abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114050537
Welkom Mishu, maar eet inderdaad niet te weinig!

Perr: dat is nice dat je je zo lekker vindt ruiken. Heb 1 geur 'blind' gekocht en vond em achteraf niet lekker. Heb em na 2 jaar nog niet eens half gebruikt. En heb 1 keer de fout gemaakt om een nieuwe geur te proberen vlak voor ik ging vliegen. Was hugo boss in motion geloof ik. Man, wat kreeg ik daar een koppijn van. Heb in het vliegtuig met een nat servetje het eraf proberen te vegen :')
pi_114050646
:D

Ja, ik vind vliegvelden echt heerlijk om geurtjes te kopen, bijna al mijn geurtjes komen van vliegvelden of van grote treinstations (op brussel zuid heb je ook een grote parfumwinkel). Alleen doe je dan ook wel eens miskopen :')
pi_114050682
Ik wacht gewoon tot Sinterklaas :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114050758
Even terug gelezen over de Dude ( :D ), wat fijn dat alles goed is *O*

Parfum O+ Mijn favoriet op dit moment is deze

quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 06:18 schreef sigme het volgende:
Mogge.

[..]

Je kan het alleen maar veranderen als je weet wat je doet. Volgens mij is het zo helder bedenken en opschrijven als je hier doet een hele goede stap naar de mogelijkheid jezelf hierop te corrigeren!
In dat corrigeren schuilt nu juist het probleem, ik ben meer een stond erbij en keek ernaar type als het om mijzelf gaat ;) Maar het opschrijven helpt al behoorlijk, dan ziet het er ineens veel makkelijker uit.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:09:16 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114050767
Ik ben met geurtjes net als met handtassen: als het op is, koop ik een nieuwe :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114050861
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben met geurtjes net als met handtassen: als het op is, koop ik een nieuwe :').
Dat heb ik niet, heb 1 favoriete, eau fraiche van versace. Daarnaast een andere en die wisselt wel af.
pi_114051002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nah, eerste keer fitnessen weer he :) En ik moet nog ff klooien met mijn voeding, want maandag rook ik na het trainen naar ammoniak, dat kan niet de bedoeling zijn.
Dat heb ik ook (heel) soms als ik heel hard train. Weet jij hoe dat komt? En is het erg?
pi_114051056
Verbrand je aminozuren...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:17:22 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114051090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Skjor het volgende:

[..]

Dat heb ik ook (heel) soms als ik heel hard train. Weet jij hoe dat komt? En is het erg?
Ketose.

Ik heb het bijna altijd als ik train. Ben altijd rap door mijn voorraad glycogeen heen. Het zorgt er voor dat je snel afvalt, maar als je niet oppast train je ook je spieren weg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114051115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:15 schreef Skjor het volgende:

[..]

Dan verbrand je eiwitten. Dat is eigenlijk niet goed. Beter is het om naar aceton te ruiken, dan verbrand je vet.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:19:11 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114051154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan verbrand je eiwitten. Dat is eigenlijk niet goed. Beter is het om naar aceton te ruiken, dan verbrand je vet.
Ik ruik het verschil niet :@ Dus misschien ruik ik wel naar aceton. Zou wel verklaren waarom ik zo makkelijk afval.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114051207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nah, eerste keer fitnessen weer he :) En ik moet nog ff klooien met mijn voeding, want maandag rook ik na het trainen naar ammoniak, dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik weet het, eerste keer nieuw schema is ook altijd erg qua spierpijn.
Ik voel overigens spierpijn in mijn kont opkomen. B-) Wordt mn kont gewoon nog gespierder. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114051267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hmm bummer. Kan me niet herinneren ooit naar nagellakremover te hebben geroken na het sporten :P.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:23:35 #139
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114051290
Geurtjes O+ Normaal kreeg ik ze altijd met verjaardagen etc, maar afgelopen keren niet, dus moest er 1 zelf kopen :') Is naomi Campell geworden, lekker! Als ik die op heb, voel ik me ook gewoon lekker ruiken O+ haha.

Ow en mijn zomergeurtje is Versace - Bright Crystal O+ Heerlijk!!

Lijstje dan maar:
O: Mag yog muesli
T: snack komkommer
L: 3 bth kaas/pindakaas of kipsate salade :9
T: worteltjes
D: Wok met kip & ananas & chinese groente denk ik. Even lekker receptje opzoeken :9
T: Cashewnootjes, klein handje
S: Buik/Billen/benen workout van 20 minuten, verder geen tijd, ga ff langs oma :P
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:24:51 #140
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114051341
En ammoniak en aceton? Nee, sorry dat ruik ik niet na het sporten.. Sport niet hard genoeg denk :+
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:25:41 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114051367
Ik heb nog steeds het luchtje wat ik had gehad voor m'n b-day van die dude in Engeland! Ik vind hem lekker (het luchtje, niet de dude in kwestie :+) dus als ie op is ga ik hem weer zoeken :9

Wel een tacky roze verpakking in de vorm van een soort mp3-speler :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het, eerste keer nieuw schema is ook altijd erg qua spierpijn.
Ik voel overigens spierpijn in mijn kont opkomen. B-) Wordt mn kont gewoon nog gespierder. :D
Yeah, buttocks of steeeel! B-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114051437
Ik ruik gewoon naar zweet :+
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:28:23 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114051449
Ik moest lachen :@ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114051654
ERMAHGERD! :o :D _O-
pi_114051683
Ik heb nu flowerbomb van Victor & Rolf en l'Instant van Guerlain. Maar ik vergeet het meestal op te doen. Is wel typisch iets dat ik voor mijn verjaardag vraag trouwens, zelf weet ik altijd wel betere bestemmingen voor mijn geld. :P

Ik ben te lui om mijn lijstje van gisteren erbij te zoeken en dat is geen goed teken. Planning voor vandaag dan maar:

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
T: halve grapefruit
L: 2x geroosterd koolhydraatarm brood met pindakaas, sambal en komkommer
T: 1 of 2 crackers met filet A.
S: hardlopen
T: wodka, ovenzoutjes
D: bloemkoolpuree, hollandse rauwkost, schnitzeltje
T: volle kwark met citroen/zoetstof en aardbeien.
pi_114051948
Geurtjes O+
Heb pleasures van estee lauder gehad voor mn verjaardag en mn tas luchtje is pure van dkny, ik hou van licht en zacht.

Vandaag zijn om goed te werken na mn mini vakantie, is er nog niemand gekomen!
pi_114052200
Welk geurtje ik lekker vind verandert met de tijd. Een aantal jaar geleden was ik dol op Coco Mademoiselle, maar die vind ik nu écht niet lekker meer!

Mailtje van een leerling. Bedankt voor het afgelopen jaar en dat 'ie hoopt dat 'ie volgend jaar weer les van me heeft. O+. Niet zomaar out of the blue, we mailden al over iets anders, maar toch lief.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_114052222
Ik heb zo'n duidelijke associatie met geurtjes, dat ik het luchtje dat mijn vader ooit voor mij meenam nog maanden bleef associeren met mijn vervelende ex-huisgenote. Inmiddels heb ik er nieuwe herinneringen bij gemaakt gelukkig, maar de eerste keer dat ik het geurtje op deed was dat wel heel raar.

En als er een man langs loopt die Hugo Boss op heeft dan denk ik nog steeds aan mijn ex, ook al is dat al 10 jaar geleden. Dat zou best wel eens wat minder mogen worden..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114052250
Ja Q, dat heb ik ook! Sommige geurtjes doen mij direct nog aan bepaalde manspersonen denken, echt bizar!
pi_114052281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef Perruche het volgende:
Ja Q, dat heb ik ook! Sommige geurtjes doen mij direct nog aan bepaalde manspersonen denken, echt bizar!
Ik vond dat geurtje echt heel lekker, maar die associatie is toch een beetje jammer..
Everything which is not impossible, will eventually happen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')