Wist ik dat maar. Geen idee van welk bedrijf dat was, ik denk webcambabes.nl maar dat is alleen omdat er veel reclames van die website was.quote:
Bewijs heb ik niet nodig om te fappen,quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:04 schreef BlazingV2 het volgende:
Mja, als je haar denkt te vinden, post efkes de foto hier, dan weet je het of het mijn zus wel of niet is, dan heb ik ook gelijk bewijs (en fapmateriaal).
Ja, maar of dat interesseert ze geen zak of ze komen ergens anders vandaan dan waar het wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me bij die meisjes altijd af of ze geen familie hebben die dit ook ziet
Ja dus!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef Lithia het volgende:
Het beeldmateriaal hoeft hier niet gedeeld te worden.
Ze moet zelf weten wat ze doet, maar toch... Niemand wist ervan (zover ik weet) en ze heeft gewoon een baan overdag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me bij die meisjes altijd af of ze geen familie hebben die dit ook ziet
Ja dus!
Heheh, had ik dat maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef Lithia het volgende:
Vraag eens of dat nou echt zoveel verdient om ontbloot op tv te doen alsof je opgewonden wordt van al die creeps die bellen? Voor een klein zakcentje doe je dat toch niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef BlazingV2 het volgende:
Ze moet zelf weten wat ze doet, maar toch... Niemand wist ervan (zover ik weet) en ze heeft gewoon een baan overdag.
Je moet bellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Krijgen wij FOK!kers korting op een sessie?
partypooperquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef Lithia het volgende:
quote:
Het leuke is dat ik er morgen heen moet. Ik weet het niet, maar ze zit wel (niet diep, maar ze heeft ze wel) in de schulden. Als ik alleen met haar ben zal ik het vragen, maar je kan wel best veel verdienen ermee (heb ik gehoord dan) maar als beginner denkik niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vraag eens of dat nou echt zoveel verdient om ontbloot op tv te doen alsof je opgewonden wordt van al die creeps die bellen? Voor een klein zakcentje doe je dat toch niet...
Gewoon een Nederlander, maar een familielid zat ergens in een land op vakantie. Zal het eens vragen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:10 schreef o.us het volgende:
Over welk land heb je het nou? Kom je uit Somalië ofzo dat je er voor schaamt
Ik wou dat ik pics had! Is er geen manier om TV terug te zien op internet?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:13 schreef WH141 het volgende:
Zulke topics als deze zonder pics zouden gelijk gesloten moeten worden.
Verpest het nou niet voor de gemiddelde FOK!ker, Lithiaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef Lithia het volgende:
modjes moeten altijd alle plezier wegjagen het zou veel leuker zijn zonder modsquote:
die komen vanzelf welquote:
Dan kick ik het naar KPD ofzo. Als andere modjes met me eens zijn.quote:
geen probleem, toch toegangquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan kick ik het naar KPD ofzo. Als andere modjes met me eens zijn.
KPD? Ik ken al die afkortinkjes niet uit men plaat, is dat Het Keldertje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan kick ik het naar KPD ofzo. Als andere modjes met me eens zijn.
http://forum.fok.nl/forum/128quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:20 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
KPD? Ik ken al die afkortinkjes niet uit men plaat, is dat Het Keldertje?
24 euro per uur verdiend het, heb dat eerder ook gedaan, ik doe alleen nog maar bellen verdiend minder maar heb geen zin om herkend te wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:11 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik er morgen heen moet. Ik weet het niet, maar ze zit wel (niet diep, maar ze heeft ze wel) in de schulden. Als ik alleen met haar ben zal ik het vragen, maar je kan wel best veel verdienen ermee (heb ik gehoord dan) maar als beginner denkik niet.
Privétoegang vereist, Het Keldertje dus.quote:
Zal wel jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:10 schreef o.us het volgende:
Over welk land heb je het nou? Kom je uit Somalië ofzo dat je er voor schaamt
Nee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:22 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Privétoegang vereist, Het Keldertje dus.
Hoe krijg ik toegang daartoe danquote:
18 jaar zijn en een kwaliteits user zijn a la moiquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
18 jaar zijn CHECK
en een kwaliteits user zijn a la moi CHECK
moet je t in fb aanvragen, zelf een topic openen 'mag ik toegang in KPD'quote:
24 euro/uur om je blote tieten op tv te vertonen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:22 schreef LittleLady het volgende:
24 euro per uur verdiend het, heb dat eerder ook gedaan, ik doe alleen nog maar bellen verdiend minder maar heb geen zin om herkend te worden
Morgen, hopelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:28 schreef Lithia het volgende:
Aanmeldtopic KPD editie #2/2012
Wanneer ga je met je zus praten?
¤24 !? Serieus? Dat is wel heel weinig voor zo'n beroepquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
24 euro per uur verdiend het, heb dat eerder ook gedaan, ik doe alleen nog maar bellen verdiend minder maar heb geen zin om herkend te worden
Nou idd....had toch wel een paar honderd gedacht!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:35 schreef thenxero het volgende:
[..]
¤24 !? Serieus? Dat is wel heel weinig voor zo'n beroep
Die camsletjes op TV hebben toch ook familie...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Toch wel respect dat je dit soort verhalen verzint en op zo'n manier weet te verwoorden. Applausje hoor!
Ja maar familie die er zo over praat als dit:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:00 schreef thenxero het volgende:
[..]
Die camsletjes op TV hebben toch ook familie...
Vind ik best ongeloofwaardig... Of misschien juist geloofwaardig als in vooroordeelbevestigend, omdat het illustreert uit wat voor milieus dit soort meisjes komenquote:Maarja, zij dus met der telefoon in der hand, hand bij der kut en soms met der tetten spelen. Op een gegeven moment ging ze der topjedinges uitdoen en zat ze met der blote tetten recht voor de camera.
Nooit gewetendat mijn zus zo lekker was! Afgetrokken, TV snel op Nick!
Het blijft je verbazen van voor figuren hier rondhangen, het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja maar familie die er zo over praat als dit:
[..]
Vind ik best ongeloofwaardig... Of misschien juist geloofwaardig als in vooroordeelbevestigend, omdat het illustreert uit wat voor milieus dit soort meisjes komen![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Nooit gewetendat mijn zus zo lekker was! Afgetrokken, TV snel op Nick! Teen en dan weer op Comedy Central (voor als mijn ouders zo slim denken te zijn om op "back" te drukken op de afstandsbediening). Hier moet ik dus eens met haar over hebben, denk ik. (Ze woont op haar eigen),
quote:
Ja juist ja, wat is dat nou weer voor domme vergelijking.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:52 schreef guapo het volgende:
Ik vermoed dat mijn zusje ook welleens voor de webcam zit, want ik hoor soms gegiegel uit haar kamer.
Hangt er natuurlijk vanaf wat ze achter de cam doet hequote:Op zondag 10 juni 2012 10:54 schreef Mieron het volgende:
[..]
Ja juist ja, wat is dat nou weer voor domme vergelijking.
Posten hier dan!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef sebasie20 het volgende:
Was dat je zus vanacht op RTL4? Ik heb foto genomen!
Ik zit nu op mobiel dus heb ik een kut link.quote:
Herkenbaar. Tevens gouden opmerking.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Afgetrokken, TV snel op Nick! Teen en dan weer op Comedy Central (voor als mijn ouders zo slim denken te zijn om op "back" te drukken op de afstandsbediening).
only @ FOK!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:47 schreef sebasie20 het volgende:
[..]
Ik zit nu op mobiel dus heb ik een kut link.
<link>
sorry voor de slechte kwaliteit, ik upload straks een betere!
Die heb ik gezien! Ze lagop de bank?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Dus ik werd gister dus om middernacht wakker (Is dat niet eigenlijk dan vandaag?), want een paar familieleden kwamen terug uit eenofander land dat ik niet durf uit te spreken laatstaan typen. Dus ouders zo weg, en ik zit hier leuk wakker. Alleen.
Dus mijn ouders waren weg? Wat doe je dan? Fapfest WK 2k12 houden. Maar eerst ging op Comedy Central (1 aflevering south park, 2 met family guy en 1 psych).
TV aangezet want PC kapoet (Nooit meer een ouder op je PC laten dus, zit nu op een laptop die ik gelukkig nog had), en even gekeken waar er nachtprogrammering was. RTL4 was het eerste aan de beurt.
Wat ik toen toch zag! Mijn grote zus van 25 in een rood met zwart ondergoedpakjedinges (2 delen, corset is het verkeerde woord denk ik voor het topje) met der zwarte haren en perzik-gekleurde lippen!
Maarja, zij dus met der telefoon in der hand, hand bij der kut en soms met der tetten spelen. Op een gegeven moment ging ze der topjedinges uitdoen en zat ze met der blote tetten recht voor de camera.
Nooit gewetendat mijn zus zo lekker was! Afgetrokken, TV snel op Nick! Teen en dan weer op Comedy Central (voor als mijn ouders zo slim denken te zijn om op "back" te drukken op de afstandsbediening). Hier moet ik dus eens met haar over hebben, denk ik. (Ze woont op haar eigen),
Klacht: Zus is een camslet.
Voor pics: Had je maar van ongv. ~1.00 to ~3.00 naar RTL4 moeten kijken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:47 schreef sebasie20 het volgende:
[..]
http://j.mp/KsP8S5
Jaahh jonguhh die was er vanacht ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 12:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die heb ik gezien! Ze lagop de bank?
hoe voelt dat nu, om in het leven gefaald te hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe voelt dat nu, om in het leven gefaald te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 euro per uur vind ik anders wel netjes. Stel dat je als studente dat er een beetje bij doet voor 4 uurtjes per dag (kan lekker op je studentenkamer, je hebt alleen laptop met cam nodig). Heb je 96 euro per dag. Dan doe je dat 5 dagen in de week = 480 euro per week oftewel 1920 euro per maand. Is dan toch een leuke bijverdienste als studente voor 4 uurtjes per dag.. Zijn genoeg werkende mensen die een kantoorbaantje hebben of productiewerk moeten die dat voor 40 uur per week nog niet hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe voelt dat nu, om in het leven gefaald te hebben
Hij trollt.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:52 schreef kijkmij het volgende:
[..]
24 euro per uur vind ik anders wel netjes. Stel dat je als studente dat er een beetje bij doet voor 4 uurtjes per dag (kan lekker op je studentenkamer, je hebt alleen laptop met cam nodig). Heb je 96 euro per dag. Dan doe je dat 5 dagen in de week = 480 euro per week oftewel 1920 euro per maand. Is dan toch een leuke bijverdienste als studente voor 4 uurtjes per dag.. Zijn genoeg werkende mensen die een kantoorbaantje hebben of productiewerk moeten die dat voor 40 uur per week nog niet hebben.
Keerzijde is natuurlijk dat je het risico hebt dat een medestudent, je oom of je broer(tje) je dus herkend als ze even willen fappen.
Hoe normaal kan je zijn om daarvoor een ':r' te plaatsenquote:
Het gaat erover dat je op TV komt he.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:52 schreef kijkmij het volgende:
[..]
24 euro per uur vind ik anders wel netjes. Stel dat je als studente dat er een beetje bij doet voor 4 uurtjes per dag (kan lekker op je studentenkamer, je hebt alleen laptop met cam nodig). Heb je 96 euro per dag. Dan doe je dat 5 dagen in de week = 480 euro per week oftewel 1920 euro per maand. Is dan toch een leuke bijverdienste als studente voor 4 uurtjes per dag.. Zijn genoeg werkende mensen die een kantoorbaantje hebben of productiewerk moeten die dat voor 40 uur per week nog niet hebben.
Keerzijde is natuurlijk dat je het risico hebt dat een medestudent, je oom of je broer(tje) je dus herkend als ze even willen fappen.
Klopt, lijkt mij toch erg lastig!quote:Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef thenxero het volgende:
[..]
Het gaat erover dat je op TV komt he.
Ja, dat is haarquote:Op zondag 10 juni 2012 11:47 schreef sebasie20 het volgende:
[..]
http://j.mp/KsP8S5
op je pc latenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Dus ik werd gister dus om middernacht wakker (Is dat niet eigenlijk dan vandaag?), want een paar familieleden kwamen terug uit eenofander land dat ik niet durf uit te spreken laatstaan typen. Dus ouders zo weg, en ik zit hier leuk wakker. Alleen.
Dus mijn ouders waren weg? Wat doe je dan? Fapfest WK 2k12 houden. Maar eerst ging op Comedy Central (1 aflevering south park, 2 met family guy en 1 psych).
TV aangezet want PC kapoet (Nooit meer een ouder op je PC laten
vrekte voillakquote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ja, dat is haar
Ander nieuws: Ik ben daar geweest vandaag.
Tegen haar gezegd en ze smeekte bijna om het niet te zeggen tegen onze ouders.
Toen ik een grapje maakte in de trant van: "Geef me dan is een privé voorstelling en ik zeg het niet." was ze het volgensmij nog bereid om te doen ook. Uiteindelijk niet gedaan want ik moest naar huis en zij verwachtte dat er bezoek kwam.
Alsof jij het niet zou doen, flikkerquote:
Gast het is je zusquote:Op zondag 10 juni 2012 15:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Alsof jij het niet zou doen, flikker
Bekijk die foto. Zou jij het niet doen?quote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Bekijk die foto. Zou jij het niet doen?
Die foto is "Ruk" Kwaliteitquote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Bekijk die foto. Zou jij het niet doen?
Wat jij wilt, gast. Niks mis mee als het wederzijds is.quote:
Ik kan niet 's avonds TV kijken, en TV terug kijken is ook geen optie blijkbaar dus ik kan die niet leveren.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Die foto is "Ruk" Kwaliteit![]()
We wachten wel op een betere versie..
Zo mijn Nederlands is ook weer is lekker zie ikquote:Op zondag 10 juni 2012 16:02 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik kan niet 's avonds TV kijken, en TV terug kijken is ook geen optie blijkbaar dus ik kan die niet leveren.
Ik heb me 2 jaar terug ook een keer gefapt op me zusje, maar ja, dat kwam door de alcohol en geiligheid en ik wist dat ze toen net in de periode kwam dat ze haar frutje ging scheren. Ik zag dan vaak haar scheermesje liggen met der schaamhaar erin.quote:
tering gast ik ben jaloersquote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ja, dat is haar
Ander nieuws: Ik ben daar geweest vandaag.
Tegen haar gezegd en ze smeekte bijna om het niet te zeggen tegen onze ouders.
Toen ik een grapje maakte in de trant van: "Geef me dan is een privé voorstelling en ik zeg het niet." was ze het volgensmij nog bereid om te doen ook. Uiteindelijk niet gedaan want ik moest naar huis en zij verwachtte dat er bezoek kwam.
Jij en ik begrijpen elkaar. Boeiend dat het me grote zus is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tering gast ik ben jaloers
mensen die niet een beetje wincest willen hebben
Mja, niet altijd leuk hoor.quote:
Hoeft niet hoor.quote:
Jawel.quote:
Dan maar op slot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |