Was meteen het moment vd show.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijp was er toch vandaag? Itempje.
Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:29 schreef Tropanzia het volgende:
Noem 1 persoon zonder ''gespeeld enthousiasme''
Die aflevering moet ik nog terugkijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een persoon überhaupt zonder enthousiasme. Wel een baas.
Bij Tour du Jour is die niet geweest toch? Wel bij VI Oranje, maar dat vond ik geen succes. Dit zijn niet echt programma's waar de gasten veel aan het woord komen en om dan als enige bijdrage elk kwartier een keer te horen dat hij voetbal een debiele bezigheid vindt draagt niet echt wat bij. Dan hoor ik hem liever in bijvoorbeeld DWDD als hij wat langere monologen kan houden die ook nog eventueel ergens over gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die aflevering moet ik nog terugkijken.
Iemand een linkje naar die uitzending ?
Klopt, bij DWDD krijgt hij wel tijd om z'n punt te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij Tour du Jour is die niet geweest toch? Wel bij VI Oranje, maar dat vond ik geen succes. Dit zijn niet echt programma's waar de gasten veel aan het woord komen en om dan als enige bijdrage elk kwartier een keer te horen dat hij voetbal een debiele bezigheid vindt draagt niet echt wat bij. Dan hoor ik hem liever in bijvoorbeeld DWDD als hij wat langere monologen kan houden die ook nog eventueel ergens over gaan.
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:47 schreef Trebo het volgende:
Annette Gerritsen mag van mij iedere dag wel aanschuiven
[ afbeelding ]
Ik heb mijn haren nog.quote:
Die moet echt zsm in de Pleeboiquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:47 schreef Trebo het volgende:
Annette Gerritsen mag van mij iedere dag wel aanschuiven
[ afbeelding ]
Het lijkt Gijp wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Die anekdotes zijn ook nog eens meerentijds niet eens waar, da's nog het ergste.
Ik vind Vive le vélo en de Avondetappe ook een stuk relaxter dan Tour de Jour. De opzet van dat programma is zeer druk, veel grappen en grollen enzo. Ik hou best wel van een beetje humor in de tent, maar het is me daar soms te veel van het goede.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:13 schreef Nober het volgende:
Ik kijk Vive le vélo en de avondetappe wat is deze?
Kansloos bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:42 schreef Reya het volgende:
Hij sluit wel redelijk aan bij de actuele staat van het Nederlandse wielrennen, lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:42 schreef Reya het volgende:
Hij sluit wel redelijk aan bij de actuele staat van het Nederlandse wielrennen, lijkt me zo.
Hij speelt toneel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:06 schreef JesseOzil het volgende:
Ik vond hem vorig jaar wel leuk maar het begint steeds voorspelbaarder te worden.
Ja dat doen ze bijna overal maar die doen het goed die Jakobs was 1 seizoen leuk maar dit jaar word het steeds minder.quote:
Zei ik ook al eerder. Verekt slecht acteur.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bijna overal maar die doen het goed die Jakobs was 1 seizoen leuk maar dit jaar word het steeds minder.
Hij zal er een goede boterham aan overhouden neem ik aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het ook nog wel een beetje sneu. Gertje is een prima kerel volgens mij, alleen een beetje dommig en zeker naief. Nu maken ze daar bij RTL goed gebruik van en Gertje denkt dat iedereen hem een toffe peer vindt, terwijl iedereen denkt dat hij een domme boer is.
Dat roep ik vaker. Best wel sneu dat ie denkt dat ze om hem lachen. Maar dat ze hem juist uitlachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:42 schreef OProg het volgende:
Hij heeft het in zijn bol gekregen en denkt de nieuwe Gijp te zijn.
Alleen een versie zonder hersens of humor.
Ik heb medelijden met hem, en erger me aan hem. Ik haat niemand.quote:
Darom zeg ik, hij is zielig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heeft hij vaak grote woorden, maar slechts een klein hartje.
Zou iemand moeten herkennen.
En dat bedoel ik positief.
Wat dat betreft wel. Boeren slim noemen ze dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:06 schreef Mierenneuker. het volgende:
Gert is slimmer dan wij allemaal denken.
Hij casht lekker om een typetje uit te hangen daarzo en lacht zich de rest v/h jaar rot.
overactingquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef CPS2000 het volgende:
Zou die vent aan de coke zijn? Hij kijkt altijd zo maniakaal uit zijn ogen.
wilfred is de laatste tijd sowieso wat arroganter vind ik. Hij kijkt neer op vrijwel iedereen lijkt het vooral op Danny en Gert. Niet op Johan en Rene.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Heufd het volgende:
Wilfred heeft ook niet zo'n hoge pet op van Gertje heb ik het idee. Probeert hem de hele tijd neer te zetten als een debiel die niet kan lezen.
Wilfred is al non-stop bezig met avond uitzendingen sinds 4 juni, dat gaat je professionaliteit ten koste. Schijnt dat RTL ook met de OS avond uitzendingen wil doen maar de volgens mij wilt RTL hem daarin in bescherming nemen en een andere presentator kiezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef keepoww het volgende:
[..]
wilfred is de laatste tijd sowieso wat arroganter vind ik. Hij kijkt neer op vrijwel iedereen lijkt het vooral op Danny en Gert. Niet op Johan en Rene.
Dat wordt Rick Nieman, maar Genee gaat wel de eerste drie afleveringen presenteren:quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Type-R het volgende:
[..]
Wilfred is al non-stop bezig met avond uitzendingen sinds 4 juni, dat gaat je professionaliteit ten koste. Schijnt dat RTL ook met de OS avond uitzendingen wil doen maar de volgens mij wilt RTL hem daarin in bescherming nemen en een andere presentator kiezen.
quote:Ik heb er nooit geheimzinnig over gedaan. Seks is toch iets heel normaals? Als mijn vrouw er was, dan gingen we gewoon naar de hotelkamer. Er waren ook wel renners die stiekem naar boven gingen. Of ergens afspraken met hun vrouw die een paar kilometer verderop in een tentje zat. Dat heb ik nooit gedaan. Wat een gedoe in zo'n tentje. Voor mij was de rustdag iets speciaals. Ook al heb je dagenlang afgezien, dat ding werkt nog wel, hè. Binnen vijf minuten was het vervolgens gebeurd. Als je niet de hele dag lag te rollebollen had de ploegleiding er geen problemen mee.
Juist heel weinig humor en veels te veel commerciele troep. Je zou zeggen dat RTl er wat meer geld voor uittrekt omdat ze meer reclame inkomstemn hebben door hogere kijkcijfers maar ze halen het geld met die kut items binnen blijkbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:52 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik vind Vive le vélo en de Avondetappe ook een stuk relaxter dan Tour de Jour. De opzet van dat programma is zeer druk, veel grappen en grollen enzo. Ik hou best wel van een beetje humor in de tent, maar het is me daar soms te veel van het goede.
ja hij is niet echt consequent in zijn verhalen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:40 schreef Karina het volgende:
Mmm en van de week vertelde hij weer dat hij tijdens een rustdag alleen maar plat op zijn bed kon liggen en naar het plafond staren.
Maandag ook nog uitzending ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Maandag is Diekstra overigens te gast in de studio (samen met Johan Derksen)
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:34 schreef Veerboot het volgende:
Ja, programma is dan een cross-over tussen Tour du Jour en De Spelen. Ik dacht overigens dat dit het Tour du Jour-topic was. Zal post daar ook even plaatsen. Daar verder?
Mooi manquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Veerboot het volgende:
Maandag is Diekstra overigens te gast in de studio (samen met Johan Derksen)
Wat wil je met een korte-termijngeheugen van een amoebe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja hij is niet echt consequent in zijn verhalen.
al zal het bij mij ook niet meer werken na 3 weken stoepen.
Ja toffe gast en echte sportliefhebber en echte kenner en echte humor.quote:
Ik moet wel zeggen dat je vaak een goed fingerspitzengefühl hebt voor of iemand authentiek is tong. Jij had al snel door dat Hulzebosch een nepper is met zijn accent.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja toffe gast en echte sportliefhebber en echte kenner en echte humor.
Ik weet nog dat ie bij Barend en van Dorp zat, hij praatte ABN. Ze vroegen of ie nog dialect sprak, en of ie dat even kon doen. Ze moesten lachen. En is ie ermee doorgegaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je vaak een goed fingerspitzengefühl hebt voor of iemand authentiek is tong. Jij had al snel door dat Hulzebosch een nepper is met zijn accent.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik stoor mij voornamelijk aan die Danny Nelissen met zijn hypocriete, zelfvoldane, kop.
de rondemiss die rare wielrenners die het steeds onderbreken en die snelle jelle en bistro bullshitquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Juist heel weinig humor en veels te veel commerciele troep. Je zou zeggen dat RTl er wat meer geld voor uittrekt omdat ze meer reclame inkomstemn hebben door hogere kijkcijfers maar ze halen het geld met die kut items binnen blijkbaar.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef JesseOzil het volgende:
Wie zijn dan de sidekicks bij de spelen en wanneer begint VI weer ?
Denk dat Johan niet naar Londen gaat dus daar ben je vanaftwitter:os2012londen twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 12:43:37Alle informatie omtrent de 'zomer van 4' Olympische Spelen op RTL4 staat online op http://t.co/70ALfdvQ #os2012 #hhh #sportzomer reageer retweet
Ik heb geen hekel aan Johan ben juist een fan van hem alleen als hij over wielrennen gaat lullen vind ik hem schijtlollig en prietpraat verkopenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:47 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]Denk dat Johan niet naar Londen gaat dus daar ben je vanaftwitter:os2012londen twitterde op vrijdag 20-07-2012 om 12:43:37Alle informatie omtrent de 'zomer van 4' Olympische Spelen op RTL4 staat online op http://t.co/70ALfdvQ #os2012 #hhh #sportzomer reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Gert Jacobs hoeft maar een paar minuten zijn bek open te trekken en ik zit mij alweer te ergeren. Als hij thuis ook zo is dan vermoed ik dat zijn vrouw ook een halvegare is. Je wordt toch helemaal simpel van zo'n boerenkinkel
Hij is niet voor niks al bij z'n vierde vrouw.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Gert Jacobs hoeft maar een paar minuten zijn bek open te trekken en ik zit mij alweer te ergeren. Als hij thuis ook zo is dan vermoed ik dat zijn vrouw ook een halvegare is. Je wordt toch helemaal simpel van zo'n boerenkinkel
Serieus ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is niet voor niks al bij z'n vierde vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |