Kijk, vergeleken bij meeste bovenstaande verhalen voel ik Caspertje laat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:31 schreef trui het volgende:
oh heerlijk is dat, die beweginkjes! (ik voelde ook beide keren niet veel eerder wat trouwens, is dat zo laat dan?)
hehehe herkenbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Moet er hier wel bijzeggen dat ik Matthias ook nog heel lang voelde terwijl ie allang geboren was![]()
Spannend!quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:27 schreef Nanadu het volgende:
Succes vandaag fieder en omeltievo.
Ik ben inmiddels in het ziekenhuis en lig eerst aan de ctg. Hierna gaan ze de catheter plaatsen. Ik ben benieuwd wat het gaat doen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:05 schreef Ticootje het volgende:
Baby is helemaal goedgekeurd. Alles op schema.
J. bleef maar herhalen, wow, wat gek... Dat je dat kan zien... En dan een minuut later, het is toch gek he??Heel aandoenlijk.
Nope... Maar dat wist ik al.. Maar de verloskundige hield juist heel erg de datum van de cyclus aan, terwijl precies de reden dat ik zwanger ben is dat mn cyclus niet klopte. Maar goed. Het scheelt 3 dagen. (mn normale cyclus is 26 dagen, dus de berekende datum klopte sowieso niet.) Maar overtijd lopen hou ik toch wel rekening mee. Ik laat de datum wel zo staan, tot ook de verloskundige m terug zet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha echt een eerste dus!! Maar fijn dat alles er goed uitzag!! Je datum nog hetzelfde?
16 januari. Ze staat er wel bij!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:19 schreef As1981 het volgende:
wat is je datum dan Tico zag je niet in de op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |