Puffend opnemen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
2 jaar geleden rond deze tijd.(oké uurtje later) zus in de stress geholpen of k eventueel aan t bevallen was, nu net mn vriend
Ik was me even aan t douchen, want had geen zin om tv te kijken, dus nu lekker mn bed in met een boek. Dinsdagavond is zn zwemavond, maar vorige week en vanavond durfde hij eigenlijk niet zo goed, want wat als. Dus hij whatsappte net of k nog niet bevallen was, maar k reageerde niet uiteraard, want douche. Hij gelijk huistelefoon bellen *lol*
Maar hij kan nog lekker rustig aan doen haha.
Word de kleine van jou snachts nog wakker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:56 schreef -DikkieDik- het volgende:
Klumsy & Keshet, wat fijn! Gefeliciteerd.
Gerb, wat een prachtig meisje.
MeNicole, mooie echo zeg.
Buikslapen doe ik niet. Slaap normaal half op mijn buik, half op mijn zij maar als ik dat nu doe, voel ik toch mijn banden wel. Vorige keer voelde dat ook niet prettig.
Slapen is ook weer raar. Helemaal knock-out gaan en dan midden in de nacht klaarwakker zijn
Gelukkig word ik wel wakker van mijn kindje.
Laatst bij de gyn, vroeg de verpleegkundige die erbij was of ik al iets voelde (20 weken was ik toen). Toen zei de gyn meteen: "Dat zou wel erg vroeg zijn!". Volgens hem kun je het meestal pas vanaf 22/23 weken voelen (bij een tweede overigens vaak wat sneller, maar dat terzijde).quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik weet niet of het heel laat is, het voelt wel zoik dacht hem steeds wel te voelen, maar dat was 't toch niet. Nu gisteravond herkende ik het.
Kijk, vergeleken bij meeste bovenstaande verhalen voel ik Caspertje laat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:31 schreef trui het volgende:
oh heerlijk is dat, die beweginkjes! (ik voelde ook beide keren niet veel eerder wat trouwens, is dat zo laat dan?)
hehehe herkenbaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Moet er hier wel bijzeggen dat ik Matthias ook nog heel lang voelde terwijl ie allang geboren was![]()
Spannend!quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:27 schreef Nanadu het volgende:
Succes vandaag fieder en omeltievo.
Ik ben inmiddels in het ziekenhuis en lig eerst aan de ctg. Hierna gaan ze de catheter plaatsen. Ik ben benieuwd wat het gaat doen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:05 schreef Ticootje het volgende:
Baby is helemaal goedgekeurd. Alles op schema.
J. bleef maar herhalen, wow, wat gek... Dat je dat kan zien... En dan een minuut later, het is toch gek he??Heel aandoenlijk.
Nope... Maar dat wist ik al.. Maar de verloskundige hield juist heel erg de datum van de cyclus aan, terwijl precies de reden dat ik zwanger ben is dat mn cyclus niet klopte. Maar goed. Het scheelt 3 dagen. (mn normale cyclus is 26 dagen, dus de berekende datum klopte sowieso niet.) Maar overtijd lopen hou ik toch wel rekening mee. Ik laat de datum wel zo staan, tot ook de verloskundige m terug zet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Haha echt een eerste dus!! Maar fijn dat alles er goed uitzag!! Je datum nog hetzelfde?
16 januari. Ze staat er wel bij!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:19 schreef As1981 het volgende:
wat is je datum dan Tico zag je niet in de op staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |