger wordt. In het weekend moet ik ook weer werken, dus moet een beetje oppassen
http://www.endomondo.com/workouts/70798508![]()
En doe idd maar voorzichtigWel mooi dat je nog dik 5 km hebt kunnen lopen
Mooie buurt hequote:Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
De wijk waar ik opgegroeid ben![]()
En doe idd maar voorzichtigWel mooi dat je nog dik 5 km hebt kunnen lopen
haha
Alleen de wind is soms een beetje vervelend op de dijk. Had een heel stuk stevige tegenwind, ook niet lekkerIn de bebouwde kom voel ik het nooit zo erg.
![]()
Ha die buurt ken ik ook, m'n broertje woont daar vlakbij.
Inderdaad lekker windvangen als je over het dijkje loopt.![]()
@justmattie, kun je me toevoegen aan de Bridge to Bridge loop in Arnhem op 9 september? Ik loop de 10 Mijl.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die dijk kan echt killing zijn jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mooie buurt hehaha
Alleen de wind is soms een beetje vervelend op de dijk. Had een heel stuk stevige tegenwind, ook niet lekkerIn de bebouwde kom voel ik het nooit zo erg.
Ik ga kijken hoeveel last ik van de wind heb.
Omgekleed: check
Schoenen aan: check
Oordopjes op hun plek: check
Kijken of ik er idd 6km uit kan persen
Succes Yuki!
En toch goed gedaan hoor Mieziej, ondanks de last van je benen.Ziggy played guitar
Veel plezierquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die dijk kan echt killing zijn ja
Ik ga kijken hoeveel last ik van de wind heb.
Omgekleed: check
Schoenen aan: check
Oordopjes op hun plek: check
Kijken of ik er idd 6km uit kan persen![]()
@MissBliss
Dank je![]()
![]()
Pretty nice. Die bow over ook. Dat zul je best -op de goede manier- voelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit zijn mijn stats:
Benen/rug/buik/armen: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.html
Volgende week squat maar eens proberen. Zal flink spierpijn op gaan leveren
Donequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
@justmattie, kun je me toevoegen aan de Bridge to Bridge loop in Arnhem op 9 september? Ik loop de 10 Mijl.
Miezje, verder toch wel lekker gelopen? Ondanks je schenen.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
aha dat is het dus de Bend over Row.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pretty nice. Die bow over ook. Dat zul je best -op de goede manier- voelen?
Volgende week squat maar eens proberen. Zal flink spierpijn op gaan leveren![]()
Mwa, op zich, ondanks alles nog steeds niet gewandeld dus dat vind ik dan wel weer goed van mezelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Done
Miezje, verder toch wel lekker gelopen? Ondanks je schenen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef xzaz het volgende:
Kan ik weer in de TS:
25 augustus 2012 - Bavoschenkelloop
- xzaz 5k
Maar ook wel weer frusty denk ik, omdat je wel 10km kunt lopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mwa, op zich, ondanks alles nog steeds niet gewandeld dus dat vind ik dan wel weer goed van mezelfYesquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
aha dat is het dus de Bend over Row.
Stronglift baby, ik squat 2/3x per week 5x5, 2.5kg erbij bij elke training. Ik ga dat niet vaker doen, minder wel if anything (3x5 en dan naar 1x5).quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef AntiChrist het volgende:
netjes hoor zie menig man mens bij ons op de sportschool die dat niet halen haha
ik kan alleen de BOR ff niet plaatsen? bij squats wordt over het algemeen aangeraden om daar meer herhalingen bij te doen dan bij je normale setjes
Voor krachttraining heb je minder < 8 reps nodig, 8-12 reps is voor spiergroei (groei is hier geen extra kracht, maar meer ... term ff kwijt).
BOR is http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Spierpijn is geen onbekend verschijnsel neequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef justmattie het volgende:
Pretty nice. Die bow over ook. Dat zul je best -op de goede manier- voelen?
Volgende week squat maar eens proberen. Zal flink spierpijn op gaan leveren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nouja tijdens die 10km had ik ook gewandeld hoor, stiekemquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Maar ook wel weer frusty denk ik, omdat je wel 10km kunt lopen.
[..]
Yes
Maar ik heb wel het gevoel dat ik vroeger "beter" was. Terwijl ik nu vaker loop, dus dat is wel frustrerend ja![]()
![]()
Even vraagje. Hier in de buurt is op 25 augustus een leuke 5km-wedstrijd. Een week later op 2 september is dus mijn 10km-wedstrijd gepland. Is dat verstandig? Zit er dan dus aan te denken zaterdag die wedstrijd, dinsdag of woensdag nog lopen en dan zondag weer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Welke loop is op de 25e? :p doe ik mezelf mijn eerste wedstrijd cadeauquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
Even vraagje. Hier in de buurt is op 25 augustus een leuke 5km-wedstrijd. Een week later op 2 september is dus mijn 10km-wedstrijd gepland. Is dat verstandig? Zit er dan dus aan te denken zaterdag die wedstrijd, dinsdag of woensdag nog lopen en dan zondag weer.![]()
Lijkt me prima te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
Even vraagje. Hier in de buurt is op 25 augustus een leuke 5km-wedstrijd. Een week later op 2 september is dus mijn 10km-wedstrijd gepland. Is dat verstandig? Zit er dan dus aan te denken zaterdag die wedstrijd, dinsdag of woensdag nog lopen en dan zondag weer.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je tussendoor max 1 keer traint, moet dat te doen zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
Even vraagje. Hier in de buurt is op 25 augustus een leuke 5km-wedstrijd. Een week later op 2 september is dus mijn 10km-wedstrijd gepland. Is dat verstandig? Zit er dan dus aan te denken zaterdag die wedstrijd, dinsdag of woensdag nog lopen en dan zondag weer.
De Herselmansportloop in Kapelle: http://www.atletiekzeeland.nl/index.php?pg=wedinfo&wedid=1269quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Welke loop is op de 25e? :p doe ik mezelf mijn eerste wedstrijd cadeauZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
GPS fuckup
http://www.endomondo.com/workouts/70815922
Straks de route nog maar eens uittekenen, kijken wat de daadwerkelijke afstand nou was...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ging het wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Yuki het volgende:
GPS fuckup
http://www.endomondo.com/workouts/70815922
Straks de route nog maar eens uittekenen, kijken wat de daadwerkelijke afstand nou was...![]()
Best goedquote:Na 1,5 km even pijn aan m'n enkel, toen rustig doorgedribbeld met het idee: houdt dit langer dan 2 minuten aan, dan wandel ik naar huis. Was met ruim een minuut weer over
En in de laatste km kreeg ik tintelende voeten; denk dat ik m'n schoenen te strak strik
Ben alleen benieuwd hoe m'n enkel en knieën het hebben ná deze loop...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Klinkt goed!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Best goedNa 1,5 km even pijn aan m'n enkel, toen rustig doorgedribbeld met het idee: houdt dit langer dan 2 minuten aan, dan wandel ik naar huis. Was met ruim een minuut weer over
En in de laatste km kreeg ik tintelende voeten; denk dat ik m'n schoenen te strak strik
Ben alleen benieuwd hoe m'n enkel en knieën het hebben ná deze loop...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik snap wat je bedoelt ik hou zelf vast aan het rippetoe principe, ik doe overal maar 3 setjes van van max 6 herhalingen maar bij squatten pak ik 3 x 15. ik heb ergens gelezen (moet ik even voor je opzoeken) dat bij squatten het aantal herhalingen een flink stuk hoger mag zijn. ook bij het schema wat ik van de fysio kreeg staat het aantal herhalingen op squats op een flink meer aantal dan de rest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Stronglift baby, ik squat 2/3x per week 5x5, 2.5kg erbij bij elke training. Ik ga dat niet vaker doen, minder wel if anything (3x5 en dan naar 1x5).
Voor krachttraining heb je minder < 8 reps nodig, 8-12 reps is voor spiergroei (groei is hier geen extra kracht, maar meer ... term ff kwijt).
[ afbeelding ]
BOR is http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html![]()
GotCquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Kwamo het volgende:
Wie beheert het FOK! team? Ik ben zojuist lid geworden![]()
Rippetoe is zelf ook 5x5 met SS? 3x5 lees ik op de SS wiki. http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Programquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt ik hou zelf vast aan het rippetoe principe, ik doe overal maar 3 setjes van van max 6 herhalingen maar bij squatten pak ik 3 x 15. ik heb ergens gelezen (moet ik even voor je opzoeken) dat bij squatten het aantal herhalingen een flink stuk hoger mag zijn. ook bij het schema wat ik van de fysio kreeg staat het aantal herhalingen op squats op een flink meer aantal dan de rest.
Overigens kan ik je verzekeren dat 5x10 bij 85 kg dodelijk is, dat is niet leuk meer. Met een lichter gewicht is het nog wel te doen, maar denk dat je zodra je BW nadert het geen slim plan meer is. Of je gaat naar 3x12 oid. Maar goed, ik volg een 5x5 programma, dus ik ga niet lopen spelen met het aantal reps, tenzij ik alleen op vorm oefen, maar dan ligt er gaan 65kg op m'n bar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Laatst een klant het advies gegeven bij run2day in Leeuwarden schoenen aan te meten als die wou beginnen met hardlopen. Sprak hem vandaag weer. Hij heeft geluisterd en hij is begonnen met hardlopen.![]()
![]()
Hoi allemaal,
Ik heb sinds een paar maanden het hardlopen weer opgepakt en heb inmiddels een paar 5km afgelegd. PR staat op het moment op 28:44, maar had wel het gevoel dat ik makkelijk sneller had gekund, helemaal in het begin valt nog wat te winnen.Wil dit nu uit gaan breiden naar 10km en PR van 5km naar 20 - 25 min.
Het jammere is dat ik nu last van m'n rechter lies heb. Ik kan er op zich wel doorheen lopen, maar voel het toch al een paar weken tijdens het lopen. Het komt opzetten na ongeveer een kwartiertje.
Heeft iemand ervaring met liesblessures en hebben jullie advies? Neem aan rustig aan doen en goede warming up (dit schoot er nogal eens bij in).
Als ik geen last meer van m'n lies heb ben ik ook van plan om met evenementen mee te gaan doen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Ziet er goed uit Yuki. Mooie pace.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef Yuki het volgende:
Zo. Dit lijkt er meer opKlikkerdeklik!
Avg. pace van 6:50. Heb ik toch mooi rustig gelopen![]()
![]()
Morgen maar eens achter mijn hardloopzonnebril aanbellen, of ik hem al kan ophalen. Anders wordt het na de vakantie pas. Niet handig als je zo'n ding voor in de vakantie wilt hebben.![]()
Ben wel blij dat ik eigenwijs door ben blijven lopen. Endomondo had me 940 meter cadeau gedaan... Was ik gestopt toen Endomondo zei "You have reached your goal" dan had ik de 6km dus niet gehaaldquote:
Heb je nog wat kunnen halen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik eigenwijs door ben blijven lopen. Endomondo had me 940 meter cadeau gedaan... Was ik gestopt toen Endomondo zei "You have reached your goal" dan had ik de 6km dus niet gehaald█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Die Endomondo dame is een sneaky jaloers typetje die dan toch probeert je zo minder te laten hardlopen dan je eigenlijk wilt. Niet te vertrouwen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik eigenwijs door ben blijven lopen. Endomondo had me 940 meter cadeau gedaan... Was ik gestopt toen Endomondo zei "You have reached your goal" dan had ik de 6km dus niet gehaald![]()
![]()
Die kaart die ze tekende zag er ook niet uit. Vond het al raar dat ze zei dat ik 1 km in iets meer dan 5 minuten gelopen had...quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Die Endomondo dame is een sneaky jaloers typetje die dan toch probeert je zo minder te laten hardlopen dan je eigenlijk wilt. Niet te vertrouwen!
Ok top! Dat hadden ze dus nog wel. Nou hopen dat het spul wat mee gaatquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh? Bij de Lidl bedoel je?
3 paar sokken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zag vanmiddag een man van 45-50 gok ik lopen. Rond 1330 uur Was na station richting Aldi. Ik zat te wandelen (opdracht van Evy). Had tanktop aan en korte broek. Was jij dat? Of ben jij een jonge kerel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Die Endomondo dame is een sneaky jaloers typetje die dan toch probeert je zo minder te laten hardlopen dan je eigenlijk wilt. Niet te vertrouwen!█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Tsja, voor 7,50 kan ik me er geen buil aan vallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ok top! Dat hadden ze dus nog wel. Nou hopen dat het spul wat mee gaat.
*checkt profiel op Endomondo: 1985.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een man van 45-50 gok ik lopen. Rond 1330 uur Was na station richting Aldi. Ik zat te wandelen (opdracht van Evy). Had tanktop aan en korte broek. Was jij dat? Of ben jij een jonge kerel?
Ik gok dat het hem niet was
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een man van 45-50 gok ik lopen. Rond 1330 uur Was na station richting Aldi. Ik zat te wandelen (opdracht van Evy). Had tanktop aan en korte broek. Was jij dat? Of ben jij een jonge kerel?Nee dat was ik niet. Leeftijd is relatief (wil niemand hier oud of jong noemen
), maar in vergelijking met dat ben ik jong. 26 jaar. Dus nee. Ik was nog op het werk op dat moment. Had wel in mijn hardlooproute kunnen zitten overigens, maar dan moet je 's ochtends tussen half 6 en 7 rondlopen om mij tegen te komen.
![]()
![]()
Ik ga héél hard muziek draaien en lekker douchen
Blij dat ik die 6km vol heb kunnen maken
Ah!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef Wiehoe het volgende:
[..]Nee dat was ik niet. Leeftijd is relatief (wil niemand hier oud of jong noemen
), maar in vergelijking met dat ben ik jong. 26 jaar. Dus nee. Ik was nog op het werk op dat moment. Had wel in mijn hardlooproute kunnen zitten overigens, maar dan moet je 's ochtends tussen half 6 en 7 rondlopen om mij tegen te komen.
Haha. Tussen 6-7 is wel vroeg!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik kom toch wel hardlopers tegen rond dat moment. Genoeg ochtendlopers dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ah!Haha. Tussen 6-7 is wel vroeg!
![]()
![]()
Ik ga toch zo lopen ipv morgenochtend. Dan kan ik morgenochtend lekker aan het werk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ok, straks wel effe lopen. Of met de loopgroep, of alleen, afhankelijk of iedereen meedoet met de prestatieloop.![]()
M'n headband is er. Ik zie er wel een beetje uit als the karate kid
, maar hij zit prima en volgens mij gaat dit echt werken tegen zweet/haren in m'n ogen tijdens het sporten
.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Viking84 het volgende:
, maar hij zit prima en volgens mij gaat dit echt werken tegen zweet/haren in m'n ogen tijdens het sporten
.
Kreeg je er gratis een Mr Miyagi bij?
Of zit die bij je op de sportschool?
![]()
Wil jij mijn mr Miyagi zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Wiehoe het volgende:
[..]Kreeg je er gratis een Mr Miyagi bij?
Of zit die bij je op de sportschool?
Tuurlijk, maar ik kan nog geen deuk in een pakje boter slaan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Wiehoe op 11-07-2012 18:13:29 ]![]()
Whoaaaaaaaa Het dondert gewoon hier.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik krijg alleen zweet in m'n ogen als ik eenmaal thuis ben na het lopen en even ga zittenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Viking84 het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 11-07-2012 18:48:17 ]Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen zweet in m'n ogen als ik eenmaal thuis ben na het lopen en even ga zittenDat had ik vorige week ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig niet altijd
Vandaag m'n ijdelheid opzij gezet en een keer met een haarband in gelopen. Geen succes... Na nog geen 2,5 kilometer gleed ie uit m'n haar en heb ik 'm de rest van de tijd in m'n hand kunnen houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
[..]
Ik krijg alleen zweet in m'n ogen als ik eenmaal thuis ben na het lopen en even ga zittenZweet in m'n ogen heb ik geen last van, maar wel van haartjes in m'n ogen op de crosstrainer. Dus... maar eens kijken of mijn been vrijdag weer zo goed voelt dat ik weer eens kan gaan raggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
[..]
Ik krijg alleen zweet in m'n ogen als ik eenmaal thuis ben na het lopen en even ga zittenGister uitreiking gehad ook niet in pak gegaan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Anders had je vandaag een wedstrijd gelopen, toch Mattie?
* Viking84 het er nog even inwrijft.
Geen pics
Ja Vik, ik weet hetDan was ik nu aan het warm lopen en mocht ik over een kwartier starten. Maar ipv daarvan zit ik naar urenlang geneuzel te luisteren en wat foto's te maken
Wat is beoogde tijd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef Ach3r0n het volgende:
Voor de OP de volgende wedstrijd:
5 oktober 2012 - Asselse 2 Mijl (Apeldoorn)
• Acheron - 2 EM“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Done. Makkelijk dat je zelf al die haakjes en zo hebt gedaad. Dat scheelt mij weer (mobiel posten ftwquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef Ach3r0n het volgende:
Voor de OP de volgende wedstrijd:
5 oktober 2012 - Asselse 2 Mijl (Apeldoorn)
• Acheron - 2 EM)
Ik moet ook niet googlelen op achillespees, want dan kan ik bijna wel alvast de rolstoel uit de kast trekken![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik moet ook niet googlelen op achillespees, want dan kan ik bijna wel alvast de rolstoel uit de kast trekken.
Volgens Google ga je al dood aan een gezwollen teen.
Haha.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Mwah blij dat ik nu twee dagen rust hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
![]()
![]()
justmattie, kan je deze ook nog toevoegen?
18 augustus 2012 - Runnersworldloop (Apeldoorn)
• Acheron - 5 km
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 11-07-2012 19:02:43 (juiste url) ]![]()
Gezwollen teen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mwah blij dat ik nu twee dagen rust heb█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat soort dingen gaan gelukkig vaak snel overquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Neh achillespees voelde wat stijfjes aan vanmorgen. Denk dat ik niet goed uitgerekt heb
Zo had ik vanmorgen immense pijn in m'n rug. Nu nergens last meer van
Yay voor Yuki's rugquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat soort dingen gaan gelukkig vaak snel over
Zo had ik vanmorgen immense pijn in m'n rug. Nu nergens last meer van
Daar heb ik nu last van. Lekker een dagje niet achter het bureau gezeten voor mijn werk, maar eens wat met de handen gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo had ik vanmorgen immense pijn in m'n rug. Nu nergens last meer vanOok fijn voor de afwisseling.
![]()
Die pijn kon je rug opquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo had ik vanmorgen immense pijn in m'n rug. Nu nergens last meer van![]()
![]()
Ik ga koken, dus zal ook wel zo buikpijn krijgenGelijk troost B&J gehaald dus yay
shin splints in je buikquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Drassss het volgende:
Ik heb vooral buikpijn nu, maar dat komt door die heerlijke Chinees van net
Ik ga straks eens lekker in bad. Heerlijk, zo'n avondje niksen. Morgen zwemmen
.
Wat ga je nu doen mbt hardlopen, Maraca? Eerst naar een fysio of ga je gewoon weer beginnen zodra je pijnvrij bent?Niet meer actief op Fok!![]()
Moeilijk. Moeilijk. Sowieso ga ik het nog even aankijken met rust en hoe dat gaat. Levert een 2e poging weer zoveel pijn op dan komt de fysio zeker in beeld.
Opzicht spreekt Bootcamp mij ook erg aan en dat is ook op de zondag in Rotterdam. Als extra voordeel is dat je per les kunt betalen. Staat sowieso nog op de "want to" lijst
Dan is het de pijn (mits tijdelijk) wel waard, zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Daar heb ik nu last van. Lekker een dagje niet achter het bureau gezeten voor mijn werk, maar eens wat met de handen gedaan.Ook fijn voor de afwisseling.
Preciesquote:B&J'squote:Op woensdag 11 juli 2012 19:19 schreef Maraca het volgende:
Ik ga koken, dus zal ook wel zo buikpijn krijgenGelijk troost B&J gehaald dus yay
![]()
Mag ik aanschuiven?Geen zin om te koken en ik wil B&J's
Verstandigquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Maraca het volgende:
Moeilijk. Moeilijk. Sowieso ga ik het nog even aankijken met rust en hoe dat gaat. Levert een 2e poging weer zoveel pijn op dan komt de fysio zeker in beeld.
Opzicht spreekt Bootcamp mij ook erg aan en dat is ook op de zondag in Rotterdam. Als extra voordeel is dat je per les kunt betalen. Staat sowieso nog op de "want to" lijst
Jij mag altijd aanschuiven YukiMaar nog wel even wachten want het eten is bijna klaar
Dan mag ik wel opschieten, moet jouw kant nog op!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef Maraca het volgende:
Jij mag altijd aanschuiven YukiMaar nog wel even wachten want het eten is bijna klaar
Ik ook hè?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef Maraca het volgende:
. Wat eten we?
.
Even spammen
Hoe. Tof. Is. Dit?
http://www.jubileemarathon.se/Start/index.cfm?Lan_ID=3
En mijn papa loopt mee
Hmm. Ik kreeg het dus niet voor elkaar dat mijn garmin een trilsignaal gaf bij de volgende interval. raar. Of doe ik iets verkeerd?
Ik weet niet waarom, maar ik hunker naar chocola.
Gewoon vanuit het niets.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Waar staat "none" voor?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm. Ik kreeg het dus niet voor elkaar dat mijn garmin een trilsignaal gaf bij de volgende interval. raar. Of doe ik iets verkeerd?
[ afbeelding ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oke... Dan zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:41 schreef mosselmossel het volgende:
het doel dat de interval heeft. dus snelheid of hs bijvoorbeeld.Heb ook geen Garmin natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan mag ik wel opschieten, moet jouw kant nog op!oh jeetje.
Snitzel met gebakken aardappelen en Thaise groentenquote:
Nomz!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef Maraca het volgende:
[..]oh jeetje.
[..]
Snitzel met gebakken aardappelen en Thaise groenten
Serieus, als ik zou kunnen zou ik aanschuiven
Mja, wilde dus 700 meter lopen, 1minuut versnellen, 700 lopen, enz...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, duidelijk... Stom zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef mosselmossel het volgende:
Mja, wilde dus 700 meter lopen, 1minuut versnellen, 700 lopen, enz...
Lieverd.. het zijn allemaal intervallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef mosselmossel het volgende:
Mja, wilde dus 700 meter lopen, 1minuut versnellen, 700 lopen, enz.... Je kunt ook een andere snelheid selecteren, misschien dat dat helpt.
Misschien dat ik nog een stap ervoor had laten staan die niet klopte. Deed net een testje met drie intervallen van 1 minuut achter elkaar en dan trilt, hij gewoon. Zelfs als ik alleen maar op de bank zit
Morgenvroeg tijdens mijn basisloop wat experimenteren met de manier van lopen.Ben wel benieuwd of ik met lage hartslag ook met meer passen kan lopen en of ik langzaam ook beter kan landen.![]()
Stoerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien dat ik nog een stap ervoor had laten staan die niet klopte. Deed net een testje met drie intervallen van 1 minuut achter elkaar en dan trilt, hij gewoon. Zelfs als ik alleen maar op de bank zit
Le sexy time avec le Garmin oehlalalaaaquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Misschien dat ik nog een stap ervoor had laten staan die niet klopte. Deed net een testje met drie intervallen van 1 minuut achter elkaar en dan trilt, hij gewoon. Zelfs als ik alleen maar op de bank zit![]()
Ik moet zo vreselijk hard lachenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben te fantasierijk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
wtf...quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Doe zoiets kerel:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik krijg dus maar één zo'n balkje in zo'n blok, op de een of andere manier...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Trouwens wat een prachtige technologie die Garmin
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ff goed pielen mosseldude.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik krijg dus maar één zo'n balkje in zo'n blok, op de een of andere manier...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gelukt!
Hetzelfde, maar dan simpeler. En als het goed is moet hij gewoon trillen nu, lijkt me.
hear hearquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mss mijn logica, maar kan je niet beter 1 minuut rennen, 30 seconden rust doen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het was mijn doel om steeds een minuut te versnellen tijdens een loop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:34 schreef slacker_nl het volgende:
Mss mijn logica, maar kan je niet beter 1 minuut rennen, 30 seconden rust doen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan zou ik 10 minuten lopen doen, interval, 10 minuten cooldown. Want zoals het er nu staat is niet slim met het oog op blessures.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het was mijn doel om steeds een minuut te versnellen tijdens een loop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Te intensief? Dank voor de tipquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan zou ik 10 minuten lopen doen, interval, 10 minuten cooldown. Want zoals het er nu staat is niet slim met het oog op blessures.
@mevr poes!welkom ik heb ook last van hyperventilatie maar dan de chronische hyperventilatie.
en hartkloppingen en dat voelt inderdaad erg eng!
maar ik merk wel dat hoe meer ik loop hoe minder last ik ervan heb.
wel goed uitwandelen na de loop merk ik anders word je duizelig.
ik heb wel ongelovelijk spanning in mijn benen van de loop van gisteren pfff.
komt ook omdat ik weinig heb kunnen slapen en vandaag de hele dag bakkerij dienst had waar ik alleen maar loop en sta. dus weinig herstel.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nee, je doet geen warming up, en dat is bij een duurloop wat makkelijker te skippen omdat je de eerste 2km gewoon rustiger aanloopt. Maar bij een interval is het gewoon dom om niet te doen, je spieren zijn koud en jij gaat dan intervallen. Accidents waiting to happen.quote:
Kijk naar mijn screenshot, daarin zie je een warming up en een cooling down (voor mij is dat toevallig ook de weg van/naar huis en het gebied waar ik loop, dus das vet hendig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ow, zo. Ik doe altijd wel een warming up en cooling down, alleen time ik die nooit, dus hoeft ook niet in het schemaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, je doet geen warming up, en dat is bij een duurloop wat makkelijker te skippen omdat je de eerste 2km gewoon rustiger aanloopt. Maar bij een interval is het gewoon dom om niet te doen, je spieren zijn koud en jij gaat dan intervallen. Accidents waiting to happen.
Als je dat wel doet krijg je mooie stats in je Garmin Connectquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow, zo. Ik doe altijd wel een warming up en cooling down, alleen time ik die nooit, dus hoeft ook niet in het schemaHij pakt alle subonderdelen dan als een aparte lap.
Dit dus:
Ik ga daar eens wat meer naar kijken de komende tijd
Ik zie overigens die 3minuten-interval niet terug in je laps.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat komt omdat die een andere intervaltraining isquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga daar eens wat meer naar kijken de komende tijd
Ik zie overigens die 3minuten-interval niet terug in je laps.
Hardlopen voor beginners #211 - Urban jungleIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zo ik heb er vijf km op zitten. Wat is hardlopen toch een enorm fijne manier om je omgeving te ontdekken
ondanks nieuwe omgeving, route en geen muziek heb ik volgens Garmin redelijk stabiel gelopen al zeg ik het zelf:
(die piek is te verklaren omdat ik verkeerd liep, stilstond, om me heen keek, en direct weer verderging de goede richting uit)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Netjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef DJMO het volgende:
zo ik heb er vijf km op zitten. Wat is hardlopen toch een enorm fijne manier om je omgeving te ontdekken
ondanks nieuwe omgeving, route en geen muziek heb ik volgens Garmin redelijk stabiel gelopen al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
(die piek is te verklaren omdat ik verkeerd liep, stilstond, om me heen keek, en direct weer verderging de goede richting uit)
-++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar MO moet je ondertussen niet al 20km lopen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
als je op gelet had de afgelopen twee weken, had je geweten dat m'n marathon training even op een laag pitje staat. De wil is er nog steeds, maar ik heb nu, hier, op dit moment even andere zaken aan m'n hoofd in verband met een echtscheiding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar MO moet je ondertussen niet al 20km lopen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Misschien moet je kappen met kutopmerkingen maken over iemands lopen en gewoon blij zijn dat iemand zo lekker loopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar MO moet je ondertussen niet al 20km lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
rustig aan een beetje heren, in zekere zin heeft Sexy wel gelijk.... in denk dat DJMO zelf ook wel weet dat ze qua training een behoorlijke achterstand op gelopen heeft om haar doel in april te halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien moet je kappen met kutopmerkingen maken over iemands lopen en gewoon blij zijn dat iemand zo lekker loopt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien moet je kappen met kutopmerkingen maken over iemands lopen en gewoon blij zijn dat iemand zo lekker loopt.Wat is dit nou weer dan, beetje zand in je vagina of wat?
Ik bedoelde er heul niks mee![]()
Blijkbaar heb ik er overheen gelezen van DJMO, waarvoor excuses. En sterkte!
Niks gezegd dus![]()
np, de topics gaan ook flink hardquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou nou nouWat is dit nou weer dan, beetje zand in je vagina of wat?
Ik bedoelde er heul niks mee![]()
Blijkbaar heb ik er overheen gelezen van DJMO, waarvoor excuses. En sterkte!
Niks gezegd dusexcuus aanvaard
Ach, die post was vooral ingegeven doordat er in de richting van DJMO nogal wat schijt gaat de laatste tijd. En het is hier stukken leuker als mensen gewoon blij kunnen zijn voor iemand.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb er vanavond 11,5 gedaan, deels in de regen. Wilde mijn hoofd leeg maken vanwege werkgepieker: niet gelukt. En een erg snelle tijd was het ook niet. Maar ik ben wel gegaan. En ik denk dat mijn Garmin de regen niet zo geweldig vond, want hij laadt niet meer op. Ff föhnen dan maar... de challenge klopt iig al wel.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
+1 voor mijn telefoon dan, want die doet het nog gewoon na een uur lopen in de regen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er vanavond 11,5 gedaan, deels in de regen. Wilde mijn hoofd leeg maken vanwege werkgepieker: niet gelukt. En een erg snelle tijd was het ook niet. Maar ik ben wel gegaan. En ik denk dat mijn Garmin de regen niet zo geweldig vond, want hij laadt niet meer op. Ff föhnen dan maar... de challenge klopt iig al wel.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Garmin föhnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er vanavond 11,5 gedaan, deels in de regen. Wilde mijn hoofd leeg maken vanwege werkgepieker: niet gelukt. En een erg snelle tijd was het ook niet. Maar ik ben wel gegaan. En ik denk dat mijn Garmin de regen niet zo geweldig vond, want hij laadt niet meer op. Ff föhnen dan maar... de challenge klopt iig al wel.
Zo, redelijk onverwachts een interne sollicitatie verzonden. Nu ben ik zenuwachtig
Lach maar, het ding laadt nog steeds niet op. Begin een beetje wanhopig te worden.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
gaat hij wel aan ? of dat ook niet meer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lach maar, het ding laadt nog steeds niet op. Begin een beetje wanhopig te worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nope, hangt al 20 minuten aan de lader zonder dat het scherm iets doet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
gaat hij wel aan ? of dat ook niet meer?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef mosselmossel het volgende:
Ach, die post was vooral ingegeven doordat er in de richting van DJMO nogal wat schijt gaat de laatste tijd. En het is hier stukken leuker als mensen gewoon blij kunnen zijn voor iemand.Ik had er laatst gewoon een condoompje omheen geknooptquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
+1 voor mijn telefoon dan, want die doet het nog gewoon na een uur lopen in de regen.Zonder glijmiddel anders wordt het zo'n zooi in je broek.
![]()
![]()
Dit valt toch wel een beetje onder de garantie mag ik hopenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lach maar, het ding laadt nog steeds niet op. Begin een beetje wanhopig te worden.
wacht even. even iets terugzoeken, had ik laatst ook!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, hangt al 20 minuten aan de lader zonder dat het scherm iets doet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ach, als je er verder toch niks mee doetquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Ik had er laatst gewoon een condoompje omheen geknooptZonder glijmiddel anders wordt het zo'n zooi in je broek.
First connect the unit to the charging/data clip. Then press and hold the light key for about 6 seconds.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nope, hangt al 20 minuten aan de lader zonder dat het scherm iets doet.
of:
had a similar problem after just two weeks with the watch (fr 110 went blank after connecting to pc) and very nearly sent the watch back, but then read elsewhere that to reset you press all 4 buttons at the same time.Even this didnt work initially, but after a few goes (cant remember the exact order of keys pressed, but holding all 4 pressed in) the watch came back on - and it didnt lose my data either.Ik heb er één en ik ben er trots op
Cool, ga ik eens proberen, thanks
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zit niet in een Thaise gevangenis gelukkigquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, als je er verder toch niks mee doet![]()
![]()
Nieks, niente, nada.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ben jaloers op jouw grafiekjequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan![]()
![]()
even een paar keer proberen, duurde bij mij ook een tijdje .. en wel even ingedrukt houden he! niet meteen weer loslatenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo, weer thuis. Onbewust wat te hard van stapel gelopen, waardoor ik na een km of 7 last kreeg van m'n heupen, leek alsof ze op slot sloegen. Tempo uiteraard wat geminderd en dus de volgende (ondanks alles) mooie resultaten:
59m37s, 11,43km, 5:13min/km, 819 cal.
Weer was perfect met zon en af en toe een pittig buitje. Stond veel wind naar mijn zin en had hem op een gegeven moment pal tegen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Doe ik, geen reactie, elk knopje afzonderlijk lang ingedrukt: geen reactie. Hij hangt nu aan mijn pc: niks.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
even een paar keer proberen, duurde bij mij ook een tijdje .. en wel even ingedrukt houden he! niet meteen weer loslatenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmiddag maar eens wat op snelheid geprobeerd: de eerste 5km op een (voor mij) hoog tempo, daarna even een minuutje bijkomen (wandelen) en vervolgens het rondje afgemaakt.
http://www.endomondo.com/workouts/70907935
Het resultaat: Allemaal bekertjesen een 5km binnen de 26min
![]()
![]()
Ik train dan wel niet op snelheid, maar voor een keer ben ik hier dan toch wel weer trots op![]()
![]()
en wat als je ze alle vier tegelijk indrukt, loslaat, en dan meteen nog een keer ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe ik, geen reactie, elk knopje afzonderlijk lang ingedrukt: geen reactie. Hij hangt nu aan mijn pc: niks.Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien na een nachtje rusten
Correct me if I'm wrong maar ik herinner mij van vroeger dat je die apparaten altijd met rust moest laten na regen omdat je anders kortsluiting kon krijgen. Maar heel zeker weet ik het niet.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:fingers crossed. Hopelijk komt het goed. Anders nog een nachtje op de verwarming proberen.
bij mij ontstond het probleem niet door regen en zelfs niet door zweet, aangezien hij toen om sporttape heen zat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef Maraca het volgende:
Correct me if I'm wrong maar ik herinner mij van vroeger dat je die apparaten altijd met rust moest laten na regen omdat je anders kortsluiting kon krijgen. Maar heel zeker weet ik het niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
en ipv aan de pc gewoon via het stopcontact opladen? werkt dat?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook al gedaan. Heb er tabak van, kakdag achter de rug en dan nog dit gezeik. Ik ga lekker tv kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
en wat als je ze alle vier tegelijk indrukt, loslaat, en dan meteen nog een keer ?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
morgen weer een dagquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook al gedaan. Heb er tabak van, kakdag achter de rug en dan nog dit gezeik. Ik ga lekker tv kijkenlekker uitrusten nu
djmo mooi vlak gelopen!
jordii netjes mooie tijd en tempo! waar train je naar toe?
glen highland pff dat loop ik nog niet in dat tempo erg netjes!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
jij loopt straks nog beter, wedden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ben jaloers op jouw grafiekje
Goed gedaan
Jeetje ik hoop dat je garmin het gewoon weer gaat doen Semtex! Die dingen horen toch wel tegen wat regen te kunnen?
Ziggy played guitar
Dat heb ik ook altijd meegekregen. Al hielp dat met m'n glas water in m'n toetsenbord niet meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef Maraca het volgende:
Correct me if I'm wrong maar ik herinner mij van vroeger dat je die apparaten altijd met rust moest laten na regen omdat je anders kortsluiting kon krijgen. Maar heel zeker weet ik het niet.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
September de 10 mijl en in Oktober de halve marathon van Amsterdamquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef winterstorm666 het volgende:
djmo mooi vlak gelopen!
jordii netjes mooie tijd en tempo! waar train je naar toe?
glen highland pff dat loop ik nog niet in dat tempo erg netjes!
Ik heb nu trouwens voor de tweede keer met mijn Garmin FR405 gelopen en allebei de keer had hij problemen met mijn startpunt. Voor de rest is hij supernauwkeurig, maar hij start gewoon 100 meter naast het punt waar ik echt sta, volgt dan de contouren van de route die ik loop en na een poosje corrigeert hij ineens en trackt hij supernauwkeurig de route (zie ook de Endomondo link in mijn vorige post: De eerste en laatste kilometer zijn dezelfde weg).
En nee, ik start niet meteen vanuit huis, maar wandel eerst een paar honderd meter. Hij heeft de satelieten dan ook allang gevonden.
Iemand anders dit probleem ook weleens gehad?![]()
Een tijdje terug werd hier nog gepost over de mogelijkheid om ermee te zwemmen. Dan is een beetje regen toch wel erg zuurquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje ik hoop dat je garmin het gewoon weer gaat doen Semtex! Die dingen horen toch wel tegen wat regen te kunnen?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
ik denk dat het woord vroeger de lading dekt, het lijkt me niet dat je marktleider wordt als ieder horloge na een paar spatjes kortsluiting krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd meegekregen. Al hielp dat met m'n glas water in m'n toetsenbord niet meer'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar sowieso zouden ze regen moeten kunnen hebben... Vraag me dus af of er niet meer aan de hand isquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat het woord vroeger de lading dekt, het lijkt me niet dat je marktleider wordt als ieder horloge na een paar spatjes kortsluiting krijgt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als jullie me dwingen om te lopen wanneer het weer kouder wordt, wellichtquote:haha
Misschien lopen we ooit wel samen de marathon![]()
![]()
![]()
Door die snelle start vandaag overigens mijn snelste mijl (7:42), snelste 5km (24:56) en 10km (51:37) gelopen
@jor-dii met deze opbouw moet je dat kunnen halen. mooi doel!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Misschien stopt de batterij wel met goed geleiden door temperatuurverschil van binnen en buiten het horloge.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een tijdje terug werd hier nog gepost over de mogelijkheid om ermee te zwemmen. Dan is een beetje regen toch wel erg zuur![]()
Aangezien Amersfoort niet echt betaalbaar is, ben ik me nu aan het oriënteren op Hilversum, waar ik werk, en wat beter bij mijn budget past.
Heb iig mijn loopgroep al gevonden, zit vlakbij mijn werk. Ben dan ook niet beperkt tot slechts 1 keer per week meetrainen
.
In de winter kan ik daar nog inkomen, maar nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien stopt de batterij wel met goed geleiden door temperatuurverschil van binnen en buiten het horloge.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
inderdaad, onzin...het is hier nu winter en mijn Garmin snort er overquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In de winter kan ik daar nog inkomen, maar nu?
deze groep?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:44 schreef Viking84 het volgende:
Aangezien Amersfoort niet echt betaalbaar is, ben ik me nu aan het oriënteren op Hilversum, waar ik werk, en wat beter bij mijn budget past.
Heb iig mijn loopgroep al gevonden, zit vlakbij mijn werk. Ben dan ook niet beperkt tot slechts 1 keer per week meetrainen
.
http://www.gach.nl/site.php?id=147'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Omdat je lichaam 37 graden is en de buitenlucht niet? En aangezien je horloge direct op je warme huid drukt tijdens een fysiek zware bezigheid, en de koele lucht er langs de bovenkant langsstroomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In de winter kan ik daar nog inkomen, maar nu?
En wtf er is een loopgroep in dit dorp: gratix! Vrijdag maar eens bekijken dan![]()
![]()
Bah chronisch nog wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
@mevr poes!welkom ik heb ook last van hyperventilatie maar dan de chronische hyperventilatie.
en hartkloppingen en dat voelt inderdaad erg eng!
maar ik merk wel dat hoe meer ik loop hoe minder last ik ervan heb.
wel goed uitwandelen na de loop merk ik anders word je duizelig.
ik heb wel ongelovelijk spanning in mijn benen van de loop van gisteren pfff.
komt ook omdat ik weinig heb kunnen slapen en vandaag de hele dag bakkerij dienst had waar ik alleen maar loop en sta. dus weinig herstel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jamaar zo groot is dat verschil toch niet? Dat zou het probleem niet mogen zijn lijkt me. Maar goed, regen ook niet...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat je lichaam 37 graden is en de buitenlucht niet? En aangezien je horloge direct op je warme huid drukt tijdens een fysiek zware bezigheid, en de koele lucht er langs de bovenkant langsstroomt.
En wtf er is een loopgroep in dit dorp: gratix! Vrijdag maar eens bekijken dan![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijne is ook gestopt; had het idee dat het te maken had met het verkeerd afsluiten van de PC Connectie danwel een connectie met een andere apparaat.
Wanneer is die er mee gestopt?![]()
Netjes!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ne hoor, heb er de afgelopen mee gelopen toen het -5 was en daarna direkt aan de lader... geen enkel probleemquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar zo groot is dat verschil toch niet? Dat zou het probleem niet mogen zijn lijkt me. Maar goed, regen ook niet...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee maar goed niet elk horloge kan perfect van de lijn komen en het is een mogelijkheid. Ik heb het wel eens gehad met een horloge dat er ineens condens in het horloge zat. Als ik dat ding dan een uurtje ergens liet liggen was het ook weer weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar zo groot is dat verschil toch niet? Dat zou het probleem niet mogen zijn lijkt me. Maar goed, regen ook niet...
Het is maar een idee van wat het kan zijn he![]()
![]()
ja dat is een kadootje die ik van burnout heb gekregen. zo fijn alsof het voelt dat je iets aan je hart hebt en je dreigt weg te raken. merk wel dat sporten daarmee wel een verschil uitmaakt. al moet het echt met een rustige opbouw. ook kan ik in bed last hebben van onregelmatige hartslag en wakker schrikken van zo`n aanval. maar ben binnenste buiten gekeerd en mijn gestel is verder in orde.quote:home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Jamaar m'n ideale wereldquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee maar goed niet elk horloge kan perfect van de lijn komen en het is een mogelijkheid. Ik heb het wel eens gehad met een horloge dat er ineens condens in het horloge zat. Als ik dat ding dan een uurtje ergens liet liggen was het ook weer weg.
Het is maar een idee van wat het kan zijn he
Of een Suuntoquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef streamnl het volgende:
Hmmm moet ik dan toch "maar" een Polar aanschaffen in november?
![]()
Of een Luminox![]()
![]()
Hier staat toch dat het bij een hoop mensen gelukt is met die vier knopen. Wel vaak na een aantal pogingen
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=10639![]()
Mijn oplossing ook, hij zit in een closing -routine die alleen door middel van een harde reset is te herstellen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef streamnl het volgende:
Hier staat toch dat het bij een hoop mensen gelukt is met die vier knopen. Wel vaak na een aantal pogingen
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=10639![]()
oh die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze groep?
http://www.gach.nl/site.php?id=147
Wel lekker overzichtelijk, die indeling met trainingssnelheid en wedstrijdsnelheid erbij.Niet meer actief op Fok!![]()
Vroeg naar bed gaan gisteren beviel erg goedvanavond dus ook maar weer. Rust is de beste training, hmm?
Daarnaast blijven m'n benen dan zo ontspannen mogelijk en kan ik hopelijk zaterdag weer lopen
Dus: truste!!
Goed, morgen werk ik een dagje thuis, want ze komen de warmtemeters hier op de radiatoren vervangengeeft me wel de gelegenheid om eens om 07:00 uur bij het zwembad op de stoep te staan, en baantjes te trekken voor het werk
ook weer eens leuk!
Truste Yuki![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
perskindol en massage!
nu tintelende kuit maar voelt wel iets losser.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Nou, als ik morgen om 07:00 uur bij het zwembad wil zijn, moet ik nu toch wel zo'n beetje m'n bed opzoeken.
Trusten
en een mooi initiatief zo'n herstelgroep, ze pakken het ook serieus aan met een verwijzing van deen fysio of HA voordat je mee mag doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh die had ik nog niet eens gezien
Wel lekker overzichtelijk, die indeling met trainingssnelheid en wedstrijdsnelheid erbij.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb een 12km dl op het oog... argh, zin in om te lopen
niet vanwege de spectaculaire omgeving, maar gewoon omdat het kan
to be continuedInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die kan ik ook wel gebruikenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en een mooi initiatief zo'n herstelgroep, ze pakken het ook serieus aan met een verwijzing van deen fysio of HA voordat je mee mag doen
Zo 2 uur en 4 pagina's aan notulen uitgeschreven. Ben kapotGa ook maar eens slapen
ben je parkoersmevrouw geweest?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef GotC het volgende:
Zo, weer thuis! Zag wat mooie loopjes voorbij komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was een aparte loopgroeptraining vanavond! Er was namelijk de optie prestatieloop 5 km of 10 km.. Nou, 2 dames et moi hadden daar niet zo'n trek in, dus na de warming up gewoon maar gaan lopen. Rustig tempo, gewoon..lopen.
Resultaat:
10,77 km in 1uur33min. 1e 13 min+500 meter waren warming up, laatste 10 min+1 km cooling down. Heerlijk
Oh ja. Strand was belachelijk zwaar..ook wel te zien aan de pace.
http://www.endomondo.com/workouts/o0u2yucNmfw
http://connect.garmin.com/activity/198241235
M'n trainer maakt zich wel zorgen om m'n heup, dus ik neem even een weekje rust. Zou kunnen wijzen op een slijmbeursirritatie en dat willen we niet![]()
![]()
Nee dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben je parkoersmevrouw geweest?Had wel gekund, maar veel gelukkiger met dit resultaat!
Overigens is de clubavond gezellig! Bier![]()
![]()
![]()
koolhydraten en eiwitten ineen...perfecte hersteldrankquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Overigens is de clubavond gezellig! Bier![]()
Goed gedaan! Lekker genieten! En een weekje rust kan je!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef GotC het volgende:
Was een aparte loopgroeptraining vanavond! Er was namelijk de optie prestatieloop 5 km of 10 km.. Nou, 2 dames et moi hadden daar niet zo'n trek in, dus na de warming up gewoon maar gaan lopen. Rustig tempo, gewoon..lopen.
Resultaat:
10,77 km in 1uur33min. 1e 13 min+500 meter waren warming up, laatste 10 min+1 km cooling down. Heerlijk
M'n trainer maakt zich wel zorgen om m'n heup, dus ik neem even een weekje rust. Zou kunnen wijzen op een slijmbeursirritatie en dat willen we nietZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pfoeh, genieten was het zeker. Krekels gehoord, vogeltjes horen fluiten, de touwen v/d boten tegen de masten horen klappen, kitesurfers los zien gaan dankzij de harde wind..quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goed gedaan! Lekker genieten! En een weekje rust kan je!
En weekje rust is no problemo! Toch zo voorbij![]()
![]()
Ja, wat een wind hè? Ik stond op een gegeven moment bijna stil, toen ik uit een tunneltje omhoog kwam en tegen de wind in moestquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, genieten was het zeker. Krekels gehoord, vogeltjes horen fluiten, de touwen v/d boten tegen de masten horen klappen, kitesurfers los zien gaan dankzij de harde wind..
En weekje rust is no problemo! Toch zo voorbij
Zo net nog even gelopen na een deprimerende bedrijfsbijeenkomst.. (80 man eruit, ik niet gelukkig) ZEIKNAT geregend maar goed daar moet je als loper maar tegen kunnen
moet zeggen dat ik weinig last had van m'n blessure lijkt wel of veel lopen de oplossing is
dat gezegd hebbende, ben ik toch een beetje teleurgesteld in jullie... ik in mijn geblesseerde toestand sta zo (als ie weer gesynched is) op nummer 3 op de endomondo lijst !!!![]()
![]()
Wat een latertje! Goed zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef GotC het volgende:
Resultaat:
M'n trainer maakt zich wel zorgen om m'n heup, dus ik neem even een weekje rust. Zou kunnen wijzen op een slijmbeursirritatie en dat willen we niet█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
daar moet je wel voor in de stemming zijn GotC... je op dat moment over kunnen geven aan het lopen, maar als het dan ook lukt...quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Pfoeh, genieten was het zeker. Krekels gehoord, vogeltjes horen fluiten, de touwen v/d boten tegen de masten horen klappen, kitesurfers los zien gaan dankzij de harde wind..
als ik had doorgelopen in m'n frustraties en teleurstellingen had ik nu met een blessure gezeten. ik ben dus blij dat ik ergens onderaan sta atmquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef AntiChrist het volgende:
Zo net nog even gelopen na een deprimerende bedrijfsbijeenkomst.. (80 man eruit, ik niet gelukkig) ZEIKNAT geregend maar goed daar moet je als loper maar tegen kunnen
moet zeggen dat ik weinig last had van m'n blessure lijkt wel of veel lopen de oplossing is
dat gezegd hebbende, ben ik toch een beetje teleurgesteld in jullie... ik in mijn geblesseerde toestand sta zo (als ie weer gesynched is) op nummer 3 op de endomondo lijst !!!komende week weer lekker m'n training oppakken en binnen no-time loop ik weer op je uit
Echt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, wat een wind hè? Ik stond op een gegeven moment bijna stil, toen ik uit een tunneltje omhoog kwam en tegen de wind in moestNou, ik vond het in de duinen nog wel pittig qua wind, 1e 5 km alleen maar tegenwind.. Maar, lekker doorgebikkeld!
Thanksquote:Nja, waren om half 9 al binnen, maar nog eventjes gezellig gedaan met de trainers en collega lopers
Is ook zoquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar moet je wel voor in de stemming zijn GotC... je op dat moment over kunnen geven aan het lopen, maar als het dan ook lukt...Maar toen ik nog alleen liep, liep ik altijd met muziek op en lag m'n focus puur op het lopen. Ook prima, maar nu ligt het meer bij..de beleving oid? Het genieten van de zon, beetje kletsen met de meiden, geluiden horen die ik niet zou horen met muziek op..
![]()
![]()
Ik op nummer 2quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef AntiChrist het volgende:
dat gezegd hebbende, ben ik toch een beetje teleurgesteld in jullie... ik in mijn geblesseerde toestand sta zo (als ie weer gesynched is) op nummer 3 op de endomondo lijst !!!Heb mijn afstand maar handmatig toegevoegd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: