Jouw stiefvader maakt spelfouten wanneer hij praat?quote:En meneer begon toen van 'BREUK MU DU BEK NIET OVAR VAN WAT HEI ALLEMAAL STEELT!!
Ben ook de enige die relatief normaal is.quote:
Check vorig topic van me, pic op de laatste (of die daarvoor) pagina.quote:
Ik doe het accent na. 070 weetjewel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Jouw stiefvader maakt spelfouten wanneer hij praat?
Ik weet het. Ik heb ik het soms geprobeerd, om normaal met hem te praten maar hij denkt dat ik zijn slaafje ben. Hij heeft 9 kinderen die hij met de harde hand opgevoed heeft (in de kroeg en door de moeder) en vind dat ik er te makkelijk vandaan komt. Als ik ergens iets over zeg, dan komt er altijd een reactie van 'Ja, waar heb jij geen commentaar op?' 'Ja, dan klinkt als werken hé?' en kan er nooit een normaal gesprek uit komen want meneer heeft het te druk met opmerkingen over mij te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeilijk te lezen OP.
Verder raad ik je aan om eens als volwassenen rond de tafel te gaan zitten. Relaties met stiefouders - voornamelijk stiefvaders - zijn altijd wat lastiger.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Jouw stiefvader maakt spelfouten wanneer hij praat?
Ja want sommige mensen zeggen 'hei' en anderen weer 'hij'quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik doe het accent na. 070 weetjewel.
Naja, hij is wel goed voor mijn moeder, maar het blijft gewoon een zijkvent. Overal commentaar op, nooit wat goed (als ik het doe tenminste) en meneer zit erbij alsof hij de Koning van Frankrijk is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
Het zit je niet mee TS.
En vreemd hoe stiefvaders altijd falers lijken te zijn.
Vind ik ook, ik heb het nooit echt leuk gevonden hier en ben niet zo'n pauper die haat aan alles heeft en alles boven een euro te duur vind.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je lijkt me in het foute gezin geboren TS. Op het eerste lezen lijk je me verstandiger dan al je familieleden samen.
Te veel moeite om "moeder en stiefvader" elke keer te zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef SirClark het volgende:
Mind=Blown, trouwens ze zijn 14 maanden bij elkaar en jij spreekt al van mijn ouders?
Niet veel keuze, of ik moet leuk bij jeugdzorg gaan zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou echt niet luisteren naar iemand die mijn vader niet eens is, maar dat zou aan mijn gebrek aan ervaring kunnen liggen.
Haags accent, nooit gehoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Ja want sommige mensen zeggen 'hei' en anderen weer 'hij'
Liever dat dan luisteren naar zo'n halve achterlijke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Niet veel keuze, of ik moet leuk bij jeugdzorg gaan zitten.
Ouder liggen te neuken en ik hoor het, stiefvader vind dat ik geld van hem steel en vind me ook waardeloos.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik begrijp geen reet van die OP
Zo slecht is het hier ook niet, maar jeugdzorg + pleeggezin zou niet veel veranderen. Nee, thuis zitten is beter. Denk dat het aan je gebrek aan ervaring ligt, ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever dat dan luisteren naar zo'n halve achterlijke.
Ah dank u. Dan verklaar ik bij deze de klacht ongegrond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:08 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ouder liggen te neuken en ik hoor het, stiefvader vind dat ik geld van hem steel en vind me ook waardeloos.
Leg uit?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah dank u. Dan verklaar ik bij deze de klacht ongegrond.
Vast wel. Maar dan nog zou ik mooi weer spelen en constant het tegenovergestelde doen van wat hij zegt. Wat denkt hij wel niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:09 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Zo slecht is het hier ook niet, maar jeugdzorg + pleeggezin zou niet veel veranderen. Nee, thuis zitten is beter. Denk dat het aan je gebrek aan ervaring ligt, ja.
De ij illustreert de klank niet goed, dus koos ik voor ei.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:14 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Nee, want tussen ei en ij zit geen verschil qua klank.
Doe ik meestal ook, maar ik ben niet zo asociaal als hun en wil het dus ook voor mij en hun een 'normale' leefomgeving houden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dan nog zou ik mooi weer spelen en constant het tegenovergestelde doen van wat hij zegt. Wat denkt hij wel niet?
Niet fokken met agga vriend.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Vooral voor hen als ik het zo begrijp.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:40 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook, maar ik ben niet zo asociaal als hun en wil het dus ook voor mij en hun een 'normale' leefomgeving houden.
Dat zegt 'ie dus net. Je hoort er geen verschil tussen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:39 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
De ij illustreert de klank niet goed, dus koos ik voor ei.
Als ik het hun een hel maak, komt het twee keer zo hard terug en kan ik helemaal niks meer. Sinds hij er is kan ik sommige dingen al niet meer doen uit angst voor gezeik en ik ben niet iemand die de problemen opzoekt. En ik ben 'zoals een zoon' voor hem, en ben niet echt een mens dat andere mensen treitert.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral voor hen als ik het zo begrijp.
Zoiets ja, maar zoals ik zij was het niet echt 'ij', dus daarom koos ik voor 'ei'. Ik had beter voor de ééh kiezen, ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie dus net. Je hoort er geen verschil tussen.
Ik geloof dat je meer de èèh-klank zoekt.
Ze hebben je bij de balls zie ik wel. Het is al te ver heen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Als ik het hun een hel maak, komt het twee keer zo hard terug en kan ik helemaal niks meer. Sinds hij er is kan ik sommige dingen al niet meer doen uit angst voor gezeik en ik ben niet iemand die de problemen opzoekt. En ik ben 'zoals een zoon' voor hem, en ben niet echt een mens dat andere mensen treitert.
De enige oplossing die er hier gevonden kan worden is ofwel praten ofwel het huis uit. Het lijkt me dat jullie bepaalde dingen nooit goed krijgen maar toch moet je leren leven met elkaar. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ook jij mag wel bepaalde dingen eisen - je leeft toch samen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Als ik het hun een hel maak, komt het twee keer zo hard terug en kan ik helemaal niks meer. Sinds hij er is kan ik sommige dingen al niet meer doen uit angst voor gezeik en ik ben niet iemand die de problemen opzoekt. En ik ben 'zoals een zoon' voor hem, en ben niet echt een mens dat andere mensen treitert.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De enige oplossing die er hier gevonden kan worden is ofwel praten ofwel het huis uit. Het lijkt me dat jullie bepaalde dingen nooit goed krijgen maar toch moet je leren leven met elkaar. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ook jij mag wel bepaalde dingen eisen - je leeft toch samen.
Als ik iets eis, dan is het antwoord 'Zolang jij de huur niet betaald/onder mijn dak woont heb je niks te eisen en leef je volgens mijn regels.'
Verder lijkt het me dat je toch even de problemen moet gaan opzoeken alleen op een beschaafde manier. Ga rond de tafel zitten en geef elkaar spreektijd waarin je de ander niet mag onderbreken en gooi alle ergernissen op tafel, wellicht luistert hij. Geprobeerd, meerdere keren zelfs. Is echt niks om tegen in te brengen want 'snotneuzen horen naar zijn ouders te luisteren'.
Daar zou meer gekanker dan goeds van komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef BlueMage het volgende:
Geef je stiefvader aan voor fraude bij het UWV oid?
paas je ping dan, kga moggu niewu pattas hosselequote:
quote:Ik doe gewoon van 'Ik kooommm... Uhh'
quote:Toen keerde ik me tot een hogere kracht, waar ik nooit in geloofd heb.
Ik dus zo bidden van;
'Oh almachtige Allah, help mij.
Ik vraag U om mij in slaap te laten vallen wanneer mijn ouders seksueel contact hebben.
Als dit mijn straf is, dan begrijp ik dat en heb ik dat dan ook verdient.
Ik zal alles doen wat U van mij vraagt, en een heuse goede Moslim worden.
Ik zal al Uw regels volgen, tot de kleinste detail.
Alstublieft. Ik smeek het U.
Amen.'
Idd zeg, jezus halve OP gelezen met tranen in de ogen.quote:
opgelost dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:34 schreef BlazingV2 het volgende:
Naja vannacht dus weer
Gister wat opgezocht over kamers geluidsdicht te maken en een laken voor je deur hangen werkt blijkbaar. Ik dus een laken over me deur gehangen, gordijn op me ventilator (zo'n windmolen-achtig ding) voor extra herrie en hoorde niks meer!
hihaho 'nemen' i.c.m. de ketsende ouders van TS, ik moet nu al lachen.quote:
jwz man denhaaaaaaag addddoooooooooquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Je een ingevoegde grap over de moeder van TS lag iets te veel voor de hand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hihaho 'nemen' i.c.m. de ketsende ouders van TS, ik moet nu al lachen.
Nou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef leetzors het volgende:
Heeft wel potentie dit topique, nog meer gebeurd?
Nou nee, want nu dat ik in me kamer ben blijkt het dat ze me ventilator gepikt hebben want 'Het is ook ZO heet in de woonkamer'.quote:
Was het maar nep.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit topic ligt er zo dik bovenop...dit moet wel echt zijn.
Jammer genoeg ben jij voor altijd maagd vrint.quote:
Ik kan nogsteeds soms een kleine bam horen. Dus niet echt.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben jij voor altijd maagd vrint.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
haha stiefpa nakt mee rpuni dan tsen die puni is ook nog zijn mama haha Xd
Zolang je er zelf maar niet op fapt is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef BlazingV2 het volgende:
Die andere ventilator werkt dus helemaal niet en ik hoorde ze gister best hard dus.![]()
Ik lag gvd nog geen uur in me nest en ik hoorde ze al, BAMBAMBAM.
Ik dus een klap op een luid gedeelte van me bed geven, waren ze wel gelijk een stuk zachter.
Toen, na een half uur, hoorde ik hem klaarkomen (UUUUUHUUUUHUHUAAHAHAHAAAOOOOH), en nog geen half uur later gingen ze voor een tweede ronde.
Te lui om op me naam te klikken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Link naar het vorige topic voor de pics van je zus?
recsept voor die paquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef BlazingV2 het volgende:
Die andere ventilator werkt dus helemaal niet en ik hoorde ze gister best hard dus.![]()
Ik lag gvd nog geen uur in me nest en ik hoorde ze al, BAMBAMBAM.
Ik dus een klap op een luid gedeelte van me bed geven, waren ze wel gelijk een stuk zachter.
Toen, na een half uur, hoorde ik hem klaarkomen (UUUUUHUUUUHUHUAAHAHAHAAAOOOOH), en nog geen half uur later gingen ze voor een tweede ronde.
Hier dus:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef dabadbass het volgende:
Welk topic staat die pic van Cupid TV dan?
RTL 4, tussen 1 en 3 's nachts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Anno2012 het volgende:
Maar TS,wanneer komen jullie weer op TV?
Oh, ik dacht dat je Cupido TV bedoelde. Nee, dat weettik nie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef Anno2012 het volgende:
Heeft rtl4 nu ook al zoiets als Probleemwijken SBS6
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef o.us het volgende:
In tokkiefamilies heb je altijd wel een lekkere zus tussen zitten.
Dus pics van je zus gaarne TS
quote:
Onduidelijke kutfoto.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:03 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Te lui om op me naam te klikken?
Daar staat een topic van 'Zus is een camslet', check laatste bladzijde.
Daar moet je het dan maar mee doen.quote:
Zo slecht is hij OOK weer niet, maar hij is gewoon een zeikerd en wil altijd zijn zin hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom zijn je stiefvader en moeder samen? Klinkt niet alsof ze echt gelukkig zijn samen.
Gelukkig niet, en dat moet hij niet flikken ook.quote:
Moet je eens horen hoe ze over mij pratenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:12 schreef CristinaYang het volgende:
Alleen de OP gelezen. Maar wow, TS, wow. Zo over je zus en je moeder praten. Wow.
Inderdaad, als die natnek geen geld meer krijgt kan hij je moeilijk van diefstal blijven beschuldigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:56 schreef BlueMage het volgende:
Geef je stiefvader aan voor fraude bij het UWV oid?
Hallootjes Lindaquote:Op maandag 2 juli 2012 13:32 schreef Anno2012 het volgende:
Hallo TS, ik heb bureau jeugdzorg ingeligt na aanleiding van dit topic.
Als je psiegische hulpt nodig hebt is dat helemaal geen probleem,daar zijn ze voor.
Groet,
Linda
De nationale internethulplijn
Als ik de kans krijg op meer, hap ikquote:
Uit dit hele topic kan je opmaken dat God bestaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef BlazingV2 het volgende:
Laatst heb ik dus geprobeerd wat te vreten mee naar zijn kamer te nemen omdat ik erge honger had en mijn ouders zouden gaan zeiken als ik wat meenam naar mijn kamer.
Nu hoorde mijn stiefvader dit, en hier wat van gezegd.
De volgende dag hoorde ik (van hem, mijn moeder boeide het niet veel) dat ik een lui varken ben. (Terwijl ik nog buiten ga hangen, werken en watniet. Hij zit de hele dag op zijn reet TV te kijken en slapenMeneer ligt nu weer te slapen).
En meneer begon toen van 'BREUK MU DU BEK NIET OVAR VAN WAT HEI ALLEMAAL STEELT!!'.
Ik en me moeder dus zo zeggen van;
'Ja, wat dan allemaal?'
Hij weer van; 'JA BREUK ME DU BEK NIE OPE!!!'
Moeders weer van; 'Wie A zegt moet ook B zeggen!'
Naja, zattie een minuut van 'Ja nou... , ik mis geld uit me portemonniks (oh wat zijn we weer grappig) '
Dus ik zo zeggen van
'MOET JE BETER JE GELD LEREN TELLEN EN MINDER VAAK NAAR DE KROEG GAAN.'
Moeders ook van 'Ja tuurlijk'. Toen flipte hij em zeg![]()
Hij weet namelijk dattie eruit word gegooid alsdie nog 1 keer naar de kroeg gaat (moeders wilt dat niet) en van een 'snotneus' zoals ik piktie dat helemaal niet.
's Avonds, toen ik hoorde te slapen (maar niet kan), hoorde ik hem nog schreeuwen, en mijn moeder terug, over wat ik zei.
Moeders gaf me gelijk, maar
'Zo hoefde ik het niet te zeggen, ik had beter me smoel dicht kunnen houden.' (Ik geef haar ook een beetje gelijk)
Naja, krijg die de tyfus.
Ik heb me eigen geld, meneer zit met een uitkering de overheid op te lichten (hij woont niet met ons 'zogenaamd', en heeft zijn eigen huis want anders wordt zijn uitkering ingetrokken) en krijgt misschien ¤60 per week.![]()
Klacht 1: Stiefvader die geld niet goed kan tellen/het kwijt maakt/aan alcohol in de kroeg verspilt en mij er van beschuldigt dat er geld mist.
Ik slaap dus boven mijn ouders, en kan dus alles horen, en zij horen mij ook.
Nu zijn ze zo'n ~14 maanden bij elkaar, en nog nooit heb ik ze horen ketsen.
Ze maakte wel grapjes van 'JA WE DOEN NIET AAN SEKS VOOR HET HUWLUK HIHIHIHI' en 'NOUJA WU HEBBE HET DAN ÉÉN KEERTJE GEDAHN HIHIHIHIHI'
Soms hoorde ik mijn stiefvader van 'oewahaa*soort -hisss- ofwatdanook*uuuuhhh' (wie de fuck maakt zulke geluiden bij het klaarkomen? Vrouwen buitengesloten dan. Ik doe gewoon van 'Ik kooommm... Uhh' )
Hier dacht ik niks bij want hij heeft een slechte rug en zo'n 13 jaar ouder dan me moeder.
Laatst heb ik ze dus 2 dagen achter elkaar horen ketsen.
Ik heb me zus wel eens (denk ik) horen batsen (die trouwens te zien is op CupidoTV, 's avonds op 4 en op hun website [Denk ik]. Zie mijn vorige topic voor haar pic) maar boeiend, wat verwacht je?
Moeders is dus net op het randje van landwalrus en hoe hij em stijf krijgt is me een raadsel ;') .
En dan ook echt horen van 'OEH, OEH, OEH' (stiefvader) en soms ineens gaan van 'bam BAM! BAM bam' .
En sinds ik een slaapprobleem heb, en met een ventilator aan slaap (want frisse lucht), kon ik dus niet in slaap vallen en soms nogsteeds ineens BAM! horen.
Toen keerde ik me tot een hogere kracht, waar ik nooit in geloofd heb.
Ik dus zo bidden van;
'Oh almachtige Allah, help mij.
Ik vraag U om mij in slaap te laten vallen wanneer mijn ouders seksueel contact hebben.
Als dit mijn straf is, dan begrijp ik dat en heb ik dat dan ook verdient.
Ik zal alles doen wat U van mij vraagt, en een heuse goede Moslim worden.
Ik zal al Uw regels volgen, tot de kleinste detail.
Alstublieft. Ik smeek het U.
Amen.'
Bestaat die klootzak dus ook echt niet, want ik viel pas in slaap een kwartier nadat ze klaar waren.
Om 2 uur tot kwart voor 3 waren ze bezig.![]()
Ze waren eerder begonnen, om half 1, maar ze hoorde dat ik nog wakker was.
En ze weten al, in ieder geval mijn mama, dat ik een slaapprobleem heb sinds ik klein was.
Dus dat is helemaal dom dat ze het zo vroeg doen.
Plus weten ze ook dat ik een boek lees in bed.
Fucking hel, gelukkig slaap ik zaterdag bij me zus (nee, niet bij haar in der bed) en dat is de dag dat ze het meestal doen.
Klacht 2: Ouders horen neuken.
Klacht 3: Allah bestaat dus echt niet. 10/10 baggeraars, die Koran/Thora/Bijbel schrijvers.
Leg uitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 05:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uit dit hele topic kan je opmaken dat God bestaat![]()
.
Vrees jij maar niet.
Door jouw mooie lijdensweg, dadelijk kom je tot inkeer en besef je dat het allemaal een grote les was, en hoe dankbaar je bent. Let maar op haha.quote:
Wat moet ik hier van lerenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:32 schreef DeParo het volgende:
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
NsmGGsonmj!
[..]
Door jouw mooie lijdensweg, dadelijk kom je tot inkeer en besef je dat het allemaal een grote les was, en hoe dankbaar je bent. Let maar op haha.
Naja, dat hele tokkie gebeuren hier heeft al mijn onderwijs al verpest (ik kon HAVO aan maar als je 12 bent heb je niet veel invloed op je moeder) en moest ik naar het VMBO. Nu ben ik wel geslaagd (VMBO-TL) maar een echte 'goede' opleiding zit er denkik niet in voor mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef Wynhead het volgende:
Kerel: Wat heb jij een vervelend leven.
Het zou mij niets verbazen als jij jouw woede/angst/haat kan omzetten in iets geweldigs in de toekomst.
Zorg ervoor dat je het goed doet op school en dan ga je zo snel mogelijk het huis uit.
Ooit gedacht om anoniem de kliklijn te bellen?<= beste smiley evah!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |