abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114059046
Zo mn lunch is op. Ik vul eigenlijk helemaal geen apps/dingen meer in, weet meestal de voedingswaarden bijna uit mn hoofd :@ Meestal eet ik rond de 2000 per dag ofzo. Ben nu iets meer aan het eten, hoef niet lichter te worden. Maar sommige dingen blijf ik wel doen. Drink nog steeds magere melk. Ben aan de smaak gewend nu en drink het voor de eiwitten. Mijn lunch was trouwens erg lekker. Broodje gebakken ham (veul ham ;) ) met honing. En daarbij salade van tomaatjes met wat rucola.
pi_114059171
Veel eiwit zit er toch niet in magere melk 85mc?
Vind wel dat je best weinig eet voor een man die veel sport en niet hoeft af te vallen :)

Over shoppen gesproken, ik ga volgende week in mijn vakantie een keiharde shopping spree houden 8-) Heb zoveel nieuw nodig, alles is te groot :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114059259
Oh en ik ga denk ik eens wat dingen wegdoen/verkopen! Meestal geef ik het gewoon aan humana ofzo, maar ik heb best dingen waar ik misschien nog wat voor kan vangen?

Nu schrik ik dat ik na huur, eten, sportschool en telefoon enzo nog "maar" 300 euro over heb als ik wil sparen wat ik nu heb aangegeven, normaal geef ik echt superveel uit volgens mij :')
pi_114059372
De helft van je inkomen sparen is ook wel heel hard core :P

300 per maand puur voor shoppen/uitgaan/andere extra's vind ik ook niet echt superveel.

Wel een tijd gehad dat ik er ruim 1000 euro per maand doorheen joeg, achteraf wel spijt van, want ik heb er helemaal niets van over nu, had ik het maar gespaard :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:50:26 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059414
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik ga denk ik eens wat dingen wegdoen/verkopen! Meestal geef ik het gewoon aan humana ofzo, maar ik heb best dingen waar ik misschien nog wat voor kan vangen?

Nu schrik ik dat ik na huur, eten, sportschool en telefoon enzo nog maar 300 euro over heb als ik wil sparen wat ik nu heb aangegeven, normaal geef ik echt superveel uit volgens mij :')
Dus na vaste lasten en sparen houd je 'maar' 300 per maand over? Waar is dat voor bedoeld dan, gewoon voor leuke dingen? Dat vind ik niet weinig :P.

Net weer huisjes gekeken :') *kriebel, kriebel*. Volgende week maar eens met m'n ouders over praten wat zij van het idee vinden om naar Amersfoort te gaan. En of ik dan moet huren of kopen. Er moet even iemand met een nuchtere blik naar kijken voor ik mijn hoofd op hol laat jagen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_114059445
Ben ook rustig aan het opbouwen, dus ga niet ineens veel meer eten. Rustig wat meer eten zonder dat ik gelijk weer kilo's zwaarder wordt. En melk drink ik toch wel, en in (half)volle zitten niet meer eiwitten maar wel meer verzadigde vetten. Dan kan ik net zo goed magere blijven drinken.
En nieuwe kleren kopen omdat de oude te groot zijn is altijd mooi Novem!
Mijn oude broeken zijn bijna allemaal te groot, zelfs met riem zit het niet lekker meer. Volgende week ook een nieuw pak kopen. Denk een lichtgrijze ofzoiets.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:51:21 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Novem het volgende:

300 per maand puur voor shoppen/uitgaan/andere extra's vind ik ook niet echt superveel.
Wow! :o Wat een big spenders hier :P. Ik spaarde zo'n 400 tot nu toe (poging tot iig :P), spaar hopelijk de rest van het jaar 500 per maand en mag 100 euro voor eigen dingetjes besteden. Kleding koop ik niet zo vaak.

@ edit: in het begin van mijn studietijd kreeg ik 1000 gulden per maand, hoefde maar 58 gulden huur te betalen, < 100 gulden zorgverzekering (those were the days O+), kreeg wekelijks 25 gulden toe voor eten... en aaaaaaaaaaaalles wat ik overhield heb ik verbrast :'( :'( :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_114059514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef Novem het volgende:

Kweenie, heb maar een beetje bagger begroting gemaakt. Maar trein bijv. heb ik wel 100 euro voor gebudgetteerd, alhoewel ik bijna nooit met de trein ga :D.

Rare is dat ik vaak vrienden help met hun budgettering, dat is op de eoa manier een stuk makkelijker :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:52:36 #209
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_114059539
Ik vind t niet weinig hoor! Maarja dat komt misschien omdat ik meestal maar 100-200 heb te besteden voor mijzelf. De rest zijn vaste lasten
~ Bonito La Risa ~
pi_114059557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef the85mc het volgende:
Ben ook rustig aan het opbouwen, dus ga niet ineens veel meer eten. Rustig wat meer eten zonder dat ik gelijk weer kilo's zwaarder wordt. En melk drink ik toch wel, en in (half)volle zitten niet meer eiwitten maar wel meer verzadigde vetten. Dan kan ik net zo goed magere blijven drinken.
En nieuwe kleren kopen omdat de oude te groot zijn is altijd mooi Novem!
Mijn oude broeken zijn bijna allemaal te groot, zelfs met riem zit het niet lekker meer. Volgende week ook een nieuw pak kopen. Denk een lichtgrijze ofzoiets.
Leuk is dat he, kleinere maat kopen! :D

Langzaam opbouwen is misschien wel een goed idee inderdaad :)
pi_114059635
Ja, dat van "had ik maar gespaard" ken ik. Jaar keihard gewerkt, een mega bedrag gespaard, private studiebeurs erbij... bam, lekker naar het buitenland voor een jaartje, niets gedaan, alles weg! Maar wel een toptijd. Toen kon ik weer van voren af aan beginnen :D

Novem, hoeveel maten ben je eigenlijk kwijt?
pi_114059661
Vikin, ja, stom is dat als je er achteraf op terugkijkt :) Ach, het waren leuke tijden en ik vind wel dat geld ook moet kunnen rollen. Spaar nu alleen voor vakantie en voor de rest gewoon lekker genieten.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:55:13 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114059665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:

Nu schrik ik dat ik na huur, eten, sportschool en telefoon enzo nog "maar" 300 euro over heb als ik wil sparen wat ik nu heb aangegeven, normaal geef ik echt superveel uit volgens mij :')
Weet je wat ik vaak doe?
Echt naar de winkels fietsen waar artikelen in de reclame zijn.
En goedkoper en nog wat beweging, win/win en het helpt echt qua meer beweging en geld uitsparen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_114059686
Ik spaar voor een huis :'). Of een wereldreis! Kan niet kiezen :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:56:07 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059704
Ik denk dat ik op dit moment iets van 475 euro aan vaste lasten heb (huur, internet, mobiel abbo, sportschool, zorgverzekering, elektriciteit), 150 euro aan gezamenlijk eten (inclusief eten/grint voor de katjes... dit bedrag kan wel omlaag, we gaan er ook al van uit eten inmiddels :P), gemiddeld 15 euro per maand voor eigen eten, zo'n 400-500 euro sparen en ik ben nog ergens iets aan het aflossen. Afvalstoffenheffing ofzo :P.

Moet vanaf januari 200 euro per maand gaan terugbetalen aan DUO. Dat is wel heel zuur! :'(.
Maar goed, net als met het verbrassen: je bent jong, bent er niet mee bezig en denkt: later krijg ik toch een vet betaalde baan en kan ik het geld makkelijk missen :7 Uhuh :'). Maar ik heb idd ook een leuke tijd gehad :P. Als ik nu doodga, kan ik iig niet zeggen dat ik altijd op een houtje heb moeten bijten :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114059718
Hardlopen in mn lunchpauze, dat moet ik vaker doen!
Volgende keer een langer rondje, 4 km schiet natuurlijk niet zo op. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114059739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Weet je wat ik vaak doe?
En goedkoper en nog wat beweging, win/win en het helpt echt qua meer beweging en geld uitsparen
Ja, maar ik heb daar geen tijd voor! Beweging krijg ik liever door te hardlopen/te sporten en dan ben ik ook nog 45 - 50 uur in de week aan het werk, dan doe ik daarbuiten liever andere dingen :P

Wel een idee voor als ik ooit parttime werk *O*

Henk, wat goed dat je bent gegaan! Zou ik ook eens moeten doen, of naar het werk hardlopen aangezien dat niet zo ver is vanuit mijn huis...
pi_114059779
Ammoniak of aceton, dat is me echt nog nooit opgevallen. Toch eens op letten...

Bouw je met klimmen eigenlijk een beetje spieren op? Ik ben van de week weer geweest en ik heb nu best wel spierpijn, dan zou je toch denken dat het ergens goed voor is. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:58:25 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059809
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Weet je wat ik vaak doe?
Ik hoop dat ik een Lidl in de buurt heb als ik verhuis :P. De Lidl is hier echt aan de andere kant van de stad en dat doe je niet zomaar even, zeker niet als je weekboodschappen doet op zaterdag en geen auto hebt :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_114059830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:
Ja, dat van "had ik maar gespaard" ken ik. Jaar keihard gewerkt, een mega bedrag gespaard, private studiebeurs erbij... bam, lekker naar het buitenland voor een jaartje, niets gedaan, alles weg! Maar wel een toptijd. Toen kon ik weer van voren af aan beginnen :D

Novem, hoeveel maten ben je eigenlijk kwijt?
Weet ik eigenlijk niet :P

Had eerst 44/XL, zit nu op maat 40 denk ik!

Wel gek, sommige dingen pas ik gewoon nog van eerst, terwijl andere dingen echt als een zak om me heen hangen!
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:59:26 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Perruche het volgende:
Ik spaar voor een huis :'). Of een wereldreis! Kan niet kiezen :D
Ergens gericht voor sparen is wel zinvoller dan gewoon maar sparen, denk ik. Dan heb je echt een doel in je hoofd. Ik wil dit en dat en dat hebben :9 Oh nee, ik zou sparen voor een huis!

M. vindt het nu ineens jammer dat we naar Jordanië gaan, omdat we het geld wel beter kunnen gebruiken. Ben je mal, vakantie hoort er ook bij :P. Nu kan het nog :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_114059866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik een Lidl in de buurt heb als ik verhuis :P. De Lidl is hier echt aan de andere kant van de stad en dat doe je niet zomaar even, zeker niet als je weekboodschappen doet op zaterdag en geen auto hebt :P.
Daar zou ik wel wat vaker naartoe moeten gaan. En wat meer fatsoenlijke voorraad, dat ik niet altijd iets hoef te halen als ik laat heb gewerkt en geen tijd heb om te koken! En minder vaak naar de thai op een random dinsdagavond :')
pi_114059898
Jeetje, knap hoor, zoveel sparen! Ik los per maand 200 euro af aan m'n studieschuld, en dan probeer ik nog 100 euro per maand te sparen maar dat is er ook vaak aan het eind van de maand alweer af. :')
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114059933
Sparen sparen of hoort afschrijving er ook bij? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:01:18 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114059962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Sparen sparen of hoort afschrijving er ook bij? :@
Wat bedoelt u? :)
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: