abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114041026
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat overleeft mijn tie-wrap/ductape lijf niet :').
Hehehe, dat van mij trekt het net aan. :D
Vooral de burpees zijn fijn aan het eind. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:35:31 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114041134
Henk.. wat is nou het plan? wat moet je nog doen? en wanneer is het?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114041877
Het plan is dat ik over goed 2 maanden de Urbanathlon ga doen en tegen die tijd superfit ben. :D
Mijn schema op de sportschool bestaat uit hardlopen, jumping squats met gewichten, pushups op traptreden, pull downs, chest press, jumping squats zonder gewichten (die serie 2 keer), dan weer hardlopen, squats met shoulder press, optrekken, deadlifts, ligsteun met dumbells en dan rowing. Ook dat doe ik 2 keer.
Dan ga ik roeien, 2 x 2 minuten. Daarna mountainclimbing al steunend op een bal, dan al lopend een shoulder press, jumping lunges en burpees. En dat ook 2 keer.
En dan ben ik dood. B-)

Daarnaast moet ik mn hardlopen uitbouwen. En meer kracht in mn bovenlichaam ontwikkelen, dus meer pushups en pullups enzo. B-)

En dan heb ik een goddelijk lichaam en ga ik dat maar zo zien te houden ofzo. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:49:12 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114042035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het plan is dat ik over goed 2 maanden de Urbanathlon ga doen en tegen die tijd superfit ben. :D
Mijn schema op de sportschool bestaat uit hardlopen, jumping squats met gewichten, pushups op traptreden, pull downs, chest press, jumping squats zonder gewichten (die serie 2 keer), dan weer hardlopen, squats met shoulder press, optrekken, deadlifts, ligsteun met dumbells en dan rowing. Ook dat doe ik 2 keer.
Dan ga ik roeien, 2 x 2 minuten. Daarna mountainclimbing al steunend op een bal, dan al lopend een shoulder press, jumping lunges en burpees. En dat ook 2 keer.
En dan ben ik dood. B-)

Daarnaast moet ik mn hardlopen uitbouwen. En meer kracht in mn bovenlichaam ontwikkelen, dus meer pushups en pullups enzo. B-)

En dan heb ik een goddelijk lichaam en ga ik dat maar zo zien te houden ofzo. B-)
Ja hoi
Word al moe van het lezen :')
Succes enzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114042807
Je wordt ook moe van er naar kijken is me verzekerd. :D
Doe wat je niet durft.
pi_114044407
quote:
En dan ben ik dood. B-)

Haha, wauw! Hoe vaak doe je dat per week?
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:56:45 #107
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_114044956
Hallo, ik moet ook afvallen (ja echt serieus nu het wordt te gek). Weeg nu 84 kilo zoiets, ben 1.68. Ga in dit topic bijhouden wat mijn vorderingen zijn. Ik beweeg nu al een week minstens 1 uur per dag (fiets dan een rondje van 12 km hier in de buurt). Daarnaast zit ik soms op de home-trainer.

Vandaag gegeten: 3 wortelen, 8 snoeptomaatjes, aardappels, snijbonen en 2 gehaktballen met lekker veel mosterd + een stuk kaneelijs + magere yoghurt met rode bessen. Jaja.

Wegens schuldgevoel om het ijs en de yoghurt nog een extra 25 minuten op de home-trainer gedaan. Dat zou het een beetje moeten opheffen.

Volgens mij zou ik zo wel moeten afvallen.
pi_114047066
quote:
En dan ben ik dood. B-)
_O_

Hoi Mishu :W
Het lijkt mij wel weinig voor een hele dag, ik zou omvallen in ieder geval :o

Ik voel mij k*t, eet veel te veel zoet want die tijd van de maand }:| En ik moet nu 's avonds sporten ipv 's ochtends ivm de zomervakantie en van zulke veranderingen in mijn schema raak ik van slag. En ik heb dingen te regelen waar ik ook weer van in de stress schiet, ga ik weer nachtbraken en snaaien enzo. Bah, ik kan soms echt balen van mij :')
:@

Lijstjes van gisteren en vandaag er maar bij, ben er niet trots op.
Dinsdag
O: magere yoghurt met appel, rozijnen, chiazaad, kaneel en zoetstof
T: eat natural reep
L: twee appelpannenkoeken met poedersuiker (bij oma)
T: split ijsje (maar dan kersensmaak ipv sinaasappel)
D: broccoli, bloemkool, gebakken zalm, franse frites uit de actifry, klein beetje joppie saus
T: drie doosjes mini smarties, drie celebrations
Geen sport

Maandag
O: magere kwark met blauwe bessen, chiazaad, kaneel en zoetstof
L: twee dikke plakken volkorenbrood met een blik zalm in peterseliesaus
T: rijstwafel met hummus, rozijntjes, sesam-cranberryreep
D: een pitabroodje met shoarma, paprika, ui en champignons, twee pizzapunten margherita
S: 41 min cardio, 30 min kracht
T: doosje mini smarties, notenmixreep, vijf kleine oreo koekjes
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_114047819
Mogge.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 02:23 schreef beefcake het volgende:

Ik voel mij k*t, eet veel te veel zoet want die tijd van de maand }:| En ik moet nu 's avonds sporten ipv 's ochtends ivm de zomervakantie en van zulke veranderingen in mijn schema raak ik van slag. En ik heb dingen te regelen waar ik ook weer van in de stress schiet, ga ik weer nachtbraken en snaaien enzo. Bah, ik kan soms echt balen van mij :')
:@

Je kan het alleen maar veranderen als je weet wat je doet. Volgens mij is het zo helder bedenken en opschrijven als je hier doet een hele goede stap naar de mogelijkheid jezelf hierop te corrigeren!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114047901
Goedemorgen :W.

Planning:
O: Yoghurt met een appel, twee mueslicrackers met biefstukworst/vega-ham, sesamcracker met jonge komijnenkaas (en komkommer)
L: Drie volkoren boterhammen met kipfilet (en komkommer) en druiven
D: Couscous met medjouldadels, sperziebonen, zongedroogde tomaten en falafel
T: Bak citroenkwark met zomerfruit

Wauw Henk, succes :+.

Welkom Mishu. Is dat alles wat je de hele dag gegeten hebt? Hoe ziet een gemiddeld lijstje er voor jou uit?
pi_114048400
goedemorgen! Ik was gisteraaf kapot van de spierpijn, wel in coma gelegen vannacht :+ niet dat de spierpijn ook maar iets minder is :')

lijstje:

O: havermoutpap met banaan, kokos en whey
T: eitje met mayo
L: makreel op olie en tomatensalade
T: eitje met mayo
D: kipsate, pindasaus en sperzieboontjes
S: fitness
T: shake met vitargo en whey
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114048532
Iets te fanatiek getraind Aurum? :D
Ik voel nog geen pijntjes, behalve die in mn hoofd. Sta ook heel fanatiek met mn hardloopkleding in een tasje op het station. Als het een beetje droog is, dan ga ik hardlopen in mn lunchpauze. :)

Lijstje:
O koffie verkeerd, kwark met aardbeien en muesli
T: banaan
L: pastasalade met artisjokharten, zongedroogde tomaten, rucola en gerookte kip
T kwark, 7 koren vlokken en platte perzikken
D: geen idee! Onderweg naar Brussel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_114048591
Mogge!

Veel plezier Henk!

Kapot :O

Is het al vakantie?

Heb al 4 dagen last van m'n schouder, iets verkeerd gedaan met een pullup ofzo?

Had zo'n lekkere O: volle Griekse yoghurt met een banaan en een eetlepel crunchy pindakaas :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114048597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Mishu het volgende:
Hallo, ik moet ook afvallen (ja echt serieus nu het wordt te gek). Weeg nu 84 kilo zoiets, ben 1.68. Ga in dit topic bijhouden wat mijn vorderingen zijn. Ik beweeg nu al een week minstens 1 uur per dag (fiets dan een rondje van 12 km hier in de buurt). Daarnaast zit ik soms op de home-trainer.

Vandaag gegeten: 3 wortelen, 8 snoeptomaatjes, aardappels, snijbonen en 2 gehaktballen met lekker veel mosterd + een stuk kaneelijs + magere yoghurt met rode bessen. Jaja.

Wegens schuldgevoel om het ijs en de yoghurt nog een extra 25 minuten op de home-trainer gedaan. Dat zou het een beetje moeten opheffen.

Misschien dat je beter maat kan houden met ijs en dergelijke als je jezelf overdag niet uithongert.
Overigens eet je wel ontzettend weinig en yoghurt past heel prima in een gezond menu waarbij je afvalt. Bijvoorbeeld als ontbijt met muesli.. of als nagerechtje met fruit erdoor, of beide..

Mijn lijstje vandaag wordt shit, iets met pijn en gammel..
Dit wordt mijn minimumstreven voor vandaag:
O: yoghurt
T: geraspte appel
L: yoghurt met een beetje vla
D: kommetje pastasalade met kip

Ik hoop eigenlijk dat ik tegen de lunch weer een beetje trek heb en gewoon salade en 2 crackers met kaas en een gekookt ei en karnemelk wegkrijg.
pi_114048822
Henk dat schema!! _O_ Dat moet zeker gaan lukken met de urban athlon dan... kan jij alle andere slankies over de muren en bussen gooien enzo :P

:* voor Mar en verder eens wbt het veel te weinig eten van Mishu. Heb je de OP al goed gelezen?

Net een knackebrod met beetje pindakaas en een halve banaan op :9 en zo door de regen naar de sportschool... :')
Be someone that makes you happy
pi_114048832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
De Dude is ok!! *O*

Vanmorgen ben ik om 9.30u naar mn werk vertrokken, Martijn zou om 11u weer naar huis komen en naar de dierenarts gaan. Ik heb daarna eigenlijk continu in overleg gezeten (wel mijn telefoon in de gaten gehouden voor nieuws van M.), dus nog geen tijd gehad om te updaten.

Maar alles is dus goed O+

Beestje heeft spuitje met ontstekingremmend middel gekregen, iets tegen de misselijkheid, en er zijn foto's gemaakt. Op de foto's was niks te zien, yay!

Dus, waarschijnlijk heeft meneer gewoon iets zitten schransen waar hij niet lekker van was :') Of gewoon teveel, of een combinatie. Aangezien hij een schrokop en een schransbeer is, zou dat heel goed kunnen :+ O+

(maar goed, we knepen 'm wel even behoorlijk. Gisteravond dat rotte nieuws uit de cattery, en vanmorgen een Dude die nauwelijks bewoog, koorts had, en niks wilde eten)
*O* O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114048897
Morning!

Vandaag drukke dag en dan lekker lang weekend, even alleen maar leuke dingen doen!
Hoi mishu, sterkte met je eten aanpassen :)

Mijn planning:
O: havermoutpap (van water) met grote banaan, handje walnoten en kaneel
T: 2 rijstwafels + een stuk fruit
L: gevulde salade + soep of een luxe broodje, of als het er is een warme maaltijd
T: yoghurt met 2 stuks fruit
D: Of iets met ei en aardappel en tomaat, of een pasta'tje, of iets chinees met paksoi. Nog even kijken.
S: 12 minuten crosstrainen (warming-up) + Bodypump
T: eiwitshake met sojamelk
pi_114049154
Havermoutpap met melk :9
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef Mishu het volgende:

Ja, dat is erg weinig, ook voor iemand van jouw lengte.

Wat at je normaal ongeveer op een dag en hoe snel kwam je daarbij aan?
Veel te laag in je kcal's gaan zitten vraagt vaak heel veel discipline om goed vol te houden maar is eigenlijk nooit verstandig. (Je standaard-verbranding gaat er door omlaag waardoor je na het afvallen nog maar weinig kunt eten zonder weer aan te komen)
Liever ga je een kleine 300-500kcal onder je normale eetpatroon zitten. Maar bij sommige mensen scheelt het al gigantisch wanneer KH's worden weggelaten bij de D.
KH's zijn brandstoffen en maar weinig mensen gebruiken daar nog een boel van na hun D :)

Verder welkom en succes!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114049353
Goedemorgen! Hier ook weer lijstjes:

Gisteren een veel te drukke dag met heel hard werken en daar tussendoor flink haasten, dus niet mijn beste lijstje:
O: yoghurt, muesli
L: 2 harde broodjes roomboter/kaas
T: 1 koekje
D: 2 bth pindakaas, 2 bth houmous
S: 6,5 km hardlopen, geen koekje bij de thee achteraf
Geen groente, geen fruit, redelijk wat vet dus vandaag wordt het beter!

Planning:
O: yoghurt, muesli, blauwe bessen
T: appel
L: wordt verzorgd, ik denk 2 broodjes met iets
T: nog iets van fruit
D: suggesties zijn welkom. misschien maak ik wel lasagne met veel groente, tenzij iemand anders een lekkere tip heeft?
B: wat pushups en situps enzo
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114049799
Ik heb laatst zonder een parfum te kennen hem gekocht en hij blijkt echt lekker, en nu heb ik hem op en vind ik mezelf heel lekker ruiken :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:47:11 #122
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_114050192
Gelukkig dat de Dude niks mankeert!

OT: mijn dieet bestaat de komende dagen uit taart en champagne. :+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_114050234
Klinkt heerlijk Ewelina :D

En Coco idd fijn dat de Dude oke is!!! O+
pi_114050365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets te fanatiek getraind Aurum? :D
Ik voel nog geen pijntjes, behalve die in mn hoofd. Sta ook heel fanatiek met mn hardloopkleding in een tasje op het station. Als het een beetje droog is, dan ga ik hardlopen in mn lunchpauze. :)

Lijstje:
O koffie verkeerd, kwark met aardbeien en muesli
L: pastasalade met artisjokharten, zongedroogde tomaten, rucola en gerookte kip
T kwark, 7 koren vlokken en platte perzikken
D: geen idee! Onderweg naar Brussel. :)
Nah, eerste keer fitnessen weer he :) En ik moet nog ff klooien met mijn voeding, want maandag rook ik na het trainen naar ammoniak, dat kan niet de bedoeling zijn.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114050404
LOL@ Perroesj!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')