Heb ik een paar dagen minder tijd, gebeuren er gelijk allemaal spannende dingetjes!
Katy kreeg een prachtig jongetje! Gefeliciteerd met B.ram!

Keshet krijgt een Hendrikje! Fijn dat alles zo goed is en natuurlijk een

voor de piemel in je buik.
Gerbera, muppet 2.0 finally here!

en wat een mooie foto's en een leuke naam! Vooral die laatste met de 'grote kleine' erbij, zo bijzonder!

voor het kloppende hartje van Klumsy!
Van menicole zag ik ook een prachtplaatje... Zo compleet! Mooi!

Nanadu, helaas nog geen start, maar na vandaag zal er toch wel schot in de zaak komen... Toch? Nog even volhouden met de laatste loodjes

Fieder, ook voor jou nog even alle gelukwensen voor de echo van vandaag. Hopen dat het weer lekker spartelt en knippert!

Omentielvo, jij ook succes bij de echo vandaag!

oh my... Ik sta gewoon al 5e en heb vanaf vrijdag meldplicht! Wow, shockmomentje! Om 11 uur mijn stempel bij de VK weer ophalen. Voor de zekerheid toch maar een potje mee want vorige keer was mijn bloeddruk een stukje gestegen. En als hij nu weer hoger is willen ze vast eiwitten checken enzo, en ik heb geen zin om dan weer een nieuwe afspraak te moeten maken. Verder merk ik dat ik de laatste dagen wat sneller dikke voeten heb en wat jeukende handen. T zal vast niets ernstigs zijn, maar vind het ook maar niks als zo'n vrouwtje dan zegt: met een potje urine hadden we het gelijk kunnen checken!

voor iedereen die ze nodig heeft! Fijne dag vandaag!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio