Ja dat doen ze bijna overal maar die doen het goed die Jakobs was 1 seizoen leuk maar dit jaar word het steeds minder.quote:
Zei ik ook al eerder. Verekt slecht acteur.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:38 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bijna overal maar die doen het goed die Jakobs was 1 seizoen leuk maar dit jaar word het steeds minder.
Hij zal er een goede boterham aan overhouden neem ik aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het ook nog wel een beetje sneu. Gertje is een prima kerel volgens mij, alleen een beetje dommig en zeker naief. Nu maken ze daar bij RTL goed gebruik van en Gertje denkt dat iedereen hem een toffe peer vindt, terwijl iedereen denkt dat hij een domme boer is.
Dat roep ik vaker. Best wel sneu dat ie denkt dat ze om hem lachen. Maar dat ze hem juist uitlachen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:42 schreef OProg het volgende:
Hij heeft het in zijn bol gekregen en denkt de nieuwe Gijp te zijn.
Alleen een versie zonder hersens of humor.
Ik heb medelijden met hem, en erger me aan hem. Ik haat niemand.quote:
Darom zeg ik, hij is zielig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heeft hij vaak grote woorden, maar slechts een klein hartje.
Zou iemand moeten herkennen.
En dat bedoel ik positief.
Wat dat betreft wel. Boeren slim noemen ze dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:06 schreef Mierenneuker. het volgende:
Gert is slimmer dan wij allemaal denken.
Hij casht lekker om een typetje uit te hangen daarzo en lacht zich de rest v/h jaar rot.
overactingquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:26 schreef CPS2000 het volgende:
Zou die vent aan de coke zijn? Hij kijkt altijd zo maniakaal uit zijn ogen.
wilfred is de laatste tijd sowieso wat arroganter vind ik. Hij kijkt neer op vrijwel iedereen lijkt het vooral op Danny en Gert. Niet op Johan en Rene.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Heufd het volgende:
Wilfred heeft ook niet zo'n hoge pet op van Gertje heb ik het idee. Probeert hem de hele tijd neer te zetten als een debiel die niet kan lezen.
Wilfred is al non-stop bezig met avond uitzendingen sinds 4 juni, dat gaat je professionaliteit ten koste. Schijnt dat RTL ook met de OS avond uitzendingen wil doen maar de volgens mij wilt RTL hem daarin in bescherming nemen en een andere presentator kiezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:25 schreef keepoww het volgende:
[..]
wilfred is de laatste tijd sowieso wat arroganter vind ik. Hij kijkt neer op vrijwel iedereen lijkt het vooral op Danny en Gert. Niet op Johan en Rene.
Dat wordt Rick Nieman, maar Genee gaat wel de eerste drie afleveringen presenteren:quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:15 schreef Type-R het volgende:
[..]
Wilfred is al non-stop bezig met avond uitzendingen sinds 4 juni, dat gaat je professionaliteit ten koste. Schijnt dat RTL ook met de OS avond uitzendingen wil doen maar de volgens mij wilt RTL hem daarin in bescherming nemen en een andere presentator kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |