het is nog steeds gissen , denk ook niet dat we het ooit zullen weten, zal verder denk ook niet meer in het nieuws komen hoe wat of waaromquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef fespo het volgende:
heeft niks met gamen te maken maar een chronisch te kort aan veel te weinig slaap is gewoon dodelijk, niks bijzonders aan.
en waarom kunnen jullie niet lezen.
zat Kaixiang nog altijd achter zijn computer in de woonkamer.
hij kan daar al zitten vanaf vorige week.
Dat uurtje kan je ook gewoon doorgamen, vraag maar aan Cartmanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
ach in vakanties game ik vaak 15 uur achter mekaar met 1 uur poeppauze
Hehehequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
Maar had ie nog wat vette gear gevonden voordat ie ging??
WoW bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Bastard het volgende:
Moet haast wel een doodsaai spel zijn geweest.
Dan was dus ook al een tijdje overleden voordat ze hem om 6:45 uur vonden.quote:'Toen ik om 1 uur 's nachts ging slapen, zat Kaixiang nog altijd achter zijn computer in de woonkamer. Om 6.45 uur, toen mijn vrouw en ik opstonden, zat onze zoon daar nog altijd', meldt de Shin Min Daily.
De moeder dacht dat de jongeman in slaap was gevallen. Toen zij hem probeerde wakker te maken, viel haar zoon van de stoel. Zijn lichaam was al koud.
Hoe lang dacht je dat een werkdag doorgaans duurde. Weet je hoeveel mensen er zijn die het grootste deel van hun werkdag achter een pc doorbrengen. Een nachtje achter de pc is nu niet bepaald bijzonder te noemen qua lengte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:19 schreef Tropanzia het volgende:
Lijkt me ook niet bepaald gezond voor de hersenen als dit te lang gebeurd.
ik zou de stroom er dan een keer aftrekken als ouderquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef fespo het volgende:
heeft niks met gamen te maken maar een chronisch te kort aan veel te weinig slaap is gewoon dodelijk, niks bijzonders aan.
en waarom kunnen jullie niet lezen.
'Toen ik om 1 uur 's nachts ging slapen, zat Kaixiang nog altijd achter zijn computer in de woonkamer.
hij kan daar al zitten vanaf vorige week.
niet als het niet interessant genoeg is voor de pers gok ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Tropanzia het volgende:
Ben benieuwd naar de officiële doodsoorzaak.
Krijgen we die ook nog te weten FOK! ?
Bij mij is gamen(PS3)/desktop pc gebruik afhankelijk van hoe ik voel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:31 schreef davako het volgende:
Vijf uur gamen is toch niet zo lang? Een avondje gamen met vrienden is soms wel wat langer dan vijf uur.
'Nu het vakantie is, zat onze zoon bijna constant te gamen', aldus vader Xu. 'Toen ik om 1 uur 's nachts ging slapen, zat Kaixiang nog altijd achter zijn computer in de woonkamer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:31 schreef davako het volgende:
Vijf uur gamen is toch niet zo lang? Een avondje gamen met vrienden is soms wel wat langer dan vijf uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |