Ja, dat gaat snel he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Leuke is dat hij gewoon niet had verwacht dat er al menselijke vormen in zaten. Maar het is gewoon helemaal af...
En volgens mij zelfs de tandjes al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat gaat snel he?
Ik geloof bij 10 weken al helemaal af toch? Incl.nageltjes?
Wat ik vooral gek vond / vind , is dat buiten de vormen en het hartje , gewoon longetjes en maagje etc kunnen zien! en dat alles met geluidsgolfjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Leuke is dat hij gewoon niet had verwacht dat er al menselijke vormen in zaten. Maar het is gewoon helemaal af...
Ja dat konden wij ook gisteren. Dat ie echt bij zijn neusje zat met zijn vingertjes. En ik vond het ook heel mooi om te zien dat ie al ging drinken. Mondje stukje open en vlak daarna kreeg ie de hik. Hele lichaampje sprong steeds op en neer. En dan even later zien dat het maagje gevuld was en 15 minuten later weer leeg was. Dat dat gewoon nu allemaal al werkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef As1981 het volgende:
ja dat wist ik eigenlijk ook niet zo. Maar op de echo gisteren konden we inderdaad ook al vingertjes zien.
ja bizar toch. Als ik dat dan vergelijk met de echo foto van mijzelf ruim 31 jaar geleden. Dat was 1 van de eerste. Daar zie ik niks menselijks in. Ik lijk daar op een eendquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat konden wij ook gisteren. Dat ie echt bij zijn neusje zat met zijn vingertjes. En ik vond het ook heel mooi om te zien dat ie al ging drinken. Mondje stukje open en vlak daarna kreeg ie de hik. Hele lichaampje sprong steeds op en neer. En dan even later zien dat het maagje gevuld was en 15 minuten later weer leeg was. Dat dat gewoon nu allemaal al werkt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat konden wij ook gisteren. Dat ie echt bij zijn neusje zat met zijn vingertjes. En ik vond het ook heel mooi om te zien dat ie al ging drinken. Mondje stukje open en vlak daarna kreeg ie de hik. Hele lichaampje sprong steeds op en neer. En dan even later zien dat het maagje gevuld was en 15 minuten later weer leeg was. Dat dat gewoon nu allemaal al werkt.
Jij mag pas als wij weten wie je bentquote:
He verspreek je dan eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:06 schreef -DikkieDik- het volgende:
Ik heb 7 augustus de intake en echo bij de vk. Ik vind het wel spannend. Vanochtend weer een test gedaan (de 4e) en de teststreep was nog donkerder en duidelijker dan de controlestreep.
Maar goed, na die datum kom ik uit de kast. tenzij ik me natuurlijk eerder verspreek
Ander gevoel nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef Ticootje het volgende:
Oh en de kleine stuitert! En was aan het afzetten. Super grappig.
Begint te komen..quote:
quote:Van zwangerschap tot ouderschap
Voor zwangere vrouwen en hun partners
Zwanger zijn en een baby krijgen is een bijzondere ervaring voor beide ouders. Zeker bij het eerste kind zijn er vaak veel vragen.
Deze cursus bestaat uit negen bijeenkomsten waarin voorlichting wordt gegeven in combinatie met bewegingslessen.
Voorlichtingsbijeenkomsten in combinatie met bewegingslessen
Deze cursus is bedoeld voor ouders in verwachting van hun eerste baby. Beide ouders zijn welkom. U kunt starten met de cursus tussen de 24e en 28e week van de zwangerschap.
De cursus bestaat uit negen bijeenkomsten:
5 bijeenkomsten van twee uur en een kwartier: één uur voorlichting en één uur
bewegingslessen zoals in de cursus 'fit bevallen' en een korte pauze.
U krijgt informatie over de zwangerschap en bevalling, de kraamzorg, de uitzet,
de voeding van de baby, het consultatiebureau, verwachtingen van het
ouderschap. Daarnaast kunt u zelf onderwerpen inbrengen. De bijeenkomsten
worden geleid door afwisselend een fysiotherapeut, een verpleegkundige
kraamzorg, een lactatiekundige/diëtiste, een verloskundige en een Jeugdverpleegkundige.
4 bijeenkomsten van één uur: bewegingslessen zoals in de cursus 'fit bevallen`.
U oefent onder leiding van een fysiotherapeute: houdings-, ademhalings- en
ontspanningsoefeningen o.a. vanuit de Pilates bewegingsleer.
Klinkt interessant en uitgebreid Mango!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:38 schreef Mangostine het volgende:
Ben nu trouwens wel benieuwd naar de cursus, ik start op 30 juli.
[..]
Ik ook niet... Maar ik kan nog overstappenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef freecell het volgende:
Ik krijg deze keer eigen bijdrage kraamzorg niet vergoed. Au
Eet dan ook gewoon een boterham als je je slap voelt. Dat alles wat je opnoemt vult toch voor geen meter?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:38 schreef Twinkle20 het volgende:
En de opkikkerrrrr wil nog niet echt helpen tot dusver![]()
En de liga ook niet
En het glas roosvicee ferro ook niet![]()
Adem in adem uit
Dat dus!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eet dan ook gewoon een boterham als je je slap voelt. Dat alles wat je opnoemt vult toch voor geen meter?
Ik krijg t sowieso niet vergoed, maar had er ook niet echt behoefte aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:47 schreef As1981 het volgende:
vorige keer geen cursus gevolgd, is niet mijn ding. Dus geen idee of het vergoed word.
Fijn Tico dat je gevoel iets aan het draaien is.
Combineren kan prima, maar niet vanaf het begin. Dat trekt je productie niet / dan komt je productie niet goed op gang.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:52 schreef Mangostine het volgende:
Nouja ik heb denk ik wat omstreden ideeën over voeden, wil wel een combinatie van borst- en flesvoeding geven, maar daar heb ik dus wel hulp bij nodig. Ik wil kijken of ik een kraam kan krijgen die daar verstand van heeft, en krijg 2 lactatiekundige consults vergoed.
Kraamzorg heb ik me voor aangemeld ja, maar nemen zij nou automagisch contact op met mij?
En mijn schoonmoeder is consultatiebureau-arts, dus ik zit dicht bij de bron. Maar of ik daar nou zo blij mee ben.![]()
Bij mij zat de vk best te hameren op deelname aan een cursus, ik denk omdat het onze eerste is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |