Game Overquote:In Singapore is een 25-jarige student om het leven gekomen nadat hij de hele nacht computerspelletjes had gespeeld. Xu Kaixiang, derdejaars Biologie aan de National University of Singapore, zat dood achter zijn pc. De pc stond nog aan toen zijn ouders hem aantroffen.
'Nu het vakantie is, zat onze zoon bijna constant te gamen', aldus vader Xu. 'Toen ik om 1 uur 's nachts ging slapen, zat Kaixiang nog altijd achter zijn computer in de woonkamer. Om 6.45 uur, toen mijn vrouw en ik opstonden, zat onze zoon daar nog altijd', meldt de Shin Min Daily.
De moeder dacht dat de jongeman in slaap was gevallen. Toen zij hem probeerde wakker te maken, viel haar zoon van de stoel. Zijn lichaam was al koud.
De broer van het slachtoffer belde de hulpdiensten, terwijl de ouders hem probeerden te reanimeren. Het toegesnelde medische team kon enkel vaststellen dat de student overleden was. De precieze doodsoorzaak wordt onderzocht.
bron:ad.nl
Lijkt me niet. Zeker vroeger deed ik dat beter. Gewoon 's ochtends beginnen en dan rond de avond realiseren dat je nog niks gegeten had dus dat even doen en dan nog ff verder gamen omdat je nog naar de kroeg zou gaan en dan vervolgens ff later op de klok kijken en zien dat het 4 uur 's ochtends is.quote:
Hun ogen kunnen minder goed vierkant worden (te dun) dus geeft hun hart het maar op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Nemephis het volgende:
Waarom overkomt dat alleen Aziatische mensen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef Confetti het volgende:
Vaag verhaal. Kan ook gewoon een hartaanval geweest zijn.
Denk het ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon een hartaanval ofzo.
Bij de een gebeurd het als je slaapt. Bij de ander als hij sport. Bij de ander als hij tv kijkt. Bij de ander als hij kookt. etc. etc.
Gewoon niks bijzonders aan deh and.
Wat een stoere boy was jij zeg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Zeker vroeger deed ik dat beter. Gewoon 's ochtends beginnen en dan rond de avond realiseren dat je nog niks gegeten had dus dat even doen en dan nog ff verder gamen omdat je nog naar de kroeg zou gaan en dan vervolgens ff later op de klok kijken en zien dat het 4 uur 's ochtends is.
Tegenwoordig trek ik dat niet meer zolang hoor
Het Brugada syndroom komt veel voor bij aziatische mensen ( m.n. bij mannen ). Plotse hartstilstand, vaak in de slaap.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Nemephis het volgende:
Waarom overkomt dat alleen Aziatische mensen?
wat precies begrijp je niet van die stelling?quote:
Er staat ook nergens dat hij slechts vijf uur aan het spelen was. Lees nog eens een keer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:31 schreef davako het volgende:
Vijf uur gamen is toch niet zo lang? Een avondje gamen met vrienden is soms wel wat langer dan vijf uur.
Er staat ook nergens dat hij dat niet was. Het is gewoon een extreem gebrekkig nieuwsbericht waar je geen reet mee kan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat hij slechts vijf uur aan het spelen was. Lees nog eens een keer.
"Toen ik om 1 uur 's nachts ging slapen, zat Kaixiang nog altijd achter zijn computer in de woonkamer. Om 6.45 uur, toen mijn vrouw en ik opstonden, "quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:08 schreef davako het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat hij dat niet was. Het is gewoon een extreem gebrekkig nieuwsbericht waar je geen reet mee kan.
Ik wou net zeggen, er zijn tijden geweest dat ik meer dan 20 uur achter elkaar zat te gamen met af en toe een zak chips als eten. Ja, je ogen worden maar that's it. Als je na 5 uur gamen al in elkaar zakt dan zou hij ook wel overleden zijn na 100 meter rennen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:31 schreef davako het volgende:
Vijf uur gamen is toch niet zo lang? Een avondje gamen met vrienden is soms wel wat langer dan vijf uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |