Die heeft al moeite met een stoeprand, laat staan die col van morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Albert Timmer, die ken er geen reet van.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die heeft al moeite met een stoeprand, laat staan die col van morgen
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha een FOK!-ker die zijn poultje moet invullen mailt nu zelfs Genee voor tips
Evans is een kluizenaar.quote:
ze moeten het langer maken + Gunter vaker in beeld laten voor die moves.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
We vallen er wel telkens op het verkeerde moment in, ik wil het begin ook horen van Dries.
Die moves ga ik ook gebruiken in de lokale kroeg als ik weer naar buiten durfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze moeten het langer maken + die ouwe man vaker in beeld laten voor die moves.
Okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet waarom iedereen hier als hysterische schoolmeiden DRIEEEEEEEEEEEDD!!!!!!!!!!!!1111111 beginnen te schreeuwen, want nu weten we het wel. Het is een lul dat ie alleen maar kan playbacken en het wordt nu gewoon té flauw.
/dive.
Waarom zo gemeen weerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
ik snap niet waarom iedereen hier als hysterische schoolmeiden DRIEEEEEEEEEEEDD!!!!!!!!!!!!1111111 beginnen te schreeuwen, want nu weten we het wel. Het is een lul dat ie alleen maar kan playbacken en het wordt nu gewoon té flauw.
/dive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Gunter Zwierski….!
January 8, 2012 in Blog,Nieuws with Comments Off
Al jaren lang word mij na bijna ieder optreden gevraagd, wie die grijze
meneer is, die mij altijd zo onberispelijk gekleed vergezeld ?
Is dat je vader ? Nee. Is dat je Manager ? Nee. Is dat je chauffeur ? Nee.
Gunter is een gewoon een vriend van mij die al 25 jaar bij ieder optreden
aanwezig is, maar een officiële functie heeft hij niet.
De in 1938 in Dortmund geboren charmeur, leerde daar op zijn 22ste een Hollandse vrouw kennen, verliet zijn heimat en ging met zijn Sonja in Amsterdam wonen.
Daar bouwde hij in de jaren ’70 een indrukwekkende winkelketen op in auto accessoires.
Met zijn duitse hoffelijkheid en zijn charmante accent,
werd hij al snel een graag geziene gast in de Amsterdamse horeca.
Zijn markante verschijning bleef ook niet onopgemerkt,
bij de regisseur van Tour du Jour afgelopen zomer.
Elke avond zoomde de camera in op Gunter, die dan met veel gevoel voor theater die meest
geweldige grimassen aan nam.
Verstand van een goed glas wijn heeft hij ook niet , maar toch
laat ik hem vaak in de meest exclusieve restaurants de wijn keuren,
iets wat al heel wat prachtige taferelen heeft opgeleverd….
Na 25 jaar kan ik me een optreden zonder Gunter bijna niet meer voorstellen,
en hoop dan dan ook nog vele jaren
met hem door het land te mogen rijden…!
Dries.
Deze manquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Die moves ga ik ook gebruiken in de lokale kroeg als ik weer naar buiten durf
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen weereerst over Gijp en nu over Dries? oke dat van gijp kan ik begrijpen maar hoe kan je Dries nou haten?
ben het gewoon een beetje zat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen weereerst over Gijp en nu over Dries? oke dat van gijp kan ik begrijpen maar hoe kan je Dries nou haten?
Dries vind ik te zelfverzekerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vergelijk hem met een zwakke wielrenner die als een gek juicht als hij de Criterium van Spangen 10 keer achter elkaar wint.
Daar ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dries vind ik te zelfverzekerd.
Ik vergelijk hem met een zwakke wielrenner die als een gek juicht als hij de Criterium van Spangen 10 keer achter elkaar wint.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Jongens zeg het maar! topshow of flopshow
Matige gasten, maar Diekstra en Gert waren wel in vorm.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:07 schreef Evertjan het volgende:
flopshow dat geschreeuw van Diekstra is alleen leuk bij voetbal en Rene moet zich niet lenen voor items waar hij geen verstand van heeft
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Ach, dat is in. Men vindt het ook nog steeds leuk om die Jan Kooijman anders te noemen. Net doen alsof je iemand niet kent, he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemd dat Diekstra hier Diekstra wordt genoemd. Zelfs Gert noemt hem nu Dijkstra.
twitter:LouisvanGoal twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:59:33Als ik De Lotto was, zou ik nu inhaken en sponsor worden van alle Nederlandse wielrenners. 'Hij kan zomaar vallen.' reageer retweet
deze was beterquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:56 schreef KingRoland het volgende:
twitter:LouisvanGoal twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 18:59:33Als ik De Lotto was, zou ik nu inhaken en sponsor worden van alle Nederlandse wielrenners. 'Hij kan zomaar vallen.' reageer retweet
die toontje ook. nu ringt er een bel van vroeger iddquote:
werk gaat toch echt voorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NOG NIET JIJ BENT VI HOOLI JIJ ZAL EN ZULT BLIJVEN OMDAT GENEE
Ik heb Heracles ook 16e zien eindigen in de Eerste Divisie 12 jaar terug. Dus ik ga echt niet naar FC Twentequote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als Heracles degradeert ben jij voor FCT
maar Genee deed hetzelfde bij VI Oranje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
Dit is gewoon een waardeloos programma en dat komt doordat Genee geen bal verstand heeft van wielrennen en de regie ook niet. Net als er eens iets van belang wordt gezegd of iemand zijn conclussie van een verhaal geeft weet men dat af te kappen met één of ander lullig sponsor onderwerp. VI kijk ik bijna altijd maar dit is echt helemaal niets, ze moeten het programma in handen leggen van iemand die op zijn minst kan volgen waarover gepraat wordt.
Daar onderbrak hij ook hinderlijk maar nu kapt hij mensen af die net een verhaal willen afronden voordat de cluo wordt vertelt. Dan begrijpt hij er duidelijk niets van, bij het voetballen heb ik de indruk dat dat minder erg is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar Genee deed hetzelfde bij VI Oranje.
Het is inderdaad wel irritant want je krijgt bijna geen interessante discussie zo.
Bij het voetbal was dat ook al zo. Maar nu laat hij vaak niet interessante discussies wel gewoon doorgaan. Daarnaast is het storend dat hij zijn mening steeds ventileert, terwijl die er zelf geen verstand van heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar onderbrak hij ook hinderlijk maar nu kapt hij mensen af die net een verhaal willen afronden voordat de cluo wordt vertelt. Dan begrijpt hij er duidelijk niets van, bij het voetballen heb ik de indruk dat dat minder erg is.
Ben ik het mee eens ja. Bij VI zijn de sponsoritems niet zo storend op een of andere manier, maar bij TDJ staat het zo op de voorgrond. Dan liever wat langere reclameblokken en meer discussies over wielrennen....quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
Dit is gewoon een waardeloos programma en dat komt doordat Genee geen bal verstand heeft van wielrennen en de regie ook niet. Net als er eens iets van belang wordt gezegd of iemand zijn conclussie van een verhaal geeft weet men dat af te kappen met één of ander lullig sponsor onderwerp. VI kijk ik bijna altijd maar dit is echt helemaal niets, ze moeten het programma in handen leggen van iemand die op zijn minst kan volgen waarover gepraat wordt.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Wespensteek het volgende:
Dit!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef Lann555 het volgende:
Gisteren voor het eerst gekeken dit jaar, maar trok het halverwege niet meer. Leuke gasten en het kwam een paar keer goed op gang, maar iedere keer als de discussie los komt gaat Genee weer naar een flauw sponsor-item. Je kan nooit langer dan 3 minuten over iets praten, want dan komen al die dingen in gedrang. En al die dingen zijn gewoon zo flauw. Die fietsers in de studio, de kok....fuck man, ik wil gewoon geleuter over wielrennen
Dat geloof ik helemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach, voor mensen die niks met de tour hebben (zoals ik) is dit programma wel leuk
Dit dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
VI en TdJ zijn ook programma's voor de mensen die niet echt diep in de voetbal- danwel wielerwereld zitten.
Als je serieus gepraat over voetbal wil horen moet je naar Jack van Gelder. Niet iedereen zal het daar mee eens zijn, maar het gaat daar wel gewoon altijd over voetbal en niet over de zus van Van Halst ofzo. Wielerfans moeten deze maand afstemmen op Mart Smeets.
Alle mensen die voetbal en wielrennen "voor de leuk" kijken, stemmen doorgaans naar de luchtige programma's over desbetreffend onderwerp af heb ik het idee. Gewoon met verstand op 0 de boel wegkijken. Daarom wisselen ze Derksen en Jakobs in beide programma's af. De meesten boeit dat niet en vinden het wel leuk om te horen (ik ook trouwens). Een echte wielerfan wil echter geen Derksen met VI-nieuws in een wielerprogramma zien, terwijl een echte voetbalfan niet zit te wachten Jakobs met zijn Tour-voorbeschouwing.
Nu vind ik het sfeertje bij Mart dusdanig relaxed dat ik standaard in de nacht de herhaling meepak. Lekker rustig daar aan tafel, mooi decor en serieuze wielerpraat. Genee kan overigens wel goed presenteren, alleen klote dat hij alles af moet kappen omdat het programma 38378 sponsors nodig heeft.
Het ligt er mijn inziens dus echt aan hoe serieus je met de sport bezig bent waar je uiteindelijk op afstemt.
Wat betreft VI ben ik het niet met je eens. VI doet qua niveau absoluut niet onder voor studio sport + dat je er nog een leuke show bij krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
VI en TdJ zijn ook programma's voor de mensen die niet echt diep in de voetbal- danwel wielerwereld zitten.
Als je serieus gepraat over voetbal wil horen moet je naar Jack van Gelder. Niet iedereen zal het daar mee eens zijn, maar het gaat daar wel gewoon altijd over voetbal en niet over de zus van Van Halst ofzo. Wielerfans moeten deze maand afstemmen op Mart Smeets.
Alle mensen die voetbal en wielrennen "voor de leuk" kijken, stemmen doorgaans naar de luchtige programma's over desbetreffend onderwerp af heb ik het idee. Gewoon met verstand op 0 de boel wegkijken. Daarom wisselen ze Derksen en Jakobs in beide programma's af. De meesten boeit dat niet en vinden het wel leuk om te horen (ik ook trouwens). Een echte wielerfan wil echter geen Derksen met VI-nieuws in een wielerprogramma zien, terwijl een echte voetbalfan niet zit te wachten Jakobs met zijn Tour-voorbeschouwing.
Nu vind ik het sfeertje bij Mart dusdanig relaxed dat ik standaard in de nacht de herhaling meepak. Lekker rustig daar aan tafel, mooi decor en serieuze wielerpraat. Genee kan overigens wel goed presenteren, alleen klote dat hij alles af moet kappen omdat het programma 38378 sponsors nodig heeft.
Het ligt er mijn inziens dus echt aan hoe serieus je met de sport bezig bent waar je uiteindelijk op afstemt.
Een echte wielerfan zal zich meer storen aan TdJ dan een echte voetbalfan aan VI, dat klopt. VI heeft daarvoor genoeg inhoud, maar het gaat vaak gewoon totaal nergens over en de uberserieuze voetbalvolger zal dan wegzappen terwijl hij/zij ondertussen "stom gelul" mompeltquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat betreft VI ben ik het niet met je eens. VI doet qua niveau absoluut niet onder voor studio sport + dat je er nog een leuke show bij krijgt.
TDJ vind ik vele malen minder dan wat er op de publieke wordt uitgezonden. Ik vind Genee bijzonder negatief, sceptisch en irritant. Bovendien weet hij vrijwel niets van de koers en lijkt het hem ook totaal niet te interesseren, presenteer het dan niet denk ik dan. Hoewel ik Danny normaal wel okay vind, vind ik dat hij bij TDJ ook niet echt goed uit de verf komt. Gertje is gewoon Gertje, soms wat druk en onrealistisch, maar dat kan ik wel waarderen.
Derksen erbij halen is echt idioot. Die vent is qua wielrennen totaal niet serieus te nemen. Echt 0 verstand en idioot Rabo-gebash, en dan zijn er altijd nog mensen die dat geleuter serieus nemen.
Itempje gisteren met Gijpie was ook werkelijk tenenkrommend!
Bij Dijkstra vind ik het wisselend. Hij maakt aan de ene kant wel leuke reportagetjes, maar het bevalt me niet echt hoe hij zich als het geweten door de tour manoeuvreert. Dat stompzinnige gedoe met achter die Zabriskie aanrennen, en dan dat gedoe met die ploegleider waar gewoon een klein ongelukje gebeurd; ik vind het maar irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |