Tof spel, ook tot in de kleine uurtjes gespeeld op de PC. We hadden geen spelcomputer destijdsquote:
Is dat al zo oud dan? Dacht dat Thomas iets van de laatste jaren was...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:12 schreef Evi_90 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Thomas the Tank Engine. Altijd lastig afsluiten met escape, dan ging gewoon de hele PC in 1x uit.
Deze versie hadden wij. Geloof uit '92?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is dat al zo oud dan? Dacht dat Thomas iets van de laatste jaren was...
WTF?! Thomas stamt al uit 1984!, getuige Wikipediaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:23 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Deze versie hadden wij. Geloof uit '92?
het boek zelfs uit 1945(!):quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
WTF?! Thomas stamt al uit 1984!, getuige Wikipedia
Ik ben ook zo'n spel aan t zoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
het boek zelfs uit 1945(!):
[ afbeelding ]
Toen was Erik de Zwart amper geboren
probeer het hier eens:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n spel aan t zoeken.
Je bent dan machinist van een trein. Mijn broer speelde dat altijd. Beetje Stunts graphics.
Ik hoop dat ik m kan vinden. Ik vond dat spel vroeger eng omdat ik er geen reet van snapte en maakte elke keer ongelukken.
Zoiets maar dan veel minder mooi. Iemand?
Dit werkt gewoon vlekkeloos in DosBoxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:07 schreef balgehaktus het volgende:
JA dit is mijn tijd! ken ze allemaal!
Iets minder oud maar wel de vingerafdrukken van me klauwen gespeeld zeg!
ik heb het zo vaak gespeeld. Soms alleen, maar vaak ook met mijn broer. Ik nam altijd die groene dwerg, want daar kon ik het best mee vechten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft niemand hier nog Golden Axe genoemd? Alleen de character Select vond ik al episch.
Ik koos altijd voor die soort He-Manquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik heb het zo vaak gespeeld. Soms alleen, maar vaak ook met mijn broer. Ik nam altijd die groene dwerg, want daar kon ik het best mee vechten.
Die wijven met die bijlen waren altijd erg irritant. Die reuzen had ik nooit zoveel last van, gewoon springen en hakken, springen en hakken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:49 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft niemand hier nog Golden Axe genoemd? Alleen de character Select vond ik al episch.
Dat plaatje is niet de pc/dos versiequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:05 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
mooie scènes altijd, liep je op een gegeven moment niet op de vleugel van een gigantische adelaar?
edit: ja dus
[ afbeelding ]
Ik speelde het vroeger vaak met een vriend van me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik heb het zo vaak gespeeld. Soms alleen, maar vaak ook met mijn broer. Ik nam altijd die groene dwerg, want daar kon ik het best mee vechten.
Die wijven met die bijlen waren altijd erg irritant. Die reuzen had ik nooit zoveel last van, gewoon springen en hakken, springen en hakken.
hehe, goeie ouwe tijdenquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:59 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik speelde het vroeger vaak met een vriend van me.Dan kreeg een van ons zo'n struisvogel mount en dan gingen we elkaar er af schoppen omdat we beiden dat beest wilde hebben. Zodra dat beest weggerend was gingen we weer verder met baddies hakken.
Ik speelde altijd de dwerg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:20 schreef najazeg het volgende:
ik liet die mounts altijd aan mijn broer over tenzij er twee in een level te bemachtigen waren.Speelde jij als die meid btw of een van de andere twee?
Ja, gaaf is dat he. Zo heb ik dus gisterenavond Destruction Derby zitten spelen. Ging meer dan prima.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef HAL9000S het volgende:
zojuist ff in dosbox gedaan, speelt ook nu nog lekker weg.
Je hoeft niet gelijk vol gas en dan in het midden iedereen te rammen, he. En zodra je motor er bijna aan is, kun je natuurlijk achteruit gaan rijden om met je kofferbak mensen te rammen. Op die manier kun je het behoorlijk lang volhoudenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Destruction Derby vond ik vroeger echt veel te moeilijk. Nooit begrepen wat er leuk aan was. Na 20 seconden was ik altijd total loss gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |