True.quote:
Als ik 4 uur erin lig ben ik er om 9 uur uit. Is maar net hoe lang je door wil slapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat je de hele nacht hier zit slimkees.
Voetbal van mijn 8e tot 14e gedaan. Daarna rugblessure gehad en afgegaan. Na een halfjaar weer fit maar toen moest ik in een elftal voetballen met allemaal kneuzen. Dus opgezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan voetballen man. Dat saaie fitness hou je toch een paar maanden vol.
Zou ik nooit kunnen. Misschien 1x in de week.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
True.
[..]
Als ik 4 uur erin lig ben ik er om 9 uur uit. Is maar net hoe lang je door wil slapen.
Ik at ook 2x per week bij de MAC. Vanaf nu nooit meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
AL moet ik wel eerlijk zeggen, ik at toen ik 16 was wel weekelijks 2x bij de MAC in een tussenuur...en pizza in de middag![]()
Ik voetbal ook al tijden niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn voetbalt ook al niet. Het Nederlands voetbal en elftal gaat doodbloeden
nieuwe club zoeken. Ik was op jouw leeftijd nog een eckte clubhoer als Henk Vosquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voetbal van mijn 8e tot 14e gedaan. Daarna rugblessure gehad en afgegaan. Na een halfjaar weer fit maar toen moest ik in een elftal voetballen met allemaal kneuzen. Dus opgezegd.
Spreek die gasten van voetbal nog wel vrij vaak verder.
Hij woont op een plek waar ze denk ik maar 1 club in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:03 schreef Caland het volgende:
[..]
nieuwe club zoeken. Ik was op jouw leeftijd nog een eckte clubhoer als Henk Vos
We hebben een serieus grote club in de buurt. Al 3 keer oprij een prijs voor beste jeugdopleiding van Nederland. Alleen voetbalde bij mijn club in het dorp en voel er niet veel voor om ergens anders heen te gaan. Voetballen op pleintjes doe ik trouwens nog wel af en toe. Straatvoetbal is toch altijd wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij woont op een plek waar ze denk ik maar 1 club in de buurt hebben
Jouw kansen tot doorbreken zijn ook al vervlogenquote:
Ga dit seizoen gelukkig weer beginnen. Echt zin in.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw kansen tot doorbreken zijn ook al vervlogenOok ik ben op mijn 19de gestopt maar ben een beetje aan het kijken of er ergens een leuk team is. Ik heb geen in om met 50 jarige veteranen te spelen
Die worden toch alleen in pauper negerbuurten geplaatst?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben een Cruijff court vlakbij mij in de buurt, wel lekker af en toe. Zegt wel veel over de buurt btw
Valt tegen hoor, 5 sterren in Turkije. Met vrienden kan het wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
Vakantie in Turkije word wel ultiem chillings zetten. Een All Inclusive 5 Stars in Bodrum met groot zwembad, fitnesshonk, tennisbanen en een club etc.![]()
Afgelopen jaar in Kreta geweest weet niet of dit het gaat overtreffen maar goed.
Het heet wel "Ajax Noord" hé, die courtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die worden toch alleen in pauper negerbuurten geplaatst?
Ja natuurlijk, mensen verwachten van die 5 sterren veel te veel. Alsof het gelijk staat met 5 sterren hierquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, 5 sterren in Turkije. Met vrienden kan het wel leuk zijn.
Ben 5x in turkije geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, mensen verwachten van die 5 sterren veel te veel. Alsof het gelijk staat met 5 sterren hier. Maar is eerste keer dat ik naar zo'n All Inclusive shit ga. Normaal een appartement of een campingplaats.
Vrienden team weten te regelen of je gewoon bij een club ingeschreven? Een vriendenteam gaat het bij mij iig niet worden, er hebben toch meer mensen een hekel aan voetbal dan je verwacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga dit seizoen gelukkig weer beginnen. Echt zin in.
Ben het meest in Frankrijk geweest. Altijd op zo'n camping waar al zo'n tent klaar staat met kleine keuken en zo (eigenlijk niet meer camperenquote:
Bierteam op zaterdag waar ik de meesten wel van ken, maar echt een vriendenteam ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden team weten te regelen of je gewoon bij een club ingeschreven? Een vriendenteam gaat het bij mij iig niet worden, er hebben toch meer mensen een hekel aan voetbal dan je verwacht.
In dat topic had ik ook gereageerdtwitter:DusDavid twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 00:32:24gadver wat een walgelijke mensen op fok.nl weer.. en ofc anoniem.. kga t linkje nie eens tweeten.. reageer retweet
quote:Sebas Poortvliet · Top Commenter
Tyfusflikker. Je verdient een nekschot
Reply · 1 · Like · Follow Post · ongeveer een uur geleden
Suzanne Haze
Jezus wat een rotjong ben je dan. Toon respect en haal dit weg. Niemand vind het leuk, ga normaal doen!
Reply · Like · Follow Post · 57 minuten geleden
Wtf is het danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
http://9gag.com/gag/4725834
In dat topic had ik ook gereageerdtwitter:DusDavid twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 00:32:24gadver wat een walgelijke mensen op fok.nl weer.. en ofc anoniem.. kga t linkje nie eens tweeten.. reageer retweet
![]()
Rip Jermainequote:
Op Twitter was vandaag (echt vanaf de middag) #RIPJermaine TT. Djurmaine was een "bekend" YouTube vlogger en die heeft zelfmoord gepleegd d.m.v voor de trein te springen. Dit tot ongenoegen van veel mensen, die de massale aandacht niet snapte. Die David is een hele bekende YouTuber en die heeft een video geplaatst dat hij ging janken (aandacht te kort, waarom deel je dit op YouTube?)quote:
DusDavidquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
http://9gag.com/gag/4725834
![]()
Hier gaat die David dus janken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:22 schreef Smoofie het volgende:
Wat heeft dat te maken met die 9gag shit?
En als een vriend van je zelfmoord pleegt snap ik dat je er fucking veel moeite mee hebt, maar ga er dan geen achterlijke kankervlog over makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DusDavidEcht de grootste kneus die ik op youtube heb gezien.
Die gast is al 25 ofzo maar doet in zijn video's alsof hij 10 is. En al die pubers maar thumbs up geven.
quote:
Ja maar ik snap niet wat er zo erg is aan dat plaatje van 9gag?quote:
Die man maakt een topics zeg, wat een leven.quote:
Nee... was een ander topic. Die is helemaal verwijderd. Ging daar wel los. Twitter spreekt er schande vanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de reacties zijn weggemod? Anders snap ik het alsnog niet
Snap best dat het kut is wanneer een bekende van je overlijd maar dit is gewoon best sneuquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap er ook niks vanEen matig getalenteerd youtube sterretje pleegt zelfmoord, een mongool gaat openlijk daarover janken en dan issie boos?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die man maakt een topics zeg, wat een leven.
Stiefvader denkt dat ik geld van hem steel + Ouders horen ketsen
Zus is een camslet
Zuster een camsletquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zus is een camslet
Een gebrek aan een leven bedoel je, waardoor hij de tijd neemt en heeft dit soort onzin uit zijn duim te zuigen en nog uit te typen ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zus is een camslet
Ja man die spreken om de 3 maanden af met allemaal YouTubers en gaan dan interessant lopen doen. Dat ze heel wat voorstellen enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
Ik snap sowieso dat hele vloggen niet. Wat willen die mensen precies bereiken.
Zo zag ik ook een filmpje van een youtube gathering ofzo. Al die kankerdebielen op een hoop. Teh fuck.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
Zo zag ik ook een filmpje van een youtube gathering ofzo. Al die kankerdebielen op een hoop. Teh fuck.
Handig toch, al het non-talent bij elkaar. Weet je tenminste wie je rustig kan negeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:27 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |