Ja, dat is haarquote:Op zondag 10 juni 2012 11:47 schreef sebasie20 het volgende:
[..]
Ik zit nu op mobiel dus heb ik een kut link.
http://j.mp/KsP8S5
sorry voor de slechte kwaliteit, ik upload straks een betere!
op je pc latenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:02 schreef BlazingV2 het volgende:
Dus ik werd gister dus om middernacht wakker (Is dat niet eigenlijk dan vandaag?), want een paar familieleden kwamen terug uit eenofander land dat ik niet durf uit te spreken laatstaan typen. Dus ouders zo weg, en ik zit hier leuk wakker. Alleen.
Dus mijn ouders waren weg? Wat doe je dan? Fapfest WK 2k12 houden. Maar eerst ging op Comedy Central (1 aflevering south park, 2 met family guy en 1 psych).
TV aangezet want PC kapoet (Nooit meer een ouder op je PC laten
vrekte voillakquote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ja, dat is haar
Ander nieuws: Ik ben daar geweest vandaag.
Tegen haar gezegd en ze smeekte bijna om het niet te zeggen tegen onze ouders.
Toen ik een grapje maakte in de trant van: "Geef me dan is een privé voorstelling en ik zeg het niet." was ze het volgensmij nog bereid om te doen ook. Uiteindelijk niet gedaan want ik moest naar huis en zij verwachtte dat er bezoek kwam.
Alsof jij het niet zou doen, flikkerquote:
Gast het is je zusquote:Op zondag 10 juni 2012 15:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Alsof jij het niet zou doen, flikker
Bekijk die foto. Zou jij het niet doen?quote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Bekijk die foto. Zou jij het niet doen?
Die foto is "Ruk" Kwaliteitquote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Bekijk die foto. Zou jij het niet doen?
Wat jij wilt, gast. Niks mis mee als het wederzijds is.quote:
Ik kan niet 's avonds TV kijken, en TV terug kijken is ook geen optie blijkbaar dus ik kan die niet leveren.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Die foto is "Ruk" Kwaliteit![]()
We wachten wel op een betere versie..
Zo mijn Nederlands is ook weer is lekker zie ikquote:Op zondag 10 juni 2012 16:02 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik kan niet 's avonds TV kijken, en TV terug kijken is ook geen optie blijkbaar dus ik kan die niet leveren.
Ik heb me 2 jaar terug ook een keer gefapt op me zusje, maar ja, dat kwam door de alcohol en geiligheid en ik wist dat ze toen net in de periode kwam dat ze haar frutje ging scheren. Ik zag dan vaak haar scheermesje liggen met der schaamhaar erin.quote:
tering gast ik ben jaloersquote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ja, dat is haar
Ander nieuws: Ik ben daar geweest vandaag.
Tegen haar gezegd en ze smeekte bijna om het niet te zeggen tegen onze ouders.
Toen ik een grapje maakte in de trant van: "Geef me dan is een privé voorstelling en ik zeg het niet." was ze het volgensmij nog bereid om te doen ook. Uiteindelijk niet gedaan want ik moest naar huis en zij verwachtte dat er bezoek kwam.
Jij en ik begrijpen elkaar. Boeiend dat het me grote zus is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tering gast ik ben jaloers
mensen die niet een beetje wincest willen hebben
Mja, niet altijd leuk hoor.quote:
Hoeft niet hoor.quote:
Jawel.quote:
Dan maar op slot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |