abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:25:41 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114051367
Ik heb nog steeds het luchtje wat ik had gehad voor m'n b-day van die dude in Engeland! Ik vind hem lekker (het luchtje, niet de dude in kwestie :+) dus als ie op is ga ik hem weer zoeken :9

Wel een tacky roze verpakking in de vorm van een soort mp3-speler :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het, eerste keer nieuw schema is ook altijd erg qua spierpijn.
Ik voel overigens spierpijn in mijn kont opkomen. B-) Wordt mn kont gewoon nog gespierder. :D
Yeah, buttocks of steeeel! B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114051437
Ik ruik gewoon naar zweet :+
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:28:23 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114051449
Ik moest lachen :@ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114051654
ERMAHGERD! :o :D _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114051683
Ik heb nu flowerbomb van Victor & Rolf en l'Instant van Guerlain. Maar ik vergeet het meestal op te doen. Is wel typisch iets dat ik voor mijn verjaardag vraag trouwens, zelf weet ik altijd wel betere bestemmingen voor mijn geld. :P

Ik ben te lui om mijn lijstje van gisteren erbij te zoeken en dat is geen goed teken. Planning voor vandaag dan maar:

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
T: halve grapefruit
L: 2x geroosterd koolhydraatarm brood met pindakaas, sambal en komkommer
T: 1 of 2 crackers met filet A.
S: hardlopen
T: wodka, ovenzoutjes
D: bloemkoolpuree, hollandse rauwkost, schnitzeltje
T: volle kwark met citroen/zoetstof en aardbeien.
pi_114051948
Geurtjes O+
Heb pleasures van estee lauder gehad voor mn verjaardag en mn tas luchtje is pure van dkny, ik hou van licht en zacht.

Vandaag zijn om goed te werken na mn mini vakantie, is er nog niemand gekomen!
pi_114052200
Welk geurtje ik lekker vind verandert met de tijd. Een aantal jaar geleden was ik dol op Coco Mademoiselle, maar die vind ik nu écht niet lekker meer!

Mailtje van een leerling. Bedankt voor het afgelopen jaar en dat 'ie hoopt dat 'ie volgend jaar weer les van me heeft. O+. Niet zomaar out of the blue, we mailden al over iets anders, maar toch lief.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114052222
Ik heb zo'n duidelijke associatie met geurtjes, dat ik het luchtje dat mijn vader ooit voor mij meenam nog maanden bleef associeren met mijn vervelende ex-huisgenote. Inmiddels heb ik er nieuwe herinneringen bij gemaakt gelukkig, maar de eerste keer dat ik het geurtje op deed was dat wel heel raar.

En als er een man langs loopt die Hugo Boss op heeft dan denk ik nog steeds aan mijn ex, ook al is dat al 10 jaar geleden. Dat zou best wel eens wat minder mogen worden..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114052250
Ja Q, dat heb ik ook! Sommige geurtjes doen mij direct nog aan bepaalde manspersonen denken, echt bizar!
pi_114052281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef Perruche het volgende:
Ja Q, dat heb ik ook! Sommige geurtjes doen mij direct nog aan bepaalde manspersonen denken, echt bizar!
Ik vond dat geurtje echt heel lekker, maar die associatie is toch een beetje jammer..
pi_114052387
Mooi lijstje, Co :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan verbrand je eiwitten. Dat is eigenlijk niet goed. Beter is het om naar aceton te ruiken, dan verbrand je vet.
Punt blijft wel dat je met sporten niet snel vet zult verbranden tijdens het sporten. Vet kun je alleen goed verbanden bij beweging met lage intensiteit. Zo'n eind wandelen als ons uniekje O+ doet bijvoorbeeld.
Met sporten zorg je vaak voor het leegraken van je glycogeenvoorraden waardoor je na het sporten pas vet gaat verbranden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114052432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Punt blijft wel dat je met sporten niet snel vet zult verbranden tijdens het sporten. Vet kun je alleen goed verbanden bij beweging met lage intensiteit. Zo'n eind wandelen als ons uniekje O+ doet bijvoorbeeld.
Met sporten zorg je vaak voor het leegraken van je glycogeenvoorraden waardoor je na het sporten pas vet gaat verbranden.
Klopt. Laag intensief cardioen doet dat wel inderdaad. In het begin van mountainbiken en (te) weinig eten rook ik ook naar ammoniak. Toen ben ik anders gaan eten en sporten om dat te voorkomen..
pi_114052485
Ja! R. van Paco Robanne! Dat is mijn allereerste vriendje. Op onze eerste date gingen we naar de film en hebben we niks van de film gezien vanwege zoenen. :9 En in de trein terug naar huis hadden we van jas gewisseld. (geen idee waarom, maar ik was 14 :+ ) En bij thuiskomst had ik verkering en heb ik 's nachts onder mijn jas geslapen ipv m'n dekbed, want die rook naar zijn parfum. /Romantisch. O+

Dat ik hem een paar maanden later een bloedlip heb gestompt wegens vreemdgaan..........dat doet wel een beetje afbreuk aan het verhaal. :@ :') :P
pi_114052532
Ik heb dat met Fahrenheit, als ik 'm op 1 manspersoon ruik dan vind ik 'm nog steeds lekker O+ Maar er was een tijd dat elke tweede man het luchtje op had, en dat was een beetje too much :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114052623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb je wel eens bij de vierdaagse gekeken? :D
Daar lopen echt veel dikkertjes rond.
Ik was zelf ook maar 1 kilo lichter na de 4daagse (en dan deed ik nog de 50) en ik heb echt bizar weinig gegeten die dagen omdat ik niets weg kreeg. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114052658
Haha goed gedaan Co ;)

Ik heb Miss Dior en Armani Diamonds.
En ook inderdaad sterke geurassociaties. Vind het ook echt een afknapper als iemand een vies of veel te sterk luchtje op heeft :N
Be someone that makes you happy
pi_114052670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik was zelf ook maar 1 kilo lichter na de 4daagse (en dan deed ik nog de 50) en ik heb echt bizar weinig gegeten die dagen omdat ik niets weg kreeg. >:O
Ja maar dat vind ik ook bij het hardlopen en racefietsen. Die trainers (en andere ervaren lopers/fietsers) hebben vaak nog een beste buik mee te slepen. Waarom heb ik dan de illusie dat die bij mij zal verdwijnen?
pi_114053022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Verbruik blijft dan wel lager, he?! :P
40u. wandelen bij 200kcal/u is maar 8000kcal... Ongeveer die kilo vet :P
pi_114053099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Verbruik blijft dan wel lager, he?! :P
40u. wandelen bij 200kcal/u is maar 8000kcal... Ongeveer die kilo vet :P
haha inderdaad. Toch wel apart eigenlijk.. Als ik 3 x per week 2 uur fiets ben ik ook zo'n 6000 kcal lichter. En dat lijkt veel minder intensief dan 30 uur wandelen.. Morgen ga ik voor het eerst op de racefiets. Ben benieuwd of me dat bevalt.
pi_114053225
200 calorieen verbranden met een uur wandelen? Is dat niet heel weinig?
Doe wat je niet durft.
pi_114053362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
200 calorieen verbranden met een uur wandelen? Is dat niet heel weinig?
Afhankelijk van hoe snel je loopt he :P
pi_114053402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoe snel je loopt he :P
En hoeveel je weegt natuurlijk. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114053997
1000kcal/u?! :o Da's een best tempo voor 2u. lang, Mc! En voor veel vrouwen erg moeilijk om zulke aantallen te halen...

Cijfers daarover verschillen inderdaad iets (tussen 160 en 300), HPKW, maar zal niet erg veel hoger liggen.
Dit was even een overzichtelijke berekening ;)

Ga er bij een uur intensief sporten vanuit dat je 600-700kcal verbrand, dus het zelfde tekort wat je kweekt met wandelen kun je dan in 13u. doen i.p.v. 40u...

Uur rustig sporten met een inname tekort van ~400 zit je ook rond de 600-700kcal tekort over een dag.
Moet je wel elke dag rustig sporten :P

Met intensief sporten...
14 * 400 = 5600 inname tekort
6 * 600 = 3600 sport verbruik bij 3x sporten per week
9200 wat neerkomt op ongeveer een kilo vet (vet = 9000kcal/kilo) wat je kunt verbranden in 2 weken.

^ volgens mij is dat ook de reden dat veel mensen gaan voor het crashen, 20 weken over 10kg doen is velen te lang.

[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 11-07-2012 11:57:41 ]
pi_114054597
1000 kcal per uur is voor mij wel ongeveer de max. Mn beperking zit dan nu ook vooral in longinhoud. Heuvelop merk ik dat ik kracht genoeg heb, maar dat je niet genoeg kunt ademen.. Ik doe ook relatief weinig krachttraining met mn benen omdat dat al meer dan genoeg is. Dat is wel mooi met sprintjes trouwens. Scooters kan ik eruit sprinten. Die blikken van pizzakoeriers als je ze eruit trekt bij het stoplicht 8-)
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:08:35 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114054813
Fijn dat alles goed is met de Dude ^O^.

Had het er gisteren ook over met collega en die zei dat FIP de meest voorkomende doodsoorzaak is onder katten. Terwijl ik er tot jij ermee kwam nog nooit van gehoord had.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:09:03 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114054833
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Berekening klopt wel ongeveer. Bij 3 - 4 keer per week een half uur sporten en verder - voor mijn doen- normaal eten zorgt ervoor dat ik ongeveer 500 gram per week afval. Gaat hard zat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114055113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef V1z0R het volgende:
1000kcal/u?! :o Da's een best tempo voor 2u. lang, Mc! En voor veel vrouwen erg moeilijk om zulke aantallen te halen...

Cijfers daarover verschillen inderdaad iets (tussen 160 en 300), HPKW, maar zal niet erg veel hoger liggen.
Dit was even een overzichtelijke berekening ;)

Ga er bij een uur intensief sporten vanuit dat je 600-700kcal verbrand, dus het zelfde tekort wat je kweekt met wandelen kun je dan in 13u. doen i.p.v. 40u...

Uur rustig sporten met een inname tekort van ~400 zit je ook rond de 600-700kcal tekort over een dag.
Moet je wel elke dag rustig sporten :P

Met intensief sporten...
14 * 400 = 5600 inname tekort
6 * 600 = 3600 sport verbruik bij 3x sporten per week
9200 wat neerkomt op ongeveer een kilo vet (vet = 9000kcal/kilo) wat je kunt verbranden in 2 weken.

^ volgens mij is dat ook de reden dat veel mensen gaan voor het crashen, 20 weken over 10kg doen is velen te lang.
Ik snap 'm! :)
Overigens hangt je verbruik toch ook af van de intensiteit en je gewicht?

Kreeg in de sportschool van een van de intstructrices te horen dat ik veel strakker was geworden en dat ze het allemaal zo tof vonden om me zo onwijs fanatiek bezig te zien. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114055163
Volgens mij is het herfst }:|

Lijstje:
T: knackebrod met halve banaan en beetje pindakaas
S: 50 min kracht, 15 min cardio
O: appel, kiwi, chiazaad, speltflakes, yoghurt, eiwitpoeder
T: glas sojamelk
L: 2 speltbh geitenkaas, 1 pindakaas
T: cherrytomaatjes, mueslireep
D: quinoasalade met gegrilde broccoli, tomaat en feta
B: 1,5 uur fietsen
pi_114055604
Altijd goed om te horen toch, Henk? Eigenlijk is lagere intensiteit cardio beter om vet te verbranden. Als je intensief sport ben je alleen glucose en glycogeen aan het verbranden. Die glycogeen kan na de training wel worden aangevuld door vet om te zetten in glycogeen. Maar dat gaat niet tegelijkertijd als je maximaal sport.. Vaak gaan veranderingen vrij langzaam en zie je het zelf niet zo. Mensen die je niet zo vaak ziet zien het vaak beter. Eigenlijk moet je ook af en toe foto's maken, dan zie je later veel meer verschil.
pi_114056714
Nallie, het lijkt mij een beetje weinig! Nog een T na je D?

Mijnes:
O: havermout met banaan, kaneel en rozijntjes
T: 2 rijstwafels
L: grote kom noodlesoep met kip, 1 snee brood, 300 gr salade (sla, komkommer, tomaat, courgette)
T: 150 ml vrrchtenyoghurt met 1 nectarine
D: 2 gebakken eieren met bacon op 1 snee brood, tomatensalade
S: 12 minuten crosstrainer + bodypump
T: eiwitshake eventueel nog met spinazie als ik tijd heb om langs de ekowinkel te gaan.
pi_114056765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef the85mc het volgende:
Altijd goed om te horen toch, Henk? Eigenlijk is lagere intensiteit cardio beter om vet te verbranden. Als je intensief sport ben je alleen glucose en glycogeen aan het verbranden. Die glycogeen kan na de training wel worden aangevuld door vet om te zetten in glycogeen. Maar dat gaat niet tegelijkertijd als je maximaal sport.. Vaak gaan veranderingen vrij langzaam en zie je het zelf niet zo. Mensen die je niet zo vaak ziet zien het vaak beter. Eigenlijk moet je ook af en toe foto's maken, dan zie je later veel meer verschil.
Het glycogeen effect is na 40 min ook wel verdwenen mc. Toen het nog kon, deed ik expres 45 min kracht en daarna 45 min cardio ( juist wel hardlopen). 2 tot 3 keer per week. Het vet smolt weg: na een half jaar strak en 15 kilo lichter.
pi_114056874
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Het glycogeen effect is na 40 min ook wel verdwenen mc. Toen het nog kon, deed ik expres 45 min kracht en daarna 45 min cardio. 2 tot 3 keer per week. Het vet smolt weg: na een half jaar strak en 15 kilo lichter.
Hoe werkt het dan als je bijvoorbeeld 2 uur sport? Na een bepaalde tijd zijn je glycogeen voorraden in je spieren en lever op. Dan worden andere bronnen aangesproken zoals vetten en eiwitten. Maar ik weet niet precies hoe dat werkt. Had ik nou toch maar beter opgelet bij biologie vroeger.. heb jij een idee hoe dat zit?
pi_114057122
Had gisteren ook al zo'n gevoel, en vandaag weer, maar is dit niet erg weinig, Nallie?! :@

Hangt van heel veel factoren af, HPKW :P
Op een home-trainer maakt je gewicht op zich weer iets minder uit.
Bij hardlopen zegt je gewicht ook meer dan bij wandelen...
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:02 schreef the85mc het volgende:
1000 kcal per uur is voor mij wel ongeveer de max. Mn beperking zit dan nu ook vooral in longinhoud. Heuvelop merk ik dat ik kracht genoeg heb, maar dat je niet genoeg kunt ademen.. Ik doe ook relatief weinig krachttraining met mn benen omdat dat al meer dan genoeg is. Dat is wel mooi met sprintjes trouwens. Scooters kan ik eruit sprinten. Die blikken van pizzakoeriers als je ze eruit trekt bij het stoplicht 8-)
:D
Maar dat is dan je verbruik tijdens het sporten, de verbranding erna door de hogere intensiteit moet je ook nog meerekenen.

Als je niet aanvult zal het eiwitten gaan gebruiken als brandstof, Mc.
Je gebruikt eigenlijk altijd KH's, eiwitten en vetten tegelijk alleen wisselt de verhouding. Zijn echt al je bloedsuiker en je glycogeenvoorraden op tijdens intensiever verbruik moet het eiwitten gaan omzetten omdat vetten omzetten niet snel genoeg kan daarvoor.
pi_114057142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:54 schreef Perruche het volgende:
Nallie, het lijkt mij een beetje weinig! Nog een T na je D?

Mijnes:
O: havermout met banaan, kaneel en rozijntjes
T: 2 rijstwafels
L: grote kom noodlesoep met kip, 1 snee brood, 300 gr salade (sla, komkommer, tomaat, courgette)
T: 150 ml vrrchtenyoghurt met 1 nectarine
D: 2 gebakken eieren met bacon op 1 snee brood, tomatensalade
S: 12 minuten crosstrainer + bodypump
T: eiwitshake eventueel nog met spinazie als ik tijd heb om langs de ekowinkel te gaan.
Ja die T komt er vast nog wel :Y
Die van jou is ook niets teveel, maar dat komt vast ook wel goed ;)
pi_114057158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hoe werkt het dan als je bijvoorbeeld 2 uur sport? Na een bepaalde tijd zijn je glycogeen voorraden in je spieren en lever op. Dan worden andere bronnen aangesproken zoals vetten en eiwitten. Maar ik weet niet precies hoe dat werkt. Had ik nou toch maar beter opgelet bij biologie vroeger.. heb jij een idee hoe dat zit?
Biologisch technisch heb ik ook geen idee. Ik spreek enkel uit ervaring en verder wat ik in sportbladen las en checkte bij mijn fysio. Volgens mij precies wat je zegt. Je moet eerst krachttraining doen, omdat je lijf koolhydraten gebruikt om kracht te kunnen doen. Na 40 minuten zou je door de voorraad heen moeten zijn. Daarna gaat je lijf vetreserves aanspreken als je cardio doet. Door ervaring geloof ik ook niet echt in lage of hoge intensiteit cardio, vanwege bovenstaande theorie.

Ik merk nu bijv dat ik ook weer strakker wordt door yoga, vanwege de krachtopbrengst en de dynamiek van bewegingen.
pi_114057239
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja die T komt er vast nog wel :Y
Die van jou is ook niets teveel, maar dat komt vast ook wel goed ;)
Heb het net ff door de eetmeter gegooid en excl eiwitshake is het 1700 kcal, dus met rond de 1850, prima lijkt me?
pi_114057330
Bij hoge intensiteit cardio kan je lichaam niet snel genoeg vet omzetten in suikers, An :{
Het zal dus eiwitten moeten pakken daarvoor.

Het is wel zo dat na 20min. stevige beweging je lichaam de stoffen gaat aanmaken die ervoor zorgen dat je vet uit je reserves kunt gaan gebruiken.
pi_114057358
Jeetje, al die theorie boeit me heul niets :D gewoon lekker sporten lekker eten :7.
pi_114057378
Even iets anders, waarom staan vitamines enzo niet meer in de eetmeter?
pi_114057407
Mjah, als ik hier wil gaan verkondigen hoe of wat is het wel handig als ik het kan onderbouwen met de gedachte erachter :P
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Even iets anders, waarom staan vitamines enzo niet meer in de eetmeter?
Staan standaard niet meer aan, moet je zelf instellen ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:12:11 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114057449
Vast al 100x voorbij gekomen, maar welke eetmeter gebruiken jullie ook weer? :@

Wil V1' tip van laatst in uitvoer brengen in kader van beter overzicht :+
pi_114057488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Had gisteren ook al zo'n gevoel, en vandaag weer, maar is dit niet erg weinig, Nallie?! :@

Hangt van heel veel factoren af, HPKW :P
Op een home-trainer maakt je gewicht op zich weer iets minder uit.
Bij hardlopen zegt je gewicht ook meer dan bij wandelen...

[..]

:D
Maar dat is dan je verbruik tijdens het sporten, de verbranding erna door de hogere intensiteit moet je ook nog meerekenen.

Als je niet aanvult zal het eiwitten gaan gebruiken als brandstof, Mc.
Je gebruikt eigenlijk altijd KH's, eiwitten en vetten tegelijk alleen wisselt de verhouding. Zijn echt al je bloedsuiker en je glycogeenvoorraden op tijdens intensiever verbruik moet het eiwitten gaan omzetten omdat vetten omzetten niet snel genoeg kan daarvoor.
Doe m'n best! Maar beetje onregelmatige dagen en heb pas om elf uur ontbeten vandaag!
pi_114057512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Bij hoge intensiteit cardio kan je lichaam niet snel genoeg vet omzetten in suikers, An :{
Het zal dus eiwitten moeten pakken daarvoor.

Het is wel zo dat na 20min. stevige beweging je lichaam de stoffen gaat aanmaken die ervoor zorgen dat je vet uit je reserves kunt gaan gebruiken.
Mjah, dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt :') Ik had zelden last van ketose en raakte ook enkel gespierder, als in bijna drooggetraind.
pi_114057572
Maria, ik gebruik mijn.voedingscentrum.nl, let daar alleen wel op met de porties. Die komen niet altijd overeen!
pi_114057667
Hier kun je het aanpassen, Perr: https://mijn.voedingscent(...)tmeter/instellingen/
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Mjah, dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt :') Ik had zelden last van ketose en raakte ook enkel gespierder, als in bijna drooggetraind.
Eiwitten zijn niet alleen je spieren he? Die zitten ook in je bloed :P
Afhankelijk van hoeveel water je binnenkrijgt zijn de effecten van ketose ook minder merkbaar.
Afhankelijk van hoe je conditie is kun je pas bepalen wat intensief is, zie bijvoorbeeld Sigme...

Zoveel factoren :D
pi_114057718
Thanks, had het gevonden!
pi_114057723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Hier kun je het aanpassen, Perr: https://mijn.voedingscent(...)tmeter/instellingen/

[..]

Eiwitten zijn niet alleen je spieren he? Die zitten ook in je bloed :P
Afhankelijk van hoeveel water je binnenkrijgt zijn de effecten van ketose ook minder merkbaar.
Afhankelijk van hoe je conditie is kun je pas bepalen wat intensief is, zie bijvoorbeeld Sigme...

Zoveel factoren :D
True :Y
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:22:58 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114057960
Thanks! *O* Later even mee pielen :Y
  Vis een optie? woensdag 11 juli 2012 @ 13:27:53 #189
70532 loveli
N
pi_114058219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ruik het verschil niet :@ Dus misschien ruik ik wel naar aceton. Zou wel verklaren waarom ik zo makkelijk afval.
Aceton - nagellakremover.
Ammoniak - paardepis.
crap in = crap out
pi_114058407
Volgens mij is de herfst in Belgie al begonnen :X dikke druppels en hoosbuien :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114058460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks! *O* Later even mee pielen :Y
Plaats je de resultaten dan ook? (mag je de vitamines en mineralen en zo ook wel aanvinken (zie mijn vorige link))
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:33:29 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114058503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Plaats je de resultaten dan ook? (mag je de vitamines en mineralen en zo ook wel aanvinken (zie mijn vorige link))
zou wel ontopic wezen he :D

Denk van wel :Y
pi_114058616
Ik zei een tijdje geleden toch dat ik moest gaan bezuinigen? Plan van aanpak *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114058638
Brrr koud, heb nu echt zin in een lekker knusse herfst en winter, met dekentjes op de bank, kaarsen aan, lekkere baksels, fimpjes kijken, kerst :D :D :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:35:48 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114058639
Veel drinken helpt ook om de paardenpisgeur wat te minderen :')
Heb er ook last van, vooral na ruim een uur hometrainen, met hardlopen dan weer wat minder.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:37:26 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114058717
Goedzo Perr *O*
Sparen is leuk trouwens :@

Nou had ik gisteren een hotel gevonden waar we in september heen willen maar nu twijfel ik weer maar ben toch bang dat het vrijdag (dan even naar het reisbureau) al vol is :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114058729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef Perruche het volgende:
Ik zei een tijdje geleden toch dat ik moest gaan bezuinigen? Plan van aanpak *O*

SPOILER
Goed plan ^O^ Spaargeld :9

Ik betaal tegenwoordig bijna alles met CC, heb er een van de Bijenkorf en voor alles wat ik er mee betaal krijg ik punten, waarmee ik dan weer gratiesch kan shoppen bij de Bij :9
pi_114058751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Perr *O*
Sparen is leuk trouwens :@

Nou had ik gisteren een hotel gevonden waar we in september heen willen maar nu twijfel ik weer maar ben toch bang dat het vrijdag (dan even naar het reisbureau) al vol is :')
Merci :) ik ben ook best een beetje trots, dacht van Bam! doe het gewoon Nu!
pi_114058786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef Novem het volgende:

[..]

Goed plan ^O^ Spaargeld :9

Ik betaal tegenwoordig bijna alles met CC, heb er een van de Bijenkorf en voor alles wat ik er mee betaal krijg ik punten, waarmee ik dan weer gratiesch kan shoppen bij de Bij :9
Ja, dat wil ik misschien ook nog wel gaan doen, maar dan eerst even alle zaakjes op orde krijgen. Nu net iets te weinig idee van wat ik eigenlijk uitgeef!
pi_114058796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast al 100x voorbij gekomen, maar welke eetmeter gebruiken jullie ook weer? :@

Wil V1' tip van laatst in uitvoer brengen in kader van beter overzicht :+
Ben zelf fan van fatsecret, want die heeft een bijbehorende app (onder de wat vriendelijkere naam 'Calorieteller'). En dan kan ik in loze minuten als ik op de trein aan het wachten ben ofzo mijn eten invoeren (of natuurlijk onder werktijd , procrastinator die ik ben).
pi_114059046
Zo mn lunch is op. Ik vul eigenlijk helemaal geen apps/dingen meer in, weet meestal de voedingswaarden bijna uit mn hoofd :@ Meestal eet ik rond de 2000 per dag ofzo. Ben nu iets meer aan het eten, hoef niet lichter te worden. Maar sommige dingen blijf ik wel doen. Drink nog steeds magere melk. Ben aan de smaak gewend nu en drink het voor de eiwitten. Mijn lunch was trouwens erg lekker. Broodje gebakken ham (veul ham ;) ) met honing. En daarbij salade van tomaatjes met wat rucola.
pi_114059171
Veel eiwit zit er toch niet in magere melk 85mc?
Vind wel dat je best weinig eet voor een man die veel sport en niet hoeft af te vallen :)

Over shoppen gesproken, ik ga volgende week in mijn vakantie een keiharde shopping spree houden 8-) Heb zoveel nieuw nodig, alles is te groot :D
pi_114059259
Oh en ik ga denk ik eens wat dingen wegdoen/verkopen! Meestal geef ik het gewoon aan humana ofzo, maar ik heb best dingen waar ik misschien nog wat voor kan vangen?

Nu schrik ik dat ik na huur, eten, sportschool en telefoon enzo nog "maar" 300 euro over heb als ik wil sparen wat ik nu heb aangegeven, normaal geef ik echt superveel uit volgens mij :')
pi_114059372
De helft van je inkomen sparen is ook wel heel hard core :P

300 per maand puur voor shoppen/uitgaan/andere extra's vind ik ook niet echt superveel.

Wel een tijd gehad dat ik er ruim 1000 euro per maand doorheen joeg, achteraf wel spijt van, want ik heb er helemaal niets van over nu, had ik het maar gespaard :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:50:26 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik ga denk ik eens wat dingen wegdoen/verkopen! Meestal geef ik het gewoon aan humana ofzo, maar ik heb best dingen waar ik misschien nog wat voor kan vangen?

Nu schrik ik dat ik na huur, eten, sportschool en telefoon enzo nog maar 300 euro over heb als ik wil sparen wat ik nu heb aangegeven, normaal geef ik echt superveel uit volgens mij :')
Dus na vaste lasten en sparen houd je 'maar' 300 per maand over? Waar is dat voor bedoeld dan, gewoon voor leuke dingen? Dat vind ik niet weinig :P.

Net weer huisjes gekeken :') *kriebel, kriebel*. Volgende week maar eens met m'n ouders over praten wat zij van het idee vinden om naar Amersfoort te gaan. En of ik dan moet huren of kopen. Er moet even iemand met een nuchtere blik naar kijken voor ik mijn hoofd op hol laat jagen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_114059445
Ben ook rustig aan het opbouwen, dus ga niet ineens veel meer eten. Rustig wat meer eten zonder dat ik gelijk weer kilo's zwaarder wordt. En melk drink ik toch wel, en in (half)volle zitten niet meer eiwitten maar wel meer verzadigde vetten. Dan kan ik net zo goed magere blijven drinken.
En nieuwe kleren kopen omdat de oude te groot zijn is altijd mooi Novem!
Mijn oude broeken zijn bijna allemaal te groot, zelfs met riem zit het niet lekker meer. Volgende week ook een nieuw pak kopen. Denk een lichtgrijze ofzoiets.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:51:21 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Novem het volgende:

300 per maand puur voor shoppen/uitgaan/andere extra's vind ik ook niet echt superveel.
Wow! :o Wat een big spenders hier :P. Ik spaarde zo'n 400 tot nu toe (poging tot iig :P), spaar hopelijk de rest van het jaar 500 per maand en mag 100 euro voor eigen dingetjes besteden. Kleding koop ik niet zo vaak.

@ edit: in het begin van mijn studietijd kreeg ik 1000 gulden per maand, hoefde maar 58 gulden huur te betalen, < 100 gulden zorgverzekering (those were the days O+), kreeg wekelijks 25 gulden toe voor eten... en aaaaaaaaaaaalles wat ik overhield heb ik verbrast :'( :'( :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_114059514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Novem het volgende:

Kweenie, heb maar een beetje bagger begroting gemaakt. Maar trein bijv. heb ik wel 100 euro voor gebudgetteerd, alhoewel ik bijna nooit met de trein ga :D.

Rare is dat ik vaak vrienden help met hun budgettering, dat is op de eoa manier een stuk makkelijker :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:52:36 #209
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114059539
Ik vind t niet weinig hoor! Maarja dat komt misschien omdat ik meestal maar 100-200 heb te besteden voor mijzelf. De rest zijn vaste lasten
~ Bonito La Risa ~
pi_114059557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef the85mc het volgende:
Ben ook rustig aan het opbouwen, dus ga niet ineens veel meer eten. Rustig wat meer eten zonder dat ik gelijk weer kilo's zwaarder wordt. En melk drink ik toch wel, en in (half)volle zitten niet meer eiwitten maar wel meer verzadigde vetten. Dan kan ik net zo goed magere blijven drinken.
En nieuwe kleren kopen omdat de oude te groot zijn is altijd mooi Novem!
Mijn oude broeken zijn bijna allemaal te groot, zelfs met riem zit het niet lekker meer. Volgende week ook een nieuw pak kopen. Denk een lichtgrijze ofzoiets.
Leuk is dat he, kleinere maat kopen! :D

Langzaam opbouwen is misschien wel een goed idee inderdaad :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')