In dat corrigeren schuilt nu juist het probleem, ik ben meer een stond erbij en keek ernaar type als het om mijzelf gaatquote:Op woensdag 11 juli 2012 06:18 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Je kan het alleen maar veranderen als je weet wat je doet. Volgens mij is het zo helder bedenken en opschrijven als je hier doet een hele goede stap naar de mogelijkheid jezelf hierop te corrigeren!
Dat heb ik niet, heb 1 favoriete, eau fraiche van versace. Daarnaast een andere en die wisselt wel af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben met geurtjes net als met handtassen: als het op is, koop ik een nieuwe.
Dat heb ik ook (heel) soms als ik heel hard train. Weet jij hoe dat komt? En is het erg?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nah, eerste keer fitnessen weer heEn ik moet nog ff klooien met mijn voeding, want maandag rook ik na het trainen naar ammoniak, dat kan niet de bedoeling zijn.
Ketose.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Skjor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook (heel) soms als ik heel hard train. Weet jij hoe dat komt? En is het erg?
Dan verbrand je eiwitten. Dat is eigenlijk niet goed. Beter is het om naar aceton te ruiken, dan verbrand je vet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Skjor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook (heel) soms als ik heel hard train. Weet jij hoe dat komt? En is het erg?
Ik ruik het verschil nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan verbrand je eiwitten. Dat is eigenlijk niet goed. Beter is het om naar aceton te ruiken, dan verbrand je vet.
Ik weet het, eerste keer nieuw schema is ook altijd erg qua spierpijn.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Nah, eerste keer fitnessen weer heEn ik moet nog ff klooien met mijn voeding, want maandag rook ik na het trainen naar ammoniak, dat kan niet de bedoeling zijn.
Hmm bummer. Kan me niet herinneren ooit naar nagellakremover te hebben geroken na het sportenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan verbrand je eiwitten. Dat is eigenlijk niet goed. Beter is het om naar aceton te ruiken, dan verbrand je vet.
Yeah, buttocks of steeeel!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet het, eerste keer nieuw schema is ook altijd erg qua spierpijn.
Ik voel overigens spierpijn in mijn kont opkomen.Wordt mn kont gewoon nog gespierder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vond dat geurtje echt heel lekker, maar die associatie is toch een beetje jammer..quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef Perruche het volgende:
Ja Q, dat heb ik ook! Sommige geurtjes doen mij direct nog aan bepaalde manspersonen denken, echt bizar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |