SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 10-07-2012 23:58:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
dont make me watch the show right away..quote:
dat heb ik ruim een jaar of 2quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:16 schreef omelette het volgende:
Mijn plan-to-watch lijst is inmiddels langer dan mijn watched lijst volgens mij
Famous last words. Zit in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:08 schreef omelette het volgende:
Nog 1 aflevering en dan maar weer bedje in. Morgenochtend weer werken
Misschien kijk ik hem als ik wat ouder ben. Ik wil hem niet verpesten omdat ik te weinig nadenk over het plot.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat plot.![]()
Als je echt een goede volwassen manga wilt lezen, dan is Monster een goede keuze.
Er is wel door iemand op gestemd...quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien kijk ik hem als ik wat ouder ben. Ik wil hem niet verpesten omdat ik te weinig nadenk over het plot.
H ga Dekinai is een zwakke anime. Een hoofdpersoon die altijd geil is, waar veel Jappen zich in kunnen herkennen. En dat wordt ook nog eens gerechtvaardigd.
Een klasgenootje die bloost en giechelt als hij zegt dat ze grote borsten heeft? WTF?
Een gevecht met tentakels out of nowhere?
Een magisch strak uniformpje dat langzaam verdwijnt bij gebrek aan energie?
Ik ga hem niet verderkijken![]()
net gezien, en hij is idd net eff wat erger als wat ik dacht a.d.h.v. de beschrijvingquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien kijk ik hem als ik wat ouder ben. Ik wil hem niet verpesten omdat ik te weinig nadenk over het plot.
H ga Dekinai is een zwakke anime. Een hoofdpersoon die altijd geil is, waar veel Jappen zich in kunnen herkennen. En dat wordt ook nog eens gerechtvaardigd.
Een klasgenootje die bloost en giechelt als hij zegt dat ze grote borsten heeft? WTF?
Bedanktquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:45 schreef .Cake. het volgende:
Caffeïne in animevorm gegoten. Kijk dit één keer en je slaapt de hele nacht niet meer!
(ED van Joshiraku)
Je was eerlijk gewaarschuwd van te vorenquote:
Ringoquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je was eerlijk gewaarschuwd van te voren![]()
Als goedmakertje een klein filmpje van de enige vrouw waarvan ik überhaupt zou overwegen om mijn waifu van te maken.
quote:
3 x 4quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ook een goede, maar is geen 3 x 3 he?Zitten een aantal in waar ik dus ook nog over zat te twijfelen
Kan alleen die in het de onderste rij middelste kolom niet plaatsen, en weet ook niet precies welke gundam dat is in onderste rij rechter kolom.
Hmm, het plot is goed, maar niet overdreven moeilijk. Volgens mij ben je nog getraumatiseerd van NGEquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zo, ik maakte een beetje een grapje gisteravond, maar ik ben nu écht wel wakker nadat ik deze nog een keer gezien hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:45 schreef .Cake. het volgende:
Caffeïne in animevorm gegoten. Kijk dit één keer en je slaapt de hele nacht niet meer!
(ED van Joshiraku)
GTO heb ik nooit gezien, dus vandaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 06:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
3 x 4
Onderste middelste is Great Teacher Onizuka
En Mobile Suit Gundam 00 is het.
Geen zorgen, ze wordt niet verkracht. Alleen vastgebonden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gevecht met tentakels
ik weet hoe dat gaat aflopen
Anticlimaxquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze wordt niet verkracht. Alleen vastgebonden.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Och het was wel leuk gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb Dog Days S1 op m'n schijf staan. Moet ik 'm gaan kijken?
Anime van het jaar gaat al naar K of Code Breakerquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Klipnap het volgende:
Iedereen, stem op Animees op ''H ga Dekinai''! Het plot is fantastisch en er zullen ook nog veel interessante en schokkende twists komen. Ik voel het: de anime van het jaar!
K is toch pas in de herfst? Ik weet het plot niet maar het zag er wel vet uitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Anime van het jaar gaat al naar K of Code Breaker
ik heb al weken terug gestemd..quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:25 schreef Klipnap het volgende:
Iedereen, stem op Animees op ''H ga Dekinai''! Het plot is fantastisch en er zullen ook nog veel interessante en schokkende twists komen. Ik voel het: de anime van het jaar!
Genres: Comedy, Romancequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al weken terug gestemd..
en H ga dekinai wordt idd de anime hentai van het jaar (als ze het goed doen
Ik weet ook weinig van het plot, maar de cast is heel goed, en het zag er ook vet uit jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
K is toch pas in de herfst? Ik weet het plot niet maar het zag er wel vet uit
H is van ecchi/hentai natuurlijk!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Genres: Comedy, Romance
Ik zou hier toch minstens ecchi tussenzetten
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef omelette het volgende:
Genoeg gewerkt voor vandaag. Tijd voor de ontknoping van Mirai Nikki
Ik ben toch bezig met de VN van Fate/SN.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo ben al bijna de hele dag aan het photoshoppen
Gewoon ouderwets met pen en papierquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben toch bezig met de VN van Fate/SN.
Het resultaat is dat ik een afbeelding van Saber van het beeldscherm heb overgetrokken en "ingeschaduwd"
Hij is wel mooi, dat wel.
Potloodquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets met pen en papier?
Mooi!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit is btw het resultaat voor nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef omelette het volgende:
Genoeg gewerkt voor vandaag. Tijd voor de ontknoping van Mirai Nikki
Doe die eenss met vuurrood haar!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm..quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben toch bezig met de VN van Fate/SN.
Het resultaat is dat ik een afbeelding van Saber van het beeldscherm heb overgetrokken en "ingeschaduwd"
Hij is wel mooi, dat wel.
hoho.. dan wordt ze nog wel even gemasseerd.., iig erg aardig van Ryosukequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent een BDSM fan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
wanneer is het onnodig? als het aan japanners ligt is dat nooit onnodig en zelfs verplichte kostquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik ben een tegenstander van onnodige verkrachtingsscenes.
Dat is wel waarheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer is het onnodig? als het aan japanners ligt is dat nooit onnodig en zelfs verplichte kost
Japanners vinden het niet onnodig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer is het onnodig? als het aan japanners ligt is dat nooit onnodig en zelfs verplichte kost
Ik ook!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik ben een tegenstander van onnodige verkrachtingsscenes.
ik liet expres in het midden waar ik op doelde met die smiliequote:
ach. zolang het fictief is kan het mij allemaal niet zoveel schelen...quote:
Japan heeft in real life juist heel weinig verkrachtingen als land.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef mschol het volgende:
ach. zolang het fictief is kan het mij allemaal niet zoveel schelen...
het expliciet in beeld brengen is weer een ander verhaal...
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Seigi no Mikata,Goksuen en Absolute Boyfriend,allemaal josei en shoujo series en ik naar de live action versie!![]()
[..]
Japan heeft in real life juist heel weinig verkrachtingen als land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]it works?
of komt dat hierdoor:Misschien bevredigen ze hun behoeften al met hentai en poppen. Of zijn de straffen daar heel hoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen causaal verband tussen hogere straffen en minder criminaliteit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien bevredigen ze hun behoeften al met hentai en poppen. Of zijn de straffen daar heel hoog?
Straffen zijn hoog/streng!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien bevredigen ze hun behoeften al met hentai en poppen. Of zijn de straffen daar heel hoog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik bijna bij die scene.In de VN komt die zin gelukkig niet voor. Daar hebben ze het ook beter vertaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is nice! Deel twee komt er droom aan binnenkort!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een onderwerpen weer zeg.. Ik ga weer verder met Darksiders
Zeker wel vet ja, ben nu bij The Griever. Ik heb Darksiders 2 al gepreorderedquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die is nice! Deel twee komt er droom aan binnenkort!
De BakaBT download is snelquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:26 schreef Arashimashou het volgende:
Rape?
[ afbeelding ]
Legend of the Galactic Heroes.... 1% jaja dat komt er wel...
Ja. Momentjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef omelette het volgende:
Toevallig ook een goeie NGE download voor me?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:14 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben ik bijna bij die scene.dan istie dokuro chan nog niet tegen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Wat je ook doet: neem geen Asuka-subsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:30 schreef omelette het volgende:
Toevallig ook een goeie NGE download voor me?
Dat sideboobquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat je ook doet: neem geen Asuka-subs
Nee, nee, dat kwam door het verwarrende plotquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat sideboob
Dat ass
Misschien is daarom je Evangelion ervaring minder geweest dan het zou moeten zijn
Fappen op asukaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Evangelion was een vreemde (lekker fappen op een chick die in coma ligt), maar wel een unieke ervaring
Ja dat was haar naam. Ben Evangelion al weer helemaal vergeten, misschien ooit eens rewatchen ofzo.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, nee, dat kwam door het verwarrende plot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens. De gewone tv-serie is al een beetje apart, maar End of Evangelion doet daar echt honderd schepjes bovenop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Evangelion was een vreemde (lekker fappen op een chick die in coma ligt), maar wel een unieke ervaring![]()
hij is wel over een bloote Rei heen gegaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat was haar naam. Ben Evangelion al weer helemaal vergeten, misschien ooit eens rewatchen ofzo.
Vooral chancequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
-Anta baka!
- Chance!
- SO LOOK AT ME!!!
Het staat allemaal nog in m'n hoofd gegraveerd.
NEEEEEEquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef .Cake. het volgende:
Er kan nog steeds gestemd worden!
Want mensen hebben geluisterd naar Klipnap want Dakara Boku wa, H ga Dekinai staat nu gedeeld tweede met Sword Art Online!
#1 = Kokoro Connect (24,24%)
#2 = Sword Art Online (18,18%)
#3 = Dakara Boku wa, H ga Dekinai (18,18%)
#4 = Moyashimon Returns (9,09%)
Morgenochtend/middag is de deadline. Stemmen kan op Animees.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hihi.
Ik vond het wel meevallen, maar eerst vond ik het ook best verwarrend. Nu kan ik het meeste wel plaatsen.BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eens. De gewone tv-serie is al een beetje apart, maar End of Evangelion doet daar echt honderd schepjes bovenop.Ik snap het.
Kan ik me niet meer herinneren eerlijk gezegdquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik heb op SOA gestemd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef .Cake. het volgende:
Er kan nog steeds gestemd worden!
Want mensen hebben geluisterd naar Klipnap want Dakara Boku wa, H ga Dekinai staat nu gedeeld tweede met Sword Art Online!
#1 = Kokoro Connect (24,24%)
#2 = Sword Art Online (18,18%)
#3 = Dakara Boku wa, H ga Dekinai (18,18%)
#4 = Moyashimon Returns (9,09%)
Morgenochtend/middag is de deadline. Stemmen kan op Animees.
Ik op SAO.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oh dat. Dat stuk wat een minuut lang herhaald werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzoquote:![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
De soundtracks hebben ook echt titel als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seperation Anxiety
Episode 4 heet 'Hedgehog's Dilemma' wat een analogie is van Sigmund Freud: Hedgehog's Dilemma
The Sickness Unto Death is de titel van episode 16 en is de titel van een filosofisch boek: The Sickness Unto Death
En nog meer van die dingen
http://en.wikipedia.org/w(...)elion_(anime)#Themes
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 19:09:03 ]
Ik ben niet verslaafd hoor( wel,volgens mijn en andere psychiaters)quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bij mij is gamen(PS3)/desktop pc gebruik afhankelijk van hoe ik voel!
5 uur per dag is absolute minimum
10 uur per dag is de gemiddelde
en 20 uur per dag is absolute maximum
Uiteraard inclusief pauzes/rust en eten+drinken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De soundtracks hebben ook echt titel als:
Seperation Anxiety
Episode 4 heet 'Hedgehog's Dilemma' wat een analogie is van Sigmund Freud: Hedgehog's Dilemma
The Sickness Unto Death is de titel van episode 16 en is de titel van een filosofisch boek: The Sickness Unto Death
En nog meer van die dingen
http://en.wikipedia.org/w(...)elion_(anime)#Themes
quote:The year’s at the spring,
And day’s at the morn;
Morning’s at seven;
The hill-side’s dew-pearled;
The lark’s on the wing;
The snail’s on the thorn;
God’s in His heaven—
All’s right with the world!
quote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Liever kort en krachtig, dan een lang uitgerekte 500 episodes anime.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
het zuigt wel dat sommige anime's zo kort zijn.
JJBA kan wel vroeg beginnen van mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Liever kort en krachtig, dan een lang uitgerekte 500 episodes anime.
Detroit Metal City had van mij wel iets langer mogen durenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja.
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Liever kort en krachtig, dan een lang uitgerekte 500 episodes anime.
Nee, van mij eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Detroit Metal City had van mij wel iets langer mogen duren
De manga ging doorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, van mij eigenlijk niet.
Ik denk dat er niet veel meer anders kon. Ooit is de nieuwigheid er wel van af
Hmm..quote:
Er kwamen er volgens mij twee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Ik weet niet hoe grappig de manga is, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik vind 4 films voor Madoka eigenlijk wel te lang, als ze het precies zoals het origineel doen althans
Ah, zo zit het dus. Er komen 3 films. De eerste 2 films zijn een recap en de derde film is een origineel iets:quote:
De recaps zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten. De derde film welquote:In November 2011, it was announced in the December issue of Kadokawa Shoten's Newtype magazine that a three-part theatrical film project is in development by Shaft. The first two films, titled The Beginning Story (始まりの物語 Hajimari no Monogatari?) and The Eternal Story (永遠の物語 Eien no Monogatari?), will be compilations of the television anime series and will be released in theatres on October 6 and October 13, 2012 respectively. The third film will be an all new story written by Urobuchi.
Hoe doe je dat toch?quote:
recapfilms > de serie opnieuw kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De recaps zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten. De derde film wel
Mwah, ik weet het niet. Vaak worden er leuke dingen uit recaps gesloopt, maar misschien komt dat door mijn Death and Rebirth trauma.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
recapfilms > de serie opnieuw kijken.
Ik vond alle recapfilms die ik tot nu toe gezien heb erg leuk (Emiya, Nanoha, Shana, Kamina, )
Ah, ik weet niet man. Ze zijn beide heel goedquote:
Hahahahaha.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef outcast_within het volgende:
welke site voor streaming en is deze geschikt voor mobieltjes? Mijn pc is dood
Niet haten op Jawa'squote:
m.animeonhand.com.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef outcast_within het volgende:
welke site voor streaming en is deze geschikt voor mobieltjes? Mijn pc is dood
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
sinds ik ben gestopt met streamen zeg ik
streamen
Ja, ze zouden vergast moeten worden, zo inferieur zijn ze.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Streamen!!!
Echt voor mensen die niet beter weten. Meestal streamen mensen puur uit gemakzucht en omdat ze niet weten hoe ze moeten downloaden. Hoe sneu eigenlijk.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja, ze zouden vergast moeten worden, zo inferieur zijn ze.
Ik snap je frustratie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Klipnap het volgende:
Ik baal zo dat ik een vierkant scherm heb. Ipv vol beeld krijg je dan dit.
[ afbeelding ]
Ponyo ponyo ponyo sakana no ko...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef De_Ilias het volgende:
Beste anime FILM die ik heb gezien is zonder twijfel 5 cm per second
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef De_Ilias het volgende:
Beste anime FILM die ik heb gezien is zonder twijfel 5 cm per second
4:3 is zooo 2000...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Klipnap het volgende:
Ik baal zo dat ik een vierkant scherm heb. Ipv vol beeld krijg je dan dit.
[ afbeelding ]
Ah Ahahahahaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Bij mij een van de beste. End of Evangelion vond ik echt de beste animefilm.
Het is trouwens jammer dat er ook wat animatiefoutjes in Madoka zitten. Homura met 6 vingers vond ik echt heel slecht
http://images.puella-magi.net/0/0f/Six-fingered_Homura.jpg
Gewoon doen man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah Ahahahaha
Zit al een tijdje te denken op misschien op HD resolutie over te gaan, samen met de overstap op 120Hz.
is heel afhankelijk van de anime.. (en waar ik zin in hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
het zuigt wel dat sommige anime's zo kort zijn.
Geld groeit natuurlijk op de rug. Gewoon doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen man.
Beneden hebben we een hele mooie LED-TV. Daar is anime kijken echt zo mooi op
Op mijn HD-monitor is het ook wel mooi, maar de TV heeft toch wel veel betere kleurweergave.
Ach joh, wat is tegenwoordig een hele goede monitor? ¤200 en je hebt een gemiddelde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geld groeit natuurlijk op de rug. Gewoon doen.
hmmm,
Hm... heb het meeste last van de grootte van dat ding.... ik ga echt niet boven 27'' zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, wat is tegenwoordig een hele goede monitor? ¤200 en je hebt een gemiddelde.
Tegenwoordig kun je ook al een redelijke plasma kopen van ¤500. Mijn ouders hebben LED gekocht omdat LED's zuiniger zijn met energie, maar voor de rest heeft plasma wel beter beeld.
En check deze TV's bijvoorbeeld:
http://tweakers.net/price(...)42gt30.html#tab:info
http://tweakers.net/price(...)es6800.html#tab:info
Met een vakantiebaantje krijg je dat wel bij elkaar gespaard.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... heb het meeste last van de grootte van dat ding.... ik ga echt niet boven 27'' zitten.
Misschien kun je de laptop als media centertje gebruiken? Dan kun je de TV voor in de huiskamer gebruiken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm... heb het meeste last van de grootte van dat ding.... ik ga echt niet boven 27'' zitten.
hmmm dan is 24" een leuke tussenmaat.. en als je die te klein vindt koop je er 2quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb een computerscherm nodig.
In de huiskamer hebben we 30'' staan, en die doet het prima...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien kun je de laptop als media centertje gebruiken? Dan kun je de TV voor in de huiskamer gebruiken.
Of je kunt je ouders overtuigen. Misschien dat ze dan de helft meebetalen of zo, als die in de woonkamer komt te staan.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
[..]
In de huiskamer hebben we 30'' staan, en die doet het prima...Ik kijk soms anime met m'n ouders en zusje op de TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is echt heel leuk om te doen hoor![]()
[..]
In de huiskamer hebben we 30'' staan, en die doet het prima...tis dat ik bij ons niet lekker zit (en de tv kleiner is..) maar als ik comfortabler kan zitten en groot beeld heb: i couldnt care less, mits ik alleen thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In nog geen 8000 jaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk soms anime met m'n ouders en zusje op de TV.
Is echt heel leuk om te doen hoor
In de huiskamer hebben we 30'' staan, en die doet het prima...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar als je op jezelf woont...quote:
meh, mijn ouders vinden dat niks waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kijk soms anime met m'n ouders en zusje op de TV.
Is echt heel leuk om te doen hoor
Misschien heb ik dan geneens een Tvquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar als je op jezelf woont...
Als vrienden komen dan kijk ik ook vaak anime met ze in de woonkamer. Ook als m'n ouders thuis zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
meh, mijn ouders vinden dat niks waarschijnlijk
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan geneens een Tv
Voorlopig dit. Hoewel ik soms wel Gunka fluit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
Anime is iets dat ik echt alleen doe, in mijn kamer en niet erbuiten.
Eens, maar...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
Anime is iets dat ik echt alleen doe, in mijn kamer en niet erbuiten.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar als je op jezelf woont...
Ik kijk geneens Tv eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga je vanzelf ervoor zorgen dat je een tv hebt hoor... gewoon omdat het uiteindelijk een stuk prettiger kijkt...
Ik wil toch best lang bij mijn ouders wonen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan geneens een Tv
ik zou een mediaspeler oid er neer moeten zetten (of dvd fikken)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als vrienden komen dan kijk ik ook vaak anime met ze in de woonkamer. Ook als m'n ouders thuis zijn.
Vaak gaan ze er ook even bij zitten
Zolang ik op het mbo zit blijf ik bij mijn ouders wonen daarna misschien op kamers of hurenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil toch best lang bij mijn ouders wonen.
Geen vaste lasten
Het enige dat nog in de weg zit is de fiscus.
gewoon uit een aziatisch land halen, in thailand kijk ik wel met mijn neefjes en nichtjes/en animequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef De_Ilias het volgende:
Misschien dat ik in de toekomst met een vrouw zal trouwen die ook anime kijkt, dan is het samen wel leuker denk ik.
een TV hoef je niet voor kabeltv te gebruiken... maar als jij degelijk groot beeld wil dan is dat echt een must (een tv, en dus niet een monitor)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kijk geneens Tv eigenlijkalleen het nieuws en dat is het de rest kijk ik allemaal op de computer of laptop
Je kan er ook voor zorgen dat ze animé gaat kijken...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef De_Ilias het volgende:
Misschien dat ik in de toekomst met een vrouw zal trouwen die ook anime kijkt, dan is het samen wel leuker denk ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een TV hoef je niet voor kabeltv te gebruiken... maar als jij degelijk groot beeld wil dan is dat echt een must (een tv, en dus niet een monitor)
Ik ook niet. Gaat om de monitor met vele HDMI, scart en coax aansluitingen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik kijk geneens Tv eigenlijkalleen het nieuws en dat is het de rest kijk ik allemaal op de computer of laptop
Ik ga sowieso door naar hbo, maar dat is ook nog redelijk te doen met de trein.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zolang ik op het mbo zit blijf ik bij mijn ouders wonen daarna misschien op kamers of huren
Mij lijkt me een vriendin die anime kijkt ook helemaal geweldigquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef De_Ilias het volgende:
kopen kopen kopen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gewoon uit een aziatisch land halen, in thailand kijk ik wel met mijn neefjes en nichtjes/en anime
Dit ik stap in 1 trein naar leiden nu en als ik naar het hbo ga stap ik in 1 trein naar utrechtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ga sowieso door naar hbo, maar dat is ook nog redelijk te doen met de trein.
Heb een van de eerste kaarten die eyefinity kan, maar ik denk niet dat dat met de huidige games lekker zal gaanquote:
je geeft graag (te)veel geld uit aan je grafische kaart?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heb een van de eerste kaarten die eyefinity kan, maar ik denk niet dat dat met de huidige games lekker zal gaan(5970)
Ik geef inderdaad graag veel geld uit aan een grafische kaart aan allerlei computeronderdelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je geeft graag (te)veel geld uit aan je grafische kaart?
ik heb de 5870 gescoord vlak na release... en dat bleek goeie zet want later werd hij veel duurder door schaarste
Wanneer gaan ze Yamato zien?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
Mijn zusje kijkt ook wel eens met vriendinnen anime in de woonkamer.
Laat heeft ze nog een stukje Madoka laten zien aan een vriendin
Misschien dat ik de remake wel met m'n pa kijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze Yamato zien?
edit:
http://tweakers.net/pricewatch/296222/benq-xl2420t.html
hmmmm
Ik ben dan wel een groot fan van Yamato, maar tot nu toe eigenlijk alleen season 1 en 2 gezien, samen met de life action movie. Season 3 knapte ik een beetje af, waarschijnlijk door slechte subs... en doordat ik teveel achter elkaar had gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien dat ik de remake wel met m'n pa kijk.
Is ook een optie uiteraard.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kan er ook voor zorgen dat ze animé gaat kijken...
'vriendinnetje'?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef omelette het volgende:
Als ik in de woonkamer of mediakamer anime kijk, kijkt m'n moeder vaak gewoon mee. Vind het wel gezellig :p
Zo Clannad verder kijken met vriendinnetje. Lucky me
Awesome man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef omelette het volgende:
Als ik in de woonkamer of mediakamer anime kijk, kijkt m'n moeder vaak gewoon mee. Vind het wel gezellig
Zo Clannad verder kijken met vriendinnetje. Lucky me
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Arashimashou het volgende:
In de altijd boeiende categorie 'Arashimashou eet' deze keer: Wilde PerzikWat kleiner dan normaal, maar niet minder lekker. Misschien zelfs iets lekkerder. Nu te koop bij de Albert Heijn
Het spijt me heel erg, maar de perzik ziet er een beetje 'cherno' uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
fuck,te veel J-drama's kijken(gebaseerd op Josei/shoujo mangas) is niet goed voor je als volwassen man.![]()
Ja, smatje jatoch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
'vriendinnetje'?oooh laat Robert het maar niet horen.
Wanneer ga je Elfen lied met ze kijken?
Wat weet jij nou van perzikenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het spijt me heel erg, maar de perzik ziet er een beetje 'cherno' uit.
Maar nog geen reden om te stoppen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
fuck,te veel J-drama's kijken(gebaseerd op Josei/shoujo mangas) is niet goed voor je als volwassen man.![]()
Ik vind het saai.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:15 schreef De_Ilias het volgende:
J drama gaat me te ver, lijkt me zo saai.
Ik ga een keer preview channel bekijken bij opa en oma... en dan Klipnap spoilerenquote:
quote:
Desperate Housewives is mijn andere favo vrouwenserie!!quote:
oke 1 momentjequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Bedenk maar een Gundam of NGE hierin.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Bedenk maar een Gundam of NGE hierin.
Ik vond het de eerste 2 episodes te kinderachtig.quote:
Er zijn 3 seizoenen. De eerste vond ik 6/10, de 2e was erg goed 8.5/10, en nu met seizoen 3 vind ik het inmiddels 5/10 al was dat in het begin 2/10.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste 2 episodes te kinderachtig.
Qunix en .Cake zijn er wat positiever over volgens mij.
ik heb juist 00 op de bijna drop lijst staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mobile Suit Gundam 00
SEED wil ik bijna droppen.
SEED droppen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mobile Suit Gundam 00
SEED wil ik bijna droppen.
Dit alhoewel er soms iets teveel kira dit en blabla dat tussen zat en soms dat fay wijf maar overal was het een erg goede animequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
SEED droppen?
Ziek hoor, SEED is imo een van de beste animes die er zijn.
En daar verschillen onze meningen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
SEED droppen?
Ziek hoor, SEED is imo een van de beste animes die er zijn.
Ik open altijd spoilers. Dus ook in het GTST-topicquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
Zeg Omelette... je weet toch wel dat het gewoonte is in deze topic om de zoveel tijd naar een goede Gunka te luisteren? Ik zeg het maar voor de zekerheid.
Oh en niet luisteren naar diegenen die anders zeggen.
[..]
Ik ga een keer preview channel bekijken bij opa en oma... en dan Klipnap spoileren![]()
Ah, mijn plezier is al verpest.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik open altijd spoilers. Dus ook in het GTST-topic
De verleiding is me ook vaak te grootquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik open altijd spoilers. Dus ook in het GTST-topic
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ah, mijn plezier is al verpest.
SPOILER: Zeer grote spoiler Zero no Tsukaima F NIET KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:23 schreef Klipnap het volgende:
Ik associeer anime altijd met het eten waar ik destijds aan verslaafd was. Elfen Lied? Roomboterwafeltjes. NGE? Jellybeans. Zero no Tsukaima? Snack-a-Jacks met chocola.
Dan proef ik het als het ware weer.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]Niet doenSPOILER: Zeer grote spoiler Zero no Tsukaima F NIET KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was maar een grapje Klipnapsama
Zijn ze zo slecht?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet doen
Het was maar een grapje Klipnapsama
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Straks dus duidelijk Full Metal Alchemist Brotherhood afkijken
Welke?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
ik zit zowaar een anime te kijken waar een mannelijk personage meiden met grote borsten haat...
is dat wel in japan gemaakt?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef mschol het volgende:
ik zit zowaar een anime te kijken waar een mannelijk personage meiden met grote borsten haat...
is dat wel in japan gemaakt?
Uit de Haruhi Suzumiya manga (de anime is trouwens echt een aanrader, mocht je die nog niet hebben gezien).quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is het maar net...
waar de fuck komt dit vandaan
Ik dacht al... Dit kan toch geen Kyon zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit de Haruhi Suzumiya manga (de anime is trouwens echt een aanrader, mocht je die nog niet hebben gezien).
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik dacht al... Dit kan toch geen Kyon zijn?
Oh wacht, hij had die Mikuru-fetish
Ik heb net trouwens de muziek van Oath Sign geprint. Wat een bazennummer
Inderdaad.quote:
hier is niks, niet zeuren man..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
OMG ZWARREGEN WIND ONWEER AHAGHAHGHAHAH THIRD IMPACT EINZ!!1!!
Dat hoofd van Rei I als Shinji met Unit 00 synced vind ik echt fucking griezelig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
OMG ZWARREGEN WIND ONWEER AHAGHAHGHAHAH THIRD IMPACT EINZ!!1!!
Hmm, jup.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hanteren we toch?
nah...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hanteren we toch?
Ik heb op zich niks met furries... soms komen ze voor in bepaalde gebieden, dan is er geen ontkomen aan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:55 schreef Klipnap het volgende:
Fucking episch
Waarom eigenlijk al die haat tegen furries? Niets mis mee als ze mij er maar niet mee lastig vallen.
Normaal ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:55 schreef Klipnap het volgende:
Fucking episch
Waarom eigenlijk al die haat tegen furries? Niets mis mee als ze mij er maar niet mee lastig vallen.
ik haat furry's niet.. maar vaak zijn ze beroerd uitgevoerd...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:55 schreef Klipnap het volgende:
Fucking episch
Last hebben van furries op imageboardsquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens.
Van mij mag iemand ook pedofiel zijn () hoe ziek het ook is, als hij maar geen kinderen lastig valt.
Het gaat bij mij mis als iemand het anderen gaat opdringen. Op veel imageboards wordt er echt heel veel furry gepost. Dan wil je het dus niet zien, maar wordt je er wel mee geconfronteerd.
Je moet dan gewoon extra je best doen om je gevoelens te onderdrukken, net zoals die moslimhomo uit GTST. Ja ja, ik heb je wel door.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens.
Van mij mag iemand ook pedofiel zijn () hoe ziek het ook is, als hij maar geen kinderen lastig valt.
Het gaat bij mij mis als iemand het anderen gaat opdringen. Op veel imageboards wordt er echt heel veel furry gepost. Dan wil je het dus niet zien, maar wordt je er wel mee geconfronteerd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je moet dan gewoon extra je best doen om je gevoelens te onderdrukken, net zoals die moslimhomo uit GTST. Ja ja, ik heb je wel door.
Dan zou het een aap moeten zijn. Hij heeft te weinig haar voor een aap. Hij is gewoon... ja....quote:
Hij kan in een wolf veranderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan zou het een aap moeten zijn. Hij heeft te weinig haar voor een aap. Hij is gewoon... ja....
inb4 hot monkey dick playstation 3.
Oh ja nu weet ik het weer. Hij is zo'n wolf, die vecht tegen vampieren, totdat ze samenwerken oid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij kan in een wolf veranderen.
Hot monkey dick playstation 3.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer. Hij is zo'n wolf, die vecht tegen vampieren, totdat ze samenwerken oid.
Vanaf nu is dit een Taylor Lautnerfantopic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoeveel bleekmiddel zou ie daarvoor gebruikt hebben?
Gelukkig doet het plaatje 't niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vanaf nu is dit een Taylor Lautnerfantopic.
[ afbeelding ]
Deze wel hoop ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig doet het plaatje 't niet.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:12 schreef Arashimashou het volgende:
Niet doen, of ik maak er een WWII Nazi topic van.
Ik doe het hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik doe het hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over NGE
[ afbeelding ]
God, het lijkt erop dat ik deze emoticon nog vaak zal kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een compromis.
http://www.gamesetwatch.c(...)e_japanese_twili.php
Ach. Voor het geld zou ik ook best jury willen zijn. Daarnaast is de EVA-fanbase al zo vaak door Anno en consorten getrolled dat dit er nog wel bij kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een compromis.
http://www.gamesetwatch.c(...)e_japanese_twili.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |