abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114051668

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012

[ Bericht 0% gewijzigd door justmattie op 11-07-2012 18:48:43 ]
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_114051700
Ook geen dun jasje nu,veel te plakkerig/zweterig.

Gewoon lekker gaan, natregenen en thuis een warme douche nemen :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114051709
Een nieuw topic openen kan dus tegenwoordig ook al via de mobiel. Nice :9
pi_114051756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef DarkElf het volgende:
Ook geen dun jasje nu,veel te plakkerig/zweterig.

Gewoon lekker gaan, natregenen en thuis een warme douche nemen :)
Ja, daar zit ook wel weer wat in :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:40:45 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114051818
Geen jasjes dan :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:42:14 #6
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_114051867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:36 schreef justmattie het volgende:
Een nieuw topic openen kan dus tegenwoordig ook al via de mobiel. Nice :9
Zou je mij bij de Bradelierloop op 11 Augustus kunnen toevoegen op de 10 km?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_114051903
Zal ik hier ook eens om het hoekje komen kijken? Vorig jaar begonnen met start to run, die cursus tot de laatste week uitgelopen maar de mp3 cursus ging nog een aantal weken door.
Nadat ik 5 min kon lopen schrok ik een beetje van mezelf, zo veel al en goed en toen meteen gestopt.
Ik vind hardlopen een beetje ''eng'' ik heb hyperventilatie en ben bang voor een hartaanval.
3 maanden geleden alles bij de dokter na laten kijken en alles is in orde, eigenlijk geen gegronde angst, het zit echt tussen mijn oren maar dit maakt dat ik het ''eng'' vind.
Nu wil ik het weer op gaan pakken, ook om wat makkelijker met de hyperventilatie om te gaan en omdat hardlopen daar gewoon goed voor is :)
Ik twijfel eigenlijk om vandaag te gaan, ik voel me een klein beetje verkouden en (misschien wel door het weer) niet je van het, beetje warm en niet zo maar absoluut geen koorts en griep.
Wat is verstandig?

*zo dat was het eerlijke en openhartige verhaal van Mvr.Poes*
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:47:52 #8
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114052055
Poesje prrrrrr :D.

Nee. Je doet het toch prima zo? Hou bij de gedachte dat het al zo goed gaat! Ik ben ook verkouden en ik loop ook gewoon door ;).

Denk tijdens het lopen niet aan dit dat en andere ziektes die je kan krijgen denk aan prettige gedachtes!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:49:03 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_114052089
Hooguit rekening houden met je tempo en ademhaling Mvr. Poes...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:49:18 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_114052095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Zal ik hier ook eens om het hoekje komen kijken? Vorig jaar begonnen met start to run, die cursus tot de laatste week uitgelopen maar de mp3 cursus ging nog een aantal weken door.
Nadat ik 5 min kon lopen schrok ik een beetje van mezelf, zo veel al en goed en toen meteen gestopt.
Ik vind hardlopen een beetje ''eng'' ik heb hyperventilatie en ben bang voor een hartaanval.
3 maanden geleden alles bij de dokter na laten kijken en alles is in orde, eigenlijk geen gegronde angst, het zit echt tussen mijn oren maar dit maakt dat ik het ''eng'' vind.
Nu wil ik het weer op gaan pakken, ook om wat makkelijker met de hyperventilatie om te gaan en omdat hardlopen daar gewoon goed voor is :)
Ik twijfel eigenlijk om vandaag te gaan, ik voel me een klein beetje verkouden en (misschien wel door het weer) niet je van het, beetje warm en niet zo maar absoluut geen koorts en griep.
Wat is verstandig?

Gezellig dat je hier mee komt posten *O* Goed dat je je angsten hebt geconfronteerd door een bezoekje te brengen aan de HA, nu kan je rustig aan beginnen.
Als je je niet helemaal fit voelt, is een dagje wachten geen punt :) Het gaat erom dat jij je goed voelt tijdens het lopen. Maar, lichamelijk gezien, is er geen probleem met hardlopen tijdens verkoudheid (mits geen koorts+geen problemen met luchtwegen)
pi_114052157
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Jumparound het volgende:
mijn sportfysio vertelde dat wat je voelt afstervende haarvaatjes in je schenen zijn :P
say whut? :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_114052167
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Zou je mij bij de Bradelierloop op 11 Augustus kunnen toevoegen op de 10 km?
Je staat erbij, Duckie ^O^

Welkom mevrouwtje Poes :D
Lekker op een tempo lopen wat jij prettig vindt kan prima :Y
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:52:50 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114052210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:29 schreef Jumparound het volgende:
mijn sportfysio vertelde dat wat je voelt afstervende haarvaatjes in je schenen zijn :P
Hoop dat dat een grapje is :P. Anders zou ik een andere fysio gaan zoeken ;).

En goeie tip van jou om op suiker te letten (zei ik al). Dag dipjes, hallo energie :W :P.

Welkom Mvr.Poes. Ken ik jou niet uit het Slanktopic? (van een aantal jaartjes geleden)
Niet meer actief op Fok!
pi_114052221
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Poesje prrrrrr :D.

Nee. Je doet het toch prima zo? Hou bij de gedachte dat het al zo goed gaat! Ik ben ook verkouden en ik loop ook gewoon door ;).

Denk tijdens het lopen niet aan dit dat en andere ziektes die je kan krijgen denk aan prettige gedachtes!
Bedankt! Dat is echt precies wat ik nodig heb! Goede tip!
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:49 schreef GotC het volgende:

[..]

Gezellig dat je hier mee komt posten *O* Goed dat je je angsten hebt geconfronteerd door een bezoekje te brengen aan de HA, nu kan je rustig aan beginnen.
Als je je niet helemaal fit voelt, is een dagje wachten geen punt :) Het gaat erom dat jij je goed voelt tijdens het lopen. Maar, lichamelijk gezien, is er geen probleem met hardlopen tijdens verkoudheid (mits geen koorts+geen problemen met luchtwegen)
Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.
pi_114052261
Mvr. Poes, welkom, goed dat je jezelf even hebt laten nakijken en een regel voor wel of niet lopen met klachten is ongeveer zo:

Bij koorts nooit! lopen en het aantal dagen niet lopen dat je koorts gehad hebt x 2.

Bij verkoudheid en geen luchtwegproblemen kan je prima lopen.

Alles wat je boven de nek hebt zeg maar kan geen kwaad :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:55:21 #16
236410 MaleDuck
pi_114052280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

[..]

Oke, fijn om te weten dat het geen kwaad kan. Ik twijfel inderdaad tussen nu of morgen beginnen. Zal het even aankijken en wie weet zeg ik vanmiddag wel ik ga of ik ga morgen.
En bij mij wil het nog wel eens gebeuren als ik verkouden ben, dat het lopen juist erg oplucht, dat ik na het lopen meer lucht heb dan ervoor, dus voor mij is het zeker geen belemmering om te gaan lopen :N
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:55:29 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114052285
Fysio is misschien wel een idee. Toen de ha de oefeningen deed voelde ik niks.. Maar nu voel ik het heel erg. :') maar genoeg huilie huilie ;)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_114052307
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

En bij mij wil het nog wel eens gebeuren als ik verkouden ben, dat het lopen juist erg oplucht, dat ik na het lopen meer lucht heb dan ervoor, dus voor mij is het zeker geen belemmering om te gaan lopen :N
Hiervan had ik juist het tegenovergestelde verwacht, wel goed om te horen!
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:56:45 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114052315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef Maraca het volgende:
Fysio is misschien wel een idee. Toen de ha de oefeningen deed voelde ik niks.. Maar nu voel ik het heel erg. :') maar genoeg huilie huilie ;)
Awww, ik vind het zo sneu voor je :*. Volgende keer huisarts overslaan en meteen naar fysio gaan :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:16:34 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_114052890
http://shop.runnersworld.(...)gelloop-utrecht.html
quote:
Loop mee op het snelste 10 km parcours ter wereld!

Hoe bijzonder is het om de 62e editie van de ABN AMRO Singelloop Utrecht mee te lopen op het Wereldrecord-parcours van de 10 km. Bovendien wordt er tijdens deze editie van de oudste stratenloop van Nederland ook gestreden om het Nationaal Kampioenschap 10 km op de weg! Reden te meer om je loopschoenen aan te trekken en, net als duizenden andere hardlopers, op 30 september op de statige Maliesingel van start te gaan!

Gratis startbewijs
Speciaal voor Runnersworld klanten bieden wij gratis startnummers aan! Ga hiervoor naar je winkel.
Wees er snel bij want OP=OP.

:)
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:19:15 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_114052973
Enne, regenlopers, dit is Den Haag:

Blauwe lucht en zon! Er is hoop! ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:21:35 #22
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_114053050
Zo na een week eindelijk vanavond weer lopen. Was echt een gekkenhuis hier en het lukte maar niet op te kunnen lopen. Zucht.
pi_114053154
Door die debiele heup komt m'n 10k in gevaar, :r bah! toch maar 's huisarts en fysio regelen in 't VK :') Mag wel, na 'n jaar :P
Ja doei.
pi_114053156
Mijn rechter oordopje is overleden, nu moet ik mono lopen ipv stereo ;(
Had ik maandag ook, vond het wel raar om mijn eigen voetstappen enzo te horen hahaha

Maar eerst... Richting centrum.
Op de fiets, dus das ook al sportief toch :7
pi_114053171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Mvr.Poes het volgende:
Wat is verstandig?

He welkom :W Goed dat je naar de huisarts gegaan bent, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. En loop je vast een stuk relaxter nou je weet dat de kans dat het echt gebeurt niet zo heel erg aanwezig is ;)

voortdat je gaat hyperventileren heb je jezelf trouwens wel echt tot ver over het kotspunt gepusht, gebeurt echt niet zomaar
pi_114053187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Miezziej het volgende:
Had ik maandag ook, vond het wel raar om mijn eigen voetstappen enzo te horen hahaha

Hangt er van af als je met een surinamer tempo fietst of flink door peddelt.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:26:58 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114053218
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:24 schreef Miezziej het volgende:

Oordopjes ruilen? Ik hoor toch maar met één oor :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_114053259
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:25 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hangt er van af als je met een surinamer tempo fietst of flink door peddelt.
Zal ik voor de lol eens fietsen met Endomondo aan? :9 geen idee hoe hard ik fiets haha

(Het is maar een stukje van 10 - 15 minuten :@ )
pi_114053268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oordopjes ruilen? Ik hoor toch maar met één oor :+.
Hoor je met je linker oor dan? :9 hahaha
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:28:57 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114053284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hoor je met je linker oor dan? :9 hahaha
Nee met rechts ;(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:29:54 #31
236410 MaleDuck
pi_114053320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zal ik voor de lol eens fietsen met Endomondo aan? :9 geen idee hoe hard ik fiets haha

(Het is maar een stukje van 10 - 15 minuten :@ )
Ik zet Endomondo ook aan als het een stuk fietsen is wat ik normaal gesproken niet doe :P
pi_114053365
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik zet Endomondo ook aan als het een stuk fietsen is wat ik normaal gesproken niet doe :P
Maar dat van jou is nog meer dan 6km :9 (even gespiekt haha)
En zo te zien was je terugweg 10 meter korter :o
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:45:05 #33
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114053904
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:19 schreef GotC het volgende:
Enne, regenlopers, dit is Den Haag:

[ afbeelding ]
Blauwe lucht en zon! Er is hoop! ;)
waar in den haag is die genomen dan? ik herken zo 1,2,3 niks behalve dat grijze gebouw dat ziet er wel bekend uit maar kan het niet aan iets koppelen :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:47:17 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_114054007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En goeie tip van jou om op suiker te letten (zei ik al). Dag dipjes, hallo energie :W :P.

Welkom Mvr.Poes. Ken ik jou niet uit het Slanktopic? (van een aantal jaartjes geleden)
hij keek er serieus bij ;(
Goed van je om op je suiker intake te letten!

Maar man-o-man, wat heb ik trek in snoep! ARGH!

ik zou eigenlijk een zelfde counter moeten hebben als dat ik had met stoppen met roken...
2 weeks, 3 days without candy
Not eaten; 7 packs
money saved: 14 euro's
Total Calories not eaten: 7.000 kcal

:')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_114054300
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dankje! Ik denk eigenlijk niet dat je me daarvan kent, heb daar volgens mij 2x gepost en toen gestopt :D Zou erg knap zijn als je dat onthouden hebt! Verder lees ik meer dan dat ik post, ben actief in gc en wgr en creatief.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:55:16 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114054329
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:54 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

Dankje! Ik denk eigenlijk niet dat je me daarvan kent, heb daar volgens mij 2x gepost en toen gestopt :D Zou erg knap zijn als je dat onthouden hebt! Verder lees ik meer dan dat ik post, ben actief in gc en wgr en creatief.
Oh, dan was het iemand met een username die erop leek. Ook iets met poes erin. Miss was het ook wel poezzz, gfi :'). Boeit ook niet, verder :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:55:28 #37
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114054337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:53 schreef Mvr.Poes het volgende:

[..]

[..]

Wat ik tijdens hardlopen denk is dat ik gisteren een mooie uitreiking was met mijn familie. Of dat ik gisteren ondanks mijn pijnklachten naar mijn zin heb gehad. En dat ik om mij heen kijk met natuur. Dat het mooi is.

Had ook altijd eerst negatieve gedachtes maar het is lastig om de knop om te draaien. Ik herken het wel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114054808

:D _O- :D _O-

Ook voor kortere afstanden herkenbaar en leuk :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:30:38 #39
236410 MaleDuck
pi_114055752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Maar dat van jou is nog meer dan 6km :9 (even gespiekt haha)
En zo te zien was je terugweg 10 meter korter :o
Vandaar dat ik ook 3 minuten sneller was :P

Maar ik mag vandaag wel weer lopen, maar in mn agenda komt het morgen beter uit, alleen weet nog niet wat ik qua soort loop ga doen. Zou om niet te overbelasten nog 12,5 km moeten lopen deze week verdeeld over 2 keer, dus donderdag en zaterdag, iemand nog suggesties, ik heb zaterdag natuurlijk 10 km wedstrijd gelopen en maandag heb ik 7 km op draaftempo (zoals RW dat aangeeft) gelopen...
pi_114055998
Alweer een mooie route voor vanavond uitgestippeld, circa 12,5 km. Hopelijk vanavond wat lichte regen, i love it! :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_114056161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:08 schreef DarkElf het volgende:

:D _O- :D _O-

Ook voor kortere afstanden herkenbaar en leuk :D
Hahaha herkenbaar.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:49:28 #42
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114056496
Ik ga zo op pad met mn nieuwe capri, nieuwe sokken en nieuwe Garmin O+ *O*

Klein rondje maar, 15 minuten, want eigenlijk is vandaag een rustdag, ik heb morgen weer training.

Verder Moblo, Maraca en Yuki (hoop dat ik niemand vergeet): -O- :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:07:02 #43
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114057213
Het moet mooi weer zijn in Utrecht vanmiddag! Benen voelen (nu) goed dus wil even een rustig rondje proberen. Gaat het pijn doen, stop ik direct.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:11:03 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114057399
Ach, over een week heb ik een hometrainer en kan ik iig nog iets doen. Het stilzitten is gewoon 3x niks :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:16:08 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_114057625
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zo op pad met mn nieuwe capri, nieuwe sokken en nieuwe Garmin O+ *O*

Klein rondje maar, 15 minuten, want eigenlijk is vandaag een rustdag, ik heb morgen weer training.

Verder Moblo, Maraca en Yuki (hoop dat ik niemand vergeet): -O- :*
Veel plezier :D *O* Ben benieuwd hoe je het vindt, met je Garmin O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:18:25 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114057735
Succes Yuki. En MB veel plezier met de kleine O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:27:10 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114058178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Maraca het volgende:
Ach, over een week heb ik een hometrainer en kan ik iig nog iets doen. Het stilzitten is gewoon 3x niks :P
^O^ Scheelt echt hoor, om andere dingen te gaan doen. Ik mis het hardlopen niet zo erg als ik gedacht had :@. Gelukkig maar, lijkt me superfrustrerend om zo'n lange periode elke dag tegen de muren op te vliegen als je niet mag lopen :P.

Alleen dacht ik dat ik gisteren al op twee officiële revalidatieweken zat (sinds ik bij de sportarts was, van de vier weken in totaal) en toen dacht ik *O* gaat best wel snel! Bleek het nog maar een week geleden te zijn :').
Niet meer actief op Fok!
pi_114058340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:11 schreef Maraca het volgende:
Hoezo, what happened?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:59:55 #49
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114059883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoezo, what happened?
Been overbelast :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:01:10 #50
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_114059950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:17 schreef justmattie het volgende:
Squat is ook om je rug/bekkenspieren te verstevigen toch? Met bench press zit ik op 45kg. 50 haal ik nog net niet helemaal.
Een beetje body hebben is niet erg. Vind ikzelf dan, draag de laatste tijd alleen maar strakkere shirts ipv polo's :P
Dit zijn mijn stats:
Squat: 82.5kg (5x5)
OHP: 40kg (5x5)
DL: 100kg (1x5)
BP: 52.5 (5x5)
BOR: 60kg (5x5)

Squats is compound, dus daar pak je feitelijk je hele lichaam mee:
Benen/rug/buik/armen: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.html
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:01:31 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114059971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^ Scheelt echt hoor, om andere dingen te gaan doen. Ik mis het hardlopen niet zo erg als ik gedacht had :@. Gelukkig maar, lijkt me superfrustrerend om zo'n lange periode elke dag tegen de muren op te vliegen als je niet mag lopen :P.

Alleen dacht ik dat ik gisteren al op twee officiële revalidatieweken zat (sinds ik bij de sportarts was, van de vier weken in totaal) en toen dacht ik *O* gaat best wel snel! Bleek het nog maar een week geleden te zijn :').
Ja, dat gaat langzaam he :o ben er ook pas een week uit, maar het voelt als weken!
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:08:00 #52
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114060298
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Veel plezier :D *O* Ben benieuwd hoe je het vindt, met je Garmin O+
Nou, het ging best goed! Ik krijg alleen de gegevens niet op mn computer :'(

Ik was even bang dat ie ook niks geregistreerd had, maar ik zie wel gegevens staan bij menu > geschiedenis > activiteiten. Alleen de computer kan ze niet vinden gek genoeg.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_114060366
Kwam toevallig een documentaire op youtube tegen over marathon lopers, nu wil ik ook hahaha

Misschien.. ooit... Over een heeeele lange tijd :9
pi_114060417
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:59 schreef Maraca het volgende:

[..]

Been overbelast :')
Aiii, beterschap! :*
pi_114060495
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:18 schreef jolletje het volgende:
Na ongeveer 5 jaar niet meer te hebben gesport heb ik besloten dat mn conditie echt weer beter moet.

Dit wil ik gaan doen dmv hardlopen. Heb afgelopen week kleding + schoenen gekocht en begin nu met 2x per week 's avonds hardlopen.
Heb een schema met als doel binnen 10 weken 15min aan een gesloten te kunnen hardlopen. In het begin is het veel afwisselen van hardlopen en wandelen waarbij het wandelen steeds minder wordt.

Nu wil ik graag mn prestaties (snelheid/afgelegde afstand) bij gaan houden. Wat advieseren/gebruiken jullie hiervoor?
Even in het goede topic...
You know what i mean...
pi_114060571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:12 schreef jolletje het volgende:

[..]

Even in het goede topic...
Ik gebruik Endomondo, zoals veel andere mensen in dit topic :P
Is een gratis app voor op android toestellen of voor op de iPhone

En welkom *O*
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:15:30 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114060623
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:08 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nou, het ging best goed! Ik krijg alleen de gegevens niet op mn computer :'(

Ik was even bang dat ie ook niks geregistreerd had, maar ik zie wel gegevens staan bij menu > geschiedenis > activiteiten. Alleen de computer kan ze niet vinden gek genoeg.
Dat had ik ook met mijn garmin (heb hem ook net) Als ik dan via connect wilde uploaden gaf hij steeds aan dat er geen apparaat was aangesloten. Ik heb toen drivers geinstalleerd en nu werkt het. Ik weet alleen niet meer waar ik die precies vond.. In ieder geval via de Garmin site..
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:18:22 #58
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114060765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat had ik ook met mijn garmin (heb hem ook net) Als ik dan via connect wilde uploaden gaf hij steeds aan dat er geen apparaat was aangesloten. Ik heb toen drivers geinstalleerd en nu werkt het. Ik weet alleen niet meer waar ik die precies vond.. In ieder geval via de Garmin site..
Nee, dat is het rare. Hij kan het apparaat wel vinden, en een activity van gisterenavond (hartslagmeter getest), maar de activity van vandaag staat er niet in. Terwijl die wel in het horloge staat.

15:02:56
2,39 km
06:17/km
155 cal
166 bpm

Zo dan maar :')
Ziggy played guitar
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:19:15 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114060810
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:18 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, dat is het rare. Hij kan het apparaat wel vinden, en een activity van gisterenavond (hartslagmeter getest), maar de activity van vandaag staat er niet in. Terwijl die wel in het horloge staat.

15:02:56
2,39 km
06:17/km
155 cal
166 bpm

Zo dan maar :')
Ok, vreemd! dan weet ik het ook niet :P
Lekker gelopen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:22:44 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114060981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ok, vreemd! dan weet ik het ook niet :P
Lekker gelopen?
Ja dat wel! Best snel voor mijn doen ook :)
Ziggy played guitar
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:24:14 #61
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114061045
Net weer terug. Ging goed.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114062137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dit zijn mijn stats:

Benen/rug/buik/armen: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.html
Dames dames, bitte nach [Bodybuilding] (#234) -|||-----|||- nog geen strandweer :( gehen fur die uberkorpertrainung gelul.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:46:40 #63
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114062163
Zo eerst eens kijken of ze bij de Lidl nog hardloop spullen hebben. Daarna een rondje lopen :)

Ga heel rustig lopen, puur op uithoudingsvermogen voor de afstand (als het goed gaat ~ 6km, anders minder). Volgens mij is het best lekker loopweer en sowieso ben ik blij dat ik kan gaan, anders zit ik vanavond in de gordijnen denk ik :')
pi_114062242
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Yuki het volgende:
Zo eerst eens kijken of ze bij de Lidl nog hardloop spullen hebben. Daarna een rondje lopen :)

Ga heel rustig lopen, puur op uithoudingsvermogen voor de afstand (als het goed gaat ~ 6km, anders minder). Volgens mij is het best lekker loopweer en sowieso ben ik blij dat ik kan gaan, anders zit ik vanavond in de gordijnen denk ik :')
Zou je dat nou wel doen skat -O- Met die kapotte enkel alles.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:48:32 #65
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114062246
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:46 schreef Yuki het volgende:

Wordt lastig :P Bij Lidl moet je meestal 's ochtends zijn als je wat wil. Veel interesse namelijk. Bij mij was bijna alles uitverkocht :o

Nietermin succes.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114062422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:13 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik gebruik Endomondo, zoals veel andere mensen in dit topic :P
Is een gratis app voor op android toestellen of voor op de iPhone

En welkom *O*
Daar zit ik dan met mn blackberry :P

Is een GPS horloge de investering waard?
Zie die vanaf 125, maar ook van 400.
You know what i mean...
pi_114062557
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef jolletje het volgende:

[..]

Voor de BB is er vast ook wel iets beschikbaar :P
Had hiervoor ook een BB, kan alleen niet meer herinneren of ik toen ook aan app gebruikte of niet...

Als je de route goed kan onthouden kan je wel alvast de afstand meten via afstandmeten.nl :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:57:00 #68
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114062615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:48 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Zou je dat nou wel doen skat -O- Met die kapotte enkel alles.
Bij pijn: stoppen en direct naar huis. Beloofd :* ;)

Zou die hartslagmeter van de Lidl wat zijn? :@
Aangezien een Garmin er voorlopig écht niet inzit...
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:59:05 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114062737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:48 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wordt lastig :P Bij Lidl moet je meestal 's ochtends zijn als je wat wil. Veel interesse namelijk. Bij mij was bijna alles uitverkocht :o

Nietermin succes.
Kleding is er nauwelijks meer, maar kon niet eerder gaan.
Wel die hartslagmeter though...
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:01:46 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_114062871
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

Kleding is er nauwelijks meer, maar kon niet eerder gaan.
Wel die hartslagmeter though...
Hartslag zal hij prima kunnen meten lijkt me! Alleen je zult vast geen grafiekjes en tabellen krijgen ofzo. Maar om tijdens je loop je hartslag bij te houden zal dit neem ik aan wel voldoen toch?
pi_114062873
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Bij pijn: stoppen en direct naar huis. Beloofd :* ;)

Zou die hartslagmeter van de Lidl wat zijn? :@
Aangezien een Garmin er voorlopig écht niet inzit...
Een vriendin van mij had 'm gekocht maar kwam niet uit de handleiding, ik heb er gister mee zitten prutsen, maar ook ik had iets van eeuhhhhhhh :') Ze heeft 'm dus terug gebracht en voor ¤ 6,- meer een hartslagmeter bij decathlon gekocht.
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:04:58 #72
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114063026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef Shravani het volgende:

[..]

Een vriendin van mij had 'm gekocht maar kwam niet uit de handleiding, ik heb er gister mee zitten prutsen, maar ook ik had iets van eeuhhhhhhh :') Ze heeft 'm dus terug gebracht en voor ¤ 6,- meer een hartslagmeter bij decathlon gekocht.
Top! Dan wacht ik daar dus even mee :)

Ze hebben nog sokken!! *O*

Edit: 3 paar sokken voor nog geen ¤ 7,50 *)

En dank je Shravani, je hebt me behoed voor een miskoop :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Yuki op 11-07-2012 15:16:32 ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:17:38 #73
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_114063655
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef jolletje het volgende:

[..]

Endomondo doet het ook op BB, dus daar hoef je het niet om te laten. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:35:26 #74
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114064534
Tis inmiddels gelukt om de training op mn computer te uploaden *O*
http://connect.garmin.com/activity/198101397
Ziggy played guitar
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:40:37 #75
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114064800
Waarom ging ik nou bij Decathlon kijken? :')

http://www.decathlon.nl/NL/forerunner-110-hrm-175355598/#

* Yuki klikt tabblad weer dicht... geen geld :N
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:41:56 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114064871
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Tis inmiddels gelukt om de training op mn computer te uploaden *O*
http://connect.garmin.com/activity/198101397
Tof MB! *O*

Lijkt me best leuk, om eens in het Vondelpark te gaan lopen O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:47:08 #77
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114065167
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof MB! *O*

Lijkt me best leuk, om eens in het Vondelpark te gaan lopen O+
Vondelpark is erg leuk ja :Y Ik loop er altijd dus ik ken het wel inmiddels :P Binnenkort wil ik eens naar het Amsterdamse Bos.
Ziggy played guitar
pi_114065325
Net terug van een loopje, ging alleen niet zo goed -O- Wilde eigenlijk langer doorgaan, maar ik voelde toch weer pijn in de schenen.
Aan de ene kant had ik best kunnen doorgaan, maar dan had ik wss mijn benen helemaal naar de klote geholpen, want ik voel ze nu nog steeds na zeuren ;( .

Misschien vonden mijn benen dat eergisteren en vandaag te dicht op elkaar zat...

Ronde tijden ook minder dan maandag, maar dat was te verwachten met de pijn. Ik wilde eerst vrijdag weer gaan, maar ik wacht daar nog maar even mee denk ik, ben bang dat het anders weer erger wordt. In het weekend moet ik ook weer werken, dus moet een beetje oppassen :P

http://www.endomondo.com/workouts/70798508
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:53:25 #79
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114065519
quote:

[..]

Dit zijn mijn stats:

netjes hoor zie menig man mens bij ons op de sportschool die dat niet halen haha :P
ik kan alleen de BOR ff niet plaatsen? bij squats wordt over het algemeen aangeraden om daar meer herhalingen bij te doen dan bij je normale setjes ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:57:24 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114065728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Miezziej het volgende:
Net terug van een loopje, ging alleen niet zo goed -O- Wilde eigenlijk langer doorgaan, maar ik voelde toch weer pijn in de schenen.
Aan de ene kant had ik best kunnen doorgaan, maar dan had ik wss mijn benen helemaal naar de klote geholpen, want ik voel ze nu nog steeds na zeuren ;( .

Misschien vonden mijn benen dat eergisteren en vandaag te dicht op elkaar zat...

Ronde tijden ook minder dan maandag, maar dat was te verwachten met de pijn. Ik wilde eerst vrijdag weer gaan, maar ik wacht daar nog maar even mee denk ik, ben bang dat het anders weer erger wordt. In het weekend moet ik ook weer werken, dus moet een beetje oppassen :P

http://www.endomondo.com/workouts/70798508
De wijk waar ik opgegroeid ben :o O+

En doe idd maar voorzichtig :Y Wel mooi dat je nog dik 5 km hebt kunnen lopen *O*
pi_114065840
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

De wijk waar ik opgegroeid ben :o O+

En doe idd maar voorzichtig :Y Wel mooi dat je nog dik 5 km hebt kunnen lopen *O*
Mooie buurt he :9 haha
Alleen de wind is soms een beetje vervelend op de dijk. Had een heel stuk stevige tegenwind, ook niet lekker :P In de bebouwde kom voel ik het nooit zo erg.
pi_114065929
Ha die buurt ken ik ook, m'n broertje woont daar vlakbij.

Inderdaad lekker windvangen als je over het dijkje loopt.
pi_114065952
@justmattie, kun je me toevoegen aan de Bridge to Bridge loop in Arnhem op 9 september? Ik loop de 10 Mijl.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:02:08 #84
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114065958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mooie buurt he :9 haha
Alleen de wind is soms een beetje vervelend op de dijk. Had een heel stuk stevige tegenwind, ook niet lekker :P In de bebouwde kom voel ik het nooit zo erg.
Die dijk kan echt killing zijn ja :D

Ik ga kijken hoeveel last ik van de wind heb.
Omgekleed: check
Schoenen aan: check
Oordopjes op hun plek: check

Kijken of ik er idd 6km uit kan persen :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:03:20 #85
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_114066021
Succes Yuki!
En toch goed gedaan hoor Mieziej, ondanks de last van je benen.
Ziggy played guitar
pi_114066073
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Die dijk kan echt killing zijn ja :D

Ik ga kijken hoeveel last ik van de wind heb.
Omgekleed: check
Schoenen aan: check
Oordopjes op hun plek: check

Kijken of ik er idd 6km uit kan persen :)
Veel plezier *O*

@MissBliss
Dank je :D
pi_114066153
quote:

[..]

Dit zijn mijn stats:

Pretty nice. Die bow over ook. Dat zul je best -op de goede manier- voelen?

Volgende week squat maar eens proberen. Zal flink spierpijn op gaan leveren :P
pi_114066380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
@justmattie, kun je me toevoegen aan de Bridge to Bridge loop in Arnhem op 9 september? Ik loop de 10 Mijl.
Done ^O^

Miezje, verder toch wel lekker gelopen? Ondanks je schenen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:13:26 #89
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114066562
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef justmattie het volgende:

[..]

aha dat is het dus de Bend over Row.
pi_114066571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef justmattie het volgende:

[..]

Done ^O^

Miezje, verder toch wel lekker gelopen? Ondanks je schenen.
Mwa, op zich, ondanks alles nog steeds niet gewandeld dus dat vind ik dan wel weer goed van mezelf :7
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:14:04 #91
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_114066598
Kan ik weer in de TS:
25 augustus 2012 - Bavoschenkelloop
- xzaz 5k
pi_114067014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:14 schreef xzaz het volgende:
Kan ik weer in de TS:
25 augustus 2012 - Bavoschenkelloop
- xzaz 5k
^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mwa, op zich, ondanks alles nog steeds niet gewandeld dus dat vind ik dan wel weer goed van mezelf :7
Maar ook wel weer frusty denk ik, omdat je wel 10km kunt lopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:13 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

aha dat is het dus de Bend over Row.
Yes :Y
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:27:57 #93
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_114067348
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:53 schreef AntiChrist het volgende:
netjes hoor zie menig man mens bij ons op de sportschool die dat niet halen haha :P
ik kan alleen de BOR ff niet plaatsen? bij squats wordt over het algemeen aangeraden om daar meer herhalingen bij te doen dan bij je normale setjes ;)
Stronglift baby, ik squat 2/3x per week 5x5, 2.5kg erbij bij elke training. Ik ga dat niet vaker doen, minder wel if anything (3x5 en dan naar 1x5).

Voor krachttraining heb je minder < 8 reps nodig, 8-12 reps is voor spiergroei (groei is hier geen extra kracht, maar meer ... term ff kwijt).

BOR is http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:29:44 #94
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_114067443
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:05 schreef justmattie het volgende:

Spierpijn is geen onbekend verschijnsel nee ;)
pi_114067585
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef justmattie het volgende:

[..]

^O^

[..]

Maar ook wel weer frusty denk ik, omdat je wel 10km kunt lopen.

[..]

Yes :Y
Nouja tijdens die 10km had ik ook gewandeld hoor, stiekem :9
Maar ik heb wel het gevoel dat ik vroeger "beter" was. Terwijl ik nu vaker loop, dus dat is wel frustrerend ja -O-
pi_114067757
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef justmattie het volgende:

[..]

Done ^O^

Dank!
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:35:27 #97
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_114067779
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:21 schreef justmattie het volgende:

[..]

^O^
Thanks, nu hopen op een PR
pi_114067992
Even vraagje. Hier in de buurt is op 25 augustus een leuke 5km-wedstrijd. Een week later op 2 september is dus mijn 10km-wedstrijd gepland. Is dat verstandig? Zit er dan dus aan te denken zaterdag die wedstrijd, dinsdag of woensdag nog lopen en dan zondag weer.
pi_114068585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
Even vraagje. Hier in de buurt is op 25 augustus een leuke 5km-wedstrijd. Een week later op 2 september is dus mijn 10km-wedstrijd gepland. Is dat verstandig? Zit er dan dus aan te denken zaterdag die wedstrijd, dinsdag of woensdag nog lopen en dan zondag weer.
Welke loop is op de 25e? :p doe ik mezelf mijn eerste wedstrijd cadeau
pi_114068667
quote:
Lijkt me prima te doen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:55:26 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114068801
quote:
Als je tussendoor max 1 keer traint, moet dat te doen zijn :)
pi_114068839
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:51 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Welke loop is op de 25e? :p doe ik mezelf mijn eerste wedstrijd cadeau
De Herselmansportloop in Kapelle: http://www.atletiekzeeland.nl/index.php?pg=wedinfo&wedid=1269
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:57:52 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114068932
GPS fuckup :(

http://www.endomondo.com/workouts/70815922

Straks de route nog maar eens uittekenen, kijken wat de daadwerkelijke afstand nou was...
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:57:52 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_114068933
Mossel, dat kan jij makkelijk :Y
F means you're fucked
pi_114068989
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Yuki het volgende:
GPS fuckup :(

http://www.endomondo.com/workouts/70815922

Straks de route nog maar eens uittekenen, kijken wat de daadwerkelijke afstand nou was...
Ging het wat?
pi_114069000
Dan ga ik me denk ik maar inschrijven binnenkort :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:01:54 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114069171
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ging het wat?
Best goed :Y Na 1,5 km even pijn aan m'n enkel, toen rustig doorgedribbeld met het idee: houdt dit langer dan 2 minuten aan, dan wandel ik naar huis. Was met ruim een minuut weer over :) En in de laatste km kreeg ik tintelende voeten; denk dat ik m'n schoenen te strak strik :P

Ben alleen benieuwd hoe m'n enkel en knieën het hebben ná deze loop...
pi_114069228
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

Best goed :Y Na 1,5 km even pijn aan m'n enkel, toen rustig doorgedribbeld met het idee: houdt dit langer dan 2 minuten aan, dan wandel ik naar huis. Was met ruim een minuut weer over :) En in de laatste km kreeg ik tintelende voeten; denk dat ik m'n schoenen te strak strik :P

Ben alleen benieuwd hoe m'n enkel en knieën het hebben ná deze loop...
Klinkt goed!
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:03:06 #109
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114069234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Stronglift baby, ik squat 2/3x per week 5x5, 2.5kg erbij bij elke training. Ik ga dat niet vaker doen, minder wel if anything (3x5 en dan naar 1x5).

Voor krachttraining heb je minder < 8 reps nodig, 8-12 reps is voor spiergroei (groei is hier geen extra kracht, maar meer ... term ff kwijt).

[ afbeelding ]

BOR is http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html
ik snap wat je bedoelt ik hou zelf vast aan het rippetoe principe, ik doe overal maar 3 setjes van van max 6 herhalingen maar bij squatten pak ik 3 x 15. ik heb ergens gelezen (moet ik even voor je opzoeken) dat bij squatten het aantal herhalingen een flink stuk hoger mag zijn. ook bij het schema wat ik van de fysio kreeg staat het aantal herhalingen op squats op een flink meer aantal dan de rest.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:05:05 #110
4507 Kwamo
Het is mij
pi_114069343
Wie beheert het FOK! team? Ik ben zojuist lid geworden :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:09:48 #111
342418 VKV
Plausibel
pi_114069596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Kwamo het volgende:
Wie beheert het FOK! team? Ik ben zojuist lid geworden :)
GotC
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:12:12 #112
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_114069758
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik snap wat je bedoelt ik hou zelf vast aan het rippetoe principe, ik doe overal maar 3 setjes van van max 6 herhalingen maar bij squatten pak ik 3 x 15. ik heb ergens gelezen (moet ik even voor je opzoeken) dat bij squatten het aantal herhalingen een flink stuk hoger mag zijn. ook bij het schema wat ik van de fysio kreeg staat het aantal herhalingen op squats op een flink meer aantal dan de rest.
Rippetoe is zelf ook 5x5 met SS? 3x5 lees ik op de SS wiki. http://startingstrength.wikia.com/wiki/FAQ:The_Program

Overigens kan ik je verzekeren dat 5x10 bij 85 kg dodelijk is, dat is niet leuk meer. Met een lichter gewicht is het nog wel te doen, maar denk dat je zodra je BW nadert het geen slim plan meer is. Of je gaat naar 3x12 oid. Maar goed, ik volg een 5x5 programma, dus ik ga niet lopen spelen met het aantal reps, tenzij ik alleen op vorm oefen, maar dan ligt er gaan 65kg op m'n bar.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:13:25 #113
4507 Kwamo
Het is mij
pi_114069829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef VKV het volgende:

[..]

GotC
Cool cool. Heb haar een DM gedaan. Een beetje een warrige bedenk ik me nu :')
pi_114069906
Laatst een klant het advies gegeven bij run2day in Leeuwarden schoenen aan te meten als die wou beginnen met hardlopen. Sprak hem vandaag weer. Hij heeft geluisterd en hij is begonnen met hardlopen. :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:15:47 #115
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_114069951
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar maanden het hardlopen weer opgepakt en heb inmiddels een paar 5km afgelegd. PR staat op het moment op 28:44, maar had wel het gevoel dat ik makkelijk sneller had gekund, helemaal in het begin valt nog wat te winnen.Wil dit nu uit gaan breiden naar 10km en PR van 5km naar 20 - 25 min.

Het jammere is dat ik nu last van m'n rechter lies heb. Ik kan er op zich wel doorheen lopen, maar voel het toch al een paar weken tijdens het lopen. Het komt opzetten na ongeveer een kwartiertje.

Heeft iemand ervaring met liesblessures en hebben jullie advies? Neem aan rustig aan doen en goede warming up (dit schoot er nogal eens bij in).

Als ik geen last meer van m'n lies heb ben ik ook van plan om met evenementen mee te gaan doen :)
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:18:23 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114070067
Zo. Dit lijkt er meer op :) Klikkerdeklik!

Avg. pace van 6:50. Heb ik toch mooi rustig gelopen :)
pi_114070290
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef Yuki het volgende:
Zo. Dit lijkt er meer op :) Klikkerdeklik!

Avg. pace van 6:50. Heb ik toch mooi rustig gelopen :)
Ziet er goed uit Yuki. Mooie pace. :)
pi_114070328
Morgen maar eens achter mijn hardloopzonnebril aanbellen, of ik hem al kan ophalen. Anders wordt het na de vakantie pas. Niet handig als je zo'n ding voor in de vakantie wilt hebben.
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:24:49 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114070363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ziet er goed uit Yuki. Mooie pace. :)
Ben wel blij dat ik eigenwijs door ben blijven lopen. Endomondo had me 940 meter cadeau gedaan... Was ik gestopt toen Endomondo zei "You have reached your goal" dan had ik de 6km dus niet gehaald :N
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:28:27 #120
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114070529
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ben wel blij dat ik eigenwijs door ben blijven lopen. Endomondo had me 940 meter cadeau gedaan... Was ik gestopt toen Endomondo zei "You have reached your goal" dan had ik de 6km dus niet gehaald :N
Heb je nog wat kunnen halen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_114070629
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Die Endomondo dame is een sneaky jaloers typetje die dan toch probeert je zo minder te laten hardlopen dan je eigenlijk wilt. Niet te vertrouwen! :7
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:31:41 #122
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114070663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Die Endomondo dame is een sneaky jaloers typetje die dan toch probeert je zo minder te laten hardlopen dan je eigenlijk wilt. Niet te vertrouwen! :7
Die kaart die ze tekende zag er ook niet uit. Vond het al raar dat ze zei dat ik 1 km in iets meer dan 5 minuten gelopen had... :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:32:11 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_114070675
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Heb je nog wat kunnen halen?
Euh? Bij de Lidl bedoel je?

3 paar sokken :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:32:50 #124
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114070708
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Euh? Bij de Lidl bedoel je?

3 paar sokken :)
Ok top! Dat hadden ze dus nog wel. Nou hopen dat het spul wat mee gaat ;).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:34:47 #125
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_114070783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ik zag vanmiddag een man van 45-50 gok ik lopen. Rond 1330 uur Was na station richting Aldi. Ik zat te wandelen (opdracht van Evy). Had tanktop aan en korte broek. Was jij dat? Of ben jij een jonge kerel?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')