Heb het net ff door de eetmeter gegooid en excl eiwitshake is het 1700 kcal, dus met rond de 1850, prima lijkt me?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja die T komt er vast nog wel
Die van jou is ook niets teveel, maar dat komt vast ook wel goed
Staan standaard niet meer aan, moet je zelf instellenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef Perruche het volgende:
Even iets anders, waarom staan vitamines enzo niet meer in de eetmeter?
Doe m'n best! Maar beetje onregelmatige dagen en heb pas om elf uur ontbeten vandaag!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Had gisteren ook al zo'n gevoel, en vandaag weer, maar is dit niet erg weinig, Nallie?!
Hangt van heel veel factoren af, HPKW
Op een home-trainer maakt je gewicht op zich weer iets minder uit.
Bij hardlopen zegt je gewicht ook meer dan bij wandelen...
[..]
Maar dat is dan je verbruik tijdens het sporten, de verbranding erna door de hogere intensiteit moet je ook nog meerekenen.
Als je niet aanvult zal het eiwitten gaan gebruiken als brandstof, Mc.
Je gebruikt eigenlijk altijd KH's, eiwitten en vetten tegelijk alleen wisselt de verhouding. Zijn echt al je bloedsuiker en je glycogeenvoorraden op tijdens intensiever verbruik moet het eiwitten gaan omzetten omdat vetten omzetten niet snel genoeg kan daarvoor.
Mjah, dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigtquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:09 schreef V1z0R het volgende:
Bij hoge intensiteit cardio kan je lichaam niet snel genoeg vet omzetten in suikers, An
Het zal dus eiwitten moeten pakken daarvoor.
Het is wel zo dat na 20min. stevige beweging je lichaam de stoffen gaat aanmaken die ervoor zorgen dat je vet uit je reserves kunt gaan gebruiken.
Eiwitten zijn niet alleen je spieren he? Die zitten ook in je bloedquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, dan zal ik wel de uitzondering zijn die de regel bevestigtIk had zelden last van ketose en raakte ook enkel gespierder, als in bijna drooggetraind.
Truequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Hier kun je het aanpassen, Perr: https://mijn.voedingscent(...)tmeter/instellingen/
[..]
Eiwitten zijn niet alleen je spieren he? Die zitten ook in je bloed
Afhankelijk van hoeveel water je binnenkrijgt zijn de effecten van ketose ook minder merkbaar.
Afhankelijk van hoe je conditie is kun je pas bepalen wat intensief is, zie bijvoorbeeld Sigme...
Zoveel factoren
Aceton - nagellakremover.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ruik het verschil nietDus misschien ruik ik wel naar aceton. Zou wel verklaren waarom ik zo makkelijk afval.
Plaats je de resultaten dan ook? (mag je de vitamines en mineralen en zo ook wel aanvinken (zie mijn vorige link))quote:
zou wel ontopic wezen hequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Plaats je de resultaten dan ook? (mag je de vitamines en mineralen en zo ook wel aanvinken (zie mijn vorige link))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:35 schreef Perruche het volgende:
Ik zei een tijdje geleden toch dat ik moest gaan bezuinigen? Plan van aanpak
Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spaargeld
Ik betaal tegenwoordig bijna alles met CC, heb er een van de Bijenkorf en voor alles wat ik er mee betaal krijg ik punten, waarmee ik dan weer gratiesch kan shoppen bij de Bij
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Merciquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedzo Perr![]()
Sparen is leuk trouwens
Nou had ik gisteren een hotel gevonden waar we in september heen willen maar nu twijfel ik weer maar ben toch bang dat het vrijdag (dan even naar het reisbureau) al vol is
Ja, dat wil ik misschien ook nog wel gaan doen, maar dan eerst even alle zaakjes op orde krijgen. Nu net iets te weinig idee van wat ik eigenlijk uitgeef!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Goed planSpaargeld
Ik betaal tegenwoordig bijna alles met CC, heb er een van de Bijenkorf en voor alles wat ik er mee betaal krijg ik punten, waarmee ik dan weer gratiesch kan shoppen bij de Bij
Ben zelf fan van fatsecret, want die heeft een bijbehorende app (onder de wat vriendelijkere naam 'Calorieteller'). En dan kan ik in loze minuten als ik op de trein aan het wachten ben ofzo mijn eten invoeren (of natuurlijk onder werktijd , procrastinator die ik ben).quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vast al 100x voorbij gekomen, maar welke eetmeter gebruiken jullie ook weer?![]()
Wil V1' tip van laatst in uitvoer brengen in kader van beter overzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |