Ja, dat gaat snel he?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Leuke is dat hij gewoon niet had verwacht dat er al menselijke vormen in zaten. Maar het is gewoon helemaal af...
En volgens mij zelfs de tandjes al.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat gaat snel he?
Ik geloof bij 10 weken al helemaal af toch? Incl.nageltjes?
Wat ik vooral gek vond / vind , is dat buiten de vormen en het hartje , gewoon longetjes en maagje etc kunnen zien! en dat alles met geluidsgolfjesquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Leuke is dat hij gewoon niet had verwacht dat er al menselijke vormen in zaten. Maar het is gewoon helemaal af...
Ja dat konden wij ook gisteren. Dat ie echt bij zijn neusje zat met zijn vingertjes. En ik vond het ook heel mooi om te zien dat ie al ging drinken. Mondje stukje open en vlak daarna kreeg ie de hik. Hele lichaampje sprong steeds op en neer. En dan even later zien dat het maagje gevuld was en 15 minuten later weer leeg was. Dat dat gewoon nu allemaal al werkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:54 schreef As1981 het volgende:
ja dat wist ik eigenlijk ook niet zo. Maar op de echo gisteren konden we inderdaad ook al vingertjes zien.
ja bizar toch. Als ik dat dan vergelijk met de echo foto van mijzelf ruim 31 jaar geleden. Dat was 1 van de eerste. Daar zie ik niks menselijks in. Ik lijk daar op een eendquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat konden wij ook gisteren. Dat ie echt bij zijn neusje zat met zijn vingertjes. En ik vond het ook heel mooi om te zien dat ie al ging drinken. Mondje stukje open en vlak daarna kreeg ie de hik. Hele lichaampje sprong steeds op en neer. En dan even later zien dat het maagje gevuld was en 15 minuten later weer leeg was. Dat dat gewoon nu allemaal al werkt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat konden wij ook gisteren. Dat ie echt bij zijn neusje zat met zijn vingertjes. En ik vond het ook heel mooi om te zien dat ie al ging drinken. Mondje stukje open en vlak daarna kreeg ie de hik. Hele lichaampje sprong steeds op en neer. En dan even later zien dat het maagje gevuld was en 15 minuten later weer leeg was. Dat dat gewoon nu allemaal al werkt.
Jij mag pas als wij weten wie je bentquote:
He verspreek je dan eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:06 schreef -DikkieDik- het volgende:
Ik heb 7 augustus de intake en echo bij de vk. Ik vind het wel spannend. Vanochtend weer een test gedaan (de 4e) en de teststreep was nog donkerder en duidelijker dan de controlestreep.
Maar goed, na die datum kom ik uit de kast. tenzij ik me natuurlijk eerder verspreek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |