Hehehe, dat van mij trekt het net aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overleeft mijn tie-wrap/ductape lijf niet.
Ja hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het plan is dat ik over goed 2 maanden de Urbanathlon ga doen en tegen die tijd superfit ben.
Mijn schema op de sportschool bestaat uit hardlopen, jumping squats met gewichten, pushups op traptreden, pull downs, chest press, jumping squats zonder gewichten (die serie 2 keer), dan weer hardlopen, squats met shoulder press, optrekken, deadlifts, ligsteun met dumbells en dan rowing. Ook dat doe ik 2 keer.
Dan ga ik roeien, 2 x 2 minuten. Daarna mountainclimbing al steunend op een bal, dan al lopend een shoulder press, jumping lunges en burpees. En dat ook 2 keer.
En dan ben ik dood.
Daarnaast moet ik mn hardlopen uitbouwen. En meer kracht in mn bovenlichaam ontwikkelen, dus meer pushups en pullups enzo.
En dan heb ik een goddelijk lichaam en ga ik dat maar zo zien te houden ofzo.
Haha, wauw! Hoe vaak doe je dat per week?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het plan is dat ik over goed 2 maanden de Urbanathlon ga doen en tegen die tijd superfit ben.
Mijn schema op de sportschool bestaat uit hardlopen, jumping squats met gewichten, pushups op traptreden, pull downs, chest press, jumping squats zonder gewichten (die serie 2 keer), dan weer hardlopen, squats met shoulder press, optrekken, deadlifts, ligsteun met dumbells en dan rowing. Ook dat doe ik 2 keer.
Dan ga ik roeien, 2 x 2 minuten. Daarna mountainclimbing al steunend op een bal, dan al lopend een shoulder press, jumping lunges en burpees. En dat ook 2 keer.
En dan ben ik dood.
Daarnaast moet ik mn hardlopen uitbouwen. En meer kracht in mn bovenlichaam ontwikkelen, dus meer pushups en pullups enzo.
En dan heb ik een goddelijk lichaam en ga ik dat maar zo zien te houden ofzo.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dan ben ik dood.
Je kan het alleen maar veranderen als je weet wat je doet. Volgens mij is het zo helder bedenken en opschrijven als je hier doet een hele goede stap naar de mogelijkheid jezelf hierop te corrigeren!quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:23 schreef beefcake het volgende:
Ik voel mij k*t, eet veel te veel zoet want die tijd van de maandEn ik moet nu 's avonds sporten ipv 's ochtends ivm de zomervakantie en van zulke veranderingen in mijn schema raak ik van slag. En ik heb dingen te regelen waar ik ook weer van in de stress schiet, ga ik weer nachtbraken en snaaien enzo. Bah, ik kan soms echt balen van mij
![]()
![]()
Misschien dat je beter maat kan houden met ijs en dergelijke als je jezelf overdag niet uithongert.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Mishu het volgende:
Hallo, ik moet ook afvallen (ja echt serieus nu het wordt te gek). Weeg nu 84 kilo zoiets, ben 1.68. Ga in dit topic bijhouden wat mijn vorderingen zijn. Ik beweeg nu al een week minstens 1 uur per dag (fiets dan een rondje van 12 km hier in de buurt). Daarnaast zit ik soms op de home-trainer.
Vandaag gegeten: 3 wortelen, 8 snoeptomaatjes, aardappels, snijbonen en 2 gehaktballen met lekker veel mosterd + een stuk kaneelijs + magere yoghurt met rode bessen. Jaja.
Wegens schuldgevoel om het ijs en de yoghurt nog een extra 25 minuten op de home-trainer gedaan. Dat zou het een beetje moeten opheffen.
Volgens mij zou ik zo wel moeten afvallen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
De Dude is ok!!
Vanmorgen ben ik om 9.30u naar mn werk vertrokken, Martijn zou om 11u weer naar huis komen en naar de dierenarts gaan. Ik heb daarna eigenlijk continu in overleg gezeten (wel mijn telefoon in de gaten gehouden voor nieuws van M.), dus nog geen tijd gehad om te updaten.
Maar alles is dus goed
Beestje heeft spuitje met ontstekingremmend middel gekregen, iets tegen de misselijkheid, en er zijn foto's gemaakt. Op de foto's was niks te zien, yay!
Dus, waarschijnlijk heeft meneer gewoon iets zitten schransen waar hij niet lekker van wasOf gewoon teveel, of een combinatie. Aangezien hij een schrokop en een schransbeer is, zou dat heel goed kunnen
![]()
(maar goed, we knepen 'm wel even behoorlijk. Gisteravond dat rotte nieuws uit de cattery, en vanmorgen een Dude die nauwelijks bewoog, koorts had, en niks wilde eten)
Ja, dat is erg weinig, ook voor iemand van jouw lengte.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Mishu het volgende:
Hallo, ik moet ook afvallen (ja echt serieus nu het wordt te gek). Weeg nu 84 kilo zoiets, ben 1.68. Ga in dit topic bijhouden wat mijn vorderingen zijn. Ik beweeg nu al een week minstens 1 uur per dag (fiets dan een rondje van 12 km hier in de buurt). Daarnaast zit ik soms op de home-trainer.
Vandaag gegeten: 3 wortelen, 8 snoeptomaatjes, aardappels, snijbonen en 2 gehaktballen met lekker veel mosterd + een stuk kaneelijs + magere yoghurt met rode bessen. Jaja.
Wegens schuldgevoel om het ijs en de yoghurt nog een extra 25 minuten op de home-trainer gedaan. Dat zou het een beetje moeten opheffen.
Volgens mij zou ik zo wel moeten afvallen.
Nah, eerste keer fitnessen weer hequote:Op woensdag 11 juli 2012 08:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te fanatiek getraind Aurum?
Ik voel nog geen pijntjes, behalve die in mn hoofd. Sta ook heel fanatiek met mn hardloopkleding in een tasje op het station. Als het een beetje droog is, dan ga ik hardlopen in mn lunchpauze.
Lijstje:
O koffie verkeerd, kwark met aardbeien en muesli
T: banaan
L: pastasalade met artisjokharten, zongedroogde tomaten, rucola en gerookte kip
T kwark, 7 koren vlokken en platte perzikken
D: geen idee! Onderweg naar Brussel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |